Aceasta postare a fost editata de ska: 11 ianuarie 2010 - 09:42
Fiat Stilo
#26
Scris 11 ianuarie 2010 - 09:41
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#27
Scris 11 ianuarie 2010 - 10:55
Umanilor poluam topicul omului... .
Loganul e de la firma insa asta este in momentul asta masina pe care o utilizez cel mai mult. Cam 5-600 km/saptamana cu mers la job si scurte drumuri prin apropiere. In principiu am acces la orice sau aproape orice masina mi-as dori insa dorinta de moment a fost sa ma dau cu asta. Ce pot sa zic referitor la asta este ca pe zi ce trece inteleg de ce o cumpara vesticii.
Un norocos...isi doreste doar Loganul...
E de invidiat?!
Pacat de atata balast alaturat Stilo-lui...
#28
Scris 11 ianuarie 2010 - 06:58
asta cand ai porsche sau ferrari
si nici macar atunci...ti-o iei ca sa ce? cum zice LKS, sa ai folia pe scaune ca sa nu o patezi ca e orasul murdar?
eventual sa mori tanar dar sa o lasi mostenire in tipla...sau sa te chinui ca frank sa vinzi un megane impecabil si extrem de putin rulat
o viata e, masina e un fier, platesti o garla de bani pe ea, macar sa te bucuri si sa o folosesti
mi se pare normal ca sa foloseasca o masina inferioara in oras, daca poate. si spun inferioara pt ca asa o considera romanii, in alte tari nu se mai injosesc oamenii cu loganul.
masina buna o tine pt a se bucura efectiv de ea la drum lung. in oras, la munca si frecus, cum s-a putea bucura?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#29
Scris 11 ianuarie 2010 - 07:25
Ipoteza mea (sper sa nu fie o aberatie completa) este ca merge asa la inceput pt ca nu e ungerea completa. Ma gandesc ca in timpul noptii uleiul se scurge in baia de ulei, iar motorul merge mai "uscat" la inceput. Repet, problema nu are legatura neaparat cu cat de rece este motorul ci cu cat timp sta pe loc masina. (>12 ore)
#30
Scris 11 ianuarie 2010 - 10:22
are foarte multa legatura cu cat de rece e motorul, de ce spui ca nu are?
lasa ce arata indicatorul, ca daca sta doar 3-4 ore nu se racesc toate chiar asa mult. nu e chestie de ungere, aia e ok dupa primele secunde..e motorul strans si din ECU e oricum alt amestec, alt avans sa mearga rotund etc...
eu dupa ce o pornesc la rece o conduc cu ture de "diesel", schimb la 2000-2500 maxim pana se incalzseste, nu apas tare pe acceleratie etc...
foarte mult din uzura motorului apare in perioada asta de folosire
Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 11 ianuarie 2010 - 10:24
#31
Scris 11 ianuarie 2010 - 10:44
#32
Scris 11 ianuarie 2010 - 10:46
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#33
Scris 15 ianuarie 2010 - 12:41
Am observat ca in boxa din dreapta spate imi apare un fasait, trebuie investigat si el. M-am intalnit azi cu Pejte si boxa a fasait aproape tot timpul, dar cand am ajuns acasa si am zis sa mai vad o data, mergea perfect ...cine stie
#34
Scris 15 ianuarie 2010 - 04:10
oricum, ma bucura sa mai vad inca unul ca mine, cu garajul de masini care stau mai mult sau mai putin nefolosite...
Tu nu te mai incadrezi in categoria asta de cand ai ''scapat'' de frantuzoaice.
-----
Superb Stilo. Dintotdeauna mi-a placut coupe-ul. Cat ai dat pe el? Sa-l stapanesti sanatos!
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#35
Scris 18 ianuarie 2010 - 12:49
Principalul scop era sa imi rezolv eroarea "Airbag failure" care nu imi dadea pace cam de un an de zile, dar am zis cu ocazia asta sa montez si scutul cazut, dar sa schimb si lichidul de frana care nu fusese niciodata schimbat sub "paza mea" (2 ani jumate). Sa o luam pe puncte:
Airbag failure - in mod normal eroarea apare doar la coupe din cauza oxidarii contactelor la o mufa de sub scaunul pasagerului. Plin de speranta...aflu ca de fapt este senzorul din scaun ( http://www.fiatforum...um/IMG_2883.JPG ). Superb. Pret de nou la ItaloParts sau AutoItalia - 11 milioane. In principiu sunt 3 solutii. Fie il iau de nou la 1100 RON sau de la alt dealer Fiat din strainatate, fie il caut la dezmembrari, fie cumpar un simulator care este in jur de 400 RON.
Scutul central - are niste prinderi pe scuturile laterale, prinderi care se rupsesera si ele. Nu s-a mai putut monta. Oricum cureaua de accesorii este ferita de scutul din dreapta, iar baia de ulei este deasupra puntii fata asa ca nu sunt probleme. L-am lasat asa.
Verificare articulatii - chestiile ieftine sunt ok, doar ca am facut un mic joc in caseta de directie. Nu e grav, dar preferam sa nu fie.
Schimbat lichid de frana - a fost ok, daca si la asta ar fi aparut probleme...
Ciudatel mi s-a parut si pretul, poate obisnuit de la service-ul meu obisnuit unde ora de manopera e cam 50 RON. Aici pt tester, diagonistic eroare (citirea ei de pe tester ), schimbat lichid de frana (lichidul lor), verificat articulatii m-a costat 200 RON. Multicel mi se pare.
Ah, inca o chestie. Cu ce se poate da/unde pt ca mi se deschid usile destul de greu. Ma gandesc ca undeva prin incuietori e problema.
#36
Scris 18 ianuarie 2010 - 01:45
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#37
Scris 18 ianuarie 2010 - 01:57
#38
Scris 18 ianuarie 2010 - 02:13
#39
Scris 18 ianuarie 2010 - 02:22
#40
Scris 18 ianuarie 2010 - 02:25
#41
Scris 18 ianuarie 2010 - 02:28
Incearca sa dai cu WD 40..............................
Ah, inca o chestie. Cu ce se poate da/unde pt ca mi se deschid usile destul de greu. Ma gandesc ca undeva prin incuietori e problema.
#42
Scris 18 ianuarie 2010 - 06:53
@Relu: Multumesc mult de oferta. O sa incerc cu WD40 si, daca nu reusesc, o sa vin cu pejte (daca vrea) sa te mai batem un pic la cap si sa mai invatam si noi cate ceva despre dedesubturile masinilor.
#43
Scris 19 ianuarie 2010 - 06:15
Asa e cu serviceurile unde nu e clar normata ora de manopera, iti vor cere cit vrea p.. lor (daca nu te cunosc evident).
Aceasta postare a fost editata de EvilOne: 19 ianuarie 2010 - 06:17
ACrew style
#44
Scris 19 ianuarie 2010 - 08:44
Am trimis niste cereri de pret la dealerii fiat din UK pentru senzorul ala de ocupare si 3 dintre ei mi-au raspuns cu pret de 100 lire fara transport. Fix jumate din pretul dat de baietii destepti de la AutoItalia. Mai astept sa vad ce oferte mai sunt.
@EvilOne: ma refer la forta cu care tragi de clanta ca sa se "decupleze" incuietoarea.
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 19 ianuarie 2010 - 08:45
#45
Scris 19 ianuarie 2010 - 08:59
#46
Scris 25 ianuarie 2010 - 01:06
Din cate se pare astfel se va rezolva si problema cu "Airbag failure".
Pe langa asta mi-am cumparat si o interfata KKL ca, in cazul in care mai ajung la service cu probleme din astea, sa ma pot pune si eu in tema cu privire la erori.
Ambele au costat 330 RON.
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 25 ianuarie 2010 - 01:17
#47
Scris 25 ianuarie 2010 - 01:17
#48
Scris 25 ianuarie 2010 - 01:27
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#49
Scris 25 ianuarie 2010 - 01:38
Life must be taken one disaster at a time
#50
Scris 25 ianuarie 2010 - 01:38
Acum sa speram ca posta .ro isi va face treaba si nu voi ramane fara colet.
LE:
@Grinch: exact
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 25 ianuarie 2010 - 01:39
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi