Ghici cine se tine asa de aproape in coada noului Focus RS?,
#101
Scris 17 iunie 2009 - 01:26
"The Focus, as you probably know, is a sort of four-wheeled equivalent of the second coming. It�s so quick and so composed, it�s already taken care of what is arguably one of the greatest performance cars of the modern era; the Nissan GTR. When we compared the two recently we found the Ford to be more fun, more civilized, half the price and damn near as fast as the GTR in real world conditions � assuming you have some sort of a conscience and aren�t prepared to drive like a lunatic just to make a point.
So the idea of comparing a car that�s good enough to put one over the Nissan GTR with a Renault that has two-thirds the power, well, like I say, to begin with it wasn�t my idea of fun."
insa concluzia:
"The Clio�s relative lack of weight and its extra agility meant that, if pushed, it could corner harder and stop faster than the Ford. And that was a very big surprise indeed.
When we reached the end and parked up my hands were pretty much welded to the steering wheel, and my heart was about ready to burst. The Renault had got airborne at least twice and gone sideways a lot more than I�d planned. But after three miles it was still nailed to Ford�s back bumper, and the expression on Matt�s face when he climbed out said it all. He looked disgusted, and amused, and confused, all at exactly the same time.
The Clio had blown both of us away. Maybe it wasn�t such a bad idea, after all."
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#102
Scris 17 iunie 2009 - 01:35
#103
Scris 17 iunie 2009 - 01:50
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#104
Scris 17 iunie 2009 - 01:54
ChasingRS.wmv - http://fbx.ro/9q40jvm85jwnpf1jBagati si voi filmul aici. Din pacate mi se ....strica orice pagina cu continut flash.
WMV, aprox 100MB, facut din filmul HQ de pe Youtube. Enjoy
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#105
Scris 17 iunie 2009 - 01:56
Cred ca pe traseul ala multe sportive ar fi la egalitate. Acolo pe curbe se face diferenta ...
nu am inteles exact ce ai vrut sa spui, pacat ca au filmat doar pe A1.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#106
Scris 17 iunie 2009 - 01:56
#107
Scris 17 iunie 2009 - 02:03
Embeded rulz
#108
Scris 17 iunie 2009 - 02:23
On-topic
Eu cred ca era Clio R27
#109
Scris 17 iunie 2009 - 02:26
#110
Scris 17 iunie 2009 - 02:42
Vom vedea....
#111
Scris 17 iunie 2009 - 02:49
Clio = fara TCS
"We agreed that Matt would drive as fast as he could but with all the Ford�s various traction and ESP systems still engaged. I was allowed to turn the traction control off on the Clio, a small but important advantage over the crests and jumps at Millbrook."
Ar fi interesanta si o varianta ambele cu ESP si ambele fara, dar nu va fi. Cum valva din jurul RS s-a stins, acum s-a creat in jurul lui Clio. Peste cateva luni o sa apara alta care o fugareste pe Clio, si tot asa.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#112
Scris 17 iunie 2009 - 02:57
Ex-FN2 owner
#113
Scris 17 iunie 2009 - 03:01
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#114
Scris 17 iunie 2009 - 03:37
Parerea mea e ca ala cu RS-ul merge cu toate sistemele de control cuplate pentru ca nu stie altfel.
Trasele celui cu clio sunt mult mai curate, nu merge 'patrat' pe viraje cum merge ala cu RS-ul... in fine... cred ca daca schimbau masinile intre ei, omul din Clio reusea sa puna vreo 5 secunde intre masini.
Iar in viata reala 5 sec / 3-5km nu contreaza, nici macar intre Bucuresti si Baia Mare.
Deci, daca stii sa mergi, pentru viata reala devine nesemnificativa diferenta de timp intre orasele de mai sus, indiferent daca merci cu RS/STI/Megane/ClioSport/EVO/TypeR etc.
Ramane diferenta de feeling, pret, bling-bling, statut, dotari. De aceea exista masini pentru toate gusturile.
La curse e putin diferita treaba, dar si acolo diferenta intre primul si ultimul se masoara in secunde sau eventual minute.
Parerea mea....
Aceasta postare a fost editata de Extremero: 17 iunie 2009 - 03:40
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#115
Scris 17 iunie 2009 - 03:39
nu am inteles exact ce ai vrut sa spui, pacat ca au filmat doar pe A1.
Pai ma refeream ca oricum a fost destul de scurt traseul (cel putin ce apare in filmare) si oricum alternau curbele (chiar daca nu erau ace de par ) cu liniile drepte. Cam orice sportiva de calibrul celor 2 banuiesc ca ar fi scos timpi f apropiati. Ar fi fost interesant si de vazut cele 2 masini in alte situatii: atat cum s'a spus mai sus, RS cu ESP decuplat sau in aceleasi conditii ca si in acest filmuletz, dar cu Clio plecand primul sau fiecare masina mergand singura si ce timp ar fi scos ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#116
Scris 17 iunie 2009 - 04:07
din fericire d-astea avem si noi, numai ca nu sunt atat de libere
http://florinpanait.wordpress.com
#117
Scris 17 iunie 2009 - 04:26
levi, ai spus-o de nota 11+
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#118
Scris 17 iunie 2009 - 04:57
RS-ul e o masina de exceptie, dar tot in inteleg tevatura asta pe tema lui, care duce dupa cum vedeti la nervi, stres, suparari, injurii si atacuri la persoana.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#119
Scris 17 iunie 2009 - 05:16
..............
RS-ul e o masina de exceptie, dar tot in inteleg tevatura asta pe tema lui, care duce dupa cum vedeti la nervi, stres, suparari, injurii si atacuri la persoana.
Who cares ? :laugh:
#120
Scris 17 iunie 2009 - 07:07
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#121
Scris 17 iunie 2009 - 09:56
Filmarea din exterior demonstreaza perfect zicala ca 'cea mai importanta piesa dintr-o masina este cea dintre scaun si volan'.
Parerea mea e ca ala cu RS-ul merge cu toate sistemele de control cuplate pentru ca nu stie altfel.
Trasele celui cu clio sunt mult mai curate, nu merge 'patrat' pe viraje cum merge ala cu RS-ul... in fine... cred ca daca schimbau masinile intre ei, omul din Clio reusea sa puna vreo 5 secunde intre masini.
Cel din Clio este Steve Sutcliffe - "Autocar's finest driver and most experienced road tester. Raced TVRs for three years; drove Honda's F1 car and set competitive times at Silverstone", mai mult decit probabil un pilot mai bun decit cel din Focus, "road test chief and all-round tasty wheelman Matt Prior".
Iar in viata reala 5 sec / 3-5km nu contreaza, nici macar intre Bucuresti si Baia Mare.
Deci, daca stii sa mergi, pentru viata reala devine nesemnificativa diferenta de timp intre orasele de mai sus, indiferent daca merci cu RS/STI/Megane/ClioSport/EVO/TypeR etc.
Ramane diferenta de feeling, pret, bling-bling, statut, dotari. De aceea exista masini pentru toate gusturile.
La curse e putin diferita treaba, dar si acolo diferenta intre primul si ultimul se masoara in secunde sau eventual minute.
Parerea mea....
Ai perfecta dreptate. E interesant de urmarit mecanismul testelor din revistele auto:
Mai intii apare Nissan GT-R, un supercar relativ ieftin pt ce ofera, care umileste supercar-uri de 2-3 ori mai scumpe, da lectii lui Porsche 911 Turbo/RS3, BMW M3, Lamborghini Gaillardo, un miracol tehnologic.
Apoi apare mega-hot hatch-ul Focus RS si baietii astia sunt de parere cum ca e mai fun decit GT-R, si comparabil la performante de real life: "The Focus, as you probably know, is a sort of four-wheeled equivalent of the second coming. It�s so quick and so composed, it�s already taken care of what is arguably one of the greatest performance cars of the modern era; the Nissan GTR. When we compared the two recently we found the Ford to be more fun, more civilized, half the price and damn near as fast as the GTR in real world conditions � assuming you have some sort of a conscience and aren�t prepared to drive like a lunatic just to make a point."
Mai apoi, Focus RS este tinut foarte aproape de un Renault cu 2/3 din puterea Focus-ului, aspirat si care costa 18,000 EUR plus TVA. Rezulta ca placerea de a sofa chiar nu se gaseste neaparat in flacoanele cele mai scumpe.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#122
Scris 17 iunie 2009 - 10:20
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#123
Scris 17 iunie 2009 - 10:28
Ai perfecta dreptate. E interesant de urmarit mecanismul testelor din revistele auto:
Mai intii apare Nissan GT-R, un supercar relativ ieftin pt ce ofera, care umileste supercar-uri de 2-3 ori mai scumpe, da lectii lui Porsche 911 Turbo/RS3,......
Pe linga faptul ca e marketing curat, da-mi voie sa nu bag in seama un articol care poate spune ca GT-R poate "umili" un porsche, mai ales RS3-ul....
Pe de alta parte, chiar daca in filmul care face subiectul topicului, clio se tine bine ( sau chiar mai mult ) de focus, nu poti compara cele 2 masini din niciun punct de vedere. Fordul e o masina, iar clio e o jucarie (care intr-adevar fuge) dar nimic mai mult. E ca si cum am zice ca un civic preparat pentru drag e mai tare ca un M3 stock pentru ca-i da 4 secunde pe 400 metri....
Revenind la topic si la Ford, eu banuiesc ca cel de la volan nu a decuplat sistemele de control tocmai pentru faptul ca fara ele masina ar deveni mai putin controlabila datorita excesului de putere. Lucru care dealtfel mi se pare foarte normal si evident. Putere mare nu constituie un avantaj daca n-o poti pune jos, ba dimpotriva.
#124
Scris 17 iunie 2009 - 10:30
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#125
Scris 17 iunie 2009 - 10:39
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi