Da' clienti ai avut la ea, la pretul cerut?
Ce masini similare ai cautat?
Poate dezvolti subiectul pe aria masinii tale?
Offtopic
Am primit multe, poate prea multe propuneri de schimb cu maşini mici "turbate" sau motoare mari (V8-uri de la audi), dar au fost şi interesaţi (în condiţiile în care topicul l-am lăsat mort de vreo lună, poate şi mai bine), numai că fie nu am avut timp, fie maşina nu avea oglinzile şi nu aveam încredere să o las la drive-test şi am amânat întâlnirile, dar cel mai problematic a fost lipsa alternativei, am luat la rând ceva opţiuni. Aş putea să scriu multe rânduri pe tema asta. Decizia finală a venit cred după ultimul drum cu gâgâlicea, când am văzut că iar se umple maşina cu te miri ce. Dar dacă în zilele când căutam şi găseam ceva, o luam imediat. Maşinile nu le-aş compara direct, fiecare oferea altceva şi avea propriile ±, dar raportate la X3, ăste întruneşte cele mai multe cerinţe. Am pornit de la Insignia V6, OPC sau nu, desi sunt diferenţe majore între maşini, chiar ambele 4x4, OPC-ul are altă suspensie faţă, care face diferenţa foarte mult. De ce am renunţat? cei care au se plâng de probleme, unele fără rezolvare (de ex. xenonul rămâne blocat de la gropi, ţinând cont că sunt atâtea maşini cu xenon care merg la noi, Opel poate optează pt. un alt sistem mai puţin sensibil la un viitor facelift). Mă atrăgea prin preţ/dotări/spaţiu, motor sub 3l şi performanţe bune.
Apoi Superb V6 4x4, dar neajunsuri, motor prea mare, 3.6l cred, în situaţia actuală parcă nu m-a convins (preţ/performanţă parcă nu era suficient), şi oaspetele a trăit acelaşi sentiment. Garda la sol de 12cm, puţin cam mică. Ăsta era totuşi un compromis la care aş fi fost dispus, cu o MARE strângere de inimă şi apare la mai multe maşini.
EX37 - toate bune şi frumoase, trecusem şi peste motorul mare (3.7l E5) şi peste garda la sol mică pt. un SUV (15cm), portbagajul minuscul şi m-am lovit rău de o problemă a unuia dintre cele mai complexe motoare din lume (da, cine dracu s-ar fi gândit, noroc că m-am interesat temeinic pt. fiecare maşină în parte) şi anume consumul de ulei uneori peste cel al unui TDI PD (şi nu prea aş mai fi dispus pt. nimic să trec prin completări la fiecare drum, mai ales că eu merg).
LC - modele noi prea scumpe, cele mai vechi totuşi prea nepotrivite mie ca maşină. Dar am spus, hai că oricum se merge parcă tot mai încet, facem o schimbare. Până la urmă n-am găsit nici o maşină care să mă convingă, oferta fiind modestă în România, iar de afară sunt cu taxă, mare sau sunt foarte vechi.
FJ Cruiser a mai fost o idee, dar E5 abia au ieşit pe piaţă, iar la E4 taxa era cam 7k€. FUCK!
RX 350 sau 400h (ăsta era bun pt. că la hibride nu există TPI). Păreri împărţite, dar cam multe plângeri la posesori mai ales pt. nişte senzori la suspensia pneumatică, care nu costă decât vreo 1k€ bucata. Iar cele accesibile au ceva ani şi mulţi km.
Din întâmplare am găsit şi un Allroad, dar cum şi oaspetele mai păţise, era ţeapă la motor. Nu doream Audi, dar era interesantă oferta. Ştiam de la un posesor de 2 bucăţi şi ce probleme au, se pare că şi ultimul model le-a mai moştenit, totuşi eram dispus să încerc una. Poate cu altă ocazie.
Dar maşina pe care au căutat-o cel mai mult a fost un EVO X TC SST, pe care dacă chiar o găseam, luam una. Aici am primit şi oferte de nouă, dar tot scumpă mi s-a părut + TPI (ţinănd cont că din moment ce ai luat-o îi dispare valoarea instant). Şi asta e cred o maşină la care mă voi gândi mult timp. Acum în retrospectivă nu ar fi cea mai bună alegere dacă mă gândesc la confort scăzut (ok, modelul SST e ceva mai comod decât varianta normală), gardă la sol mică, portbagaj foarte mic. Totuşi ne-a plăcut maşina.
Nu-mi mai aduc aminte acum, or mai fi fost şi altele, mi s-au propus tot felul de maşini.
La X3 am reunite sub o formă mai bună sau mai rea, destul de multe calităţi testate în câteva zeci de mii de km - autonomie, motor, suspensie, ţinuta de drum, gardă la sol, spaţiu, confort. Am făcut de multe ori sute de km, deşi nu am mers la consum şi mie nu-mi place să opresc des deloc, motorul trage binişor, suspensia e destul de ok, nu reacţionează violent şi imprevizibil indiferent ce faci, poţi urca o bordură, aborda un drum mai prost (încet, dar merge), ne-au încăput mereu bagajele, inclusiv 4 adulţi sau toate acareturile unui copil mic, nu mă oboseşte la drum lung şi nici pasagerii nu suferă de rău de maşină (e şi prima cu care merg şi ceilalţi nu se plâng de stări de vomă sau altceva).
Atunci de ce am vrut să o vând? Pt. că s-a nimerit să stau într-o ţară de kkmk, care-mi provoacă silă tot mai des, dar de care nu (mai) pot scăpa.
Aceasta postare a fost editata de cata69: 23 iunie 2010 - 06:22