Salt la continut


Fotografie
* * * * * 2 Voturi

X3


  • Please log in to reply
1060 replies to this topic

#301 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 26 ianuarie 2010 - 10:27

OK, masurat asa 335i are 1.4bar presiune. 911T are 1.8bar etc etc si dieselul lui ska are 2.5. Stii doar ca sint zgircit (doar am diesel), si cind e vorba de cifre le prefer pe alea mai mici. :lol:

Aceasta postare a fost editata de EvilOne: 26 ianuarie 2010 - 10:28

  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#302 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 26 ianuarie 2010 - 10:33

Deci găsisem bine aseară până la urmă, că abia mai vedeam :lol:

Rămân dator. Mai e ceva până la presiunea maximă.

lui evil de ce nu ii dam niciodata seminte?!?

pac pac! :lol:


Ce seminţe, statuie direct.

Poate cu chiu cu vai la vară mai punem de o întâlnire.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#303 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 26 ianuarie 2010 - 10:35

OK, masurat asa 335i are 1.4bar presiune. 911T are 1.8bar etc etc si dieselul lui ska are 2.5.

pfff... si la presiune fac masini gen 335i si 911T...
v-am zis eu ca fuge grav micuta ! :lol:

cata, MUSAI o intalnire.
FEST!
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#304 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 26 ianuarie 2010 - 10:43

Presiunea de lucru e cea masurata.

http://www.egmcartec...-diesel-engine/
  • 0

#305 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 26 ianuarie 2010 - 10:43

Ţi-am spus aseară să mai bagi 1 bar. Uite că azi îl ai Imagine amplasata
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#306 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 26 ianuarie 2010 - 10:48

Ce ai ma ? Nu mai stii sa citesti ?
  • 0

#307 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 26 ianuarie 2010 - 10:59

Cum să nu, ţi-am şi pus un citat cu ce e boost şi unde e măsurat şi ce scrie pe site-urile alea. Dar oricum pt. mine nu contează cât e. Câtă vreme merg DMS-urile cu 380 de cai, o merge şi asta cu 286.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#308 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 26 ianuarie 2010 - 11:00

Adica nu stiu ce-i ala boost ....
  • 0

#309 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 26 ianuarie 2010 - 11:18

Pe viitor, nu te mai contrazice aiurea. Si pentru ca vad ca numai daca citesti pe net crezi :

"In the automotive world, boost refers to the increase in pressure that is generated by the turbocharger in the intake manifold that exceeds normal atmospheric pressure. Atmospheric pressure is approximately 14.7 psi or 1.0 bar, and anything above this level is considered to be boost."

Aceasta postare a fost editata de Relu: 26 ianuarie 2010 - 11:21

  • 0

#310 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 26 ianuarie 2010 - 11:37

cred ca de fapt spuneti acelasi lucru conceptual, doar cuvintele sunt diferite.

presiunea masurata cu manometrul in galeria de admisie = 1.0 (presiunea atmosferica) + boost-ul pe care il face turbina.

la cata: 2.85 = 1 + 1.85
la ska: 2.50 = 1 + 1.5
la 911 turbo: 1.8 = 1 + 0.8
la 335i: 1.4 = 1 + 0.4

la o aspirata: 1 = 1 + 0.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#311 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 26 ianuarie 2010 - 11:44

Deloc. Boost reprezita cresterea de presiune PESTE presiunea atmosferica. La x3 de ex. e 2,85. Scrie foarte clar in linkul pus de mine.
http://www.diracdelt...ger/source.html
  • 0

#312 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 26 ianuarie 2010 - 11:44

Eu n-am nevoie sa urc presiunea :lol: Stock, cu presiunea NEMODIFICATA de 0,8 bari, numai din soft am 270 cai ! STI-ul merge in 1 bar si scoate stock 285 cai. Motoare de 2,5 nu 3.0 ca al tau. Si apropo, tu, la 3 litri, ca sa ai 280 cai mergi cu 2,85 BARI !!!!

George, cu interne stock, si presiune de 1,2 !!! motor de 2 litri, scoate 360 cai

Ei, cum e cu potentialul ? :) :D


de fapt, ca sa nu compare mere cu pere:

BMW X3 3.0 sd are 2.85 bari presiunea in galeria de admisie (mentionata de Relu mai sus), provenita din 1 atmosferica si 1.85 boost creat de turbina iar
WRX-ul lui Relu are 1.8 presiunea in galeria de admisie, provenita din 1 amosferica plus 0.8 bari boost creat de turbina
George cu al sau rivnit STI are 2.2 presiunea in galeria de admisie, provenita din 1 atmosferica plus 1.2 bari boost creat de turbina

asadar, diesel-ul intr-adevar are nevoie de presiuni mai mari, semnificativ mai mari, ca sa obtina performante, dar nici chiar asa de mari cum a sugerat Relu, care a uitat sa adune atmosferica de 1 la Subaruri...
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#313 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 26 ianuarie 2010 - 11:46

Sunteti copii ....
  • 0

#314 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 27 ianuarie 2010 - 12:01

are dreptate relu, dupa ce scrie aici:
http://www.pistonhea...sp?c=100&i=9847

35d-ul face 2.85 boost, deci in total 3.85 presiune masurata in galeria de admisie adunind si 1 atmosferica.

relu ia toate semintele de pe saptamina asta.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#315 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 27 ianuarie 2010 - 12:03

Le papam juma-juma :lol:
  • 0

#316 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 27 ianuarie 2010 - 12:14

desi dupa ce zic astilalti aici, 2.85 este presiunea totala cu care ajunge aerul in galeria de admisie
http://www.racerplan...hp/t-11944.html

cata trebuie sa ne lamureasca, e camionul lui
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#317 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 27 ianuarie 2010 - 12:15

Pe viitor, nu te mai contrazice aiurea. Si pentru ca vad ca numai daca citesti pe net crezi :

"In the automotive world, boost refers to the increase in pressure that is generated by the turbocharger in the intake manifold that exceeds normal atmospheric pressure. Atmospheric pressure is approximately 14.7 psi or 1.0 bar, and anything above this level is considered to be boost."


Asta am scris eu acum câteva posturi. Nu cred nimic. Am tot citit şi nu rezultă ce presiune e mai exact şi cum e măsurată. Dacă nici Evil nu se pricepe, ata e.

Deloc. Boost reprezita cresterea de presiune PESTE presiunea atmosferica. La x3 de ex. e 2,85. Scrie foarte clar in linkul pus de mine.
http://www.diracdelt...ger/source.html



Boost Pressure
The increase above atmospheric pressure produced inside the intake manifold by a forced-induction system such as a turbocharger or supercharger. Boost is commonly measured in psi.



are dreptate relu, dupa ce scrie aici:
http://www.pistonhea...sp?c=100&i=9847

35d-ul face 2.85 boost, deci in total 3.85 presiune masurata in galeria de admisie adunind si 1 atmosferica.

relu ia toate semintele de pe saptamina asta.


Te referi la?

The sequential turbocharger technology means that there is a more or less constant 2.85 bar of boost applied to the intercooler.

But the real beauty of this, the most powerful six-pot diesel engine ever in a production car, is that none of this technical mumbo-jumbo will even cross your mind when behind the wheel.


Asta e tot ce contează.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#318 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 27 ianuarie 2010 - 12:20

Da, exact la aia ma refer. Daca stii unde e intercoolerul ( dar nici macar asta nu conteaza ). Presiunea e presiune si intra in motor, nu umfli rotile cu ea.
Ce naiba mah, e asa de simplu....
  • 0

#319 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 27 ianuarie 2010 - 12:48

vreau si eu seminte :lol:
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#320 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 27 ianuarie 2010 - 01:56

Daca ajung la 10.000 tre sa se considere fericiti ....

Auleu, sint fericit.
Fostul meu Golf se indreapta vertiginos catre 100 000 de km in Romania si vreo 80 000 km tunati. Singura problema, datorata unui tuner prost si nesimtiti (initial), a fost caderea ambreiajului. Remediat softul, a mai tinut 10 000. Apoi l-am schimbat kitul de ambreiaj si am mai schimbat odata softul, ca pentru ambreiaj nou. Masina merge bine, ma intalnesc cu actualul detinator saptamanal (imi livreaza marfa) si nu s-a plans deloc de masina.

Masina are volanta si turbina originale.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#321 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 27 ianuarie 2010 - 06:38

De ce nu citesti mah atent ?
  • 0

#322 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 27 ianuarie 2010 - 09:20

mie mi-e oarecum frica s-o tunez ca sunt in stare sa-i crap motorul.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#323 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 27 ianuarie 2010 - 11:06

Ce sa citesc atent ?
Am avut crestere de putere de 30% pe ea, gurile rele spun ca si mai mult, cel putin in cazul primului soft. Idiotu ala mi-a scos toate limitarile de cuplu la turatii mici.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#324 plus8

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 94 Mesaje:
Inregistrat: 19-ianuarie 10
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2001
  • Motorizare:1.8T 150CP

Scris 28 ianuarie 2010 - 01:44

frumoasa masina....dar arata a masina de securist,nu stiu de ce imi da impresia asta
  • 0

#325 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 28 ianuarie 2010 - 02:04

e masina de recuperatori.
asa ca ai grija ce termeni folosesti.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.





1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi