Salt la continut


Fotografie
* * * * * 2 Voturi

X3


  • Please log in to reply
1060 replies to this topic

#251 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 ianuarie 2010 - 11:32

duminica cred ca l-am frustrat pe un baietas cu octavia RS. din pacate s-a dus dracu range-ul meu de 600km in oras.

nu am sa inteleg niciodata de ce X3-ul e privita ca cea mai naspa masina bmw, desi multi nici macar nu s-au urcat in una, nu mai spus sa fi si mers. asa li se pare lor in poze.

la fel de uimit sunt de cat de marcati au ramas de testul "offroad" facut de guru topgear. si mai avem pretentii ca tara se scufunda.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#252 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 ianuarie 2010 - 10:53

De cand exista, X3 a fost tot timpul cam greu de inghitit. Designul reflecta o incapatanare rara. Nu este o masina urata prin neputinta de a crea ceva mai bun, ca de exemplu toata gama Ssangyong, ci una voit controversata. Germanilor le plac paradoxurile? Clar, pentru ca X3, in general, nu este o masina rea deloc. Iar daca ne raportam strict la 3.0sd, putem spune ca e in cardasie cu perfectiunea insasi, mai ales daca ii privim si targetul.

Multe femei, fiinte foarte rationale fiind (?), manate de instinctul matern sunt atrase de siguranta pe care cred ele ca un 4x4 de mari dimensiuni o ofera. Problema este ca mamica pe care o vad aproape in fiecare dimineata in Piata Unirii, cu al ei Suburban, nu stie ca astfel de monstri sunt foarte periculosi. Ruliul imens, masa mare si franele predispuse la fading anihileaza repede cunostintele in materie de condus ale femeilor si nu o data acestea se trezesc in sant sau aplatizeaza vreun Tico cu ocupanti cu tot. X3 nu este la fel de mare, dar masa de 1.950 kg il incadreaza in categoria grea. Aici intervine, insa, paradoxul de care vorbeam: de fapt, greul X danseaza cu eleganta unui balerin zvelt. Toata lumea lauda X5, dar X3 este si mai bun.

Doar motorul in sine ar fi de ajuns pentru ca masina sa primeasca 5 stele. L-am cunoscut pe 535d si m-a lasat masca. Aici este mai puternic cu 14 CP, atingand nivelul lui M3 E36! Marele atu al acestui propulsor, pe langa modul Warp (0-100 kmh in 6,6 secunde, viteza maxima 240 km/h), este ca urca in ture rapid. Nu oboseste deloc pe la 4.000 rpm, ba iti da impresia ca ar urca si pana la 8.000! Dinamica este exceptionala si nu intr-o comparatie de genul �fata de o masina mica�. Cuplul de 580 Nm te face rege pe Valea Prahovei, rezervele fiind practic inepuizabile. Depasirile dureaza doar cateva milisecunde, viteza urca ametitor si te trezesti alergand mult prea repede in curba. Franezi, bineinteles puternic, chiar in viraj, dar in loc sa dea din dorsal, X3 retrogradeaza, se-nclina moderat, gaseste aderenta de unde nu-i si iese din viraj numai ca sa-l atace, nestingherit, pe urmatorul. Feeling-ul meu a fost ca mor, dupa care imi dadeam seama ca se putea si mai repede. Practic, in aproape orice conditii, o viteza cu cel putin 50% mai mare pare una normala.

Cutia automata cu 6 trepte este perfecta. Schimba atat de rapid, incat modul manual este total inutil. Directia, o idee cam grea la tempo de oras, straluceste in viraje, trasa ideala fiind usor de ales si, mai ales, de tinut.

Dotat cu pachet M, X3 este bine accesorizat atat in exterior (spoilere, jante, evacuari), cat si in interior (volan, scaune, praguri), dar pretul e pe masura, mai ales cel al optionalelor. Poate singurul punct slab al masinii.


promotor. cred ca ii iert cu ocazia asta de toate pacatele.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#253 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 12 ianuarie 2010 - 10:59

auzi, are portbagaj mare ?
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#254 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 ianuarie 2010 - 11:07

La alea fara stabilizator de brazda, e destul de incapator.
  • 0

#255 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 ianuarie 2010 - 11:29

auzi, are portbagaj mare ?


parca am cautat si am spus, 480l pana la nivel de geamuri (deci aproape de logan), pana sus e loc mult. n-am facut niciodata poze cu plasa, care e gandita sa o poti folosi si daca ai rabatat bancheta. in principiu si cand am avut carucior si premergator si alte rahaturi multe, am inercat sa tin libera luneta, dar teoretic poti umple linistit pana sus. asa merg cand ma duc sa schimb rotile.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#256 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 12 ianuarie 2010 - 11:35

stiu cum e cu portbagajul. :rolleyes:
glumeam, da tot m-am uitat pe mobile. inca sint scumpe.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#257 nicukla

    membrru

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 893 Mesaje:
Inregistrat: 02-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Scenic II 2004
  • Motorizare:1.5 DCI 101 CP

Scris 12 ianuarie 2010 - 11:38

duminica cred ca l-am frustrat pe un baietas cu octavia RS. din pacate s-a dus dracu range-ul meu de 600km in oras.

nu am sa inteleg niciodata de ce X3-ul e privita ca cea mai naspa masina bmw, desi multi nici macar nu s-au urcat in una, nu mai spus sa fi si mers. asa li se pare lor in poze.

la fel de uimit sunt de cat de marcati au ramas de testul "offroad" facut de guru topgear. si mai avem pretentii ca tara se scufunda.


am adus un x3 de 3.0d pe 24 dec '09 si cred ca am enervat multi soferi de pasaturi, audiuri patrari si sesari si chiar cateva cinciare si treiare.
Cred ca toti ziceau ca e motorul de 150cp deci nu o sa le pun probleme,pana sa isi dea ei seama ce ia depasit eu eram departe.
  • 0
In acest birou , O zi se munceste , O zi nu se munceste , AZI NU se munceste.

#258 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 12 ianuarie 2010 - 11:40

Bah, aia nu cumva au testat chiar masina ta? Ai uitat-o descuiata azi noapte?
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#259 nicukla

    membrru

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 893 Mesaje:
Inregistrat: 02-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Scenic II 2004
  • Motorizare:1.5 DCI 101 CP

Scris 12 ianuarie 2010 - 11:41

15.500 euro netto motor de 3.0D cu multe optiuni(trapa,cutie automata,scaune el. si incalzite, volan incalzit) din 10/2006 cu 124.000 km la sf. lu decembrie am luat una.Nu avea piele si navigatie dintre optiunile alea mai normale.
  • 0
In acest birou , O zi se munceste , O zi nu se munceste , AZI NU se munceste.

#260 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 12 ianuarie 2010 - 11:42

stiu cum e cu portbagajul. :rolleyes:
glumeam, da tot m-am uitat pe mobile. inca sint scumpe.

au mai scazut in 2-3 luni o sa fie numa bune de cumparat :)

bun pret pentru 3d stiu cineva care a dat un compact ca al meu si 10 mii euro pe un X3 3D

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 12 ianuarie 2010 - 11:43

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#261 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 12 ianuarie 2010 - 11:43

de la 29000 la 27000 ??
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#262 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 ianuarie 2010 - 11:44

stiu cum e cu portbagajul. :rolleyes:
glumeam, da tot m-am uitat pe mobile. inca sint scumpe.


mah, stiu suma ta, mai discutam peste un an :)
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#263 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 13 ianuarie 2010 - 12:27

Bah, aia nu cumva au testat chiar masina ta? Ai uitat-o descuiata azi noapte?


s-a scapat kinderul?
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#264 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 25 ianuarie 2010 - 07:16

Hai să mai băgăm ceva la jurnalul de bord.

Nefiind pornită de câteva zile, dimineaţă, după ce toţi se plângeau ca au probleme din cauza frigului, mă gândeam că poate cine ştie.
Dar a plecat la prima cheie fără nici o ezitare. Motorina e pt. -20°C.

De data asta şi lichidul de parbriz a fost bun şi nu a mai îngheţat.

Căldură a bagat rapid, oricum nu am problema asta.

Am făcut consumul la plin, 40l consumaţi la 385km. Îmi dă cu virgulă. Pe ger acum mai crescuse, dar tot e mai puţin decât pe bord înainte cam cu ~1l. Poate abia se lasă motorul, habar n-am. Mă indrept spre 50k km, fiind luată cu vreo 11k km.

Frâna tare pe gheaţă ţine foarte bine (pusă de nevoie, mă şi vedeam în cel din faţă). În schimb aderenţa laterală e spre zero dacă dai puţin în ea. Aderenţă în linie dreaptă pe gheaţă fără probleme.

Parbrizul e ciupit de la tot felul de pietricele, nici nu ştiu ce să-i fac. Pe mine nu mă deranjează pt. că am câmpul vizual mult în faţă şi mi-e că s-ar face la fel şi unul nou. Nu e crăpat, e ciupit.

Golful săracu făcea urât tare la frig, se încălzea greu şi se răcea dacă stăteai pe loc. La X3 motorul era încă cald după jumătate de oră de stat oprit.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#265 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 25 ianuarie 2010 - 08:01

...

Golful săracu făcea urât tare la frig, se încălzea greu şi se răcea dacă stăteai pe loc. La X3 motorul era încă cald după jumătate de oră de stat oprit.
[/quote]

E posibil sa si poti conduce prin Bucuresti, cu motorul oprit.

Pare ideala, nu simti kilometrii facuti, consumul, frigul, prezenta ghetii, a motorinei... :) chiar faptul ca nu-i ferrari, porsche...
  • 0

#266 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 25 ianuarie 2010 - 08:32

Păi e BMW. Unii nu şi-ar da troaca pe ultimele menţionate.

A ta nu merge cu motorul pornit? Naşpa, ce să zic.

Da, recunosc că şi-a depăşit aşteptările, mai ales ţinând cont de reticenţa tuturor faţă de X3. Dacă era X5 :)
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#267 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 25 ianuarie 2010 - 09:00

Ai postat, altundeva, cred, motorizarile disponibile pentru x3...

N-am studiat indeajuns :D( nu-s in target-ul astora de la bmw :) , sau bmw-ul nu-i in target-ul meu... :D ) , dar mi s-a parut ca la x3 se promoveaza motorina :D , prin ceea ce ofera astia, altfel stand treburile la x5 si x6, pe partea de benzina?

Gresesc multisor?
  • 0

#268 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 ianuarie 2010 - 09:08

la ce-ti trebuie benzina cand ai 35d?!?!
chiar nu va inteleg...
:)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#269 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 25 ianuarie 2010 - 09:12

Aşa e, au castrat opţiunile pt. modelele mici, nu numai la motoare, ci şi la tehnologie în general.

Politica BMW cu privire la poziţionarea maşinilor e o problemă. Au ajuns aşa de paranoici ca să nu se concureze între ele că le-au gândit să nu mai poată fi modificate decât foarte greu şi mai repede cumperi alta mai puternică tot de la ei. Nu ai unde să bagi alt intercooler MARE, nu mai poţi pune charger (de la E46 s-a rupt filmul, pt. că avea nişte kit-uri nebunie), la nemţi Gpower spuneau într-un mail că au renunţat la ECU remap direct pt. că sunt verificate softurile la fiecare revizie şi rescrise.

La Audi ai cam orice pe orice.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#270 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 25 ianuarie 2010 - 09:21

E normal sa fie asa, ca la bmw, zic io...

Aceasta postare a fost editata de LKS: 25 ianuarie 2010 - 09:21

  • 0

#271 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 ianuarie 2010 - 09:30

......
Politica BMW cu privire la poziţionarea maşinilor e o problemă. Au ajuns aşa de paranoici ca să nu se concureze între ele că le-au gândit să nu mai poată fi modificate decât foarte greu şi mai repede cumperi alta mai puternică tot de la ei. Nu ai unde să bagi alt intercooler MARE, nu mai poţi pune charger (de la E46 s-a rupt filmul, pt. că avea nişte kit-uri nebunie), la nemţi Gpower spuneau într-un mail că au renunţat la ECU remap direct pt. că sunt verificate softurile la fiecare revizie şi rescrise.
.....

Eu le dau dreptate, nu-i consider deloc paranoici, si sa-ti spun de ce gindesc asa:
- Majoritatea masinilor stock de la ei sunt deja aproape de maximum performantei in conditii de siguranta si echilibru din toate punctele de vedere. Bavarezii nu prea mai lasa "rezerve".
- Isi dau seama ca majoritatea tunerilor nu fac altceva decit sa distruga masinile si munca proiectantilor pentru a face o masina echilibrata si performanta. Un tuning de calitate inseamna mult mai mult decit isi inchipuie 95% dintre clienti si tuneri. Nici macar de resoftari bune nu sunt in stare majoritatea firmelor de tuning ( chiar renumite ).
  • 0

#272 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 25 ianuarie 2010 - 09:37

BMW aplica o politica de tip Apple. Third party tuning is forbidden. Everything is checked and double checked by Apple. :) Si poate ca intr-un fel e mai corect asa, masinile vor fi mai fiabile pe terment lung.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#273 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 ianuarie 2010 - 09:39

de aia benveurile sunt aproape de perfectiune :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#274 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 25 ianuarie 2010 - 09:57

Pt. BMW sunt tuneri de zeci de ani, chiar zeci, şi sunt mulţi.
Nu cred că distrug maşini şi sunt pe profit de atât de mult timp. Tocmai pt. că maşinile aveau potenţial.

Dar ăsta e doar un aspect.

Să ne spună Frank ce potenţial are maşina lui.

VAG are o cu totul altă politică, pornind de la a oferi chiar date din "casă". De asta rezultatele tuningului pe maşinile lor sunt destul de bune. Partea proastă e că mulţi pleacă de la o hartă a unui tuner oficial şi o tot "adaptează", am văzut şi eu cum se face. Puţini chiar înţeleg ce se face acolo.

Plus că limitează cu decenţă (o fac şi ei) accesul la anumite motoare sau dotări.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#275 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 ianuarie 2010 - 10:17

Cata, am spus foarte limpede "deja aproape de maximum performantei in conditii de siguranta si echilibru". Nu vorbim de ursuleti ci de masinile contemporane.
Aia cu masinile "tunate" e valabil asa:
- pentru pusti pe care nu-i intereseaza altceva decit performanta, restul calitatilor masinii pe care le pierd necontind absolut deloc
- tuning care cel putin dubleaza pretul masinii, si nu e in stare sa fie platit de oricine. In cazul asta potential nu exista, modificarie insemnind schimbari radicale la masina.

Ce potential are masina lui Frank ?

.....
Nu cred că distrug maşini şi sunt pe profit de atât de mult timp. Tocmai pt. că maşinile aveau potenţial.
.....

Eu STIU ca distrug masini. O sa-ti arat citeva masini "tunate" afara, de case mari, care au probleme FOARTE MARI ! Exista foarte putini tuneri cu adevarat profesionisti. Numai ca la aia n-ajug multi din cauza costurilor.

E normal sa fie pe profit, fraieri care cheltuiesc bani grei pe tuning extrem sunt peste tot.
  • 0




3 useri citesc subiectul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi