Cristi se referea la un interval de macar 2.000 rpm si nu pana la 2.000 rpm......................................
Pai si eu ce am zis ? Am fost chiar mai indulgent cind am zis 2500 !
.....................................
Subaru Legacy/Outback vs. A6 Allroad/Avant/Sedan vs. Necunoscuta
#51
Scris 08 septembrie 2009 - 08:24
#52
Scris 08 septembrie 2009 - 08:26
reciteste
#53
Scris 08 septembrie 2009 - 08:27
aia nu, aia nu, etc, e clar ca omul e chitit pe audi.
eu inteleg oarecum ideea cu revanzarea, dar mi se pare absurd sa fie printre principalele motive ptr achizitia unei masini.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#54
Scris 08 septembrie 2009 - 08:36
Aici e "pacaleala".... Insa mai sunt si unele particularitati, de ex un diesel desi are o plaja disponibila pt cuplu si puterea maxima mai mica decat o benzinara, acesta nu scade in turatie chiar la fel de repede ca benzinara.
.......
Am uitat sa pun quote...
Ce bine ar fi......fumigen, nefumigen, 300cp si 600nm sunt tot atata
#55
Scris 08 septembrie 2009 - 08:44
repet, nu vorbim de masini sportive, vorbim de masini care iti pot conferi o deplasare rapida in conditii de confort.
#56
Scris 08 septembrie 2009 - 08:47
@Ska: e normal sa te gandesti la valoarea si viteza de revanzare, iar aceste aspecte sa influenteze intr-o anumita masura decizia privind achizitia; nu-i tot una sa cumperi o masina de 25k euro care dupa 3 ani sa piarda 60-70% din valoare si sa stai cu ea la vanzare 1 an, fata de alta care sa piarda 30-40% din valoare si sa se vanda in 1-2 luni. - asta cu titlu de ex.
Ca nu trebuie sa fie principalul motiv privind achizitia, asa este, insa cantareste destul de mult. In principal cand vorbim de masini cumparate din banii proprii, cand vine vorba de banii companiei treburile se mai schimba.
#57
Scris 08 septembrie 2009 - 08:49
#58
Scris 08 septembrie 2009 - 08:50
pacat de lipsa de cuplu la turatii mici. pastrand, cum am mai spus, proportiile.
#59
Scris 08 septembrie 2009 - 08:54
Uite cum ii dai tu apa la moara lui Relu............de cand am golful asta nou, incep sa imi placa aspiratele si senzaria de a o tura.
......................
#60
Scris 08 septembrie 2009 - 09:08
no atunci un turbo benzen nu e misto sau un turbo compresssorai dreptate, culmea, de cand am golful asta nou, incep sa imi placa aspiratele si senzaria de a o tura.
pacat de lipsa de cuplu la turatii mici. pastrand, cum am mai spus, proportiile.
#61
Scris 08 septembrie 2009 - 09:08
Pacaleala e aia ca te gindesti ca treptele nu stiu cum sunt, etc... Cind problema esentiala e aia ca ai zone moarte in functionarea motorului. La benzina nu exista asa ceva.@Relu: am scris ca la un diesel plaja de turatie disponibila este mai mica decat la benzinara (si pt cuplu si pt putere), deci nu inteleg unde-i "pacaleala".
Masina o iei pentru tine, sa-ti satisfaca nevoile si te bucuri de ea. Daca in decursul vietii nu-ti satisfaci nevoile si placerile, pentru ce mai traiesti ? Pentru bani ?@Ska: e normal sa te gandesti la valoarea si viteza de revanzare, iar aceste aspecte sa influenteze intr-o anumita masura decizia privind achizitia; nu-i tot una sa cumperi o masina de 25k euro care dupa 3 ani sa piarda 60-70% din valoare si sa stai cu ea la vanzare 1 an, fata de alta care sa piarda 30-40% din valoare si sa se vanda in 1-2 luni. - asta cu titlu de ex.
Ca nu trebuie sa fie principalul motiv privind achizitia, asa este, insa cantareste destul de mult. In principal cand vorbim de masini cumparate din banii proprii, cand vine vorba de banii companiei treburile se mai schimba.
#62
Scris 08 septembrie 2009 - 09:11
http://www2.autovit......526sens%3DASC
scuze de off topic
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 08 septembrie 2009 - 09:14
#63
Scris 08 septembrie 2009 - 09:17
Relu, uiti un lucru foarte important. Sau 2, da ma rog.Masina o iei pentru tine, sa-ti satisfaca nevoile si te bucuri de ea. Daca in decursul vietii nu-ti satisfaci nevoile si placerile, pentru ce mai traiesti ? Pentru bani ?
1.numarul baniilor e limitat, mai ales la oameni ca noi. si eu as vrea un AUDI RS6. spatiu, cai, lux, 4x4, imagine etc. da nu-mi permit
2.in decursul vietii, ai si alte nevoi si placeri. NU DOAR MASINA. asa ca nu iti poti canaliza toti banii doar pentru masina.
asa vad eu lucrurile.
#64
Scris 08 septembrie 2009 - 09:17
relu, daca o sa apucam, o sa te duc eu cu rahatelu meu sa vedem unde-s timpii morti. ca eu nu i-am simtit. asta daca stii sa conduci un diesel.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#65
Scris 08 septembrie 2009 - 09:18
Dar cand iei o masina de 100 000 km, lucrurile trebuiesc privite altfel.
#66
Scris 08 septembrie 2009 - 09:25
Si la o benzinara turbata nu ai nicio zona moarta, absolut nici una ? - macar pana intra turbina in presiune.Pacaleala e aia ca te gindesti ca treptele nu stiu cum sunt, etc... Cind problema esentiala e aia ca ai zone moarte in functionarea motorului. La benzina nu exista asa ceva.
Masina o iei pentru tine, sa-ti satisfaca nevoile si te bucuri de ea. Daca in decursul vietii nu-ti satisfaci nevoile si placerile, pentru ce mai traiesti ? Pentru bani ?
Ca un diesel are mai multe zone "moarte" cum spui tu, sau ca e mai mare, e adevarat.
Masina o iei pt tine, asa este, insa vorbind de un om normal, care nu are sume f mari de bani la dispozitie si permanent, orice cheltuiala trebuie sa fie si chibzuita (din simplul motiv ca nu-si permite altfel) si asa cum a spus si Cristi, mai sunt si alte prioritati de facut/realizat (unele realmente mai importante la un moment dat decat orice masina); depinde de fiecare si de situatia fiecaruia pana la urma, dar in coditiile medii/normale nu-ti poti permite prea multe cheltuieli nechibzuite cu sume mari -> f mari. Ideea este sa gasesti un compromis cat mai bun.
#67
Scris 08 septembrie 2009 - 09:33
Nu le uit deloc, stai linistit. Te intinzi cit ti-e plapuma. De banii pe care-i am alocati pentru masina, nu voi lua o vechitura din clasa "premium" ci o masina mai "modesta" dar noua ! Prin asta inteleg eu ca ma respect.Relu, uiti un lucru foarte important. Sau 2, da ma rog.
1.numarul baniilor e limitat, mai ales la oameni ca noi. si eu as vrea un AUDI RS6. spatiu, cai, lux, 4x4, imagine etc. da nu-mi permit
2.in decursul vietii, ai si alte nevoi si placeri. NU DOAR MASINA. asa ca nu iti poti canaliza toti banii doar pentru masina.
asa vad eu lucrurile.
Nu trebuie sa fie nimeni de acord cu mine, dar daca discutam imi spun parerea.
Am avut in viata treceri de la LR Discovery la Saxo sau de la fiesta la BMW etc.... Cit mi-am permis la vremea aia exact atit am cheltuit pentru masina. Nu-mi "pica tresele" sa merg cu o sapuniera. Daca pot sa o iau de noua, sunt foarte fericit
#68
Scris 08 septembrie 2009 - 09:37
:beerchug:.................................
Cit mi-am permis la vremea aia exact atit am cheltuit pentru masina. Nu-mi "pica tresele" sa merg cu o sapuniera. Daca pot sa o iau de noua, sunt foarte fericit
#69
Scris 08 septembrie 2009 - 09:43
Ideea e sa nu uitam ca sintem firi diferite si avem nevoie diferite.
Ca fapt divers, pentru mine o masina cu 50 - 60 000 km si 2-3 ani nu o pot numi vechitura, ci doar o masina "matura".
#70
Scris 08 septembrie 2009 - 09:45
Ai mers cu mine in masina si ai vazut ca stau de regula pe la 1500-2000 ture, adica PINA in zona de presiune, care la mine incepe usor pe la 2300 si se umfla bine abia pe la 2800-3000 ! De regula prin oras schimb cind ajung la 2000 sau putin peste.Si la o benzinara turbata nu ai nicio zona moarta, absolut nici una ? - macar pana intra turbina in presiune.
......
Valabil pentru orice benzinara turbata.
l.e.
Ska, ia zii matale cum era cu 1.8t-ul ala ? Sau tu mergeai numa in full boost ?
Aceasta postare a fost editata de Relu: 08 septembrie 2009 - 09:47
#71
Scris 08 septembrie 2009 - 09:45
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#72
Scris 08 septembrie 2009 - 09:49
Asa este in ceea ce priveste masina ta. Numai ca Impreza WRX a ta e cumva mai aparte decat masinile uzuale din piata, are 2,5l cilindree cu o turbina care te ajuta destul de mult la turatie mica (chiar tu spuneai care-i diferenta fata de turbina de la STI). Benzinarele turbo cu o cilindree de pana la 2L nu se comporta fix ca a ta.Ai mers cu mine in masina si ai vazut ca stau de regula pe la 1500-2000 ture, adica PINA in zona de presiune, care la mine incepe usor pe la 2300 si se umfla bine abia pe la 2800-3000 !
Valabil pentru orice benzinara turbata.
#73
Scris 08 septembrie 2009 - 09:57
l.e.
Ciprian, urca-te intr-un vw cu 1,8T si mai vorbim
Skaaaaaa, baga !
Avantajul e acelasi la toate turbatele care merg cu presiune mica, implicit raport de compresie mai mare. Compresia aia ajuta mult. La masinile foarte impinse ( care merg cu presiuni mai mari ) raportul e mai mic si masina va fi ceva mai moale jos, dar tot vei putea sa mergi cu ea incepind de la relanti.Asa este in ceea ce priveste masina ta. Numai ca Impreza WRX a ta e cumva mai aparte decat masinile uzuale din piata, are 2,5l cilindree cu o turbina care te ajuta destul de mult la turatie mica (chiar tu spuneai care-i diferenta fata de turbina de la STI)....
#74
Scris 08 septembrie 2009 - 09:58
da shefu. bag.l.e.
Ciprian, urca-te intr-un vw cu 1,8T si mai vorbim
Skaaaaaa, baga !
1,8Tul ala era LTP, se misca foarte bine, dar intre 2000-3000rpm nu rupea.
oricum a fost unul dintre cele mai bune motoare raportat la performante/consum/fiabilitate.
pana acuma cu opelu am mancat totii sumaharii cu 1,8T care au vrut ska-ndal :laugh:
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#75
Scris 08 septembrie 2009 - 10:01
La aia cu "mincatu"...... n-ai nimerit tu pe cine trebuia
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi