Subaru Legacy/Outback vs. A6 Allroad/Avant/Sedan vs. Necunoscuta
#1
Scris 07 septembrie 2009 - 03:12
- spatiu mare portbagaj
- spatiu mare interior
- motor bun (as indrazni sa spun foarte bun)
- dotari de siguranta: minim 6 airbaguri, incluzand frontale si cele tip cortina; ABS, ESP
- dotari de brizbriz dorite (se poate si fara unele din ele): trapa, scaune electrice si incalzite, piele, navigatie.
- tractiunea integrala e un plus, dar nu e o chestie neaparat necesara (nu zic ca nu e buna).
Momentan se califica in cursa:
1. Pole position: Audi A6 Avant 2.0 TFSi
2. Subaru Legacy/Outback 2.5 sau 3.0 H6 benzina. Penalizare datorita costurilor mai mari pentru Casco, RCA si impozit.
3. Audi A6 Avant 3.0 motorina. Penalizare datorita costurilor mai mari pentru Casco, RCA si impozit.
4. Subaru Legacy/Outback motorina
5. Audi A6 Sedan? Trebuie sa mai verific
6. O ilustra necunoscuta care poate fi sugerata de voi
La cv as prefera sa fie manuala, automata nu e pe gustul meu, dar daca voi gasi masina corecta cu cutie automata, nu o voi ocoli.
Masini pe care le-am descalificat din varii motive: Opel Insignia, Ford Mondeo MK4, VW Passat, Audi A4, BMW 3 & 5, Citroen C5, Saab 9.3 & 9.5, Volvo S40 & S60.
Cu multumirile de rigoare pentru sprijinul acordat,
Al dumneavoastra coleg
Norium
#2
Scris 07 septembrie 2009 - 03:42
#3
Scris 07 septembrie 2009 - 03:44
--- Allroad: http://suchen.mobile...amp;tabNumber=1
--- Legacy H6 benzina
http://suchen.mobile...amp;tabNumber=1
--- A6 Avant 2.0 TFSi
http://suchen.mobile...amp;tabNumber=1
#4
Scris 07 septembrie 2009 - 03:46
o limita de pret? o limita de km?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#5
Scris 07 septembrie 2009 - 03:48
2.0TFSI pe A6 daca nu ma insel se ridica la doar 180 de cai. la 1700-1800 kg nu inseamna mare lucru.
La MK3 incarcat cu pasageri si bagaje am 130, si sunt suficienti. E loc si de mai bine.
2.0 TFSi - ai dreptate intr-o mare masura (mai ales ca la kg masinii se mai adauga pasageri si bagaje), dar ii voi face si un chip (sper sa mearga, ma interesez). Ai mers cu vreun A6 2.0 Turbo?
LE:
Maxim pret: 23.000 - 25.000
Maxim km: 100.000 - 125.000
Aceasta postare a fost editata de norium: 07 septembrie 2009 - 03:49
#6
Scris 07 septembrie 2009 - 03:48
Fuel consumption combined:
ca 13.0 l/100km
Fuel consumption (urban):
ca 19.4 l/100km
Fuel consumption (extra-urban):
ca 9.9 l/100km
vad ca A6 2.0TFSI e doar 170 cai. nu e mult...
Nu inteleg, totusi, daca esti dispus sa achizitionezi o masina care consuma foarte mult, de ce sa nu te uiti la 3,0 tdi.
#7
Scris 07 septembrie 2009 - 03:49
2.0TFSI pe A6 daca nu ma insel se ridica la doar 180 de cai. la 1700-1800 kg nu inseamna mare lucru.
Eu stiam de 170 si 200... Adica 211 si 244 :devil1:
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#8
Scris 07 septembrie 2009 - 03:49
Oricum, eu iau in calcul doar 2.0TFSI de 211 cp.
#9
Scris 07 septembrie 2009 - 03:57
Eu sincer m-as uita la un Outback diesel nou, au in continuare reduceri pe la 3000-4000 EUR DDU si masina este buna.... esti cam acolo in buget
daca esti pornit pe SH, eu m-as uita la un Audi A6 Allroad...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#10
Scris 07 septembrie 2009 - 03:59
Un 2.0 benzina are un Casco de aproximativ 1050 euro (media sa o punem). Taica-miu la A6 2.7 TDi da 2000 euro. Dintr-un foc 4300 RON pe care-i pot folosi la benzina. Probabil ca 3.0 TDi are un casco si mai mare decat 2.7 TDi.
4300 de la Casco, plus vreo 900-1300 de la impozit, plus inca ceva de la RCA face un minim de 5500 RON, adica 1330 litri benzina, la o medie de 15% sa zicem, inseamna 8800 km (cred ca am calculat corect).
Sunt mai multe variabile
#11
Scris 07 septembrie 2009 - 04:00
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#12
Scris 07 septembrie 2009 - 04:22
2.0TFSi pe A6 (mai ales Avant) nu cred sa reprezinte o optiune echilibrata; de tras trage, dar nu va fi ceva deosebit; nu am testat aceasta motorizare pe A6, dar din datele tehnice cam asta reiese.
Cum pui tu problema, as merge pe un A6 Allroad 3.0 TDI-CR sh., Subaru Outback diesel, aici daca nu te grabesti f tare poti astepta noul model.
#13
Scris 07 septembrie 2009 - 04:29
3.0 TDi CR nu am condus deci nu pot spune daca imi place/displace.
Trebuie tinut seama si de urmatoarele:
- valoarea la revanzare
- usurinta revanzarii
- service (pentru revizii in special)
La fiecare din cele 3 de mai sus, la momentul de fata Subaru pierde fara drept de apel.
#14
Scris 07 septembrie 2009 - 04:32
Insa eu as cumpara masina/motorizarea care-mi plac mie cel mai mult, indiferent ce spune vecinul, etc.
#15
Scris 07 septembrie 2009 - 04:34
Alte idei de masini? Ideile nu costa Haideti, cu spor!
#16
Scris 07 septembrie 2009 - 04:38
#17
Scris 07 septembrie 2009 - 04:45
O oferta foarte interesanta, cam scumpa acum: http://suchen.mobile...amp;tabNumber=2
Aceasta postare a fost editata de norium: 07 septembrie 2009 - 04:53
#18
Scris 07 septembrie 2009 - 05:08
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#19
Scris 07 septembrie 2009 - 05:15
Iti dai seama ca as prefera-o cu 45.000 Km sau mai putin
#20
Scris 07 septembrie 2009 - 06:03
D-le Mike, aceasta poza dintr-un Allroad, adica un A6 Avant, iti inspira extrem de mult spatiu in spate ?? Cum crezi ca ai sta "la mijloc" ??
#21
Scris 07 septembrie 2009 - 06:24
Daca nu vrei "umflatura" aia, tot la microbuz ajungi....
#22
Scris 07 septembrie 2009 - 06:28
Calculul e interesant, dar nu prea apropiat de realitate. CASCO dublu inseamna valoare de catalog dubla, ceea ce nu cred ca e cazul. Deasemenea, vorbind de un model SH de (??) 2-3-4 ani, diferenta in sine se estompeaza.Oaspete, raspunsul sta in in costurile aditionale
Un 2.0 benzina are un Casco de aproximativ 1050 euro (media sa o punem). Taica-miu la A6 2.7 TDi da 2000 euro. Dintr-un foc 4300 RON pe care-i pot folosi la benzina. Probabil ca 3.0 TDi are un casco si mai mare decat 2.7 TDi.
4300 de la Casco, plus vreo 900-1300 de la impozit, plus inca ceva de la RCA face un minim de 5500 RON, adica 1330 litri benzina, la o medie de 15% sa zicem, inseamna 8800 km (cred ca am calculat corect).
Sunt mai multe variabile
Apoi pentru 3.0 tdi platesti 900 ron pe an impozit, deci diferenta iarasi nu are cum sa sara de 750 roni.
In functie de modalitatea de inmatriculare a masinii, recte persoana fizica sau juridica, apar diferente si la RCA. Eu intentionez sa nu o mai inmatriculez pe juridica, daca nu voi putea deduce TVA-ul. In acest caz, diferentele de pret la RCA devin nesemnificative in ansamblul costurilor pentru o asa masina.
Sa zicem ca in cazul unui 2.0TFSI, ai scoate un consum mediu aproximativ cu 1 litru mai mare decat cel cu 3.0TDI. Intr-adevar, am vorbi de o diferenta de 1000 de euro pe an, imposibil de acoperit prin litrul respectiv la 100 de km (ar insemna 100 000 km/an). Nu vorbim aici de placerea de a mana 240 cp si quattro.
Dar nu inteleg atunci ce cauta motoare de 2.7 benzina si 3.0 benzina in calcul, dar lasi varianta 3.0 tdi doar asa, de avarie.
#23
Scris 07 septembrie 2009 - 06:38
spune-i cum vrei, el exista si trebuie sa tii cont de el. Daca bancheta spate nu e destul de LATA, nu e foarte confortabila faza.Auzi Cristi, cine tia spus tie ca tunelul ala e pentru cardan ? Tu chiar ai vazut masina fara acel tunel sau cum vrei sa-i zici ?
Daca nu vrei "umflatura" aia, tot la microbuz ajungi....
#24
Scris 07 septembrie 2009 - 07:04
#25
Scris 07 septembrie 2009 - 07:16
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
4 useri citesc subiectul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi