X3
#276
Scris 25 ianuarie 2010 - 10:42
E46 nu mai e ursuleţ cam de multă vreme.
Costă, dar nu la fel de mult ca maşinile vizate, în cazul BMW, "icoana" lor era M3 şi M5.
Aici nu e vorba de tuning dus la extrem, pe de o parte, pe de alta maşinile din jurul tău sunt abuzate foarte mult. Nici stock nu făceau faţă.
Îi las plăcerea lui Frank să ne spună. Încă o dată.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#277
Scris 25 ianuarie 2010 - 10:50
SKN face tunig de calitate. Nu despre masinile facute de ei vorbesc.
#278
Scris 25 ianuarie 2010 - 11:06
Am băgat eu pe Goagăl acum rapid câteva nume combinat cu probleme sau nemulţumiri. Nada.
Cât priveşte exploatarea, nu ştiu de alea, dar eu am avut Golf 2.0 TDI. În 25k km de mers, şi subliniez, mers, nu am pus în pioneze nici volanta, nici turbina. Alţii după 5k aveau volanta praf şi după 10-15k li se mai topeau pistoanele, le bubuia turbina cu tot cu motor. Cred că încă se mai discută despre cât de puţin rezistent e motorul de 2l TDI PD.
Ştiu M5-uri cu motoare 100% stock bubuite, RS4 puse în pioneze etc, toate stock.
Chiar şi la XT mureau cutiile de viteză şi bubuiau diferenţialele.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#279
Scris 26 ianuarie 2010 - 12:02
#280
Scris 26 ianuarie 2010 - 09:21
sau poate au facut o treaba f buna acoperind greselile.
eu zic ca ce-i facut cu cap si cu moderatie, nu va rupe masina in 2.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#281
Scris 26 ianuarie 2010 - 11:03
Dacă te uiţi cu atenţie, nemţii nu au creşteri mari decât dacă sunt posibile real şi de obicei sunt însoţite de modificări gen răcire, frâne, suspensie etc. Deci dacă ai maşini ale unor tuneri germani mari distruse, bagă pe forum, că încă n-am văzut. Bine, NU SKN.
E46 nu mai e ursuleţ cam de multă vreme.
Costă, dar nu la fel de mult ca maşinile vizate, în cazul BMW, "icoana" lor era M3 şi M5.
Aici nu e vorba de tuning dus la extrem, pe de o parte, pe de alta maşinile din jurul tău sunt abuzate foarte mult. Nici stock nu făceau faţă.
Îi las plăcerea lui Frank să ne spună. Încă o dată.
Inclin sa ii dau dreptate lui Cata. Am auzit de M-uri cu probleme (am un amic care a avut M6 si a schimbat vreo 3 cutii de viteze SMG), dar nu prea am auzit de masini tunate de tuneri renumiti cu probleme (atita vreme cit se pastreaza limitele bunului simt).
Cit despre povestea cu al meu BMW 325xi E90, situatia pe scurt este urmatoarea: din 2007 incepind pt MY 2008, BMW a inceput sa puna pe 325i/xi in loc de motorul de 2.5 si 218 CP, un motor de 3.0 si 218 CP, motor avind aceeasi capacitate cilindrica cu cel de pe 330i/xi. Povestea e ca pentru economie de scala, ei au decis sa nu mai monteze blocul de 2.5 si sa puna un 3.0 de pe 330i/xi "degonflat", castrat, tras in jos la performante. Faza e ca acest motor castrat de dictatura de marketing este mai lazy sa urce in ture decit vechiul 2.5, care dadea probabil tot ce putea.
Exista utilizatori care si-au transformat masinile BMW 325i/xi E90 3.0 L6 instalind o galerie de admisie pe 3 cai (de la 330i/xi), cu palete ajustabile cu motorase electrice, in locul celei simple cu 1 cale montata pe masina, plus software adaptat de la 330i/xi care sa permita inclusiv manevrarea motoraselor respective de la galeria de admisie. Rezultatul a fost obtinerea a 265 CP, adica aproape de 330i/xi 272 CP (de fapt, precum 330i-ul initial care a avut 265 CP).
Au fost si tuneri in SUA care au oferit la vinzare, e drept destul de scump, solutia asta.
Ar mai fi de mentionat si 3.0 biturbo de pe 335i care are foarte multe protectii la citire si scriere a cipului, tocmai pt a face dificil pt un tuner sa resofteze masina, tocmai in ideea de a preveni pe cit posibil o avalansa de 335i-uri tunate pe teritoriul lui M3 etc.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#282
Scris 26 ianuarie 2010 - 11:08
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#283
Scris 26 ianuarie 2010 - 11:16
Cei de la BMW sunt constienti de fapul ca motoarele lor NU TIN daca sunt impinse mai mult decit vin din fabrica. Dealtfel la cresteri mari de putere cedeaza absolut orice motor modificat. Aia cu peste 30% spor de putere prin "tunare", in conditii de siguranta si anduranta, e o poveste de adormit copii.la benve le e frica sa nu vina altii sa le mananca painea de la gura cu modelele mai puternice
#284
Scris 26 ianuarie 2010 - 11:56
oricum cine-si tuneaza masina la 30-40% mai multa putere sigur schimba mai multe, nu doar chip.
iar aia clar nu se asteapta sa le mearga masina juma de milion de km.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#285
Scris 26 ianuarie 2010 - 01:09
#286
Scris 26 ianuarie 2010 - 02:05
Ti-am zis .
Ăla e un exemplu de tuning extrem, e vorba de o creştere de 120-160%.
Altfel creşterile sunt modice, cam 20%.
Daca ajung la 10.000 tre sa se considere fericiti ....
Ştii bine că nu e aşa, nu mai intru în detalii pe forum iar.
Dar te-ai axat prea mult pe tuning şi prea puţin pe oferta BMW de tehnologie în maşinile lor.
Încă n-am primit presiunea din loguri pt. un 35d, dar sper să găsească una şi să vedem care e exact. Însă pare ok pt diesel să fie mai mare. La tine e degeaba mică, că nu o poţi dubla, întreabă-l pe Sebi Dacă vrei mai mult, îţi va recomanda o turbină mai mare.
Ne-am lămurit aseară despre ce potenţial vorbesc, ăla care nu mai există aşa de usor de atins. În trecut BMW lăsa marje mari de lucru, acum le ţine în frâu. Că face şi tuningul mai dificil şi mai scump, e tot aia.
35d are şi variante racing de 380 de cai la DMS care se bat cu M3 stock.
Eu mi-as trage o remapare DMS instant !
Asta încearcă BMW să împidice. La VAG (audi în special) e cât de cât mai maleabilă problema. 3.0TDI poate urca la 310 cai, sper în vreo 2 săptămâni să merg cu un S3 de 500 de cai etc. Şi modificările nu costă foarte mult şi sunt posibile, ai cu ce lucra. TT-RS a fost gândit pt 600 de cai şi îi va avea in maxim un an, S4 stock duce 430 de cai doar din soft etc.
La BMW nu mai există opţiunea asta. Dacă vrei mai mult, trebuie să cumperi o maşină nu numai mai scumpă, dar şi mai mare, din altă clasă.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#287
Scris 26 ianuarie 2010 - 02:15
Au astia idee de grafice superioare,rezultand mai multa putere, consum scazut fata de anterioarele, implementate in cateva minute?
Ce stiu ei de tuning...
#288
Scris 26 ianuarie 2010 - 02:20
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#289
Scris 26 ianuarie 2010 - 03:06
Pai hotaraste-te, au sau nu potential ? Ca eu nu-l vad pe nicaieri .....Dar te-ai axat prea mult pe tuning şi prea puţin pe oferta BMW de tehnologie în maşinile lor.
Eu n-am nevoie sa urc presiunea Stock, cu presiunea NEMODIFICATA de 0,8 bari, numai din soft am 270 cai ! STI-ul merge in 1 bar si scoate stock 285 cai. Motoare de 2,5 nu 3.0 ca al tau. Si apropo, tu, la 3 litri, ca sa ai 280 cai mergi cu 2,85 BARI !!!!La tine e degeaba mică, că nu o poţi dubla, întreabă-l pe Sebi Dacă vrei mai mult, îţi va recomanda o turbină mai mare.
George, cu interne stock, si presiune de 1,2 !!! motor de 2 litri, scoate 360 cai
Ei, cum e cu potentialul ?
#290
Scris 26 ianuarie 2010 - 03:33
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#291
Scris 26 ianuarie 2010 - 03:49
#292
Scris 26 ianuarie 2010 - 05:16
Inclin sa ii dau dreptate lui Cata. Am auzit de M-uri cu probleme (am un amic care a avut M6 si a schimbat vreo 3 cutii de viteze SMG), dar nu prea am auzit de masini tunate de tuneri renumiti cu probleme (atita vreme cit se pastreaza limitele bunului simt).
Cit despre povestea cu al meu BMW 325xi E90, situatia pe scurt este urmatoarea: din 2007 incepind pt MY 2008, BMW a inceput sa puna pe 325i/xi in loc de motorul de 2.5 si 218 CP, un motor de 3.0 si 218 CP, motor avind aceeasi capacitate cilindrica cu cel de pe 330i/xi. Povestea e ca pentru economie de scala, ei au decis sa nu mai monteze blocul de 2.5 si sa puna un 3.0 de pe 330i/xi "degonflat", castrat, tras in jos la performante. Faza e ca acest motor castrat de dictatura de marketing este mai lazy sa urce in ture decit vechiul 2.5, care dadea probabil tot ce putea.
Exista utilizatori care si-au transformat masinile BMW 325i/xi E90 3.0 L6 instalind o galerie de admisie pe 3 cai (de la 330i/xi), cu palete ajustabile cu motorase electrice, in locul celei simple cu 1 cale montata pe masina, plus software adaptat de la 330i/xi care sa permita inclusiv manevrarea motoraselor respective de la galeria de admisie. Rezultatul a fost obtinerea a 265 CP, adica aproape de 330i/xi 272 CP (de fapt, precum 330i-ul initial care a avut 265 CP).
Au fost si tuneri in SUA care au oferit la vinzare, e drept destul de scump, solutia asta.
Ar mai fi de mentionat si 3.0 biturbo de pe 335i care are foarte multe protectii la citire si scriere a cipului, tocmai pt a face dificil pt un tuner sa resofteze masina, tocmai in ideea de a preveni pe cit posibil o avalansa de 335i-uri tunate pe teritoriul lui M3 etc.
Până la urmă l-au spart, ca şi softul de la DSG, tot căutând pe net, am aflat că au trecut de 400 de cai (414). Deja e cât M3-ul şi un cuplu mult superior, dar nu ar mai renta pe cost/performanţă probabil. 135i bate M3-ul şi cu softuri, totuşi fiind o masina din altă clasă, nu e un pericol aşa de mare.
În rest ţi-am explicat aseară că tocmai acest posibil potenţial nu mai există. Adică el există, dar nu mai e aşa de simplu de utilizat, ca la audi de exemplu. TT-RS deja a atins 500 de cai aproape.
Ai SKN-ul lângă tine, pune o intrebare. Cum 2.0 TFSI are câteva stagii şi ei il urcă pe la 350 de cai din 200 (e ieftin, cu frane şi alte rahaturi costă până în 10k€ cred şi la ei, SKN nefiind ieftinache) şi cum E46 320i din aspirat 170 de cai, scoate 260 de cai cu charger, 325i scotea vreo 300 de cai, 330i de la 231 parcă la 375 de cai. Ei bine modificările astea nu mai sunt posibile în clipa de faţă.
Asta că tot se dă cu tuning-ul. EU vorbesc despre chestii mai serioase, blocaje de tehnologii, de motoare şi alte nimicuri.
Încă nu sunt sigur că presiunile sunt aceleaşi, cred că se discută despre noţiuni diferite sau măsurate altfel. Poate, nu ştiu, aştept log-uri şi confirmări. Oricum nu contează aşa de mult.
boost refers to the increase in pressure that is generated by the turbocharger in the intake manifold
The drivetrain in the BMW X5 3.0sd uses two differently sized turbochargers operating in sequential stages depending on driver inputs. The key to the engine’s smooth power delivery is that the turbochargers deliver a consistent 2.85bar pressure to the intercooler at all times.
Am căutat şi aseară, e foarte neclar despre ce presiuni e vorba şi unde se măsoară şi cum. Fiecare zice altceva. Singura concluzie ar fi că la diesel e mai mare, cel puţin acum, dar nu atât de mare sau dacă o fi aşa, asta e. Nu mă pot pronunţa. La motoare diesel mai vechi se discută despre 0.8 - 1 bar, dar turbinele s-au schimbat foarte mult.
Am mai citit şi că turbinele ar ţine şi 6 bar la maşinile alimentate cu etanol. De fapt maşinile ar ţine
Ce legătură are cât are Berkut? Să pună şi el 2.85 dacă poate. Pe mine nu mă deranjează. Ar consuma 100% până ar exploda. Vorbeşte şi tu cu Sebi puţin pe tema asta.
Sunt mai mulţi posesori pe forum care consideră diesel-ul mai bun prin utilitate şi prin neajunsuri tot mai mici. Tu vrei să-l faci inferior prin chestii care nu mai există sau care sunt irelevante pt un posesor. Nu zice nimeni că poţi pune sute de cai pe un diesel mic ca la benzinare sau că se încălzeşte la fel de repede sau că se conduce la fel, doar că oferă mai mult, cu excepţia "rafinamentului" şi în cazul tău particular, căldură. Se impune o singură condiţie, să mergi cu maşina, tare sau mult sau ambele.
Viitorul e hidrogenul. Am văzut că în statul cu cele mai exigente norme de poluare din lume, unde a ieşit învingător un TDI, se promovează "Autostrăzile hidrogenului". Mi se pare foarte interesant pt. că existau probleme cu producţia, stocarea şi transportul, dar au găsit o modalitate de realizare pe loc, în "benzinărie".
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#293
Scris 26 ianuarie 2010 - 05:24
1.BMW a facut pana acum ceva timp motoare ASPIRATE!! tuning mergea si merge pe ele destul de ok ,pana in 0,6 bari merge apoi internele trebuie schimbate ,blocul in principiu duce destul de mult,asa ca orice comparatie cu Audi nu isi are rost
2.Motarele turbo BMW incearca sa "simuleze" aspirate de putere mare!!iar turbo are o presiune mica,daca se schimba turbo normal ca va sari si puterea dar asta costa
3.De prin 1998 incoace BMW a hotarat ca M-urile sa fie mai bine evidentiate(vezi dispariatia optiunii de autoblocant pe modelele de serie mare)
4.Tuning va merge facut intotdeauna doar ca BMW te "obliga" sa iei un model superior daca vrei mai multi cai (oarecum logic altfel ne-am luat toti 320i si am arunca turbo pe el decat sa luam 325 sau 330),probabil ca in timp mai toti producatorii vor face schema asta
#294
Scris 26 ianuarie 2010 - 05:30
Turbo nu prea am văzut să pună tuneri, ai explicat de ce. Însă pun pasionaţii, ăia care se dau cu hayabusa
Ai idee ce boost am eu?
Posibil că o vor face toţi, dar ultimele modele de la Audi nu au confirmat asta decât ca intenţie.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#295
Scris 26 ianuarie 2010 - 07:52
asta din 2.0 cu o presiune de 1.4 ... nasol rau , de ce naiba sa bag 2.85 in motor daca pot pune 450cp din 1.4
PS: turbo nou nu e obligatoriu !!!
pompa de benzina e safety feature ! nu e obligatorie nici aia
Aceasta postare a fost editata de berkut: 26 ianuarie 2010 - 07:53
#296
Scris 26 ianuarie 2010 - 09:13
de ce naiba sa bag 2.85 in motor daca pot pune 450cp din 1.4
900 de cai?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#297
Scris 26 ianuarie 2010 - 09:26
Ştiu că şi injectoarele se schimbă, 850.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#298
Scris 26 ianuarie 2010 - 09:28
O benzina nu are nevoie de presiuni asa de mari pentru ca la benzina oricind se poate face putere din ture. O benzina care merge cu 1.85 ar face puteri INSANE. Ca fapt divers: 3.0i TT merge cu 0.4 stock si cu 0.7-0.8 in versiunea de 360cp (tuning). 911T de 500cp la fel, merge in jur de 0.8 presiune STOCK.
Dieselul pe alta parte, e cam limitat de viteza de ardere, deci 4000-5000rpm poate fi considerata o limita fizica dati fiind bani rezonabili (nici avioane gen Pejo 908HDI nu trec de 5500 totusi). Si atunci cum poti sa faci power, pai indesi acolo aer pina nu mai poti ca sa poti sa arzi mai mult si astfel fiecare ciclu sa efectueze mai mult.Ca fapt divers, un diesel vechi de 5 ani CR1.5 are cam 1.3-1.4bar presiune in T la 2000 (altfel cum credeti ca scoate cuplu ala?).
ACrew style
#299
Scris 26 ianuarie 2010 - 09:54
pac pac!
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#300
Scris 26 ianuarie 2010 - 10:24
Incepi si tu ?Se face o confuzie de masura: presiunea absoluta de supraalimentare este cit da turbina plus ~1bar cit e atmosferic. Presiunea de supraalimentare este doar cit da turbina. Deci 3.0d TT face 1.85bar in T si 2.85 absolut.
....
Presiunea de supraalimentare e aia masurata cu manometru in galeria de admisie. 3.0TT face fix 2,85 bari dupa compresor.
"3.0sd uses two differently sized turbochargers operating in sequential stages depending on driver inputs. The key to the engine’s smooth power delivery is that the turbochargers deliver a consistent 2.85bar pressure to the intercooler at all times"
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi