X3
#876
Scris 02 ianuarie 2011 - 08:35
#877
Scris 02 ianuarie 2011 - 08:37
#878
Scris 02 ianuarie 2011 - 09:07
1,3 tone CE ??....
Relu, ce zici?
1,3 tone, saptamana trecuta cand a inceput sa ninga in Bucuresti, si tot a nins de se blocase circulatia pe unele poduri bucurestene.
Bine, nu toata lumea are integrala.
Incearca si tu ! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gifIncearca sa fii punctual, creionand ori scriind, altfel bati apa-n piua.
#879
Scris 02 ianuarie 2011 - 09:08
#880
Scris 02 ianuarie 2011 - 09:10
TIR zici ???Remorca-i de 1300kg, plus masina plina dupa cele doua scaune, TIR in toata regula...
#881
Scris 02 ianuarie 2011 - 09:13
E ca diferenta dintre wrc-uri si cele de strada...
#882
Scris 02 ianuarie 2011 - 09:14
Corect. E Skoda !Ba, STI-UL, EVO, n-au nici o treaba cu Subaru, respectiv Mitsubishi...
...
#883
Scris 02 ianuarie 2011 - 09:17
#884
Scris 02 ianuarie 2011 - 09:22
Prelata nu este o solutie?
Life must be taken one disaster at a time
#885
Scris 02 ianuarie 2011 - 09:24
#886
Scris 02 ianuarie 2011 - 09:36
#887
Scris 02 ianuarie 2011 - 09:51
Am vazut unele masini cu niste grilaje sau tablite sus si jos ca sa nu mai poata fi scoase. nu se potrivesc?
in ultima instanta as lua unul-doua seturi de rezerva sa le montez repede pana vin cele de la casco.
nu stiu cat costa, dar cred ca e mai ieftin decat schimbatul masinii
http://florinpanait.wordpress.com
#888
Scris 02 ianuarie 2011 - 09:54
La multi ani!
Am vazut unele masini cu niste grilaje sau tablite sus si jos ca sa nu mai poata fi scoase. nu se potrivesc?
in ultima instanta as lua unul-doua seturi de rezerva sa le montez repede pana vin cele de la casco.
nu stiu cat costa, dar cred ca e mai ieftin decat schimbatul masinii
Cica-i 9.000 lei setul, ori doua seturi, cca 4.500 de euro...
#889
Scris 02 ianuarie 2011 - 09:56
Prelata zgarie vopseaua. Impropriu prelata, ci praful/mizeria. Basca e formidabil de incomod sa o tot scoti/pui, te murdaresti etc ...
Ma gandesc la o prelata modificata astfel incat sa acopere doar zona oglinzilor.
Life must be taken one disaster at a time
#890
Scris 02 ianuarie 2011 - 09:58
Singura solutie ar fi bricolarea unei metode de a scoate geamul, daca nu chiar tot corpul oglinzii cand masina sta in parcare.
#891
Scris 02 ianuarie 2011 - 10:01
Life must be taken one disaster at a time
#892
Scris 02 ianuarie 2011 - 10:02
9000 de lei?
oglinzi (cu totul) custom? de ex de outlander?
http://florinpanait.wordpress.com
#893
Scris 02 ianuarie 2011 - 10:05
#894
Scris 02 ianuarie 2011 - 10:07
Cine crezi tu ca fura oglinzi chinezesti ? Sa le vanda cui ?....
oglinzi (cu totul) custom? de ex de outlander?
#895
Scris 02 ianuarie 2011 - 10:14
http://florinpanait.wordpress.com
#896
Scris 02 ianuarie 2011 - 11:42
Si cu ce l-ar ajuta pe cata din moment ce i se smulg oglinzile cu totul?
Singura solutie ar fi bricolarea unei metode de a scoate geamul, daca nu chiar tot corpul oglinzii cand masina sta in parcare.
Scoaterea geamului ușor este cea mai simplă soluție. Mă voi uita să văd ce se poate face. Din start sistemul parcă e gândit special să nu poți modifica ceva ușor.
Ideea mea era cu niște șine, dar s-ar putea să fie greu de implementat, datorită designului original. Alta ar fi slăbirea la cald/eliminarea piciorușelor de jos și speranța că nu vor cădea de la denivelări.
Așa cum este el gândit acum, sistemul strânge când tragi de oglindă în orice fel. Deci practic cu cât tragi mai tare, cu atât strânge mai tare și de asta sunt și rupte motorașele (ele fiind suportul). Ca să iasă întregi, trebuie să bagi o șurubelniță într-un anumit loc și nici acolo nu-i simplu, poți ciobi măcar geamul.
Cam așa arată motorașul, la mine are și un guler de cauciuc și mai multe fire.
Așa arată una de E46 se pare
La mine este cam de 2-3 ori mai groasă oglinda, inclusiv acel inel central pe care sunt urechile este foarte gros și mult mai mare, acoperă bine motorașul în adâncime când intră (e mai mare carcasa decât cea din imagine). De asemenea la mine de sus nu se poate băga nimic și de jos lovești acel inel, deci nu faci pârghie prea bună. Presupun că bagă din lateral și trag cât pot până cedează ceva. Ca idee, nu se rup urechile de pe motoraș, cedează tot "cercul".
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#897
Scris 03 ianuarie 2011 - 08:10
edit":
Vrem sa introducem pe piata niste garaje compacte de mici dimensiuni
Un nou tip de garaj, imbatabil ca eficienta, brevetata 100% romaneasca
Structura mixta otel-aluminiu,
pereti si acoperis din panouri termoizolante.
actionare manuala sau electrica.
modelul din poze e pentru autoturisme berline sau break de clasa medie, pana la Skoda Octavia, dimensiuni: L=5.4m, l=2.2m, hmax=1.7m
Ideal pentru cei care detin o curte mica si vor sa economiseasca spatiu
website in constructie.
informatii la telefon 0723 580393 / 0724507007
Poate fi montat pe orice propietate privata
Pretul pentru un astfel de garaj este de 1800 de euro in viaranta manuala si 2500 de euro pentru cel cu actionare electrica
Pentru varianta manuala Greutatea garajului este foarte mica poate fi ridicat usor de oricine chiar si de copii
La cerere se pot crea si garaje pentru jeepuri sau masini mai mari
Cel din imagine este al unui client care detine o skoda
In acest pret intra si montajul garajului
ma rog 1800 euro e mult
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 03 ianuarie 2011 - 08:12
#898
Scris 03 ianuarie 2011 - 08:25
Ba nu-i mult deloc. Problema e sa gasesti unde sa-l pui ! Daca stai la curte te pisi pe el, iar daca stai la bloc doar nu vrei sa-l pui in parcare .........
ma rog 1800 euro e mult
#899
Scris 03 ianuarie 2011 - 08:28
#900
Scris 03 ianuarie 2011 - 10:13
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi