Si ce faci cu ei la FWD si 30 kile ???
Rup aderenta intr-a 4-a, si dau fum la propriu cazanelor
Scris 30 decembrie 2010 - 04:07
Si ce faci cu ei la FWD si 30 kile ???
Scris 30 decembrie 2010 - 04:25
@Elf: mda si pt ca tinem la masinile noastre ne batem joc de altii?
Scris 30 decembrie 2010 - 04:31
Ce a zis de tine sau de altcineva va priveste doar pe voi 2 si oricum e prietenul meu, iar daca am ceva sa ii spun, ii spun in particular.
Scris 30 decembrie 2010 - 04:34
Scris 30 decembrie 2010 - 04:37
Scris 30 decembrie 2010 - 10:09
mda, vazusem si eu forumul ala, ideea e ca nu stim cit de incet merge nenea ala, poate merge noaptea sau la prinz, de are 12.3 litri consum mediu in Bucuresti la 2 litri benzen turbo. In fapt, si eu la 2.0T benzen am consum mediu in Bucuresti 11-13 la Laguna, e drept ca la R26 nu stiu cum dar tot pe la 15-16 statea...
Bai, deci discutia e interesanta, in fapt sunt multe masini misto, dar in realitate una perfecta nu exista.
toate au defectele lor:
X3 3.0sd e BMW si se fura oglinzile
GTI e VW, probabil se fura oglinzile, nu are 4x4, relativ scump
Focus RS are plastice nasoale
etc.
Exista oare masina ideala? Sau ideala pentru persoana X?
Hai sa luam exemplu Astra mea. Majoritatea timpului merg fie singur fie cu un pasager in dreapta. Deci am inca 3 locuri si portbagaj de care n-am nevoie. Insa cand plec pe undeva cu prietenii, cele 5 locuri devin destul de mici asa ca se transforma in 4. Portbagajul devine cateodata prea mic pentru bagajele a 4 persoane pentru o vacanta mai prelungita, deci ar trebui una mai mare. Masina devine insa foarte grea cu 4 persoane si bagaje, motorul fiind mult prea mic pentru a depasi fara stres. Asa ca as avea nevoie de un motor mai mare, care, evident, va consuma mai mult, pe langa impozit/rca/casco mari peste o anumita cilindree. Un diesel nu este pe placul meu, asa ca problema cu consumul persista. Mai apar situatii in care ar fi de preferat o garda la sol mai mare, pentru a nu atinge pe dedesubt. Dar daca am tot timpul o garda la sol mai mare, se ridica centrul de greutate, masina devine mai instabila, etc. La fel si cu un 4x4, sunt rare situatiile in care as avea nevoie, dar in acele situatii ar fi ideal. Insa in restul timpului am doar greutate in plus inutila si mai multe pierderi in transmisie. De asemenea ar fi fun si o tractiune spate in anumite situatii, dar in alte conditii devine stresant/periculos. Mi-ar placea si o masina mica, in genul unui Clio RS, sa ma dau cu el pe un circuit/drum virajat, insa in restul timpului doar mi-as rupe rinichii prin oras si as consuma multa benzina. Ar fi probleme si intr-o vacanta... E un intreg cerc vicios.
Masina ideala nu are cum sa existe, doar compormisuri, mai mult sau mai putin bune
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 30 decembrie 2010 - 10:59
In nici un caz nu poate fi masina 'ideala'.Există, Cayenne Turbo S.
Scris 30 decembrie 2010 - 11:01
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 30 decembrie 2010 - 11:06
Scris 30 decembrie 2010 - 11:09
Scris 30 decembrie 2010 - 11:10
Scris 30 decembrie 2010 - 11:11
Ciudate ore de dormit ai tu...PPS: Pejte, acum 10 minute cred ca m-am sculat. Ciudate ore de venit acasa ai
Porsche cu motor de VW/Audi? Pff. O alegere mai corecta mi s-ar parea un Touareg.e bine si CAYENNE diesel
Aceasta postare a fost editata de pejte: 30 decembrie 2010 - 11:15
Scris 30 decembrie 2010 - 11:12
Ce vrei mah, e in "crestere" !Ciudate ore de dormit ai tu...
Scris 30 decembrie 2010 - 11:15
Scris 30 decembrie 2010 - 11:30
Scris 31 decembrie 2010 - 12:09
Scris 31 decembrie 2010 - 09:18
daca vrei sa nu stai cu gandul la oglinzi trebuie cevax japonez desi daca o sa vanda bine probabil ca o sa se fure si la ele.In rest nu am ce sa zic sunt de acord cu tine ,cum am mai zis dupa ce am mers cu X1 am avut o revelatieNu știu despre ce discutați voi aici, am pierdut firul de mult.
Pornesc de la produs ce trebuie înlocuit, dar care pentru noi s-a dovedit ideal.
Prezintă următoarele caracteristici testate pe durata a ~50k km, pe toate tipurile de vreme și drumuri:
- spațiu generos (am fost și 4 adulți cu bagaje și 3 adulți plus copil mic, plus "nimicurile" de rigoare, cărucior, premergător etc.);
- garda la sol (nu am atins nici măcar o singură dată cu X3-ul. Cum nu am atins vreodată nici cu forester, 20cm consider a fi suficient pentru drumurile mai puțin asfaltate și borduri). Nu mă interesează că alții merg cu 5cm. Am mai văzut asta până ieși în lume. Știu vreo 2 cazuri de spoiler lăsat pe drum;
- o fiabilitate dovedită la alții (dar nici eu nu mă plâng, poate ar fi fost șoferi aici care încă mergeau cu frânele din fabrică);
- performanțe bune (și dacă pun o relaxare în acționarea pedalelor tot ai un comportament bun);
- consumul în limitele decenței, totuși vorbim despre 3l, biturbo pentru o cărămidă de 2 tone. Mediul este 10.5% de la ultima resetare și 9.8 de când am mașina;
- siguranță testată, foarte bine echilibrată și dacă exagerezi, se redresează ușor;
- x-drive nu a pus niciodată probleme până acum, pe noroi, zăpadă și chiar nisip. Pe drumurile proaste totul e să mergi încet din cauza suspensie sport;
- confortul oferit este peste medie totuși. Mai rar scaune în care pot eu conduce zeci de ore fără probleme;
- întreținerea (excepție frânele, dar pe un set poti da și 500€ și 2000€) s-a dovedit chiar ok, pentru mine cel puțin. Și eu am schimbat uleiul și filtrele (inclusiv diesel) cam la 10k km. Reviziile oficiale le-am făcut la 30k (de fapt puțin mai repede), mai mult pentru resetarea calculatorului. Poate și de asta n-am avut probleme cu mașina;
- dacă forester abia acum a scăzut sub 1k€ la casco, la mine atunci e oarecum pomană, deși anul viitor voi avea probleme dacă despăgubirile totale vor depăși 200% din valoarea asigurată. Dacă ar fi doar geamurile de la oglindă, nu e chiar așa de grav, dar cum practic sunt stricate oglinzile mecanic de fiecare dată, s-ar putea să fiu aproape de pragul maxim în ritmul ăsta.
Cam atât îmi vine acum în minte. Bun. Sincer nu aș fi dispus să dau mai mult de 20k€ pe o altă mașină în condițiile actuale, decât dacă aș fi foarte sigur că întrunește condițiile de mai sus. Și alta nu mai există, oricum o dăm.
Există mai multe praguri cu diverse opțiuni, fiecare cu bune și rele:
- RWD pentru mine în România este inutil dintr-un milion de motive, dar și restrâns în oferte, practic de ele fug acum;
- FWD cu putere mare cere anumite condiții, altfel poți să o dai și cu pudră (©relu). Chiar povestea fusco cât i-ar plăcea să pună și el jos puterea în situații uzuale în oraș. Eu pot pleca cât vreau de tare în orice situație testat. Cum nu fac 402m, nu mă interesează greutatea în plus și pierderile la viteze mari;
- 4x4, considerată cea mai periculoasă tracțiune, încă este singura care îmi place. Până și 4motion a dovedit că poate. Mai greu, dar am reușit. Forester și X3 n-au depus nici un efort. Dacă pot, spre asta m-aș orienta. Apoi FWD, niciodată RWD.
EVO X este o mașină care mi-ar plăcea mie. Utilitate spre zero, excepție siguranța și tracțiunea.
La STI am niște rețineri. La fel de inutilă oricum. Dar ar fi fun.
Un Forester cum am avut, nu de plăcere, dar ar fi cu gradul de utilitate cât de cât mare. În lipsă de altceva. Din astea care și fug. Și consumă. Și sunt 4x4. Deci nu există decât 2 mărci practic.
VAG și chiar Opel nu prea mă atrag din alte x motive, printre care chiar furtul de oglinzi. Poate acum sunt mai rare, dar în viitor dintre astea se vor dezvolta. Deja se plâng destui cu Octavia și Golf de probleme. Audi era în schemă. La Opel se fură și de pe Corsa WTF??? Adevărul este că cele mai multe sunt la BMW, Mercedes și Audi acum. Cred că un 50% BMW și restul alte mărci.
Mitsu Outlander mie nu-mi spune nimic în mod deosebit. Nu mă văd cumpărând una de nouă sub nici o formă. Dar pare o alternativă, în versiunea diesel.
Hyundai ix35 este la fel o mașină să fie. Nu cred că merită în versiunea care mi-ar plăcea mie un ~34k€.
Duster? Poate m-ar tenta mai repede în versiunea pe care o vor vinde rușilor. Desigur în buna tradiție Renault, mă ... pe politica lor, probabil că fraierii nu merită efortul. Uneori nu aș da un scuipat pe orice ține de Renault, numai din cauza asta.
Nu prea sunt mașini pentru care sa faci pasiuni și să fie și utile în același timp. Desigur că fiecare își laudă mașina, dar ce am avut eu au fost modele destul de speciale, pornind chiar de la acea Laguna, o mașină care ar fi făcut acum 20 de ani și care, în afară de xenon, cam avea tot ce-ți doreai.
Despre ce vorbesc eu mai sus (sau măcar o parte, poate mai puțin cea cu puterea, deoarece costă) a început lumea să se convingă destul de târziu. Din ce vorbesc cu voi, cam toți încep să înțeleagă garda la sol, autonomia, spațiul și parcă dintr-o dată SUV-ul nu mai este oaia cea neagră.
Faptul că se fură oglinzile nu este un defect al mașinii.
Focus RS e prea flashy pentru mine și chiar puteau să pună un plastic mai bun. Sau cine știe, poate există vreun motiv pentru care toată mașina este foarte maleabilă.
Probabil Megane RS și Golf R sunt o alternativă mult mai bună. Deși astea sunt mașini pentru oameni care nu le folosesc în concediu.
Există, Cayenne Turbo S. Succes când oprește unul lângă tine și-ți fură ștergătoarele și oglinzile (filmată, la oră normală totuși). Desigur că după anumite păreri la banii ăia îl plătești pe unu să doarmă în mașină. Hai să fim serioși.
Glumesc. Probabil există una pentru fiecare dintre noi.
Uneori regret Subaru, mai ales când rămân fără oglinzi
Scris 31 decembrie 2010 - 09:20
Scris 31 decembrie 2010 - 09:32
Scris 31 decembrie 2010 - 09:36
Scris 31 decembrie 2010 - 09:55
daca vrei sa nu stai cu gandul la oglinzi trebuie cevax japonez desi daca o sa vanda bine probabil ca o sa se fure si la ele.
Cineva zicea mai sus ca a vazut Lexus RX450h cu oglinzile furate. Eu ma gindeam la Infiniti, dar mi-a zis tipul de la Centrul Infiniti ca ei au avut in Bucuresti o masina expusa in fata la nu stiu ce cazino (la Radisson parca) si i s-au furat oglinzile....
deci nimic nu e safe, chestia cu oglinzile e unpredictable ca orice chestie in viata, ca si boala sau moartea... de fapt toata viata e unpredictable...
In rest nu am ce sa zic sunt de acord cu tine ,cum am mai zis dupa ce am mers cu X1 am avut o revelatie
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 31 decembrie 2010 - 09:53
Scris 31 decembrie 2010 - 10:01
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 31 decembrie 2010 - 10:05
Scris 31 decembrie 2010 - 10:09
...
apropo, Subaru scoate din oferta pentru Europa Forester-ul XT de 230 CP, pentru ca ei considera ca din perspectiva vinzari versus costul de a face motorul EURO5 compliant nu merita efortul....
...
Scris 31 decembrie 2010 - 10:18
PS: Sunt de acord cu cata, nu neaparat la model, cat la idee: o masinuta cu ceva garda la sol, motorizare sportiva, interior >OK, spatiu generos in interior si la bagaje. Dpdv al utilitatii cam asta ar fi masina ideala. Si uite cum ajungem din nou in zona lui X3.
Scris 31 decembrie 2010 - 10:27
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi