Pneurile omologate ptr Fiesta ar fi 195 50 R15.
@oaspetele: i'am dat ... chiar si mai mult decat zice constructorul Oricum, la viteze de peste 120km/h deja incepe sa creasca si consumul. Partea buna e ca are de unde creste
Scris 15 ianuarie 2013 - 09:59
Pneurile omologate ptr Fiesta ar fi 195 50 R15.
@oaspetele: i'am dat ... chiar si mai mult decat zice constructorul Oricum, la viteze de peste 120km/h deja incepe sa creasca si consumul. Partea buna e ca are de unde creste
Scris 15 ianuarie 2013 - 10:02
Ce dimensiune?
Cit mai "umflate" / "balonate" ... sa poata pluti pe apa ... si la alea din fata pune si zbaturi sa nu invirta degeaba ... si pe Siutghiol cu ea
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 15 ianuarie 2013 - 10:09
Buget?
La fără buget Ventus S1 EVO sau Pilot EXALTO PE2.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 15 ianuarie 2013 - 10:26
Scris 15 ianuarie 2013 - 11:14
Bugetul chiar nu l'am stabilit, insa cum masina va ramane masina de deplasari scurte, ma intereseaza mai mult franarea/aderenta
Modelele de mai sus de anvelope vad ca sunt in jur de 300 ron, un pret pe care l'as agrea
Rostul e in principiu estetic. Mi'au placut f mult jantele respective. Initial imi sarisera in ochi unele de Audi 80, asemanatoare, insa aveau gaura de centrare de alt diametru.
O alta diferenta ar fi stabilitatea. De la 175 la 195 sigur se simte, insa aspectul asta probabil va conta mai putin
In principiu, daca am un pic de noroc, o sa pot vinde jantele de 14"+pneuri cam cu acelasi pret platit pe jantele de 15", deci financiar iarasi nu conteaza
Scris 15 ianuarie 2013 - 11:46
Daca aveti ceva recomandari ptr pneuri ... nu va sfiiti
io zic sa treci pe ceva semi-slick-uri
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 16 ianuarie 2013 - 12:00
Crezi ca unele normale or sa se strice ca alea din gif'ul de la drag?
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 16 ianuarie 2013 - 12:00
Scris 16 ianuarie 2013 - 12:13
diesel tati, cuplu, stii tu...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 16 ianuarie 2013 - 12:16
Eu ma gandeam la franare, mai degraba
Scris 16 ianuarie 2013 - 08:07
Pneurile omologate ptr Fiesta ar fi 195 50 R15.
@oaspetele: i'am dat ... chiar si mai mult decat zice constructorul
creste chiar spectaculos,lucru normal avand in vedere viteza maxima de 170,asa eu in mod absolut am scos un 8% parca la mers mega ulta giga sport.Faza tare e ca,cu cazanul mergand cu aceleasi viteze astonomice consum cu 1 litru in plus
Scris 16 ianuarie 2013 - 08:56
in regim de autostrada consumul e mare fata de un motor similar dar mai mare si mai ales mai modern (1.6TDI consuma putin chiar si la 140-150 mers constant), e logic sa fie asa.
Scris 16 ianuarie 2013 - 11:34
Eu maxim-maxim am avut 8.12%. Fiesta e masina sa mergi cu ea 110-120 si sigur consumul va fi f decent. Insa, mai ales pe autostrada, cand sunt singur, prefer sa merg mai repede si sa iau o pauza la o benzinarie decat sa merg mai incet
Scris 31 ianuarie 2013 - 11:55
Intre timp am mai strans una'alta pentru niscaiva upgrade'uri, asa ca la vara o sa fie ceva de lucru
- montat alternator 150A si PTC + activare
- montat ceasuri cu BC + schimbat iluminare din verde in alb
- cumparat pneuri si montat roti 15"
- montat plafoniera spate
- montat oglinda electrocroma
- cumparat Subaru si ridicat naveta de bere de la Relu
Scris 31 ianuarie 2013 - 12:00
Eu zic sa-l faci doar pe ultimul. Cu naveta de bere te ajutam noi
Life must be taken one disaster at a time
Scris 31 ianuarie 2013 - 12:02
.....- cumparat Subaru si ridicat naveta de bere de la Relu
Tu ti-ai taia venele si daca ai da banii pe asa ceva ....
Scris 31 ianuarie 2013 - 12:07
Pai nu ma prinde prea bine negrul ...
Scris 06 iulie 2013 - 02:57
Deocamdata am primit CPC5'urile si le'am montat pe jantele de 15".
Saptamana viitoare o sa ma interesez de folii. Nu sunt adeptul lor, insa de cand cu scaunelul in spate, pe soarele asta ... ar cam fi cazul.
Dup'aia pe lista va fi oglinda, cb'ul si ultima va fi incalzirea suplimentara
66k km deocamdata. La cum aratau placutele de frana, ar trebui sa mai tina vreo 20k km
Scris 06 iulie 2013 - 03:01
La cum aratau placutele de frana, ar trebui sa mai tina vreo 20k km
citi km au ???
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 06 iulie 2013 - 03:02
Frumusica, doar ca pe mine ma enerveaza feisliftul ala cu bube la faruri.
Scris 06 iulie 2013 - 05:08
66k km are masina, iar placutele sunt cele din fabrica. Ochiometric, mai aveau 5-6 mm. O sa ajung probabil in curand sa'i fac o revizie si o sa cer si parerea unui mecanic auto sau o sa le masor ezac, dar nu m'as grabi sa le schimb deocamdata.
Cat despre bubele alea ... mie mi se pare mai deosebita asa. Iar la prefacelift oricum mi se pare uratel interiorul (consola centrala, mai precis)
LE:
M'am uitat acum si vad ca de noi placutele de frana au grosime de 18mm, deci daca uzura s'ar pastra aceeasi, ar mai fi 10k km, deci eram eu optimist.
Si cu cautarea asta am gasit si ca un set de placute e in jur de 150-200 ron, deci o sa iau in considerare si asta
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 06 iulie 2013 - 05:09
Scris 06 iulie 2013 - 06:07
daca placutele au grosime 18mm asta nu inseamna ca mergi cu ele pana cand ajungi la 1mm......documenteaza-te si vezi care e intervalul de uzura.
la 200 lei / set ai face bine sa le schimbi. si schimba si lichidul de frana daca tot te deranjezi.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 06 iulie 2013 - 06:08
Scris 06 iulie 2013 - 06:47
Scris 06 iulie 2013 - 07:01
...Ca uzura eu stiu ca se recomanda a nu scadea sub 3mm...
asta daca n-ai zembeu, la astia se recomanda la 5mm de exemplu ... totul depinde de cat e de japcara reprezentanta, frank zicea ca le-a netezit la zembeul lui fara probleme/urmaru, eu de obicei le schimb pe la 1-1.5mm, indiferent de masina, si nu am avut niciodata probleme
evident ca daca te pregatesti de o calatorie si vezi ca mai ai 2 mm, e mai bine sa le schimbi, chiar daca teoretic la sosea nu ar trebui sa le razi nici pe sfert cat in oras, dar poti sa ai uzura neuniforma pe ele si sa te trezesti la dracu in praznic ca zgarie in disc
Scris 06 iulie 2013 - 07:05
recomandarea producatorului nu are nicio treaba cu japcaria ci efectiv cu sistemul de franare caci etrierul si hidraulica au fost proiectate sa impinga cilindru pana la o anumita distanta. eu am gasit valori diferite chiar si la modele diferite, de la o marca la alta sa nu mai vorbim.
insa e alegerea fiecaruia, se poate merge cu ele si pana la fier pe fier
Scris 06 iulie 2013 - 07:06
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi