Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Un freezone


  • Topic inchis Acest topic e inchis
4400 replies to this topic

#4001 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 09 ianuarie 2010 - 10:12

Te-am sabotat...

Vezi ce patesti de ridici tonul...

Mai incearca...
  • 0

#4002 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 09 ianuarie 2010 - 10:28

Pai nu te prind eu. :axe:
Ca tocmai discutam cu Relu pe mess acum, printre altele, ca e o blasfemie sa pui gpl pe o masina; considera el. Eu sunt de alta parere.
Dar daca aplicam ce spune Relu, rezulta ca pe tine cu Octavia ta 1,8T cu gpl, te prind si cu bicicleta mea.
Asa ca asteapta :shouting:
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#4003 DeLucian

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 Mesaje:
Inregistrat: 27-octombrie 09
  • Marca:Suzuki
  • Model:Swift
  • Motorizare:1.5

Scris 09 ianuarie 2010 - 10:29

Te-am sabotat...

Vezi ce patesti de ridici tonul...

Mai incearca...


LKS, n-ai aflat inca de existenta altor semne de punctuatie? Parca tu erai cel ce acorda atentie formei. Se pare ca si tu esti agramat. S-au ti-ai marcat cumva spatiile de completare? ;) Parerea mea e ca mai bine ai recunoaste ca esti agramat.
  • 0

#4004 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 09 ianuarie 2010 - 10:30

Aer Curat, da' la alea fara 4x4... :laugh:

DeLucian, de amu o poti ambala cat vrei...

Aceasta postare a fost editata de LKS: 09 ianuarie 2010 - 10:32

  • 0

#4005 valentin_iordan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 875 Mesaje:
Inregistrat: 24-februarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:KIA - THE POWER TO IGNORE
  • Model:2007
  • Motorizare:1.5 CRDI 110 CP

Scris 09 ianuarie 2010 - 10:38

Valentine, incercand sa intru pe site, am ramas impresionat de timpul necesar punerii in miscare a masinii Kia, enorm de lung...

Am vrut sa vad in cat timp ajunge la suta, dar m-am lasat pagubas...am sa incerc s-o repornesc vara, poate se misca mai bine.

Presupun ca are alte valente...


iti inteleg supararea . am ales bine .

ma gandesc intens sa inserez la Marca Masinii mesajul : New KIA RIO 1.5 CRDI ( Common Rail Diesel Injection ) 110 CP ( 140 CP ) New Level of Excitement

Aceasta postare a fost editata de valentin_iordan: 09 ianuarie 2010 - 10:44

  • 0
Dachau, Auschwitz, Buchenwald

#4006 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 09 ianuarie 2010 - 10:41

Se poate patenta?
  • 0

#4007 DeLucian

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 Mesaje:
Inregistrat: 27-octombrie 09
  • Marca:Suzuki
  • Model:Swift
  • Motorizare:1.5

Scris 09 ianuarie 2010 - 10:42

DeLucian, de amu o poti ambala cat vrei...

Stralucitor raspuns. :laugh: :laugh:
  • 0

#4008 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 09 ianuarie 2010 - 10:46

.........
Ca tocmai discutam cu Relu pe mess acum, printre altele, ca e o blasfemie sa pui gpl pe o masina;
.........

Inexact. Vorbeam de subaru in mod special. Dupa parerea mea gpl-ul e blasfemie pe orice masina sportiva.
  • 0

#4009 valentin_iordan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 875 Mesaje:
Inregistrat: 24-februarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:KIA - THE POWER TO IGNORE
  • Model:2007
  • Motorizare:1.5 CRDI 110 CP

Scris 09 ianuarie 2010 - 10:54

sper ca nenea Oaspete sa nu aiba si gpl . ar fi prea de tot .

nu exista zi in care nenea Oaspete sa nu-l prinda pe domnul presedinte Traian Basescu cu mata in sac . :crying:

Aceasta postare a fost editata de valentin_iordan: 09 ianuarie 2010 - 10:55

  • 0
Dachau, Auschwitz, Buchenwald

#4010 DeLucian

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 Mesaje:
Inregistrat: 27-octombrie 09
  • Marca:Suzuki
  • Model:Swift
  • Motorizare:1.5

Scris 09 ianuarie 2010 - 11:01

Inexact. Vorbeam de subaru in mod special. Dupa parerea mea gpl-ul e blasfemie pe orice masina sportiva.

Poate ne dai si noua mai multe detalii. De ce? Eu am informatii incomplete, dar din ce am citit puterea masinii ramane aceeasi. In plus, emisiile sunt mult mai mici.
Citisem pe alt forum unde unii si-ai montat pe Forester 2.0 aspirat si spun - sper ca amintirile mele sunt exacte - ca nu e nici o diferenta.
  • 0

#4011 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 09 ianuarie 2010 - 11:39

Diferente exista intotdeauna la combustibili diferiti. Daca la un motor normal ( sa zicem ), pus de ex. pe un logan nu sesizezi diferente notabile, pe o masina ceva mai sportiva vei simti foare bine.
Insasi faptul ca un motor nu poate merge numai pe gaz ( pornirea, perioada de incalzire, mersul in ture mari, etc... va fi mereu pe benzina ) spune totul.
Daca ai o masina pe care o folosesti in scopuri utilitare, mi se pare o solutie ok. Dar la o masina cu valente sportive ( gen subaru, mitsu, etc.. care mai au si ecu adaptiv ), se alege praful de marele avantaj pe care-l ofera electronica masinii. Adica fabricantul s-a chinuit ani de zile sa faca o electronica formidabila ( care raspunde in cea mai mare parte de performantele masinii ), si tu vii si bagi gaz in motor, comuti pe un ecu separat cind merge pe gaz, si ai facut din subaru .....reno !
Cei care spun ca subaru merge la fel pe gaz ca pe benzina, in mod categoric n-ar face diferenta nici intre un logan si vw. Chiar n-are sens sa le explici ca un motor de subaru mai are si distributie variabila comandata de ecu, plus multe altele de care raspunde chestia aia care se numeste ecu, ca oricum n-ar intelege. Mai ales ca omu saracu cauta sa se bucure de achizitia lui..... :angry:
  • 0

#4012 DeLucian

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 Mesaje:
Inregistrat: 27-octombrie 09
  • Marca:Suzuki
  • Model:Swift
  • Motorizare:1.5

Scris 09 ianuarie 2010 - 11:51

Pare ok ce-ai zis. Cred ca ar fi bun totusi ca "range extender" sau la rulaj "la pas". Adica poti sa ai o masina sportiva pe care cel mai mult sa o folosesti in scopuri "utilitare", si atunci poate ca totusi ar avea sens. Daca folosesti sistemul de alimentare corespunzator poate fi chiar un avantaj mare.

Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 09 ianuarie 2010 - 11:55

  • 0

#4013 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 10 ianuarie 2010 - 12:00

N-ai inteles ce era mai important. Un ecu adaptiv nu permite asa ceva. Sau ma rog, dispare adaptabilitatea...
  • 0

#4014 DeLucian

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 Mesaje:
Inregistrat: 27-octombrie 09
  • Marca:Suzuki
  • Model:Swift
  • Motorizare:1.5

Scris 10 ianuarie 2010 - 12:03

Recunosc ca n-am inteles. Nici macar acum. Adica trebuie rescris/inlocuit ecu pe benzina? Am inteles ca motorul functioneaza pe alt ecu cand e pe gaz, dar ma gandeam ca ecu pt benzina ramane acelasi.

Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 10 ianuarie 2010 - 12:05

  • 0

#4015 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 10 ianuarie 2010 - 12:29

e ca dracu. la subaru ECU "citeste" calitatea benzinei si actioneaza in consecinta. cand treci pe gaz, cum treci pe alt ECU? chiar alt ECU din mers? nu cred ca e implementat asa ceva decat la STI. deci probabil e acelasi ECU, doar ca isi face alte setari singur. cred ca asta il deruteaza. cand treci inapoi pe benzina el incepe niste teste si mai greu creste performanta, decat atunci cand a scazut-o.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#4016 DeLucian

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 Mesaje:
Inregistrat: 27-octombrie 09
  • Marca:Suzuki
  • Model:Swift
  • Motorizare:1.5

Scris 10 ianuarie 2010 - 12:37

comuti pe un ecu separat cind merge pe gaz....

Eu asta intelesesem. Chiar vazusem parca intr-o oferta comerciala ca vindeau si cutie cu ecu. Ma gandeam ca aia functioneaza numai pe modul gaz, nu ca transforma motorul pe benzina intr-o rasnita universala. Detalii de montaj nu cunosc, ca altfel n-as fi intrebat aici . Pare cam complicat sa schimbi intre ele cutiile, dar probabil nu inteleg eu exact mecanismul.
  • 0

#4017 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 10 ianuarie 2010 - 12:37

La logan merge bine :angry:
  • 0

#4018 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 10 ianuarie 2010 - 12:40

Eu cand am discutat cu unii de importa si monteaza instalatii gpl, mi-au ceva de genul: instalatiile de gpl moderne, au ecu care comunica cu ecu masinii; deci fct impreuna.
Depinde f mult de instalatia de gpl aleasa (care oricum trebuie sa fie adecvata motorului respectiv), una desteapta nu-i la fel de ieftina........
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#4019 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 10 ianuarie 2010 - 12:44

Si tu ai "inghitit-o" :D
  • 0

#4020 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 10 ianuarie 2010 - 12:49

Stii vorba aia: nevinovat pana la proba contrarie ?
Desigur ca trebuie documentata si aprofundata chestiunea, insa nu poti pleca de la premisa ca toti vor doar sa "te faca".
Eu, unul, nu am nicio greata sa pun o instalatie gpl (mai ales daca se dovedeste asa de performanta :D ) pe o benzinara de peste 2L cilindree; doar sa existe una buna pt motorul ala.
Sa fim intelesi, e clar ca nu vor fi exact aceleasi performante daca mergi cu gpl fata de cele obtinute mergand doar cu benzina; insa nu cred ca ecartul este la fel de mare precum acum 20 de ani.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#4021 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 10 ianuarie 2010 - 12:56

......
Sa fim intelesi, e clar ca nu vor fi exact aceleasi performante daca mergi cu gpl fata de cele obtinute mergand doar cu benzina; insa nu cred ca ecartul este la fel de mare precum acum 20 de ani.

- Evident ca performantele nu vor fi aceleasi
- Ecartul e acelasi pentru ca diferenta o face exclusiv combustibilul
- Instalatiile nu au "evoluat" ci s-au adaptat sistemelor de gestiune moderne. Asta n-are nicio legatura cu "performanta" in sine.
- "Calculatorul" de care vorbesc "specialistii lu peste" e de fapt un piggy-back care altereaza/modifica informatiile primite de ecu. Astea se mai numesc si "minciunele", si functioneaza perfect pe calculatoarele neadaptive !!!
Restul e cancan ...
  • 0

#4022 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 10 ianuarie 2010 - 01:15

io-s de pararere ca e blasfemie curata sa strici tu perfectiune de 1,8T cu gipiel.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#4023 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 10 ianuarie 2010 - 10:56

In seara asta, pe o pista privata, am plecat de la semafor(ul de drag) cu un X5 3.0d in dreapta si un X3 tot 3.0d in stanga (irelevant). Am facut greseala sa plec tare de pe loc si nefiind aderenta am cam pierdut startul, iar x5-ul mi-a taiat un pic calea iar pana la 100 s-a departat destul de putin de mine in fata... ceea ce m-a surprins... Am cautat acum pe net si am vazut ca are doar 235 de cai si face suta in 8.1... Mdea, in conditiile date ma asteptam sa nu pot sa ii vad stopurile, dar se pare ca n-a fost asa...
  • 0

#4024 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 10 ianuarie 2010 - 11:02

deci tu ce vrei sa zici defapt? :lol:
ca nu prea inteleg.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#4025 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 10 ianuarie 2010 - 11:03

X-ul ala era cu fata sau spatele ?
(fara suparare, frateeee...)
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi