
Noul BMW Seria 5
#51
Scris 25 noiembrie 2009 - 09:23
#52
Scris 25 noiembrie 2009 - 10:02

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#53
Scris 26 noiembrie 2009 - 06:50
astia de la BMW citesc forumul nostru si au ascultat de ce a zis Relu aiciInteresant mai e si ca cel mai mic motor pe benzina disponibil la lansare are 2996cmc.
Ce s-a intamplat cu politica de downsizing?
cred ca le ai spus astora de la BMW chestia aia cu degetareleConstructorii intelepti maresc capacitatile si micsoreaza puterea specifica.

"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#54
Scris 26 noiembrie 2009 - 10:00

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#55
Scris 26 noiembrie 2009 - 10:20
tot timpul se va aplicasi nu se mai aplica ''there's no replacement for displacement''.

cu cat ma uit mai mult la poze, cu atat imi place mai mult

happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#56
Scris 26 noiembrie 2009 - 11:02

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#57
Scris 26 noiembrie 2009 - 11:24
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#58
Scris 26 noiembrie 2009 - 11:27
posibil sa fie ca o buza de plastic care sa te avertizeze cand ai lovit bordura

#59
Scris 26 noiembrie 2009 - 11:30
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#60
Scris 26 noiembrie 2009 - 11:33
cred ca va fi dotare standard ptr romania, ca o protectie ptr bordura

happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#61
Scris 26 noiembrie 2009 - 11:35
se pare totusi ca l-au ascultat si pe ska si o sa fie 2.0 turbo, si nu 1.8 turbo....
525i cu 2.0 turbo de 240 CP si xDrive suna foarte foarte bine....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#62
Scris 26 noiembrie 2009 - 11:47

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#63
Scris 26 noiembrie 2009 - 11:51
decat un seria 5 in 4 cilindri si 1.8T mai bine unul adevarat cu motor adevarat si impozit normal..nu de alta, dar primul se va misca penal cand nu ai presiune in turbina..si sa dai 40-50.000e pe o masina care mai merge si aiurea hmm.....atunci chiar devine de fite
evilone, consumul ala de 5.0 e la fel de real cum sunt toate cele date de bmw. din cate stiu bmw minte cel mai mult la consumuri
#64
Scris 26 noiembrie 2009 - 11:58
5-ar sub 2000cmc... ma cam indoiesc.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#65
Scris 26 noiembrie 2009 - 12:04
323i maxim 15% hurban minim 8% rural
325 la fel
#66
Scris 26 noiembrie 2009 - 12:44
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#67
Scris 26 noiembrie 2009 - 12:52

#68
Scris 26 noiembrie 2009 - 12:54
decat un seria 5 in 4 cilindri si 1.8T mai bine unul adevarat cu motor adevarat si impozit normal..nu de alta, dar primul se va misca penal cand nu ai presiune in turbina..
There's no replacement for displacement??


''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#69
Scris 26 noiembrie 2009 - 03:21
problema e ca la ture putine cand ti-ar trebui cel mai mult sa fie un "3.5" e un "1.8" pur...pe masura ce intra in presiune dracovenia aia dispare buba
dupa ce am condus 3.7 si 5.0 mi-a disparut si teama de cilindree mare. un motor de 5.0 consuma ca unul de 5.0 daca mergi in blana cu el (dar atunci si merge nene..)..daca mergi normal consuma destul de normal...in nici un caz "infricosator"
#70
Scris 26 noiembrie 2009 - 03:43
Daca bagi in ecuatie si masina ca vrei rafinament si altele, atunci da. Da strict legat de consum un V8 va consuma mult spre foarte mult.
Aceasta postare a fost editata de canan17ro: 26 noiembrie 2009 - 03:45
#71
Scris 26 noiembrie 2009 - 03:44

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#72
Scris 26 noiembrie 2009 - 04:01
ca sa te tirii in oras, cel mai adesea ai nevoie de un 1.8, nu de un 3.0. un 1.8T va functiona in oras fara mare ajutor de la turbina si va consuma ca un 1.8 aspirat, iar cind ai nevoie de putere va intra turbina sa te ajute. un 3.0 va consuma intotdeauna ca un 3.0.
Laguna 2.0T 205 CP - maxim 13 % urban
BMW 325xi 3.0 218 CP - 16 % urban
Pentru comparatie, Logan 1.6 MPI 95 CP - 11 % urban.
For the record, un tip cu Cayenne turbo de 500 CP imi spunea ca in oras, daca merge decent si nu se da la ea, ii consuma 18-20 %. Sigur, daca ii dadea talpa ajungea si la 30-35 %.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#73
Scris 26 noiembrie 2009 - 04:53
cataaaaaa, astia zice ca benveu minteeee ! :laugh:
5-ar sub 2000cmc... ma cam indoiesc.
nu stiam ca s-a scris atat aici si acum e prea complicat sa mai raspund tuturor, fiecare sa creada ce vrea si cat vrea. e normal sa existe mereu o explicatie orientata spre a-ti dovedi tie ca ai o gandire buna si faci alegerile corecte, ca altfel ne-am pune streangul de gat toti.
ce performante ar avea un 5 de 200 de cai?
Viteza maximă (km/h) 224
Acceleraţie 0-100 km/h (in s) 8.7
pt o amaraciune de 170 de cai.
1.8T se taraie cand nu are presiune? si cand face presiune, la 6000 de ture?
exista motoare mari destul de economice, nu spun nu, dar sa nu visam.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#74
Scris 26 noiembrie 2009 - 05:14
cata,
Asta cu consumul e foarte simpla. Consumi combustibil raportat la puterea consumata. Diferenta de consum la acelasi stil de mers si acceasi greutate a masinii, nu e deloc mare la cilindree diferite.
Vrei sa-ti spun ca GTR a lui George, la drumurile lui din buc. haleste mai putin ca a mea ?
Sau ca frate-miu a ajuns la 12% ? Golful 4 de 2 litri nu mi-a halit niciodata mai putin de 14 in oras.
etc, etc, etc.....
Aceasta postare a fost editata de Relu: 26 noiembrie 2009 - 05:15
#75
Scris 26 noiembrie 2009 - 05:45
mai grea si 4x4Laguna 2.0T 205 CP - maxim 13 % urban
BMW 325xi 3.0 218 CP - 16 % urban

scoate alea si nu mai ramane mare lucru
problema cu "cand ai nevoie de putere" este ca la aspirat mic turbo exact cand ai nevoie de putere nu o ai..o ai dupa
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi