Asta cu fiabilitatea proasta la BMW e cu dus si intors. Eu nu cred ca e vorba de o chestie generala, ci mai degraba reprezinta cazuri izolate. Am un client de la tara care are 3 BMW-uri : Seria 3 ,Seria 5 si Seria 6, toate generatiile precedente celor actuale. Cand a luat Seria 3 din Germania in Austria pe autostrada i-a picat turbina. A reparat-o si de atunci n-a mai picat nimic in urmatorii >100.000km. Seria 5 a mers vreo 50.000km si nu a cazut nimic, dar a lovit-o de curand . Seria 6 a luat-o la 140.000km si a mai facut inca 220.000 km fara sa pice nimic. Haios e ca anul trecut o tinea pe camp pornita toata ziua cu aerul conditionat la maximum ca sa nu se strice mancarea tractoristilor si sa se mai racoreasca in ea (masina de peste 300 CP). Ii consuma circa 7-8 litri in 10 ore. Culmea, mai au un Audi A4 quatro care si ala e haituit in draci de fratisu. A mai picat cate ceva la ea dar una peset alta si Audi e ok. Toate masinile sunt conduse si de angajati si prietenii lor, de aceea si kilometrajele astronomice in cativa ani. Cand l-am intrebat daca e multumit de fiabilitatea BMW mi-a zis ca ce poti sa ceri mai mult de la niste masini alergate in asemenea hal ? Eu nu cred ca toate masinile BMW sunt proaste, s-ar putea sa pice mai multe decat la alte firme, in loc de 0,5% sa pice 2% dar nimic deosebit. In studiile de specialitate BMW-ul nu se regaseste pe ultima pozitie, in fapt niciodata n-a coborat sub jumatatea clasamentului. Problemele ar putea veni de la faptul ca este considerata o marca sportiva si ca atare sa fie conduse masinile lor mai mult de "piloti"
.....
Sa fim seriosi, Toyota e cumparate numai de mosi, sau de oameni extrem de linistiti, care nici macar n-au apasat vreodata toate butoanele masinii.... 
Aceasta postare a fost editata de greierele: 22 mai 2013 - 09:38