Logan versus ?
#276
Scris 13 aprilie 2010 - 11:51
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#277
Scris 13 aprilie 2010 - 02:36
#278
Scris 13 aprilie 2010 - 05:05
Ramane sa vedem la 6 luni si prin toamna cum stau lucrurile privind vanzarile inregistrate (nu ipoteze, etc.).
In alta ordine de idei pe mine, zilele trecute, m-au uimit preturile la unele masini sh cu ~1 an vechime si rulaj intre 20 si 35k km; erau oferte la dealer-i ce-i drept, dar destul de sus (fata de pretul de nou al masinii respective).
Asta e, la noi inca nu se stie realmente ce-i aia eficienta costurilor, ori satisfactia clientului, ori mediu competitiv, ori faptul ca nu poti sa faci bani multi, repede si fara investitii semnificative.
#279
Scris 13 aprilie 2010 - 05:09
#280
Scris 13 aprilie 2010 - 06:59
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#281
Scris 13 aprilie 2010 - 09:20
Am uitat azi sa trec pe la dealerul Ford, da daca trec maine, intreb si de Fusion, sa vad ce preturi au pentru alea, desi nu retin sa fi vazut la ei prin curte
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#282
Scris 14 aprilie 2010 - 02:53
Fiesta 1.4 tdci Ghia (ABS,A/C, 2 airbag'uri - posibil sa aiba in plus si cortina, inchidere centralizata, geamuri si oglinzi electrice, parbriz incalzit, volan imbracat in piele, jante aliaj 15", radio'cd, insa fara mp3 - se poate monta mufa aux cu ~120 ron ) (in curte am vazut 2 albastre - una cu interior crem, cum am eu si cealalta cu interior negru - dar posibil sa mai aiba si altele) este 9300 euro (fara rabla sau altceva), insa cel cu care am vb, cand i'am zis ca intreb ptr altcineva, a spus ca poate fi contactat la tel sau pe mail cu o oferta (deci un 9000 euro cred ca ar fi tangibil). Deci cu TPI (391 euro) si drumul la CT ar iesi la 9500 euro. Nu mi se pare rau ptr un diesel dotat decent (eu am dat 9700 + o rabla pe masina asta, avand in plus clima, trapa, airbag cortina, comanda la volan ptr radio si mufa aux, dar jante de 14", insa era ultima pe stoc la Colina)
La Accent m'am uitat si TPI'ul e 672 euro si nu's f convins ca merita cei >1500 euro fata de Fiesta. Doar motorul e interesant, ca banuiesc ca spatiul suplimentar nu e decisiv
Fusion am inteles c'ar mai avea doar benzinar de 1.6 un pic sub 10k si 1.4 80 CP in jur de 9k, daca retin bine.
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 14 aprilie 2010 - 03:03
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#283
Scris 14 aprilie 2010 - 10:16
Asta cu Fiesta TDCI sub 10k imi face cu ochiul serios. Sper doar sa mai gasesc pe la dealeri ceva exemplare pana ma decid eu.....
Intre Accent si Fiesta clar iau Fordul cu toate ca si spatiul e important...
Acuma mi-a luat ochii promotia la Skoda Octavia Flash la 12k euro.... dar deja o dam in alte preturi si 1.4mpi la 80CP mi se pare...ridicol.
#284
Scris 14 aprilie 2010 - 10:32
#285
Scris 14 aprilie 2010 - 10:57
Daca te intereseaza, da'mi un PM sa'ti trimit nr de tel de contact si mailul respectivului, ca eu duminica plec in voiaj. Sau eventual, daca vrei, cauta pe net TransAtlantis CT
O2 aia e E5?
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 14 aprilie 2010 - 11:01
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#286
Scris 15 aprilie 2010 - 12:20
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#287
Scris 15 aprilie 2010 - 12:30
La Logan oare se pot obtine reduceri sau lor inca le merge bine?
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 15 aprilie 2010 - 12:31
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#288
Scris 15 aprilie 2010 - 01:45
#289
Scris 15 aprilie 2010 - 01:59
O2, la vreo 1300 kg cat cred ca are, cu motor de 80 CP e o mica pocnitoare, iar la consum nu cred sa stea prea bine. Pentru cineva mai in varsta (nu il includ aici si pe cel de 75 de ani de care era vb pe alt topic ) poate fi o optiune de luat in seama ... sau pentru flote, insa ptr o masina de om normal, nu pupa
Plus ca daca mai pui o vopsea metalizata, o bomboana, o maslina, ajungi lejer la 12500 euro
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#290
Scris 15 aprilie 2010 - 07:05
nu il includ aici si pe cel de 75 de ani de care era vb pe alt topic
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 15 aprilie 2010 - 07:14
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#291
Scris 15 aprilie 2010 - 09:03
http://www.kia.ro/ro...spring_edition/
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#292
Scris 15 aprilie 2010 - 12:18
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#293
Scris 15 aprilie 2010 - 01:02
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 15 aprilie 2010 - 01:03
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#294
Scris 15 aprilie 2010 - 01:12
Getz 1.1 benzina la 8300E si 1.5 diesel la 9500E
Cu TVA deja inclus.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#295
Scris 15 aprilie 2010 - 02:18
La Dacia singurul discount care l-am putut obtine a fost 100euro la Laureate sau 400euro la Prestige, un an suplimentar de garantie (total 4 ani sau 100k km) si Cobalcescu cica ar avea TPI CADOU/moca. In rest nu se misca nicio reducere. Si timpii de livrare la GPL sunt de circa o saptamana.
Aveti idei ce ce reduceri se pot obtine la vreun dealer VW sau Seat? Pt un discount grasutz sunt dispus sa iau masina din orice judet. Dar avand in vedere pretul destul de ridicat al versiunilor TDI, cred ca si cu mama reducerilor si tot nu ma incadrez in bani.
#296
Scris 15 aprilie 2010 - 04:00
Deci la Cobalcescu ar ajunge la aproape 500 euro diescount'ul. Nu'i rau, totusi
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#297
Scris 20 aprilie 2010 - 12:52
Laureate 70cp: 9600euro
Laureate 85cp: 1050euro
Tandea pe mandea la pretul carburantului cred ca se iese la fel ca pe GPL sau cu mici diferente in favoarea GPL. Cineva mai sus zicea ca a luat cateva pe GPL si 1.4 si 1.6, sa inteleg ca e vorba de flota de firma. De ce GPL si nu Diesel?
Si la placerea condusului(ma rog, cat se poate la un logan)care ar fi mai avantajata? 1.6mpi GPL sau 70cp/85cp diesel?
#298
Scris 20 aprilie 2010 - 01:35
Daca vrei sa vinzi masina peste ceva timp, cred insa ca un diesel va fi mai cautat decat o benzinara cu GPL.
In exploatare, personal mi se pare ca un 1.5 dci de 85 CP ar fi mult mai indicata. Ai mei au avut pe Symbol 1.5'ul de 80 CP si fugea mai mult decat decent. La un drum in Bulgaria, mers destul de repede, 4 persoane in masina (la vecini am mers la dus 120-160, iar la intoarcere 100-140) consumul a fost de 6.6, insa masina condusa de taica'miu nu trecea de 6% in urban, desi in general se mergea pe distante scurte. La depasiri nu prea aveam emotii - oricum, nu cum am cu Fiesta
Personal, in limita financiara a ta, cred c'as lua Logan 1.5 dci 85 CP (cel de 70 e cam mic si nici diferenta de pret intre cele 2 nu e prea mare)
Eu cand mi'am luat masina eram pornit pe alte masini, Logan nici nu intra in discutie, iar la Fiesta am ajuns din intamplare si m'au incantat in primul rand climatronicul si trapa.
Estetic, la exterior, mi se parea misto si un Splash (chiar daca e mai degraba de coafeze), insa la interior nu mi s'au parut prea grozave plasticele, cel putin la vedere, iar un 1.3 diesel de 75 CP e 11 100. Daca ar fi avut dotarile GS'ului de 1.2 CP, ar fi fost mai interesant
Oricum, in mare, variantele sa inteleg c'ar fi:
Logan - gpl/diesel
Fiesta 1.4 tdci
Accent 1.5 crdi
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#299
Scris 20 aprilie 2010 - 09:15
[...]
Tandea pe mandea la pretul carburantului cred ca se iese la fel ca pe GPL sau cu mici diferente in favoarea GPL. Cineva mai sus zicea ca a luat cateva pe GPL si 1.4 si 1.6, sa inteleg ca e vorba de flota de firma. De ce GPL si nu Diesel?[...]
1. Pt. ca GPL-ul este mai ieftin la achizitie cu cateva sute de euro ca si dieselul - 1.4GPL vs. dCi 70 sau 1.GPL vs. dCi 85
2. Pt. ca GPL-ul are costuri de exploatare mai reduse decat la dCi - revizii la interval mai mare(20k km vs. 15k km) si mai ieftine + cost cu combustibilul mai mic(folosit 100% urban, in B, nu ia mai mult de 10.5% GPL + 0.5-0.7% benzina care se traduce la preturile de azi in aprroape 6 litri de motorina)
3. Fiabilitate superioara dieselului - nici la primele modele pe GPL care aveau injectoare individuale de gaz si nu rampa de injectie ca si acum nu au fost probleme insa acum ca s-a schimbat sistemul fiabilitatea instalatie GPL a crescut si mai mult.
Minusul evident al unei masini pe GPL este valoarea de revanzare mai redusa decat a unui diesel. Deci daca nu ai de gand sa tragi mai mult de masina(cativa ani si peste 120.000 km) atunci nu cred ca per total vei iesi mult mai bine.
#300
Scris 20 aprilie 2010 - 09:56
la drumuri lungi zicea ca merge cu golful.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi