Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Noul BMW Seria 5


  • Please log in to reply
372 replies to this topic

#51 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 25 noiembrie 2009 - 09:23

mda e ok fata de vechiul 5 ,sa vedem cevax drive teste
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#52 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 25 noiembrie 2009 - 10:02

Aoleu, Frank, cum sa iti placa mai mult noul E? Poate Coupe-ul care e divin, intr-adevar... dar, sedanul??
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#53 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 26 noiembrie 2009 - 06:50

Interesant mai e si ca cel mai mic motor pe benzina disponibil la lansare are 2996cmc. :D

Ce s-a intamplat cu politica de downsizing?

astia de la BMW citesc forumul nostru si au ascultat de ce a zis Relu aici

Constructorii intelepti maresc capacitatile si micsoreaza puterea specifica.

cred ca le ai spus astora de la BMW chestia aia cu degetarele :D
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#54 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 26 noiembrie 2009 - 10:00

Lasa ca apare la anu' 1.8u turbat... si nu se mai aplica ''there's no replacement for displacement''.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#55 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 26 noiembrie 2009 - 10:20

si nu se mai aplica ''there's no replacement for displacement''.

tot timpul se va aplica :D

cu cat ma uit mai mult la poze, cu atat imi place mai mult :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#56 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 26 noiembrie 2009 - 11:02

Si mie la fel. BMW nailed it this time.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#57 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 26 noiembrie 2009 - 11:24

si totusi ce e cu marginea aia sub spoilerul fata? numai eu o vad?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#58 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 26 noiembrie 2009 - 11:27

doar tu o vezi cred:)
posibil sa fie ca o buza de plastic care sa te avertizeze cand ai lovit bordura :D
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#59 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 26 noiembrie 2009 - 11:30

recunosc ca de la zi la zi si mie incepe sa imi placa tot mai mult. Parca chiar mai mult decit E-Class....
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#60 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 26 noiembrie 2009 - 11:33

este o margine.
cred ca va fi dotare standard ptr romania, ca o protectie ptr bordura :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#61 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 26 noiembrie 2009 - 11:35

dar arata urit.... mai bine puneau un bandou de cauciuc moale, reno style, special pt Romania....

se pare totusi ca l-au ascultat si pe ska si o sa fie 2.0 turbo, si nu 1.8 turbo....

525i cu 2.0 turbo de 240 CP si xDrive suna foarte foarte bine....
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#62 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 26 noiembrie 2009 - 11:47

Si cel de baza va avea 204cp? De unde stii ca va fi 2.0? Ai un link ceva sau mai multe info?
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#63 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 26 noiembrie 2009 - 11:51

terminati cu prostiile ca e impozitul scump la motoarele mari..asta nu ti-o cumperi din economie de la shaorma. sa fim seriosi

decat un seria 5 in 4 cilindri si 1.8T mai bine unul adevarat cu motor adevarat si impozit normal..nu de alta, dar primul se va misca penal cand nu ai presiune in turbina..si sa dai 40-50.000e pe o masina care mai merge si aiurea hmm.....atunci chiar devine de fite

evilone, consumul ala de 5.0 e la fel de real cum sunt toate cele date de bmw. din cate stiu bmw minte cel mai mult la consumuri
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#64 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 26 noiembrie 2009 - 11:58

cataaaaaa, astia zice ca benveu minteeee ! :laugh:

5-ar sub 2000cmc... ma cam indoiesc.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#65 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 26 noiembrie 2009 - 12:04

bai asa ca off topic cazanele mele au consumat putin pentru ceea ce stiu sa faca:
323i maxim 15% hurban minim 8% rural
325 la fel
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#66 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 26 noiembrie 2009 - 12:44

la mine 325xi maxim 16% urban, minim 8% rural
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#67 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 26 noiembrie 2009 - 12:52

Maxim 16? 1.6le meu te face :D
  • 0

#68 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 26 noiembrie 2009 - 12:54

decat un seria 5 in 4 cilindri si 1.8T mai bine unul adevarat cu motor adevarat si impozit normal..nu de alta, dar primul se va misca penal cand nu ai presiune in turbina..


There's no replacement for displacement?? :D
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#69 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 26 noiembrie 2009 - 03:21

turbo pana la urma pacaleste, motorul nu e 1.8T ci e intre 1.8 (cand presionea e = cu aia atmosferica) pana la cat o ajunge echivalent 3.0, 3.5 etc...
problema e ca la ture putine cand ti-ar trebui cel mai mult sa fie un "3.5" e un "1.8" pur...pe masura ce intra in presiune dracovenia aia dispare buba

dupa ce am condus 3.7 si 5.0 mi-a disparut si teama de cilindree mare. un motor de 5.0 consuma ca unul de 5.0 daca mergi in blana cu el (dar atunci si merge nene..)..daca mergi normal consuma destul de normal...in nici un caz "infricosator"
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#70 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 26 noiembrie 2009 - 03:43

Depinde, ca mie un consum de 18-20% in oras mi se pare mare. Si asta cand nu mergi pentru ce poate motorul. Adica de ce sa merg normal si sa consume atat?
Daca bagi in ecuatie si masina ca vrei rafinament si altele, atunci da. Da strict legat de consum un V8 va consuma mult spre foarte mult.

Aceasta postare a fost editata de canan17ro: 26 noiembrie 2009 - 03:45

  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#71 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 26 noiembrie 2009 - 03:44

Sau chiar HORROR!
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#72 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 26 noiembrie 2009 - 04:01

problema tocmai aici e la consum, e reversul la ce a zis mike despre putere.

ca sa te tirii in oras, cel mai adesea ai nevoie de un 1.8, nu de un 3.0. un 1.8T va functiona in oras fara mare ajutor de la turbina si va consuma ca un 1.8 aspirat, iar cind ai nevoie de putere va intra turbina sa te ajute. un 3.0 va consuma intotdeauna ca un 3.0.

Laguna 2.0T 205 CP - maxim 13 % urban
BMW 325xi 3.0 218 CP - 16 % urban
Pentru comparatie, Logan 1.6 MPI 95 CP - 11 % urban.

For the record, un tip cu Cayenne turbo de 500 CP imi spunea ca in oras, daca merge decent si nu se da la ea, ii consuma 18-20 %. Sigur, daca ii dadea talpa ajungea si la 30-35 %.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#73 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 26 noiembrie 2009 - 04:53

cataaaaaa, astia zice ca benveu minteeee ! :laugh:

5-ar sub 2000cmc... ma cam indoiesc.


nu stiam ca s-a scris atat aici si acum e prea complicat sa mai raspund tuturor, fiecare sa creada ce vrea si cat vrea. e normal sa existe mereu o explicatie orientata spre a-ti dovedi tie ca ai o gandire buna si faci alegerile corecte, ca altfel ne-am pune streangul de gat toti.

ce performante ar avea un 5 de 200 de cai?

Viteza maximă (km/h) 224
Acceleraţie 0-100 km/h (in s) 8.7

pt o amaraciune de 170 de cai.

1.8T se taraie cand nu are presiune? si cand face presiune, la 6000 de ture?

exista motoare mari destul de economice, nu spun nu, dar sa nu visam.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#74 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 26 noiembrie 2009 - 05:14

1.8t a fost si ramine inca un motor foarte reusit. Daca imi aduc bine aminte, faptul ca trage bine chiar de jos se datoreaza raportului de compresie destul de mare pentru un turbo. Motorul merge cu presiune mica de supraalimentare, lucru deloc rau.

cata,
Asta cu consumul e foarte simpla. Consumi combustibil raportat la puterea consumata. Diferenta de consum la acelasi stil de mers si acceasi greutate a masinii, nu e deloc mare la cilindree diferite.
Vrei sa-ti spun ca GTR a lui George, la drumurile lui din buc. haleste mai putin ca a mea ?
Sau ca frate-miu a ajuns la 12% ? Golful 4 de 2 litri nu mi-a halit niciodata mai putin de 14 in oras.
etc, etc, etc.....

Aceasta postare a fost editata de Relu: 26 noiembrie 2009 - 05:15

  • 0

#75 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 26 noiembrie 2009 - 05:45

Laguna 2.0T 205 CP - maxim 13 % urban
BMW 325xi 3.0 218 CP - 16 % urban

mai grea si 4x4 :D
scoate alea si nu mai ramane mare lucru

problema cu "cand ai nevoie de putere" este ca la aspirat mic turbo exact cand ai nevoie de putere nu o ai..o ai dupa
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi