X3
#201
Scris 16 decembrie 2009 - 09:09
#202
Scris 16 decembrie 2009 - 09:18
mai delicat va fi la vara cu anvelopele, pt ca cel putin cele de pe spate s-au dus 95%.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#203
Scris 17 decembrie 2009 - 07:40
ok, de dimineata am trecut la despachetarea camionului din zapada (cand a inceput ninsoarea acum cateva zile, 90% dintre fr�naci opreau cam la 1m de tinta, asa ca am parcat-o). prima greseala, o "eroare" de parcare care nu imi permitea sa deschid cum trebuie portbagajul. asa ca fara voia mea a trebuit sa o mut din zapada inghetata intai. pornit la cheie (subaru nu pornea mereu iarna la prima cheie, prima data m-am speriat, da cica era normal), plecat instant. am setat dezaburirea fata/spate si am inceput sa caut prin portbagaj sculele.
pe parbriz bate fix in stergatoare (mai putin un colt din extremitatea dreapta, care se incalzeste mai greu), lucru bun. in laterale bate fix in dreptul oglinzilor, iar o chestie desteapta. oglinzile oricum se incalzesc singure, nu am control asupra lor.
cat am dat eu zapada de pe luneta, deja lateralele si oglinzile erau uscate, iar parbrizul incepea sa se dezghete de la stergatoare. si gheata de pe luneta s-a dus repede. pt un diesel e ceva de apreciat asta. la golf asteptai mult pana sa se incalzeasca.
in sfarsit, am dat zapada complet, am curatat si pe la roti ce am putut si am plecat pe niste stradute libere sa vad cum merge masina. pe la 80-100 TOPAIA nene. zic, pnm, ce damburi de gheata sunt sub zapada peste tot. in fine, ies pe o bucata curata. topaia in continuare. hopa, asta e de la roti, n-a cazut zapada. faptul ca am plecat asa usor de acolo am crezut ca e doar zapada, nu gheata groasa. opresc, curat bine vreo 5 minute (daca aveam jante din tabla, asteptam primavara) si mai fac niste probe. masina e ok. am testat si franele de maxima urgenta pe drum inghetat, de la 80 opreste bine (mai sus topaia masina asa ca n-am incercat).
alex mi-a povestit ieri ca un X3 nu putea sa urce o bordura. pe seara am zis sa incerc si asta. pnm, le urca fara nici un efort.
si iarna asta m-a prins cu lichid de vara. normal ca la inceput era inghetat, dar dupa cateva incercari a stropit. asta nu stiu cum dracu au gandit-o, in furtune lichidul era clar inghetat la inceput . de ex la subaru cand a prins lichid de vara, adio, stropeam zapada pana au inghetat duzele definitiv (impreuna cu farurile desigur ).
din nefericire mi-a crescut consumul. 11.3
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#204
Scris 17 decembrie 2009 - 08:53
apropo de lichid de stergatoare ala pentru luneta spate inghetase a mine anul trecut si nu am avut ce sa fac cel pentru parbrizul fata era ok
la mine consumul e 13.2 si urca
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 17 decembrie 2009 - 08:54
#205
Scris 17 decembrie 2009 - 09:21
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#206
Scris 17 decembrie 2009 - 09:22
Zilele astea am umblat de nebun prin locuri cat mai nasoale.
O adevarata placere. Imi place sa bruschez acceleratia in curbe, intoarceri la 180 de grade, devenind pentru ceva clipe rwd...
In seara asta era s-o pun cu o rampa ceva mai abrupta. Am vrut sa ajung langa partie, cocalar autentic.
E superb de condus pe zapada. Distractie curata.
Bine, x3-ul are limitele lui, tre' sa fii mai ponderat...
I-ai testat limitele prin nameti, ori ba?
#207
Scris 17 decembrie 2009 - 09:32
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#208
Scris 17 decembrie 2009 - 10:57
apropo de lichid de stergatoare ala pentru luneta spate inghetase a mine anul trecut si nu am avut ce sa fac cel pentru parbrizul fata era ok
cica la bmw furtunele pt lichid ar fi preincalzite
apropo, X3-ul ala era la "the player"???
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#209
Scris 18 decembrie 2009 - 09:28
oricum, eu am bagat din ala de -20grade sa fiu sigur ca nu ingheata.
f tare indeed pe zapada.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#210
Scris 18 decembrie 2009 - 01:03
explicatia in primul comment:
http://www.carmagazi...content-block=1
cit despre filmarea aia, sunt de acord cu swiby, si eu am remarcat iarba
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#211
Scris 18 decembrie 2009 - 01:05
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#212
Scris 18 decembrie 2009 - 06:54
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#213
Scris 18 decembrie 2009 - 07:03
Acel ambreiaj cuplat 100% nu face altceva decit sa solidarizeze cardanul spate ( care e priza directa ) cu cel din fata.
Poate mai exista un ambreiaj undeva si nu-l vedem noi....
Aceasta postare a fost editata de Relu: 18 decembrie 2009 - 07:05
#214
Scris 18 decembrie 2009 - 08:30
cumva pot decupla spatele complet, din poza asta pare ok.
si pt sedan-uri
hai ca am adunat aici tot despre x-drive si x3
X-DRIVE
In normal driving conditions, 40% of the power is distributed to the front and 60% to the rear, preserving BMW�s traditional rear-wheel drive bias. However, in more challenging conditions, the flow of torque can be varied all the way from 100:0 or 0:100, front-to-rear. If a rigid connection is required, the system can lock the front and rear axles, providing all-wheel drive with 50:50 power distribution.
xDrive features Dynamic Traction Control (DTC) that intentionally enables the drive wheels to spin slightly in the interest of enhanced traction. A further benefit, according to BMW, is that DTC �enables the skilled driver to drift around bends in a controlled process, enjoying greater driving dynamics.� It�s a sportier driving experience, in other words.
Another notable feature of the system is its ability to shift power from side-to-side. This was demonstrated by situating a vehicle so that wheels on one side were on glare ice, and wheels on the other side were on dry asphalt (the manoeuvre was made more difficult by starting on a steep incline). The power distribution at each axle is then forced to the side of the vehicle with traction (dry side) via brake intervention at the slipping wheels, as directed by the xDrive/DSC system. The result was that the vehicle was able to move forward with power only available to one side.
When taking corners at speed, the multiple-plate clutch minimizes oversteer or understeer by continuously modulating power between the front and rear axles. This it does transparently to the driver, actually anticipating the propensity of the vehicle to rotate through the use of yaw rate and steering angle sensors, and applying minute corrections to maintain the driver�s desired course. It�s this pre-emptive, corrective application that BMW regards as �intelligent� all-wheel drive. Should additional control be required, the DSC system subsequently intervenes by pulsing the brakes, further preserving the vehicle�s stability.
The system was ably demonstrated on one of the driving circles that was polished to a flat sheet of glare ice; much the same surface as you�d find in a hockey rink. In this situation, with careful steering and throttle inputs, we were able to drive the vehicle to the threshold of its control, at a speed of about 45 km/h. At this speed, we were able to hear the DSC�s gentle chattering as it worked hard to keep the vehicle on course. Turning off the DSC in this situation immediately caused the vehicle to slide sideways, and off the driving circle.
There is no system that can negate the laws of physics, and maintain control of a vehicle if it�s travelling too fast for conditions. However, the xDrive all-wheel drive system, in combination with Dynamic Stability Control, is a formidable technology that BMW now proposes is the best all-wheel drive system available.
X3
cu niste gume potrivite si abordarea corecta a suprafetei, se descurca si mai bine.
si de sezon
uite ca si urca, doar ca suspensia e tare, chiar in varianta ei mai moale
la mine e si mai si.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#215
Scris 18 decembrie 2009 - 09:13
Transferul de 0 masina-100% doamna, fara a-i stirbi acceleratia...
http://www.youtube.c...player_embedded
#216
Scris 18 decembrie 2009 - 10:09
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#217
Scris 18 decembrie 2009 - 11:38
#218
Scris 19 decembrie 2009 - 12:07
iar pe vreun viraj sa poata surprinde asta cred ca nu e posibil
pacat ca in filmul asta nu e prins mai mult. asa explica ei ca reactioneaza.
pt mine oricum e irelevant, cat timp masina merge.
Aceasta postare a fost editata de cata69: 19 decembrie 2009 - 12:07
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#219
Scris 19 decembrie 2009 - 12:33
X-ul dpdv rotatie punte fata, e ca la S3 transmisia spate. Adica poate transfera FORTA daca cealalta punte e in aer, dar nu poate depasi in viteza de rotatie puntea principala.
Ei se exprima foarte corect dpdv forte, dar tipul asta de transmisie ( ca si la S3 de ex ) nu poate varia vitezele de rotatie de la o punde la alta, decit in proportie de 50/50% cu ambreiajul cuplat complet, sau 0-100 ( fata/spate in cazul tau ) cu ambreiajul decuplat. Si invers in cazul S3, la care puntea principala e fata.
Spre deosebire de masinile cu diferential central la care TURATIA puntilor fata/spate poate varia in orice proportie, de la 0-100 la 100-0 fata/spate.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 19 decembrie 2009 - 12:35
#220
Scris 19 decembrie 2009 - 12:07
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#221
Scris 19 decembrie 2009 - 04:14
#222
Scris 19 decembrie 2009 - 05:37
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#223
Scris 19 decembrie 2009 - 05:47
Asta e si explicatia faptului ca masina se comporta extrem de bine pe orice fel de teren.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 19 decembrie 2009 - 05:47
#224
Scris 20 decembrie 2009 - 09:55
bucuresti - dimineata pe la 5-6, masina se mai umpluse ceva de zapada, plus ca iesirea era blocata, seara s-a gasit un agarici sa treaca cu un buldozer. am iesit de acolo instant. in aceeasi situatie la forester trebuia sa accelerez mai serios, patina pe gheata. camionul trage ceva de speriat.
cheia - drum ud abordabil ca atare. mai putin cea mai periculoasa curba, in care m-am dus. acolo era gheata. noroc ca deja mergeam incet, oricum si vara curba aia e luata incet, daca ai gresit ceva nu-i nimic sa te tina si exteriorul e o prapastie MARE.
pe drum am testat discret ce face masina daca pe la 120-140 prinzi pe o parte zapada mare, gheata si pe dreapta ai aderenta mai buna, chiar si uscat. nu face nimic, merge. apoi ce face DSC-ul daca e aderenta scazuta. din pacate inca nu stie sa ia de volan, asa ca baza esti tot tu sa faci corectiile necesare. deci nu e idiot proof, insa e usor de redresat. spre brasov deja era pietris pe jos, zapada nu exista deloc.
balea - doar pana la telecabina era abordabil, zapada cu nisip din loc in loc. din telecabina mi s-a parut imediat acolo zapada foarte mare, adica cat masina. mai sus unde batea vantul, o luase destul de mult de pe sosea si puteai sa ghicesti si drumul. totusi n-am incercat, de la semn pana la prima curba erau niste urme si un touareg tras in fata, semn ca nu reusise sa ia curba nici ala. sus vant, frig si se lucra de zor la hotelul de gheata si biserica.
albota - drum secundar, circulat, dar cu zapada si fara antiderapant deloc. aici am testat acceleratia blana de pe loc, culmea e ca am plecat imediat si tare.
rasnov - drum praf, foarte circulat, n-am avut ce sa fac acolo. pur si simplu e distrus. dar era spectaculoc cum cadea zapada pe masina.
DN1 - excelent pana la intrarea in bucuresti unde ningea. deja soferii erau panicati, mergeau haotic. n-as zice ca nu erau motive, dar mergeai la limita aderentei abia la dublu vitezei legale unde corectai si era ok oricum, nu la 20-30km/h cat aveau 99%. la mine, carau astia zapada. asa ca am ochit un loc pe care nu l-a "dorit" nimeni si mi-am facut parcare.
la dus range 600 km , la intoarcere 950km, mers legal sau putin peste, fara depasiri, ca nu aveai unde si ce, exceptia fiind bucurestiul.
am decuplat si DSC-ul la peco. merge ... decuplat. dar nu cred ca va fi vreodata nevoie sa-l scot pt a iesi din zapada.
dimineata masina era inghetata complet, inclusiv rotile aveau un strat de gheata pe ele. cat am curatat stergatoarele, s-a dezghetat. ceva interesant, e prima masina in care apa lasata peste noaptea, nu ingheata. eu tin mereu o sticla de apa in usa.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#225
Scris 20 decembrie 2009 - 11:55
misto escapada
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi