Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Noul BMW Seria 5


  • Please log in to reply
372 replies to this topic

#1 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 10 iulie 2009 - 11:37

Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata

Un Seria 7 mai mic, inside-out. Not bad! Mai bine decat noul E, oricum.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#2 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 10 iulie 2009 - 02:23

Mie imi place noul E.
Am vazut azi un Coupe ... dementa :)
  • 0

Ex-FN2 owner


#3 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 10 iulie 2009 - 03:08

Nu vorbesc de Coupe, ci de sedan.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#4 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 20 august 2009 - 10:18

http://www.bimmerpos...mp;d=1250717776
http://www.bimmerpos...mp;d=1250717776
http://www.bimmerpos...mp;d=1250717776
http://www.bimmerpos...mp;d=1250717776
http://www.bimmerpos...mp;d=1250717776
http://www.bimmerpos...mp;d=1250717776

Sleek!
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#5 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 20 august 2009 - 10:25

WOT?
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#6 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 20 august 2009 - 01:33

dincolo de colantele psihedelice, nu arata rau... any ideas about engines?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#7 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 20 august 2009 - 02:38

sper sa manareasca ceva si la benzenuri.
ca la dizal stau bine : 177, 197(+?), 245 si noul 306 din 3,0 biturbo.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#8 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 20 august 2009 - 03:26

40i se pare ca va avea 326 cp (3 bi-turbo), 35i - 306 cp (3 un singur turbo), 30i - 272 (aspirat), 50i - 446 (bi-turbo), 35d 300. Toate sunt supozitii la ora asta. :D
  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#9 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 24 august 2009 - 02:29

Nu cred ca o sa mai apara motorul in forma (inutila) cu 2 turbine pentru doar 100cp/l. Un twinscroll ca la M6 va fi suficient.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#10 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 24 august 2009 - 02:32

inutila pt ca nu era exploatata suficient. sper sa apuc ziua cand bmw nu-si va mai castra singur masinile pt a fi toate ordonate frumos.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#11 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 august 2009 - 02:46

avand in vedere downsize-ing-ul din industrie o plaja de motoare ptr bmw ar arata perfect in genul :
1,6-2,0L ( turbo ) : 160-180cp
2,0-2,5L ( turbo ) : 220-250cp
3,0 aspirat : 300cp
3,0 turbo : 350cp
3,0 biturbo : 400cp
4,0 biturbo : 450cp
si M5... 550cp or whatever
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#12 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 24 august 2009 - 04:28

ska, nu esti departe de adevar - se pare ca va fi asa:

523i 204 CP initial L6 2.5 aspirat (motorul de pe noul Z4 sDrive23i) - ulterior, din 2010, va fi inlocuit de 1.8 biturbo L4 cu 204 CP (numele ramine 523i)
525i 218 CP initial L6 3.0 aspirat (cum am eu pe 3-ar, motorul "castrat" de pe 325i si 525i) - ulterior, din 2010, va fi inlocuit de 1.8 biturbo L4 cu 240 CP (numele ramine 525i)
530i 272 CP L6 3.0 aspirat (motorul de pe actualul 330i si 530i)
540i 326 CP L6 3.0 biturbo (motorul de pe 740i)
550i 407 CP V8 4.4 biturbo (motorul de pe X6 xDrive50i)
M5 fie cu V10 5.0 biturbo 570 CP (varianta turbo a motorului V10 de pe actualul M5) fie cu V8 4.4 biturbo 555 CP (cel de pe X5 M si X6 M). Cica sunt in teste ambele variante, daca pot satisface normele de poluare, ar merge pe V10 5.0 biturbo ca raspuns pentru Audi RS6, desi e mai economica a doua varianta, pe care ar putea sa o aleaga din motive de rationalizare - renunta la blocul V10, motorul V8 biturbo 555 CP exista deja etc. - eventual sa il impinga dpdv putere putin mai sus.
520d 177 CP L4 2.0 turbodiesel (motorul actual de pe 320d si 520d)
523d 204 CP L4 2.0 biturbodiesel (motorul de pe 123d)
530d 245 CP L6 3.0 turbodiesel (motorul actual de pe 330d restilizat)
540d 306 CP L6 3.0 biturbodiesel (motorul lansat recent pe 740d)

xDrive probabil ca si pina acum disponibil pe 525i, 530i, 523d, 530d si poate in plus si 550i...

deci singurul aspirat va ramine 530i L6 3.0 cu 272 CP....
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#13 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 august 2009 - 05:45

523 - 204cp si 525 - 218cp. WTF?!?
1,8 biturbo de 240cp mi se pare poate cam mult.
restul sounds delicious.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#14 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 24 august 2009 - 06:54

Unul e diesel altul e benzina. Unul e 2 litri bi-turbo, altul e 3 litri aspirat. WTF de ce? :P
  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#15 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 24 august 2009 - 06:58

i se par puteri prea mici pt un seria 5.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#16 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 august 2009 - 10:39

523i 204 CP initial L6 2.5 aspirat (motorul de pe noul Z4 sDrive23i) - ulterior, din 2010, va fi inlocuit de 1.8 biturbo L4 cu 204 CP (numele ramine 523i)
525i 218 CP initial L6 3.0 aspirat (cum am eu pe 3-ar, motorul "castrat" de pe 325i si 525i) - ulterior, din 2010, va fi inlocuit de 1.8 biturbo L4 cu 240 CP (numele ramine 525i)

ma refeream la cele pe benzina...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#17 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 25 august 2009 - 09:37

ti se par prea apropiate, right? de acord, bine, astea sunt numai supozitii adunate de prin diverse reviste, vom vedea....
unul e 2.5 celalalt e 3.0, ar trebui sa fie diferente si la cuplu motor...

cel cu 1.8 turbo benzina in 2 versiuni 204 CP si 240 CP este aproape sigur.....
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#18 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 august 2009 - 01:26

ok
1,8 turbo la 204cp. mi se pare decent.
dar ptr 240-250cp as pune aspirantul "degonflat" de 3,0. cred ca se va comporta MULT mai bine decat un 1,8 dus la 240cp.
iar cel de 3,0 aspirat l-as urca un pic mai sus, 280-285cp.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#19 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 25 august 2009 - 04:32

mda, chestiunea e legata destul de mult si de emisiile de CO2 pe ansamblul gamei, un motor mic turbo in statistici de consum sta mai bine decit unul mare aspirat. Initial ziceau ca vor fi 2.0 turbo cu 204 CP si 2.0 biturbo cu 240 CP (ceea ce probabil nu ti se mai parea asa mult) dar recent a aparut in presa germana informatia cu 1.8... O fi si ceva cu limitele de fiscalitate pe cilindree in unele tari, ma gindesc.

nu stiu sincer cit de mult mai mult pot urca 3.0 aspirat peste actualii 272 CP, are deja 91 CP/l (2979 cmc parca).... pe urma se apropie de cei 100 CP/l care erau apanajul M-urilor....
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#20 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 august 2009 - 04:44

da, asa e. toti trag de emisii pana nu mai pot.
la 1,8 si 240cp e 133cp/L. ceea ce mi se pare mult.
///Murile aspirate nu vor mai dainui mult, la cum evolueaza piata. iar la turbo deja 120-130cp/L nu e cine stie ce.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#21 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 25 august 2009 - 04:47

pai te contrazici de la o fraza la alta :)
ori e mult 133 CP/l ori 120-130 CP/l la turbo nu e cine stie ce... ?!
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#22 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 august 2009 - 07:57

da, ptr un motor mic, de 1,8 , 133cp/L mi se pare mult. mi se pare putin fiabil. parerea mea.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#23 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 august 2009 - 08:03

Constructorii intelepti maresc capacitatile si micsoreaza puterea specifica.
  • 0

#24 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 25 august 2009 - 08:12

dar nici 3.6 si 254cp :)

pe de alta parte papa benzina proasta si consuma decent. dar te omoara taxele.
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#25 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 26 august 2009 - 10:13

Constructorii intelepti maresc capacitatile si micsoreaza puterea specifica.


tot mai putini, mai degraba mai toti fac invers.....
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi