Aceasta postare a fost editata de EvilOne: 26 ianuarie 2010 - 10:28
X3
#301
Scris 26 ianuarie 2010 - 10:27
ACrew style
#302
Scris 26 ianuarie 2010 - 10:33
Rămân dator. Mai e ceva până la presiunea maximă.
lui evil de ce nu ii dam niciodata seminte?!?
pac pac!
Ce seminţe, statuie direct.
Poate cu chiu cu vai la vară mai punem de o întâlnire.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#303
Scris 26 ianuarie 2010 - 10:35
pfff... si la presiune fac masini gen 335i si 911T...OK, masurat asa 335i are 1.4bar presiune. 911T are 1.8bar etc etc si dieselul lui ska are 2.5.
v-am zis eu ca fuge grav micuta !
cata, MUSAI o intalnire.
FEST!
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#304
Scris 26 ianuarie 2010 - 10:43
#305
Scris 26 ianuarie 2010 - 10:43
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#306
Scris 26 ianuarie 2010 - 10:48
#307
Scris 26 ianuarie 2010 - 10:59
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#308
Scris 26 ianuarie 2010 - 11:00
#309
Scris 26 ianuarie 2010 - 11:18
"In the automotive world, boost refers to the increase in pressure that is generated by the turbocharger in the intake manifold that exceeds normal atmospheric pressure. Atmospheric pressure is approximately 14.7 psi or 1.0 bar, and anything above this level is considered to be boost."
Aceasta postare a fost editata de Relu: 26 ianuarie 2010 - 11:21
#310
Scris 26 ianuarie 2010 - 11:37
presiunea masurata cu manometrul in galeria de admisie = 1.0 (presiunea atmosferica) + boost-ul pe care il face turbina.
la cata: 2.85 = 1 + 1.85
la ska: 2.50 = 1 + 1.5
la 911 turbo: 1.8 = 1 + 0.8
la 335i: 1.4 = 1 + 0.4
la o aspirata: 1 = 1 + 0.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#311
Scris 26 ianuarie 2010 - 11:44
http://www.diracdelt...ger/source.html
#312
Scris 26 ianuarie 2010 - 11:44
Eu n-am nevoie sa urc presiunea Stock, cu presiunea NEMODIFICATA de 0,8 bari, numai din soft am 270 cai ! STI-ul merge in 1 bar si scoate stock 285 cai. Motoare de 2,5 nu 3.0 ca al tau. Si apropo, tu, la 3 litri, ca sa ai 280 cai mergi cu 2,85 BARI !!!!
George, cu interne stock, si presiune de 1,2 !!! motor de 2 litri, scoate 360 cai
Ei, cum e cu potentialul ?
de fapt, ca sa nu compare mere cu pere:
BMW X3 3.0 sd are 2.85 bari presiunea in galeria de admisie (mentionata de Relu mai sus), provenita din 1 atmosferica si 1.85 boost creat de turbina iar
WRX-ul lui Relu are 1.8 presiunea in galeria de admisie, provenita din 1 amosferica plus 0.8 bari boost creat de turbina
George cu al sau rivnit STI are 2.2 presiunea in galeria de admisie, provenita din 1 atmosferica plus 1.2 bari boost creat de turbina
asadar, diesel-ul intr-adevar are nevoie de presiuni mai mari, semnificativ mai mari, ca sa obtina performante, dar nici chiar asa de mari cum a sugerat Relu, care a uitat sa adune atmosferica de 1 la Subaruri...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#313
Scris 26 ianuarie 2010 - 11:46
#314
Scris 27 ianuarie 2010 - 12:01
http://www.pistonhea...sp?c=100&i=9847
35d-ul face 2.85 boost, deci in total 3.85 presiune masurata in galeria de admisie adunind si 1 atmosferica.
relu ia toate semintele de pe saptamina asta.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#315
Scris 27 ianuarie 2010 - 12:03
#316
Scris 27 ianuarie 2010 - 12:14
http://www.racerplan...hp/t-11944.html
cata trebuie sa ne lamureasca, e camionul lui
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#317
Scris 27 ianuarie 2010 - 12:15
Pe viitor, nu te mai contrazice aiurea. Si pentru ca vad ca numai daca citesti pe net crezi :
"In the automotive world, boost refers to the increase in pressure that is generated by the turbocharger in the intake manifold that exceeds normal atmospheric pressure. Atmospheric pressure is approximately 14.7 psi or 1.0 bar, and anything above this level is considered to be boost."
Asta am scris eu acum câteva posturi. Nu cred nimic. Am tot citit şi nu rezultă ce presiune e mai exact şi cum e măsurată. Dacă nici Evil nu se pricepe, ata e.
Deloc. Boost reprezita cresterea de presiune PESTE presiunea atmosferica. La x3 de ex. e 2,85. Scrie foarte clar in linkul pus de mine.
http://www.diracdelt...ger/source.html
Boost Pressure
The increase above atmospheric pressure produced inside the intake manifold by a forced-induction system such as a turbocharger or supercharger. Boost is commonly measured in psi.
are dreptate relu, dupa ce scrie aici:
http://www.pistonhea...sp?c=100&i=9847
35d-ul face 2.85 boost, deci in total 3.85 presiune masurata in galeria de admisie adunind si 1 atmosferica.
relu ia toate semintele de pe saptamina asta.
Te referi la?
The sequential turbocharger technology means that there is a more or less constant 2.85 bar of boost applied to the intercooler.
But the real beauty of this, the most powerful six-pot diesel engine ever in a production car, is that none of this technical mumbo-jumbo will even cross your mind when behind the wheel.
Asta e tot ce contează.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#318
Scris 27 ianuarie 2010 - 12:20
Ce naiba mah, e asa de simplu....
#319
Scris 27 ianuarie 2010 - 12:48
#320
Scris 27 ianuarie 2010 - 01:56
Auleu, sint fericit.Daca ajung la 10.000 tre sa se considere fericiti ....
Fostul meu Golf se indreapta vertiginos catre 100 000 de km in Romania si vreo 80 000 km tunati. Singura problema, datorata unui tuner prost si nesimtiti (initial), a fost caderea ambreiajului. Remediat softul, a mai tinut 10 000. Apoi l-am schimbat kitul de ambreiaj si am mai schimbat odata softul, ca pentru ambreiaj nou. Masina merge bine, ma intalnesc cu actualul detinator saptamanal (imi livreaza marfa) si nu s-a plans deloc de masina.
Masina are volanta si turbina originale.
#321
Scris 27 ianuarie 2010 - 06:38
#322
Scris 27 ianuarie 2010 - 09:20
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#323
Scris 27 ianuarie 2010 - 11:06
Am avut crestere de putere de 30% pe ea, gurile rele spun ca si mai mult, cel putin in cazul primului soft. Idiotu ala mi-a scos toate limitarile de cuplu la turatii mici.
#324
Scris 28 ianuarie 2010 - 01:44
#325
Scris 28 ianuarie 2010 - 02:04
asa ca ai grija ce termeni folosesti.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi