Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Ghici cine se tine asa de aproape in coada noului Focus RS?,


  • Please log in to reply
198 replies to this topic

#126 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 17 iunie 2009 - 10:46

io sincer va spun, cu mana pe inima, ca se poate merge tare rau cu o masinuta de 100 de cai, daca e sa vorbim de real life.


dar cu una de 150cp?!? :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#127 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 17 iunie 2009 - 11:17

cunosti bine ca si eu cel mai tare am mers cu golful, ceea ce poate parea ciudat.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#128 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 iunie 2009 - 11:20

Mie nu mi se pare deloc ciudat. Golful e o masina foarte echilibrata si mult mai usoara decit camionu de acum. Insa, la drum lung se schimba situatia... :)
  • 0

#129 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 17 iunie 2009 - 11:22

aia cu pusul puterii jos iar depinde mult de sofer...da, e greu la un fwd, insa multi isi inchipuie ca daca e fwd..poti folosi acceleratia ca un switch on-off..ai trecut de apex blana si gata...
nu-chiar asa...
adica 300 de cai sunt prea mult pt situatia data? peferct, apasa mai putin, de "200" de cai si o sa iesi
daca nu vrei sa faci asa ai n sisteme de asistenta insa ele clar vor merge "suboptim"
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#130 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 17 iunie 2009 - 11:23

mie chiar mi-e frica sa ma gandesc ce s-ar intampla daca as avea o masina la 200-250kai...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#131 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 iunie 2009 - 11:36

Mike,
Adu-ti aminte cind am "inmuiat" o masina si de ce....Crede-ma ca e destul de dificil sa ai multi cai si sa te incurce in anumite situatii. Cind intri cu un "turbo" in presiune, nu prea mai e de joaca. Si daca masina nu-i "suporta" mereu, e cam naspa... O masina echilibrata e foarte greu de construit.

l.e.
La o benzinara turbo cu "koaie", cind esti in presiune, orice apasare usoara pe acceleratie e un fel de on-off.. :)

Aceasta postare a fost editata de Relu: 17 iunie 2009 - 11:30

  • 0

#132 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 17 iunie 2009 - 11:37

asta ii ziceam mai devreme lui relu, ca poti doza cat de cat puterea, daca nu vrei sa o faca pt tine electronica de pe masina.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#133 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 17 iunie 2009 - 11:38

stiu, dar justificam prezenta sistemelor de asistenta
este foarte posibil ca fordul fara acele sisteme sa fi fost si mai greu de exploatat
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#134 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 17 iunie 2009 - 11:40

greu de presupus, mai ales ca exista si un diferential la mijloc.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#135 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 iunie 2009 - 11:42

Mike
Eu fix asta am si spus. Cred ca fordul a mers cu sistemele cuplate tocmai sa poata scoata si untul din el fara sa-l dea pe aratura.

Vezi finalul postului meu 123

greu de presupus, mai ales ca exista si un diferential la mijloc.


Diferentialul ajuta mult, dar nu poate face minuni.
  • 0

#136 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 17 iunie 2009 - 11:54

ajuta, daca il ajuti :)
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#137 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 27 iunie 2009 - 05:03

Flocus mai are un jmen, taie din cuplu pe 1.2.3 tocmai ca sa te ajute. Eu nu m-as preocupa prea mult, daca esti berbec si apesi blana pe jumatea curbei, o vei s.... indiferent ce masina ai, RWD, FWD, AWD.

suspensia asta totusi, probabil va deveni ceva obligatoriu de avut pe masinile viitoare cu ceva putere si cuplu si FWD (daca nu vrei sa te bagi in chestii costisitoare gen 147).
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#138 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 iunie 2009 - 01:44

adica avem nu motor cu x Nm si x cp toti pe un fwd..fantastic!


si apoi jos in reclama cu *
(*) putere si cuplu disponibile doar in anumite conditii si la anumite viteze, contactati dealerul pt detalii..
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#139 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 28 iunie 2009 - 01:50

eh, si tu.
si la 3-ul MPS cuplul e limitat in treapta I tocmai pentru a nu avea probleme la plecatul de pe loc. parca si in II, da nu sint sigur.

Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 28 iunie 2009 - 01:51

  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#140 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 iunie 2009 - 02:40

pai atunci nu mai e asa fantastic ca pune la sol 300cp doar pe fata..ca de fapt nu prea sunt 300
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#141 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 iunie 2009 - 03:03

Mike
Eu fix asta am si spus. Cred ca fordul a mers cu sistemele cuplate tocmai sa poata scoata si untul din el fara sa-l dea pe aratura.
..............
Diferentialul ajuta mult, dar nu poate face minuni.



ajuta, daca il ajuti ;)


Adica ii mai montezi doi "fratiori" ..... ;)

Aceasta postare a fost editata de Relu: 28 iunie 2009 - 03:06

  • 0

#142 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 28 iunie 2009 - 10:27

ii pune jos, de la 150kmh in sus in linie dreapta.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#143 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 iunie 2009 - 10:32

Adica tot martea intre 18-18:30.... :lol:
  • 0

#144 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 29 iunie 2009 - 08:49

si doar vara. cand nu ploo.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#145 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 29 iunie 2009 - 08:55

v-am zis io cu RWD e mai misto :lol:
ai pui jos martea intre 12-20
merge si toamna :P

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 29 iunie 2009 - 08:57

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#146 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 29 iunie 2009 - 01:18

v-am zis io cu RWD e mai misto :P
ai pui jos martea intre 12-20
merge si toamna :D


Cel mai misto e ca-ti vezi propriile stopuri :)
  • 0

#147 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 06 iulie 2009 - 12:12

Nu stiu care e concluzia ca nu il pot vedea "inca" :P


  • 0

Ex-FN2 owner


#148 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 06 iulie 2009 - 12:42

Concluzia mea e ca un 3MPS e de preferat...
Nu-mi sariti in cap, e parerea mea.
  • 0

#149 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 06 iulie 2009 - 12:54

Ala vechi sau asta de o aparea nou?
  • 0

Ex-FN2 owner


#150 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 06 iulie 2009 - 01:05

Nu-l stiu pe asta nou. La ala vechi ma refeream.
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi