Salt la continut


Fotografie
* * * * * 1 Voturi

Cum alegem o masina ?


  • Please log in to reply
658 replies to this topic

#626 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 12 noiembrie 2009 - 07:57

Unii nu traim doar ca sa facem liniute :D Masina e un intreg, nu e doar un motor, o cutie de viteze si 4 roti. Normal ca pierde de la un turbo de aceeasi putere. Noroc ca sunt pline strazile de TFSI si 335i, ca altfel nu stiu ce ma faceam... :D
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#627 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 12 noiembrie 2009 - 08:04

lista lunga de dotari da bine ptr o categorie aparte de clienti.
cum suntem NOI, nu ne prea incalzeste ca are 10 pagini de dotari standard. ideea e sa fie printe ele ce ne intereseaza.

acordul nu e o masina rea, dar mie nu imi place de nici o culoare la design. generatia anterioara, da. si aia, inainte de face-lift.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#628 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 12 noiembrie 2009 - 08:04

crede-ma nu e vorba de rafinamenti si alte alea,masinile sunt destul de apropiate ca si tehnologie :D
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#629 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 12 noiembrie 2009 - 08:05

Noroc ca sunt pline strazile de TFSI si 335i, ca altfel nu stiu ce ma faceam... :D

vezi ca pe strazi mai umbla si niste CDTI-uri... :laugh:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#630 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 12 noiembrie 2009 - 08:15

Face-lift si aia interioara sunt identice, doar grila e cromata (la exterior), normal ca-ti plac amandoua :D Mie imi place mai mult asta de acum, mai ales din spate. Fata mi se pare putin catre masini americane, dar na... macar arata suparat.

Nu prind faza cu CDTI-urile :D

Aceasta postare a fost editata de rezare: 12 noiembrie 2009 - 08:16

  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#631 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 noiembrie 2009 - 08:17

crede-ma nu e vorba de rafinamenti si alte alea,masinile sunt destul de apropiate ca si tehnologie :D

:D
  • 0

#632 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 noiembrie 2009 - 08:17

la accord m-a lasat rece chiar tot, mai putin camera spate, care e ceva interesat pt mine. e adevarat, motoare mai slabe ca al tau, dar sasiul trebuie sa fie acelasi. masina e stabila, dar e barca, tuturor li se face rau in ea (asta mi-a adus aminte de ceva, voi scrie la mine), franele modeste, sa nu fiu rautacios, dar totusi sa zicem ca se dorea o masina cuminte.

versiunea diesel nu avea autonomie cu mult mai mare ca a mea, daca e sa ne raportam la putere si gabarit.

posibil sa nu-mi placa nici motorul de 2.4 pt ca in general nu ma omor dupa motoare aspirate de turatie mare si cuplu mic, le consider mult prea obositoare si lipsite de orice placere la volan, dar asta e alta discutie. chiar m-ar interesa o curba de cuplu la tine, pt ca maxim e pe la 4-5k de ture.

nu o fi tara plina de 335i (slava domnului), insa de TFSI-uri e destul de.

vezi tu, dar nu poti spune ce face skoda si nu poate face honda, invers nu merge? cu cat era mai scumpa o octavia RS?. sau iti iei logan. ca ai o afinitate fata de anumite marci, tari etc, e una. sa ai o aversiune fata de altele fara motiv real, e altceva. nu trebuie sa faci liniute, trebuie sa mergi relaxat.

dar multi considera skoda o masina inferioara. nu-i nimic, tocmai ce spuneam mai devreme, daca ai bmw, naspa, mercedes, naspa, TDI, naspa, skoda, naspa, logan, naspa, "jeep", naspa (aoleu, deja ma bag in 2 categorii, cred ca naspa se multiplica exponential), si catalogarile pot merge si in alte directii.

scuza-ma
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#633 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 noiembrie 2009 - 08:28

Chiar daca-mi mai cistig citiva dusmani :
Honda ( cel putin aia facuta pe insula ), e una din masinile cele mai rafinate si mai bine executate la nivel modial. Nu conteaza modelul....

Visul meu ? O impreza modelul meu, fabricata de honda.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 12 noiembrie 2009 - 08:29

  • 0

#634 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 noiembrie 2009 - 08:31

stii si tu cum e cu accordul asta nou foarte bine.

visul tau e un lagacy GT, recunoaste :D
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#635 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 noiembrie 2009 - 08:36

O fi facut prin anglia....

Bai, un GT cu cutie manuala si fara ASR, PRM, PNTCD, PSD, etc... cam da.. :lol:
  • 0

#636 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 12 noiembrie 2009 - 10:05

Nu-i chiar asa...daca faci configuratia asta pe Passat iese mult mai scump.
Passat B6 2.0 TDI 4motion 170 cp highline este chel 25.100 fara TVA.
Mie 30.000 pentru masina si dotarile pe care le are mi se pare un pret foarte ok.

Nu as vrea sa ma intelegi gresit, am o Skoda Fabia in curte si era cat pe ce sa mai intre inca o Skoda, dar alt model, unul cu suflatoarea fasaita :lol: in curte; deci nu sunt contra marcii sau mai stiu eu ce.
Cu toate astea imi sustin pct de vedere ca preturile la Skoda sunt destul de sus. Chiar vorbeam cu un key account Skoda, cand am fost sa vad Yeti si, avand in vedere ca ne cunoastem de ceva ani de zile, imi spunea ca preturile sunt sus, iar la ce oferte sunt acum la Vw (sa nu ies din concern cu vreo comparatie) ii este greu sa convinga clientul sa ia yeti cand poate lua tiguan la ~aceiasi bani, de ex.

Check my sig... si-ti mai raman si niste firfirei in plus. N-are 4x4 si nu e diesel, in schimb compenseaza prin altele cu varf si indesat. Point being, n-as da niciodata atatia bani pe o skoda, fie ea si superb.

Eu nu spun ca Skoda rullz sau ca este cel putin la fel de buna ca Honda, dar nici sa dezavuam complet gratuit o marca nu-i in regula.
Spuneai intr-un alt post ce face Superbul postat de Cristi si nu face Accord-ul tau, exceptand spatiul net superior din orice pozitie; faptul ca este diesel ii ridica pretul, are 4x4 care iar ii ridica pretul si Accord-ul tau nu are un sistem similar; in rest la dotari nu stau sa fac comparatia exacta, dar banui ca mai mult sau mai putin sunt pe acolo.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#637 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 12 noiembrie 2009 - 11:12

Cata, observ ca nu stii cum e cu accordul nou "foarte bine". Motorul de 2.4 e mult peste 2.0, de asemenea franele sunt altele (discuri mai mari si fata si spate), de asemenea suspensia e alta. Deci trei din punctele expuse de tine se duc. Motoare de turatie cu cuplu mic? 230Nm benzina nu mi se pare chiar "cuplu mic". Sigur, nu sunt nici 3-400Nm ca la diesel, dar mai e si o cutie p-acolo. Plin de TFSI-uri? Eu nu prea am vazut, dar ma rog (sau te referi si la 1.4, 1.8, etc? Ma refer la 2.0).

Curba de cuplu la Accord:

http://www.vtec.net/...vs06TSX_6MT.gif

Pe mine ma multumeste cum se misca, si ca imi consuma decent pentru ce ofera.

Da, recunosc ca sunt subiectiv cu Skoda si nu o vad ca pe o masina scumpa. Dar nu e multa lume obiectiva pe aici oricum, desi asa ne place sa credem ca suntem :D Macar eu recunosc. La fel cum n-as da niciodata 60000E pe o Honda Legend, la fel cum n-as da niciodata 20.000E pe vreun Logan, etc. Sunt niste game de preturi unde incadrez marcile si ce iese din alea pentru mine nu merita. Care e problema? :lol:

Aer Curat: sunt vreo cateva dotari pe care Skoda nu stiu daca le are ca nu m-am uitat: cruise control adaptiv, sistem de mentinere a benzii, camera la mers inapoi, oglinda dreapta rabatabila stil BMW la mers inapoi, trapa (moft, dar e chiar fun vara), directie cu EPS si alte "maruntisuri" (nu mai zic de navigatia de vis cu TMC si toate cele, probabil ca o are si Skoda). Dieselul e inferior ca putere si ca dinamica decat motorul meu, deci nu pot spune ca-i duc lipsa. Iar 4x4 la 200CP e cam moft totusi, nici ala nu pot spune ca imi lipseste. Pe de alta parte, imi dai dreptate cu pretul, deci... :lol:

N-am zis ca nu-mi iau Skoda sau ca o consider o masina proasta (nu stiu de ce ati sarit toti repede), doar ca n-as da 30.000E pe una. Discutia era ca la 30.000E nu mai exista nimic comparabil cu Superb-ul prezentat, sa nu uitam. Parerea mea e ca exista chestii comparabile.

Aceasta postare a fost editata de rezare: 12 noiembrie 2009 - 11:21

  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#638 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 noiembrie 2009 - 11:27

pai nu zic ca sunt obiectiv sau nu, am precizat ce probleme are noul accord, ok, la versiunea de 2.4 o fi mai bine, la fel e si la concurenta. ma asteptam la o parere similara. nu sa spui skoda e naspa ca e skoda. culmea e ca prin tarile cu apa calda are un grad (in ultimii ani, marea supriza) de satisfactie a clientului foarte mare. eu daca zic ca ceva e nasol, ma bazez pe o experienta, cat de subiectiva, a mea cu acel ceva. daca porneam cu prejudecati, nu mai luam niciodata subaru in general, X3 si loganul ce va veni.

din pacate pt ca traim intr-un rahat de tara, cam toate dotarile mentionate acolo nu sunt utilizabile. merge TMC la noi? desi imi aduc aminte ca parca o data am prins ceva in bucuresti, dar era doar semnal, nu se transmitea nimic. sa vezi la unguri cum functioneaza. imediat iti spun aia informatii despre trafic.

sigur are si skoda din astea, ca multe sunt prezente pe saracul golf.

4x4 ofera macar un plus de siguranta pt soferul normal. oricum nu e un 4x4 din ala permanent sa omoare masina la consum sau performante. dar e discutabil daca merita sau nu un efort financiar. un diesel are cuplu jos foarte mare si s-ar putea sa fie relativ justificat, imi e greu sa ma pronunt. eu cat voi putea, voi lua numai masini 4x4, dar excluzand asta, nu pot spune ca e un musai pt cineva.

curba de cuplu e relativ liniara, dar pe o plaja larga are foarte putin, exista doar un varf. nu-i bai oricum. normal ca e o cutie acolo, dar eu personal gasesc o manuala de multe ture foarte obositoare la drum lung.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#639 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 12 noiembrie 2009 - 11:27

si eu zic ca 30 000 euro e mult. desi ofera, totusi ceva.
asa iau un audi la 1 an si 30 000 km, da 3,0 tdi. si quattro, nu 4x4.
da e tot peste cat as da pe o masina.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#640 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 12 noiembrie 2009 - 11:50

Rezare, am spus mai inainte de a intra in aceasta discutie, pe un alt topic, ca Skoda practica niste preturi mari, mai ales in perioada asta. Asta asa sa nu zici ca sunt prea subiectiv. :)
In rest, in ceea ce priveste dotarile, nu stiu ca Skoda sa aiba un sistem pt mentinerea benzii de rulare (ma rog, avertizarea ....), in rest are destule, chiar si trapa cu celule; insa nu exclud sa-i lipseasca unul sau doua gadget-uri prezente la Honda.
Alegerea diesel vs benzinara este extrem de subiectiva, insa nu asta era ideea, ci faptul ca pt orice motor diesel (inclusiv la Honda) trebuie sa platesti mai mult decat pt un benzinar aspirat de cilindree sau putere apropiata; la fel pt un sistem 4x4.
Concluzionand un Superb2 benzinar, fara 4x4, cu aceleasi dotari ca cel mentionat de Cristi, este sensibil mai ieftin (cu ~2.400euro fara tva, daca consideram 1.8TFSI 160cp).
Si ca totusi sa nu ramai cu o impresie gresita, tot consider ca e cam scump. :)
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#641 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 13 noiembrie 2009 - 12:49

Quattro ca si 4motion sunt denumiri comerciale.A4 are torsen iar A3,TT,Golf si Passat ( si banuiesc ca si Superbul) sunt cu haldex.Insa eu sincer n-am avut vreo dificultate iarna mergand cu haldex.
Daca comparam masini noi cu masini sh, normal ca pare scump 30.000 pentru Skoda Superb.Eu unul am fost mereu adeptul masinii noi sau sh pana in 10.000 km asa ca facand comparatie cu configuratii similare de pe alte marci vag mi se pare ok.
Pentru 170 cp 4x4 avem asa: Superb - 30.000 cu dotari suficiente, Passat - 30.000 chel complet, A4 - 39.000 chel complet.
In afara de asta, momentan merg cand cu S3-ul cand cu Passatul si lasand la o parte orice discutie despre putere sau stabilitate, si referindu-ma strict la aderenta : adica haldex vs tractiune fata, va zic sincer ca diferenta este enorma.Mi-am propus sa nu mai iau decat 4x4 pe viitor.
  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#642 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 13 noiembrie 2009 - 08:11

curba de cuplu e relativ liniara, dar pe o plaja larga are foarte putin, exista doar un varf.


"Are foarte putin" adica ~90% din varf intre 2000 si 6500rpm. Turele alea multe sunt acolo daca vrei sa le folosesti, poti sa te gandesti ca are 6500 sau 6000rpm maxim. Poti sa te gandesti ca are 5500rpm maxim, ca face 160 de cai la roti acolo, cat un 1.8 TFSI la volanta :) Ce vezi tu ca un dezavantaj, eu vad ca pe o realizare. Si masina asta orice numai obositoare la drum lung nu e, in special in afara tarii.

Da, stiu ca dotarile alea nu sunt prea folositoare in romania, nici n-am zis altceva. Dar daca o luam asa, multe din dotari in general sunt mofturi sau te poti descurca si fara. Pana una alta discutam de ce avem efectiv. Asta e un minus la Honda, nu prea exista customizare pentru cine vrea. Pe de alta parte de asta si costa asa putin in opinia mea si mie chiar asta mi-a placut, ma duc si o iau cu "di tati" la un pret bun, nu stau sa fac liste de optiuni care ma costa inca 50% din pretul de baza al masinii si care e posibil sa vina si altfel in final.

Oricum discutia este doar de amorul propriu, ca oaspetele n-o sa se suie in Accord :) Pe de alta parte, nici in Superb nu-l vad asa convins.

Aceasta postare a fost editata de rezare: 13 noiembrie 2009 - 08:15

  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#643 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 13 noiembrie 2009 - 08:13

am ceva intrebari la ce motor e graficul ala 2,4?,vb de putere la roti sau la volanta?
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#644 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 13 noiembrie 2009 - 08:16

La roti la 2.4 inca netrecut de rodaj. Ai acolo deasupra graficului "go back to 'nume articol'" si explica si aia cate ceva acolo. Acura TSX americana e Accord-ul de la noi.
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#645 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 13 noiembrie 2009 - 08:24

aha e cam haotic graficul de aia intreb si pierderea e destul de mica :)
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#646 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 13 noiembrie 2009 - 09:02

Ce haotic mah ? Cuplul unui motor ideal e o linie dreapta, adica constant. Honda a avut dintotdeauna motoare cu cuplu formidabil de liniar. Lucru extrem de greu de obtinut la o aspirata de turatie mare cum sunt toate hondele.

Oricum a compara honda cu skoda, e similar cu vaio si acer.
  • 0

#647 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 13 noiembrie 2009 - 09:17

eu am acer :)
:)
uite cum e cuplul la mine

http://www.e46fanati.../m54engine.html

o pun si pe dyno curand sa vad cum sta ,in graficul hondei era o coborare ciudata ,la BMW ar insemna ca vanosul nu functioneaza cum trebuie de aia am intrebat

aici sunt grafice reale cu 330i 330i smg si 325i automat specificatii de Europa http://guildhouse.net/BMW330Ci/

pentru 330i manual citez

"The dyno ratings for my stock car were measured at a local digital dyno shop ''Tuning World Oy'' in Veikkola, Finland on Fri 13th of June 2003. No modifications, about 28000km on the odometer, traction controls/lights/air conditioning turned off. The car seems to be a strong individual as it gave out readings of 176kW (240hp) @ 6188 RPM and 308Nm @ 3536 RPM .

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 13 noiembrie 2009 - 09:24

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#648 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 13 noiembrie 2009 - 09:26

Alex, crede-ma ca nu-i usor sa scoti o curba buna de cuplu...
  • 0

#649 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 13 noiembrie 2009 - 09:33

Alex, curba rosie e 2.4-ul anterior care inainte de intrarea VTEC-ului avea caderea aia, partial si pentru efectul de "VTEC kick", care personal nu ma atrage. Tu trebuie sa te uiti pe aia albastra, care e 2.4-ul curent :) Ala n-are nici o cadere.
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#650 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 13 noiembrie 2009 - 09:54

a e ok atunci nu e rau graficul
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi