Un freezone
#4151
Scris 14 ianuarie 2010 - 12:53
31 000 km
cine cumpara primeste discount , cine intreaba costa 35 000 . mai sunt 2 la vanzare in romania la 37 si 39k eur fiecare .
#4152
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:05
Cam greu cu vandutul, deci un buyback...
#4153
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:08
exista cateva variante . acum caut ceva sa imi placa . sa placa la picior, la cur, la mana ... adica d'astea normale. dupa aia vad eu daca are aderenta mai buna ca un FWD
#4154
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:19
deci cam nu stiu din nou.
exista cateva variante . acum caut ceva sa imi placa . sa placa la picior, la cur, la mana ... adica d'astea normale. dupa aia vad eu daca are aderenta mai buna ca un FWD
Sigur orientarea catre awd e buna? Aderenta sigur ai, bine, depinde si de conditii.
#4155
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:21
cand am zis sa placa inseamna asa :
- la picior : sa nu fie lesinata de tot
- la cur : sa nu imi scuip rininchii, sa nu ma pipi sange, sa nu ma omoare coloana dupa un drum de 500km
- la mana : finisaje ok , fara pretentii majore dar sa reziste la namol , apa
#4156
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:31
#4157
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:34
*Lucky guess.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#4158
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:37
#4159
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:42
#4160
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:57
@swiby : prea mult info. buffer overload.
#4161
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:59
de preferat un 400 CDI
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#4162
Scris 14 ianuarie 2010 - 02:07
apoi un 4.0 ai idee de taxe costuri samd ?
#4163
Scris 14 ianuarie 2010 - 03:40
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#4164
Scris 14 ianuarie 2010 - 03:42
#4165
Scris 14 ianuarie 2010 - 04:30
( daca iti permiti )
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#4166
Scris 14 ianuarie 2010 - 04:31
#4167
Scris 14 ianuarie 2010 - 04:43
Ce vrei de la masina?
Adica ce caracteristici cauti la ea.. performante, pret, generatie.... etc?
Sau vrei masina universala.. sa le faca pe toate...cat mai bine?
Banuiesc sa consume cat un Lupo 3L, sa fie cat un Merc G, sa mearga pe sosea ca un G AMg/Brabus si performante in teren ca un Unimog?
Aceasta postare a fost editata de aztec: 14 ianuarie 2010 - 04:45
#4168
Scris 14 ianuarie 2010 - 04:43
Mai bine ...pai nu-mi permit nici un G ...
#4169
Scris 14 ianuarie 2010 - 04:46
Poate am pierdut eu enuntul..
Ce vrei de la masina?
Adica ce caracteristici cauti la ea.. performante, pret, generatie.... etc?
Sau vrei masina universala.. sa le faca pe toate...cat mai bine?
Banuiesc sa consume cat un Lupo 3L, sa fie cat un Merc G, sa mearga pe sosea ca un G AMg/Brabus si performante in teren ca un Unimog?
onroad , decent offroad. cat mai multe blocante . cat mai ieftina la intretinere .
#4170
Scris 14 ianuarie 2010 - 04:52
Mercedes-Benz G-Klasse & Toyota HDJ80 (unele modele)cat mai multe blocante
Toate celelalte au "decat" doua.
#4171
Scris 14 ianuarie 2010 - 04:53
Blocante pui si dupa, daca te lasa buzunarul.
Si daca simti ca ai nevoie.
Aceasta postare a fost editata de aztec: 14 ianuarie 2010 - 04:56
#4172
Scris 14 ianuarie 2010 - 04:54
@ aztec : prea dur , 2 punti fixe ma fac sa renunt la wrangler de asemenea . vreau sa merg onroad mai mult decat offroad.
Aceasta postare a fost editata de berkut: 14 ianuarie 2010 - 04:55
#4173
Scris 14 ianuarie 2010 - 04:57
Cica puntea fixa e de preferat in off-road....
Aceasta postare a fost editata de aztec: 14 ianuarie 2010 - 04:58
#4174
Scris 14 ianuarie 2010 - 04:59
#4175
Scris 14 ianuarie 2010 - 05:02
ma termin de ras cred ca la X3/5/6 ajungi
ne vedem pe 31 da?
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 14 ianuarie 2010 - 05:03
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi