X3
#251
Scris 12 ianuarie 2010 - 11:32
nu am sa inteleg niciodata de ce X3-ul e privita ca cea mai naspa masina bmw, desi multi nici macar nu s-au urcat in una, nu mai spus sa fi si mers. asa li se pare lor in poze.
la fel de uimit sunt de cat de marcati au ramas de testul "offroad" facut de guru topgear. si mai avem pretentii ca tara se scufunda.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#252
Scris 12 ianuarie 2010 - 10:53
De cand exista, X3 a fost tot timpul cam greu de inghitit. Designul reflecta o incapatanare rara. Nu este o masina urata prin neputinta de a crea ceva mai bun, ca de exemplu toata gama Ssangyong, ci una voit controversata. Germanilor le plac paradoxurile? Clar, pentru ca X3, in general, nu este o masina rea deloc. Iar daca ne raportam strict la 3.0sd, putem spune ca e in cardasie cu perfectiunea insasi, mai ales daca ii privim si targetul.
Multe femei, fiinte foarte rationale fiind (?), manate de instinctul matern sunt atrase de siguranta pe care cred ele ca un 4x4 de mari dimensiuni o ofera. Problema este ca mamica pe care o vad aproape in fiecare dimineata in Piata Unirii, cu al ei Suburban, nu stie ca astfel de monstri sunt foarte periculosi. Ruliul imens, masa mare si franele predispuse la fading anihileaza repede cunostintele in materie de condus ale femeilor si nu o data acestea se trezesc in sant sau aplatizeaza vreun Tico cu ocupanti cu tot. X3 nu este la fel de mare, dar masa de 1.950 kg il incadreaza in categoria grea. Aici intervine, insa, paradoxul de care vorbeam: de fapt, greul X danseaza cu eleganta unui balerin zvelt. Toata lumea lauda X5, dar X3 este si mai bun.
Doar motorul in sine ar fi de ajuns pentru ca masina sa primeasca 5 stele. L-am cunoscut pe 535d si m-a lasat masca. Aici este mai puternic cu 14 CP, atingand nivelul lui M3 E36! Marele atu al acestui propulsor, pe langa modul Warp (0-100 kmh in 6,6 secunde, viteza maxima 240 km/h), este ca urca in ture rapid. Nu oboseste deloc pe la 4.000 rpm, ba iti da impresia ca ar urca si pana la 8.000! Dinamica este exceptionala si nu intr-o comparatie de genul �fata de o masina mica�. Cuplul de 580 Nm te face rege pe Valea Prahovei, rezervele fiind practic inepuizabile. Depasirile dureaza doar cateva milisecunde, viteza urca ametitor si te trezesti alergand mult prea repede in curba. Franezi, bineinteles puternic, chiar in viraj, dar in loc sa dea din dorsal, X3 retrogradeaza, se-nclina moderat, gaseste aderenta de unde nu-i si iese din viraj numai ca sa-l atace, nestingherit, pe urmatorul. Feeling-ul meu a fost ca mor, dupa care imi dadeam seama ca se putea si mai repede. Practic, in aproape orice conditii, o viteza cu cel putin 50% mai mare pare una normala.
Cutia automata cu 6 trepte este perfecta. Schimba atat de rapid, incat modul manual este total inutil. Directia, o idee cam grea la tempo de oras, straluceste in viraje, trasa ideala fiind usor de ales si, mai ales, de tinut.
Dotat cu pachet M, X3 este bine accesorizat atat in exterior (spoilere, jante, evacuari), cat si in interior (volan, scaune, praguri), dar pretul e pe masura, mai ales cel al optionalelor. Poate singurul punct slab al masinii.
promotor. cred ca ii iert cu ocazia asta de toate pacatele.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#253
Scris 12 ianuarie 2010 - 10:59
#254
Scris 12 ianuarie 2010 - 11:07
#255
Scris 12 ianuarie 2010 - 11:29
auzi, are portbagaj mare ?
parca am cautat si am spus, 480l pana la nivel de geamuri (deci aproape de logan), pana sus e loc mult. n-am facut niciodata poze cu plasa, care e gandita sa o poti folosi si daca ai rabatat bancheta. in principiu si cand am avut carucior si premergator si alte rahaturi multe, am inercat sa tin libera luneta, dar teoretic poti umple linistit pana sus. asa merg cand ma duc sa schimb rotile.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#256
Scris 12 ianuarie 2010 - 11:35
glumeam, da tot m-am uitat pe mobile. inca sint scumpe.
#257
Scris 12 ianuarie 2010 - 11:38
duminica cred ca l-am frustrat pe un baietas cu octavia RS. din pacate s-a dus dracu range-ul meu de 600km in oras.
nu am sa inteleg niciodata de ce X3-ul e privita ca cea mai naspa masina bmw, desi multi nici macar nu s-au urcat in una, nu mai spus sa fi si mers. asa li se pare lor in poze.
la fel de uimit sunt de cat de marcati au ramas de testul "offroad" facut de guru topgear. si mai avem pretentii ca tara se scufunda.
am adus un x3 de 3.0d pe 24 dec '09 si cred ca am enervat multi soferi de pasaturi, audiuri patrari si sesari si chiar cateva cinciare si treiare.
Cred ca toti ziceau ca e motorul de 150cp deci nu o sa le pun probleme,pana sa isi dea ei seama ce ia depasit eu eram departe.
#258
Scris 12 ianuarie 2010 - 11:40
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#259
Scris 12 ianuarie 2010 - 11:41
#260
Scris 12 ianuarie 2010 - 11:42
au mai scazut in 2-3 luni o sa fie numa bune de cumparatstiu cum e cu portbagajul.
glumeam, da tot m-am uitat pe mobile. inca sint scumpe.
bun pret pentru 3d stiu cineva care a dat un compact ca al meu si 10 mii euro pe un X3 3D
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 12 ianuarie 2010 - 11:43
#261
Scris 12 ianuarie 2010 - 11:43
#262
Scris 12 ianuarie 2010 - 11:44
stiu cum e cu portbagajul.
glumeam, da tot m-am uitat pe mobile. inca sint scumpe.
mah, stiu suma ta, mai discutam peste un an
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#263
Scris 13 ianuarie 2010 - 12:27
Bah, aia nu cumva au testat chiar masina ta? Ai uitat-o descuiata azi noapte?
s-a scapat kinderul?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#264
Scris 25 ianuarie 2010 - 07:16
Nefiind pornită de câteva zile, dimineaţă, după ce toţi se plângeau ca au probleme din cauza frigului, mă gândeam că poate cine ştie.
Dar a plecat la prima cheie fără nici o ezitare. Motorina e pt. -20°C.
De data asta şi lichidul de parbriz a fost bun şi nu a mai îngheţat.
Căldură a bagat rapid, oricum nu am problema asta.
Am făcut consumul la plin, 40l consumaţi la 385km. Îmi dă cu virgulă. Pe ger acum mai crescuse, dar tot e mai puţin decât pe bord înainte cam cu ~1l. Poate abia se lasă motorul, habar n-am. Mă indrept spre 50k km, fiind luată cu vreo 11k km.
Frâna tare pe gheaţă ţine foarte bine (pusă de nevoie, mă şi vedeam în cel din faţă). În schimb aderenţa laterală e spre zero dacă dai puţin în ea. Aderenţă în linie dreaptă pe gheaţă fără probleme.
Parbrizul e ciupit de la tot felul de pietricele, nici nu ştiu ce să-i fac. Pe mine nu mă deranjează pt. că am câmpul vizual mult în faţă şi mi-e că s-ar face la fel şi unul nou. Nu e crăpat, e ciupit.
Golful săracu făcea urât tare la frig, se încălzea greu şi se răcea dacă stăteai pe loc. La X3 motorul era încă cald după jumătate de oră de stat oprit.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#265
Scris 25 ianuarie 2010 - 08:01
Golful săracu făcea urât tare la frig, se încălzea greu şi se răcea dacă stăteai pe loc. La X3 motorul era încă cald după jumătate de oră de stat oprit.
[/quote]
E posibil sa si poti conduce prin Bucuresti, cu motorul oprit.
Pare ideala, nu simti kilometrii facuti, consumul, frigul, prezenta ghetii, a motorinei... chiar faptul ca nu-i ferrari, porsche...
#266
Scris 25 ianuarie 2010 - 08:32
A ta nu merge cu motorul pornit? Naşpa, ce să zic.
Da, recunosc că şi-a depăşit aşteptările, mai ales ţinând cont de reticenţa tuturor faţă de X3. Dacă era X5
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#267
Scris 25 ianuarie 2010 - 09:00
N-am studiat indeajuns ( nu-s in target-ul astora de la bmw , sau bmw-ul nu-i in target-ul meu... ) , dar mi s-a parut ca la x3 se promoveaza motorina , prin ceea ce ofera astia, altfel stand treburile la x5 si x6, pe partea de benzina?
Gresesc multisor?
#268
Scris 25 ianuarie 2010 - 09:08
chiar nu va inteleg...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#269
Scris 25 ianuarie 2010 - 09:12
Politica BMW cu privire la poziţionarea maşinilor e o problemă. Au ajuns aşa de paranoici ca să nu se concureze între ele că le-au gândit să nu mai poată fi modificate decât foarte greu şi mai repede cumperi alta mai puternică tot de la ei. Nu ai unde să bagi alt intercooler MARE, nu mai poţi pune charger (de la E46 s-a rupt filmul, pt. că avea nişte kit-uri nebunie), la nemţi Gpower spuneau într-un mail că au renunţat la ECU remap direct pt. că sunt verificate softurile la fiecare revizie şi rescrise.
La Audi ai cam orice pe orice.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#270
Scris 25 ianuarie 2010 - 09:21
Aceasta postare a fost editata de LKS: 25 ianuarie 2010 - 09:21
#271
Scris 25 ianuarie 2010 - 09:30
Eu le dau dreptate, nu-i consider deloc paranoici, si sa-ti spun de ce gindesc asa:......
Politica BMW cu privire la poziţionarea maşinilor e o problemă. Au ajuns aşa de paranoici ca să nu se concureze între ele că le-au gândit să nu mai poată fi modificate decât foarte greu şi mai repede cumperi alta mai puternică tot de la ei. Nu ai unde să bagi alt intercooler MARE, nu mai poţi pune charger (de la E46 s-a rupt filmul, pt. că avea nişte kit-uri nebunie), la nemţi Gpower spuneau într-un mail că au renunţat la ECU remap direct pt. că sunt verificate softurile la fiecare revizie şi rescrise.
.....
- Majoritatea masinilor stock de la ei sunt deja aproape de maximum performantei in conditii de siguranta si echilibru din toate punctele de vedere. Bavarezii nu prea mai lasa "rezerve".
- Isi dau seama ca majoritatea tunerilor nu fac altceva decit sa distruga masinile si munca proiectantilor pentru a face o masina echilibrata si performanta. Un tuning de calitate inseamna mult mai mult decit isi inchipuie 95% dintre clienti si tuneri. Nici macar de resoftari bune nu sunt in stare majoritatea firmelor de tuning ( chiar renumite ).
#272
Scris 25 ianuarie 2010 - 09:37
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#273
Scris 25 ianuarie 2010 - 09:39
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#274
Scris 25 ianuarie 2010 - 09:57
Nu cred că distrug maşini şi sunt pe profit de atât de mult timp. Tocmai pt. că maşinile aveau potenţial.
Dar ăsta e doar un aspect.
Să ne spună Frank ce potenţial are maşina lui.
VAG are o cu totul altă politică, pornind de la a oferi chiar date din "casă". De asta rezultatele tuningului pe maşinile lor sunt destul de bune. Partea proastă e că mulţi pleacă de la o hartă a unui tuner oficial şi o tot "adaptează", am văzut şi eu cum se face. Puţini chiar înţeleg ce se face acolo.
Plus că limitează cu decenţă (o fac şi ei) accesul la anumite motoare sau dotări.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#275
Scris 25 ianuarie 2010 - 10:17
Aia cu masinile "tunate" e valabil asa:
- pentru pusti pe care nu-i intereseaza altceva decit performanta, restul calitatilor masinii pe care le pierd necontind absolut deloc
- tuning care cel putin dubleaza pretul masinii, si nu e in stare sa fie platit de oricine. In cazul asta potential nu exista, modificarie insemnind schimbari radicale la masina.
Ce potential are masina lui Frank ?
Eu STIU ca distrug masini. O sa-ti arat citeva masini "tunate" afara, de case mari, care au probleme FOARTE MARI ! Exista foarte putini tuneri cu adevarat profesionisti. Numai ca la aia n-ajug multi din cauza costurilor......
Nu cred că distrug maşini şi sunt pe profit de atât de mult timp. Tocmai pt. că maşinile aveau potenţial.
.....
E normal sa fie pe profit, fraieri care cheltuiesc bani grei pe tuning extrem sunt peste tot.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi