Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Subaru Legacy/Outback vs. A6 Allroad/Avant/Sedan vs. Necunoscuta


  • Please log in to reply
323 replies to this topic

#51 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 08 septembrie 2009 - 08:24

.....................................
Pai si eu ce am zis ? Am fost chiar mai indulgent cind am zis 2500 !
.....................................

Cristi se referea la un interval de macar 2.000 rpm si nu pana la 2.000 rpm. :D
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#52 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 septembrie 2009 - 08:26

???????
reciteste :D
  • 0

#53 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 08 septembrie 2009 - 08:27

bah, iara o dam din stuf in papura si tot asa. hai ca iara ajungem la diesel vs benzen.

aia nu, aia nu, etc, e clar ca omul e chitit pe audi.

eu inteleg oarecum ideea cu revanzarea, dar mi se pare absurd sa fie printre principalele motive ptr achizitia unei masini.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#54 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 septembrie 2009 - 08:36

.... Insa mai sunt si unele particularitati, de ex un diesel desi are o plaja disponibila pt cuplu si puterea maxima mai mica decat o benzinara, acesta nu scade in turatie chiar la fel de repede ca benzinara.
.......

Aici e "pacaleala" :D
Am uitat sa pun quote...

fumigen, nefumigen, 300cp si 600nm sunt tot atata :D

Ce bine ar fi...... :D
  • 0

#55 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 08 septembrie 2009 - 08:44

relu, ma refer la zona de la 1800 la 3800. atat la golf, cat si la ford, astea sint zonele pe care ma puteam baza/ma pot baza.
repet, nu vorbim de masini sportive, vorbim de masini care iti pot conferi o deplasare rapida in conditii de confort.
:D
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#56 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 08 septembrie 2009 - 08:47

@Relu: am scris ca la un diesel plaja de turatie disponibila este mai mica decat la benzinara (si pt cuplu si pt putere), deci nu inteleg unde-i "pacaleala".

@Ska: e normal sa te gandesti la valoarea si viteza de revanzare, iar aceste aspecte sa influenteze intr-o anumita masura decizia privind achizitia; nu-i tot una sa cumperi o masina de 25k euro care dupa 3 ani sa piarda 60-70% din valoare si sa stai cu ea la vanzare 1 an, fata de alta care sa piarda 30-40% din valoare si sa se vanda in 1-2 luni. - asta cu titlu de ex.
Ca nu trebuie sa fie principalul motiv privind achizitia, asa este, insa cantareste destul de mult. In principal cand vorbim de masini cumparate din banii proprii, cand vine vorba de banii companiei treburile se mai schimba. :D
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#57 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 08 septembrie 2009 - 08:49

desi sunt fan benzen,recunosc ca e mai "confortabil" de condus dizal(atata timp cat stii sa il ti cum zice mai sus oaspetele) pe de alta parte ma gandesc ca pot cu cazanul sa accelerez in a 3-a de la 60-130 ..:)
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#58 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 08 septembrie 2009 - 08:50

ai dreptate, culmea, de cand am golful asta nou, incep sa imi placa aspiratele si senzaria de a o tura.
pacat de lipsa de cuplu la turatii mici. pastrand, cum am mai spus, proportiile.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#59 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 08 septembrie 2009 - 08:54

...........de cand am golful asta nou, incep sa imi placa aspiratele si senzaria de a o tura.
......................

Uite cum ii dai tu apa la moara lui Relu. :)
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#60 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 08 septembrie 2009 - 09:08

ai dreptate, culmea, de cand am golful asta nou, incep sa imi placa aspiratele si senzaria de a o tura.
pacat de lipsa de cuplu la turatii mici. pastrand, cum am mai spus, proportiile.

no atunci un turbo benzen nu e misto sau un turbo compresssor :)
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#61 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 septembrie 2009 - 09:08

@Relu: am scris ca la un diesel plaja de turatie disponibila este mai mica decat la benzinara (si pt cuplu si pt putere), deci nu inteleg unde-i "pacaleala".

Pacaleala e aia ca te gindesti ca treptele nu stiu cum sunt, etc... Cind problema esentiala e aia ca ai zone moarte in functionarea motorului. La benzina nu exista asa ceva.

@Ska: e normal sa te gandesti la valoarea si viteza de revanzare, iar aceste aspecte sa influenteze intr-o anumita masura decizia privind achizitia; nu-i tot una sa cumperi o masina de 25k euro care dupa 3 ani sa piarda 60-70% din valoare si sa stai cu ea la vanzare 1 an, fata de alta care sa piarda 30-40% din valoare si sa se vanda in 1-2 luni. - asta cu titlu de ex.
Ca nu trebuie sa fie principalul motiv privind achizitia, asa este, insa cantareste destul de mult. In principal cand vorbim de masini cumparate din banii proprii, cand vine vorba de banii companiei treburile se mai schimba. :)

Masina o iei pentru tine, sa-ti satisfaca nevoile si te bucuri de ea. Daca in decursul vietii nu-ti satisfaci nevoile si placerile, pentru ce mai traiesti ? Pentru bani ? :)
  • 0

#62 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 08 septembrie 2009 - 09:11

apropo de asta Relu
http://www2.autovit......526sens%3DASC

scuze de off topic

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 08 septembrie 2009 - 09:14

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#63 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 08 septembrie 2009 - 09:17

Masina o iei pentru tine, sa-ti satisfaca nevoile si te bucuri de ea. Daca in decursul vietii nu-ti satisfaci nevoile si placerile, pentru ce mai traiesti ? Pentru bani ? :)

Relu, uiti un lucru foarte important. Sau 2, da ma rog.
1.numarul baniilor e limitat, mai ales la oameni ca noi. si eu as vrea un AUDI RS6. spatiu, cai, lux, 4x4, imagine etc. da nu-mi permit
2.in decursul vietii, ai si alte nevoi si placeri. NU DOAR MASINA. asa ca nu iti poti canaliza toti banii doar pentru masina.
:)
asa vad eu lucrurile.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#64 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 08 septembrie 2009 - 09:17

hai bah, gata cu diesel vs benzen, ca nu mai terminam niciodata.
relu, daca o sa apucam, o sa te duc eu cu rahatelu meu sa vedem unde-s timpii morti. ca eu nu i-am simtit. asta daca stii sa conduci un diesel.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#65 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 08 septembrie 2009 - 09:18

uite, singurul caz in care nu te prea intereseaza valoarea de revanzare e achizitia unei masini noi. Daca nu depasesti 15000 km pe an, peste 10 ani masina va avea 150 000 km. indiferent cat vei mai lua pe ea, masina si-ar fi amortizat deja investitia in ea. Ai avut 10 ani sa faci altceva cu banii.
Dar cand iei o masina de 100 000 km, lucrurile trebuiesc privite altfel.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#66 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 08 septembrie 2009 - 09:25

Pacaleala e aia ca te gindesti ca treptele nu stiu cum sunt, etc... Cind problema esentiala e aia ca ai zone moarte in functionarea motorului. La benzina nu exista asa ceva.


Masina o iei pentru tine, sa-ti satisfaca nevoile si te bucuri de ea. Daca in decursul vietii nu-ti satisfaci nevoile si placerile, pentru ce mai traiesti ? Pentru bani ? :)

Si la o benzinara turbata nu ai nicio zona moarta, absolut nici una ? - macar pana intra turbina in presiune.
Ca un diesel are mai multe zone "moarte" cum spui tu, sau ca e mai mare, e adevarat.
Masina o iei pt tine, asa este, insa vorbind de un om normal, care nu are sume f mari de bani la dispozitie si permanent, orice cheltuiala trebuie sa fie si chibzuita (din simplul motiv ca nu-si permite altfel) si asa cum a spus si Cristi, mai sunt si alte prioritati de facut/realizat (unele realmente mai importante la un moment dat decat orice masina); depinde de fiecare si de situatia fiecaruia pana la urma, dar in coditiile medii/normale nu-ti poti permite prea multe cheltuieli nechibzuite cu sume mari -> f mari. Ideea este sa gasesti un compromis cat mai bun.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#67 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 septembrie 2009 - 09:33

Relu, uiti un lucru foarte important. Sau 2, da ma rog.
1.numarul baniilor e limitat, mai ales la oameni ca noi. si eu as vrea un AUDI RS6. spatiu, cai, lux, 4x4, imagine etc. da nu-mi permit
2.in decursul vietii, ai si alte nevoi si placeri. NU DOAR MASINA. asa ca nu iti poti canaliza toti banii doar pentru masina.
:)
asa vad eu lucrurile.

Nu le uit deloc, stai linistit. Te intinzi cit ti-e plapuma. De banii pe care-i am alocati pentru masina, nu voi lua o vechitura din clasa "premium" ci o masina mai "modesta" dar noua ! Prin asta inteleg eu ca ma respect.
Nu trebuie sa fie nimeni de acord cu mine, dar daca discutam imi spun parerea.
Am avut in viata treceri de la LR Discovery la Saxo sau de la fiesta la BMW etc.... Cit mi-am permis la vremea aia exact atit am cheltuit pentru masina. Nu-mi "pica tresele" sa merg cu o sapuniera. Daca pot sa o iau de noua, sunt foarte fericit :)
  • 0

#68 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 08 septembrie 2009 - 09:37

.................................
Cit mi-am permis la vremea aia exact atit am cheltuit pentru masina. Nu-mi "pica tresele" sa merg cu o sapuniera. Daca pot sa o iau de noua, sunt foarte fericit :)

:beerchug:
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#69 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 08 septembrie 2009 - 09:43

Ai foarte mare dreptate. Toti avem foarte mare dreptate.
Ideea e sa nu uitam ca sintem firi diferite si avem nevoie diferite.
Ca fapt divers, pentru mine o masina cu 50 - 60 000 km si 2-3 ani nu o pot numi vechitura, ci doar o masina "matura".
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#70 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 septembrie 2009 - 09:45

Si la o benzinara turbata nu ai nicio zona moarta, absolut nici una ? - macar pana intra turbina in presiune.
......

Ai mers cu mine in masina si ai vazut ca stau de regula pe la 1500-2000 ture, adica PINA in zona de presiune, care la mine incepe usor pe la 2300 si se umfla bine abia pe la 2800-3000 ! De regula prin oras schimb cind ajung la 2000 sau putin peste.
Valabil pentru orice benzinara turbata.
l.e.
Ska, ia zii matale cum era cu 1.8t-ul ala ? Sau tu mergeai numa in full boost ? :)

Aceasta postare a fost editata de Relu: 08 septembrie 2009 - 09:47

  • 0

#71 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 08 septembrie 2009 - 09:45

discutia a pornit nu de la cat dai pe masina, in sensul ca te intinzi cat ti-e plapuma, ca aia e si normal, ideea e ca nu iau masina X chiar daca imi place, ptr ca peste Y ani o sa stau Z zile sa o vand...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#72 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 08 septembrie 2009 - 09:49

Ai mers cu mine in masina si ai vazut ca stau de regula pe la 1500-2000 ture, adica PINA in zona de presiune, care la mine incepe usor pe la 2300 si se umfla bine abia pe la 2800-3000 !
Valabil pentru orice benzinara turbata.

Asa este in ceea ce priveste masina ta. Numai ca Impreza WRX a ta e cumva mai aparte decat masinile uzuale din piata, are 2,5l cilindree cu o turbina care te ajuta destul de mult la turatie mica (chiar tu spuneai care-i diferenta fata de turbina de la STI). Benzinarele turbo cu o cilindree de pana la 2L nu se comporta fix ca a ta. :)
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#73 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 septembrie 2009 - 09:57

Mah, daca voi aveti senzatia ca eu nu stiam cit de prost se vinde un subaru mers, sunteti copii. Dar am cumparat masina cu sufletul si pentru sufletul meu. Daca ma gindeam la afaceri, imi trageam nene un Haudi A4 ( era unu acolo la 0 km si vreo 18.000 DDP ), si mergeam MOKA citiva ani :)

l.e.
Ciprian, urca-te intr-un vw cu 1,8T si mai vorbim ;)

Skaaaaaa, baga ! :)

Asa este in ceea ce priveste masina ta. Numai ca Impreza WRX a ta e cumva mai aparte decat masinile uzuale din piata, are 2,5l cilindree cu o turbina care te ajuta destul de mult la turatie mica (chiar tu spuneai care-i diferenta fata de turbina de la STI)....

Avantajul e acelasi la toate turbatele care merg cu presiune mica, implicit raport de compresie mai mare. Compresia aia ajuta mult. La masinile foarte impinse ( care merg cu presiuni mai mari ) raportul e mai mic si masina va fi ceva mai moale jos, dar tot vei putea sa mergi cu ea incepind de la relanti.
  • 0

#74 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 08 septembrie 2009 - 09:58

l.e.
Ciprian, urca-te intr-un vw cu 1,8T si mai vorbim :)

Skaaaaaa, baga ! :)

da shefu. bag.
1,8Tul ala era LTP, se misca foarte bine, dar intre 2000-3000rpm nu rupea.
oricum a fost unul dintre cele mai bune motoare raportat la performante/consum/fiabilitate.

pana acuma cu opelu am mancat totii sumaharii cu 1,8T care au vrut ska-ndal :laugh:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#75 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 septembrie 2009 - 10:01

Normal sa nu rupa, nici n-am zis asta. Important e ca puteai s-o folosesti in mediu urban lejer SUB 2000 ture :)

La aia cu "mincatu"...... n-ai nimerit tu pe cine trebuia :)
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi