Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Logan versus ?


  • Please log in to reply
365 replies to this topic

#301 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 20 aprilie 2010 - 04:20

@rares_dan: ms de precizari-mi-ai confirmat banuielile. Si mie mi se pare mai fiabila masina pe GPL decat diesel si costul actual al motorinei nu prea mai bucura pe nimeni.
Rares, am o curiozitate: pe autostrada cum sta la 140-160km/h? La mine cam asta e viteza de croaziera, si as vrea sa stiu cum se comporta 1.6MPI cu GPL la acest ritm.

Masina o sa faca sigur 20.000km pe an doar in bucuresti fara cine-stie-ce iesiri. Poate in primii 2 ani o sa faca mai mult. 120.000km sigur ii va depasi dupa 5 ani. Oricum daca se dovedeste blanda cu buzunarul nu voi evita sa las Golful acasa si sa bat soselele cu Golanul.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#302 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 20 aprilie 2010 - 04:49

140-160 va merge fara probleme 1.6 gpl'ul
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#303 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 20 aprilie 2010 - 05:10

Un Logan, indiferent de motorizare (dar cu atat mai putin la motorizarile mici), la o viteza de la 140 km/h in sus deja poate fi f usor periculos. Atat pt pasageri cat si pt ceilalti participanti la trafic.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#304 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 20 aprilie 2010 - 05:29

Pe un drum obisnuit, da, dar pe autostrada nu mi se pare. Nu cred ca un Logan 1.5 sau 1.6 sta mai rau decat Fiesta mea, iar eu pe A2 de obicei mentin cam 150 viteza de rulare, fara probl
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#305 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 20 aprilie 2010 - 06:37

Eu fac pe A3 1-2 drumuri saptamanal cu Logan-ul(1.4 de regula insa de multe ori am fost si cu 1.6). Intotdeauna undeva cu 150+. Sincer mie mi se pare ca acolo sta pe drum ca orice alta masina.
Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata
Consumul la conducerea "in blana": ~10.5% pe benzina si ~12.5% pe GPL. Asta si la 1.4 si la 1.6.

Un filmulet cu viteza maxima la 1.4:
http://img706.images...33/mov00351.mp4
  • 0

#306 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 aprilie 2010 - 06:38

Eu fac pe A3 1-2 drumuri saptamanal cu Logan-ul(1.4 de regula insa de multe ori am fost si cu 1.6). Intotdeauna undeva cu 150+. Sincer mie mi se pare ca acolo sta pe drum ca orice alta masina.
....

Corect ! Buba e cind se strimba strada sau vrei sa te opresti .... :rolleyes:
  • 0

#307 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 20 aprilie 2010 - 06:47

Un filmulet cu viteza maxima la 1.4:
http://img706.images...33/mov00351.mp4

sigur 1,4i ?
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#308 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 20 aprilie 2010 - 08:10

Corect ! Buba e cind se strimba strada sau vrei sa te opresti .... :D


Pai e vb de autostrada, cu strambatul strazii nu e mare problema, iar pentru franat, in marea majoritate a cazurilor ai destula vizibilitate incat sa poti anticipa traficul

Si eu's un pic mirat de 190 ala din bord la 1.4 75CP, dar daca e un pic de vale sau vant din spate, se poate
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#309 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 20 aprilie 2010 - 08:19

1.4, stock, in jur de 218.000 km. 1.6-le merge peste limita de 200 si ce e important ajunge mai usor acolo. Bine astea sunt viteze atinse pe autostrada unde teoretic orice masina merge mai "tare" decat zice cartea.

@andrei041 spre sfarsitul "aventurii" am filmat si drumul ca sa nu se creada ca e la vale. Oricum pe A3 in portiunile in coborare, exceptand cea de deasupra raului Aries, nu ai cum sa atingi viteza respectiva pentru ca inainte ai cel putin un delusor care te aduce cu picioarele pe pamant, adica undeva la 150-160 km/h(dezavantajul unei trepte 5 luuuuuungi).

Aceasta postare a fost editata de rares_dan: 20 aprilie 2010 - 08:23

  • 0

#310 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 20 aprilie 2010 - 08:22

ai calibrat vreodata vitezometrul ??
:D
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#311 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 20 aprilie 2010 - 08:34

Imagine amplasata
  • 0

#312 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 aprilie 2010 - 08:34

Pai e vb de autostrada, cu strambatul strazii nu e mare problema,

Dar daca tre' sa feresti pe unu care iti intra-n fata ce faci ? Iti spun eu, te ROGI !

... iar pentru franat, in marea majoritate a cazurilor ai destula vizibilitate incat sa poti anticipa traficul

Nu ti s-a intimplat niciodata sa trebuiasca sa frinezi TARE pe autostrada ?? Cu loganu la viteza aia, iar te ROGI !

Si eu's un pic mirat de 190 ala din bord la 1.4 75CP, dar daca e un pic de vale sau vant din spate, se poate

Fumezi vreo 2 tigari pina ajungi cu 75 cai acolo. Evident, cu vint din spate ... :D
  • 0

#313 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 20 aprilie 2010 - 08:42

Pe un drum obisnuit, da, dar pe autostrada nu mi se pare. Nu cred ca un Logan 1.5 sau 1.6 sta mai rau decat Fiesta mea, iar eu pe A2 de obicei mentin cam 150 viteza de rulare, fara probl

Loganul este o masina relativ usoara, dar inalta si destul de ..... voluminoasa -> nu este f stabila la viteze mari, considerand factori externi (de la vant lateral la o franare brusca sau viraj mai pronuntat).
De asta am spus ca la viteze de peste 140km/h poate fi f usor periculos.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#314 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 aprilie 2010 - 08:46

Esti amabil cind spui "usor" periculos ... :D
  • 0

#315 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 20 aprilie 2010 - 09:04

:D
Nu am fost chiar atat de amabil ca am spus ca poate fi periculos f usor. :D


Acum sincer, Loganul are avantajele lui (de dezavantaje nu are rost sa pomenim ca cine stie ce iese), dar nu este o masina care sa ruleze in conditii de siguranta la peste 140 km/h. Si nu este vb doar de Logan, ci multe alte masini sunt in aceiasi situatie.
Faptul ca pe o anumita portiune dintr-o autostrada poate arata pe bord o viteza mai mare de 140 km/h, nu inseamna ca poate rula in conditii realmente sigure si pe distante mari.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#316 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 20 aprilie 2010 - 09:08

Sincer sa fiu, de cand am luat Fiesta n'a trebuit sa franez TARE decat o data, in oras, cand era sa'l iau pe taximetristul ala in primire.
Loganul nu mi se pare mult sub Clio si cu ala mergeam destul de lejer cu 160-170, fara sa mi se para instabila.

Cat despre "dar daca trebe sa franezi", "dar daca trebuie sa opresti" ... evident ca se pot intampla multe, dar nici daca mergi cu 90% nu'ti garanteaza nimeni ca nu o sa se intample nimic. Evident, riscurile sunt mai mici, dar uneori parca nu e bine asa :D
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#317 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 aprilie 2010 - 09:13

Andrei, crede-ma ca am avut clio in familie, si n-am intilnit in viata mea masina mai instabila ca aia. Am facut 1 singur drum la munte cu ea ( din cauza portbagajului imens ) si n-o sa uit cum a facut la o frinare nu tocmai dura la aprox. 90/h. M-am jurat ca nu ma mai urc in ea orice s-ar intimpla !

Tocmai in situatiile alea critice se vede diferenta intre o masina lucrata serios si una de buget. Modul in care se comporta o masina la frinare, e unul din cele mai importante caracteristici ale unei masini. Nu uita ca e vorba de siguranta ta, si nu numai.
A rula cu o masina ca loganul cu viteze de peste 130-140 mi se pare infiorator de periculos.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 20 aprilie 2010 - 09:20

  • 0

#318 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 20 aprilie 2010 - 09:47

Cine nu crede treaba asta, poate face urmatorul experiment: sa ruleze cu o masina de clasa medie (motorizare de 2L) cu 160 km/h; apoi sa incerce acelasi lucru si cu o masina de clasa mica (de preferat motor min. 1,4 si macar 80cp); si in cele din urma sa faca acelasi lucru si cu un Logan.
Va experimenta pe propria piele ce incerc eu si Relu sa spunem aici. :D
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#319 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 20 aprilie 2010 - 10:57

Logica e, ca masinile de buget sunt masini cu motor,sasiu,aerodinamicitate,frane,euroncap etc pe masura banilor dati. Ca unii se asteapta ca la banii dati sa aiba performante de masini din alt film,e problema lor.
  • 0

#320 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 21 aprilie 2010 - 11:13

O masina de clasa mica sau subcompacta nu are cum sa fie extraordinar de stabila. Nu am pretentia sa se aseze Loganul la fel ca Golful. Am simtit diferenta mare si intre Polo 1.4 si Golf 1.6 si la stabilitate si la "usurinta" in exploatare pe autostrada. Si cu Polo mergeam tot cu 140-160 insa la aceeasi viteza ma simt mai relaxat si mai sigur in Golf. Daca bagam in discutie si motorizarile atunci tot scriem pana duminica.

Relu si Aer Curat vorbesc de Logan cum vorbesc eu de Dacia Berlina cu care am mers mii de kilometri si foarte mult timp prin tara cu 120-140 si acuma nu as mai fi in stare sa repet experienta.
@Relu: e mai delicat subiectul cu frana pe Renault-uri.... mi se par frane lipsite de feedback. Ele franeaza dar apesi pedala si ai impresia ca nu se va opri. Nu ca la VW unde cand ciupesc pedala simt ca acolo "moare". E chestia de sistem in general, si de cum simti masina, la capitolul asta Renault-urile imi creaza un sentiment de nesiguranta.
Pe de alta parte cred ca tu si Aer Curat ati uitat cum e sa faci 2-3 pedale inainte ca o 1310 sa incetineasca macar....

Eu mai mult de 150-160 nu merg cu nicio masina. Nu in Romania. Sincer daca stau sa ma gandesc cred ca 130-150 ar fi viteza de croaziera. Logic ca alt confort as avea intr-un Passat de exemplu.....Sa nu ne asteptam la miracole de la orice masina ieftina (Logan, Clio etc)
Orice masina devine extrem de periculoasa daca o conduci la limita.

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 21 aprilie 2010 - 11:17

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#321 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 21 aprilie 2010 - 11:49

....
@Relu: e mai delicat subiectul cu frana pe Renault-uri.... mi se par frane lipsite de feedback. Ele franeaza dar apesi pedala si ai impresia ca nu se va opri. Nu ca la VW unde cand ciupesc pedala simt ca acolo "moare".
....

Nu ma refer la ce impresie ai in clio ci la faptul ca masina e infiorator de instabila atit la mersul normal cit mai ales la frinare cind face precum sarpele, si de oprit tot nu se opreste !!
Sunt multe masini la care daca vrei sa opresti rapid trebuie sa apesi mai mult pe pedala ( nu ca la golf care doar o ciupesti si vii in nas ), dar asta nu inseamna decit ca pedala e progresiva si frinarea e mai controlabila. O pedala prea "responsiva" iar nu-i buna ...
  • 0

#322 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 21 aprilie 2010 - 12:02

Ca sarpele n'am patit sa faca Symbol'ul, da am avut surpriza, la viteze de 60-80 km/h sa nu opreasca in spatiul pe care'l estimasem eu, insa cica o vina ar fi avut'o si pneurile cu care venea din fabrica. Chiar tu, Relu, parca ziceai la momentul respectiv ca respectivele pneuri sunt cam muci (nu mai retin ce marca/model erau)
Insa aceeasi neplacere de a nu opri in distanta estimata am avut'o si la Fiesta, la cam 70km/h, i'a mai luat inca vreo 10m in plus fata de ce estimam eu, desi ulterior am testat si cam in aceeasi situatie, oprea normal, cum estimam. Deci, mai conteaza si cum ti'e norocul :blink:
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#323 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 21 aprilie 2010 - 03:35

Inafara de conditii de iarna cu zapada, polei, muci pe jos, nu am avut niciodata surprize cu franarea. Adica toate masinile mi s-au oprit exact acolo unde mi-am propus. Poate am avut noroc, poate am mers mai "batraneste".... Prefer o pedala "responsiva", adica cu cursa scurta la pedala, ca reusesc eu sa o dozez cum trebe. Ma rog, tine de gusturi aici si de cum/unde mergi cu tractoru'.

Revenind la Logan: nu cred ca masina asta e pe ultimul loc la stabilitate si franare....
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#324 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 21 aprilie 2010 - 04:00

.................
Revenind la Logan: nu cred ca masina asta e pe ultimul loc la stabilitate si franare....

Nici nu am afirmat asa ceva.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#325 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 21 aprilie 2010 - 04:43

... Prefer o pedala "responsiva", adica cu cursa scurta la pedala, ca reusesc eu sa o dozez cum trebe.

Cu cit e cursa mai scurta cu atit e mai imprecis "dozajul" ;)

Revenind la Logan: nu cred ca masina asta e pe ultimul loc la stabilitate si franare....

Nici n-am zis asa ceva. Din ce am condus eu puna acum, clio a fost cea mai "cea" :blink:
  • 0




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi