Logan versus ?
#301
Scris 20 aprilie 2010 - 04:20
Rares, am o curiozitate: pe autostrada cum sta la 140-160km/h? La mine cam asta e viteza de croaziera, si as vrea sa stiu cum se comporta 1.6MPI cu GPL la acest ritm.
Masina o sa faca sigur 20.000km pe an doar in bucuresti fara cine-stie-ce iesiri. Poate in primii 2 ani o sa faca mai mult. 120.000km sigur ii va depasi dupa 5 ani. Oricum daca se dovedeste blanda cu buzunarul nu voi evita sa las Golful acasa si sa bat soselele cu Golanul.
#302
Scris 20 aprilie 2010 - 04:49
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#303
Scris 20 aprilie 2010 - 05:10
#304
Scris 20 aprilie 2010 - 05:29
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#305
Scris 20 aprilie 2010 - 06:37
Consumul la conducerea "in blana": ~10.5% pe benzina si ~12.5% pe GPL. Asta si la 1.4 si la 1.6.
Un filmulet cu viteza maxima la 1.4:
http://img706.images...33/mov00351.mp4
#306
Scris 20 aprilie 2010 - 06:38
Corect ! Buba e cind se strimba strada sau vrei sa te opresti ....Eu fac pe A3 1-2 drumuri saptamanal cu Logan-ul(1.4 de regula insa de multe ori am fost si cu 1.6). Intotdeauna undeva cu 150+. Sincer mie mi se pare ca acolo sta pe drum ca orice alta masina.
....
#307
Scris 20 aprilie 2010 - 06:47
sigur 1,4i ?Un filmulet cu viteza maxima la 1.4:
http://img706.images...33/mov00351.mp4
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#308
Scris 20 aprilie 2010 - 08:10
Corect ! Buba e cind se strimba strada sau vrei sa te opresti ....
Pai e vb de autostrada, cu strambatul strazii nu e mare problema, iar pentru franat, in marea majoritate a cazurilor ai destula vizibilitate incat sa poti anticipa traficul
Si eu's un pic mirat de 190 ala din bord la 1.4 75CP, dar daca e un pic de vale sau vant din spate, se poate
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#309
Scris 20 aprilie 2010 - 08:19
@andrei041 spre sfarsitul "aventurii" am filmat si drumul ca sa nu se creada ca e la vale. Oricum pe A3 in portiunile in coborare, exceptand cea de deasupra raului Aries, nu ai cum sa atingi viteza respectiva pentru ca inainte ai cel putin un delusor care te aduce cu picioarele pe pamant, adica undeva la 150-160 km/h(dezavantajul unei trepte 5 luuuuuungi).
Aceasta postare a fost editata de rares_dan: 20 aprilie 2010 - 08:23
#310
Scris 20 aprilie 2010 - 08:22
#312
Scris 20 aprilie 2010 - 08:34
Dar daca tre' sa feresti pe unu care iti intra-n fata ce faci ? Iti spun eu, te ROGI !Pai e vb de autostrada, cu strambatul strazii nu e mare problema,
Nu ti s-a intimplat niciodata sa trebuiasca sa frinezi TARE pe autostrada ?? Cu loganu la viteza aia, iar te ROGI !... iar pentru franat, in marea majoritate a cazurilor ai destula vizibilitate incat sa poti anticipa traficul
Fumezi vreo 2 tigari pina ajungi cu 75 cai acolo. Evident, cu vint din spate ...Si eu's un pic mirat de 190 ala din bord la 1.4 75CP, dar daca e un pic de vale sau vant din spate, se poate
#313
Scris 20 aprilie 2010 - 08:42
Loganul este o masina relativ usoara, dar inalta si destul de ..... voluminoasa -> nu este f stabila la viteze mari, considerand factori externi (de la vant lateral la o franare brusca sau viraj mai pronuntat).Pe un drum obisnuit, da, dar pe autostrada nu mi se pare. Nu cred ca un Logan 1.5 sau 1.6 sta mai rau decat Fiesta mea, iar eu pe A2 de obicei mentin cam 150 viteza de rulare, fara probl
De asta am spus ca la viteze de peste 140km/h poate fi f usor periculos.
#314
Scris 20 aprilie 2010 - 08:46
#315
Scris 20 aprilie 2010 - 09:04
Nu am fost chiar atat de amabil ca am spus ca poate fi periculos f usor.
Acum sincer, Loganul are avantajele lui (de dezavantaje nu are rost sa pomenim ca cine stie ce iese), dar nu este o masina care sa ruleze in conditii de siguranta la peste 140 km/h. Si nu este vb doar de Logan, ci multe alte masini sunt in aceiasi situatie.
Faptul ca pe o anumita portiune dintr-o autostrada poate arata pe bord o viteza mai mare de 140 km/h, nu inseamna ca poate rula in conditii realmente sigure si pe distante mari.
#316
Scris 20 aprilie 2010 - 09:08
Loganul nu mi se pare mult sub Clio si cu ala mergeam destul de lejer cu 160-170, fara sa mi se para instabila.
Cat despre "dar daca trebe sa franezi", "dar daca trebuie sa opresti" ... evident ca se pot intampla multe, dar nici daca mergi cu 90% nu'ti garanteaza nimeni ca nu o sa se intample nimic. Evident, riscurile sunt mai mici, dar uneori parca nu e bine asa
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#317
Scris 20 aprilie 2010 - 09:13
Tocmai in situatiile alea critice se vede diferenta intre o masina lucrata serios si una de buget. Modul in care se comporta o masina la frinare, e unul din cele mai importante caracteristici ale unei masini. Nu uita ca e vorba de siguranta ta, si nu numai.
A rula cu o masina ca loganul cu viteze de peste 130-140 mi se pare infiorator de periculos.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 20 aprilie 2010 - 09:20
#318
Scris 20 aprilie 2010 - 09:47
Va experimenta pe propria piele ce incerc eu si Relu sa spunem aici.
#319
Scris 20 aprilie 2010 - 10:57
#320
Scris 21 aprilie 2010 - 11:13
Relu si Aer Curat vorbesc de Logan cum vorbesc eu de Dacia Berlina cu care am mers mii de kilometri si foarte mult timp prin tara cu 120-140 si acuma nu as mai fi in stare sa repet experienta.
@Relu: e mai delicat subiectul cu frana pe Renault-uri.... mi se par frane lipsite de feedback. Ele franeaza dar apesi pedala si ai impresia ca nu se va opri. Nu ca la VW unde cand ciupesc pedala simt ca acolo "moare". E chestia de sistem in general, si de cum simti masina, la capitolul asta Renault-urile imi creaza un sentiment de nesiguranta.
Pe de alta parte cred ca tu si Aer Curat ati uitat cum e sa faci 2-3 pedale inainte ca o 1310 sa incetineasca macar....
Eu mai mult de 150-160 nu merg cu nicio masina. Nu in Romania. Sincer daca stau sa ma gandesc cred ca 130-150 ar fi viteza de croaziera. Logic ca alt confort as avea intr-un Passat de exemplu.....Sa nu ne asteptam la miracole de la orice masina ieftina (Logan, Clio etc)
Orice masina devine extrem de periculoasa daca o conduci la limita.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 21 aprilie 2010 - 11:17
#321
Scris 21 aprilie 2010 - 11:49
Nu ma refer la ce impresie ai in clio ci la faptul ca masina e infiorator de instabila atit la mersul normal cit mai ales la frinare cind face precum sarpele, si de oprit tot nu se opreste !!....
@Relu: e mai delicat subiectul cu frana pe Renault-uri.... mi se par frane lipsite de feedback. Ele franeaza dar apesi pedala si ai impresia ca nu se va opri. Nu ca la VW unde cand ciupesc pedala simt ca acolo "moare".
....
Sunt multe masini la care daca vrei sa opresti rapid trebuie sa apesi mai mult pe pedala ( nu ca la golf care doar o ciupesti si vii in nas ), dar asta nu inseamna decit ca pedala e progresiva si frinarea e mai controlabila. O pedala prea "responsiva" iar nu-i buna ...
#322
Scris 21 aprilie 2010 - 12:02
Insa aceeasi neplacere de a nu opri in distanta estimata am avut'o si la Fiesta, la cam 70km/h, i'a mai luat inca vreo 10m in plus fata de ce estimam eu, desi ulterior am testat si cam in aceeasi situatie, oprea normal, cum estimam. Deci, mai conteaza si cum ti'e norocul
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#323
Scris 21 aprilie 2010 - 03:35
Revenind la Logan: nu cred ca masina asta e pe ultimul loc la stabilitate si franare....
#324
Scris 21 aprilie 2010 - 04:00
Nici nu am afirmat asa ceva..................
Revenind la Logan: nu cred ca masina asta e pe ultimul loc la stabilitate si franare....
#325
Scris 21 aprilie 2010 - 04:43
Cu cit e cursa mai scurta cu atit e mai imprecis "dozajul"... Prefer o pedala "responsiva", adica cu cursa scurta la pedala, ca reusesc eu sa o dozez cum trebe.
Nici n-am zis asa ceva. Din ce am condus eu puna acum, clio a fost cea mai "cea"Revenind la Logan: nu cred ca masina asta e pe ultimul loc la stabilitate si franare....
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi