Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 26 august 2009 - 10:18

Noul BMW Seria 5
#26
Scris 26 august 2009 - 10:18
#27
Scris 26 august 2009 - 10:24
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#28
Scris 24 septembrie 2009 - 02:40
The four extended tailpipes are ever-present and confirm BMW's long-standing approach to all its M cars. Exterior mirrors are standard issue but will likely take on a different shape for the final production model. The other items appearing again are the power dome on the bonnet and cross-drilled brake disks all around.
It seems the M5 will lose its 373kW (507hp) naturally aspirated 5.0-litre V10 in favor of a lighter, more economical twin turbo V8 engine found in the X5 M and X6 M making 408kW (555hp). However, latest speculation places power output even higher - between 420kW (571hp) and 450kW (612hp). An 8-speed sequential gearbox has been mentioned as a possible powertrain mate.
Formula One derived Kinetic Energy Recovery System (KERS) technology will make its way into the M5 not only as a way to boost power but also to make it eco-friendlier.
The M5 based on the next-generation 5 Series goes on sale in 2011.

http://www.worldcarf...-for-first-time
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#29
Scris 23 noiembrie 2009 - 12:30
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#30
Scris 23 noiembrie 2009 - 12:46
ce penalFormula One derived Kinetic Energy Recovery System (KERS) technology will make its way into the M5 not only as a way to boost power but also to make it eco-friendlier.
acum citesc
bmw in f1 duapc e au fost principalii sustinatori ai kers nu au fost in stare sa il faca sa mearga si nici nu l-au folosit acolo
acum il aduc pe strada
repet, ce penal..
#31
Scris 24 noiembrie 2009 - 09:00
#32
Scris 24 noiembrie 2009 - 10:32

#33
Scris 24 noiembrie 2009 - 11:43

right on bemveru !
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#34
Scris 24 noiembrie 2009 - 11:59









Sportiv, dar elegant si minimalist. Exact asa cum trebuie sa arate un Bimmer.

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#35
Scris 24 noiembrie 2009 - 12:11
#36
Scris 24 noiembrie 2009 - 01:23
Si inca ceva; am observat in toate pozele ca la spoilerul fata, la partea de jos, se vede ca si cum ar lipsi ceva, ca si cum ar fi o bavura sau o margine neprelucrata a spoilerului sau a fustei spoilerului... nu vi se pare si voua?
vestea buna la motoare este aparitia 3.0 biturbo benzina. Vad ca pina la urma nu au pus 2.0 biturbo diesel de 204 CP, cel putin nu de la inceput. Ma intreb de ce in loc de 530i de 272 CP au facut o revenire la 528i de 258 CP
xDrive va aparea ulterior iar pe benzina va fi disponibil atit pentru 528i, cit si pentru 535i si 550i. Pe diesel, xDrive va fi cel mai probabil disponibil pentru 530d (BTW, si la Seria 7, pe linga 750i xDrive va aparea in curind si 730d xDrive).
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#37
Scris 24 noiembrie 2009 - 01:46

Ce s-a intamplat cu politica de downsizing?

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#38
Scris 24 noiembrie 2009 - 02:12

e totusi seria 5...o masina mare
#39
Scris 24 noiembrie 2009 - 02:23
523i = 2996cmc si 204cp. Mercedes are si un 250CGI de 211cp la doar 1796cmc.
Anul viitor vor lansa noi motoare turbo in 4 cilindri, insa pana atunci tot mi se pare ca lipsa unui propulsor de cilindree mai mica va penaliza cifrele de vanzari, mai ales cand va veni vorba de flote. Desi, admit ca in cazul flotelor dieselul de 2L va fi cel mai cautat.
Aceasta postare a fost editata de the1: 24 noiembrie 2009 - 02:24

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#40
Scris 24 noiembrie 2009 - 02:41
Ce firme isi permit flote de cinciar?
,,Si inca ceva; am observat in toate pozele ca la spoilerul fata, la partea de jos, se vede ca si cum ar lipsi ceva, ca si cum ar fi o bavura sau o margine neprelucrata a spoilerului sau a fustei spoilerului... nu vi se pare si voua?,, Frank SF
Ba da. Io nu stiu germana, asadar le poti scrie aici bmw.de, sa nu se faca de ras.
#41
Scris 24 noiembrie 2009 - 02:46
#42
Scris 24 noiembrie 2009 - 03:03





O comparatie interesanta. ''Parerea mea'' e ca 5aru conduce detasat la design interior, in timp ce exteriorul poate fi cel mai bun (tot in fctie de gusturi, bineinteles) cu mentiunea ca farurile puteau fi mai agresive (gen 5 GranTurismo).

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#43
Scris 24 noiembrie 2009 - 03:11

Life must be taken one disaster at a time
#44
Scris 24 noiembrie 2009 - 03:16
#45
Scris 24 noiembrie 2009 - 03:38

Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#46
Scris 24 noiembrie 2009 - 03:47
eunt convins ca va fi o reusit.
exteriorul e discutabil ptr unii, desi e foarte fluent, si fara excese ( cum a fost seria 7 a lui bangle ) iar despre interior... cred ca se bate lejer cu audi. ( la E60 cred ca era cel mai retardat interior )
we trecut nu am castigat nimic la loto.
nici o pb, viata merge inainte.
mai sunt extrageri

happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#47
Scris 24 noiembrie 2009 - 08:53
Interesant e altceva, masina este aproape jumate din aluminiu si totusi am prins niste cifre:
520d 1715kg (consum mediu 5.0, pe ce lume or trai oamenii astia?)
550i 1900kg
Nu mai are nici un avantaj de greutate asupra Mercedes si Audi ca inainte.
ACrew style
#48
Scris 24 noiembrie 2009 - 10:41
535i este SINGLE turbo, twinscroll dar cu Valvetronic acum. O miscare buna.
Asta s-a intamplat de la 5 GT.
#49
Scris 24 noiembrie 2009 - 11:49
la un 8 trepte cu dublu ambreiaj... iti dai seama ca are de unde sa "curga lin"...520d 1715kg (consum mediu 5.0, pe ce lume or trai oamenii astia?)

plus ca mai e si efficient dynamic

Aceasta postare a fost editata de ska: 24 noiembrie 2009 - 11:50
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#50
Scris 25 noiembrie 2009 - 09:18
Nu, insa cand vine vorba de taxe si impozite... :dirtytalk: si nu numai in Ro.
523i = 2996cmc si 204cp. Mercedes are si un 250CGI de 211cp la doar 1796cmc.
Anul viitor vor lansa noi motoare turbo in 4 cilindri, insa pana atunci tot mi se pare ca lipsa unui propulsor de cilindree mai mica va penaliza cifrele de vanzari, mai ales cand va veni vorba de flote. Desi, admit ca in cazul flotelor dieselul de 2L va fi cel mai cautat.
o sa vina la anul un motor cu patru cilindri pe benzina, 1.8 sau 2.0 cilindree, cu 204 CP pentru 523i si 240 CP pentru 525i. Oricum asta nu e masina de flote.
incepe sa imi mai placa, it grows on me, ca sa zic asa, desi sincer, imi place mai mult noul E-Class (ciudat pentru mine, posesor de BMW)
ce e totusi cu bavura aia sub spoilerul fata?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi