Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Fiat Stilo


  • Please log in to reply
849 replies to this topic

#26 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 11 ianuarie 2010 - 09:41

wrong post

Aceasta postare a fost editata de ska: 11 ianuarie 2010 - 09:42

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#27 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 11 ianuarie 2010 - 10:55

Umanilor poluam topicul omului... .

Loganul e de la firma insa asta este in momentul asta masina pe care o utilizez cel mai mult. Cam 5-600 km/saptamana cu mers la job si scurte drumuri prin apropiere. In principiu am acces la orice sau aproape orice masina mi-as dori insa dorinta de moment a fost sa ma dau cu asta. Ce pot sa zic referitor la asta este ca pe zi ce trece inteleg de ce o cumpara vesticii.



Un norocos...isi doreste doar Loganul...
E de invidiat?!

Pacat de atata balast alaturat Stilo-lui...
  • 0

#28 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 11 ianuarie 2010 - 06:58

asta cand ai porsche sau ferrari
si nici macar atunci...ti-o iei ca sa ce? cum zice LKS, sa ai folia pe scaune ca sa nu o patezi ca e orasul murdar?
eventual sa mori tanar dar sa o lasi mostenire in tipla...sau sa te chinui ca frank sa vinzi un megane impecabil si extrem de putin rulat

o viata e, masina e un fier, platesti o garla de bani pe ea, macar sa te bucuri si sa o folosesti


mi se pare normal ca sa foloseasca o masina inferioara in oras, daca poate. si spun inferioara pt ca asa o considera romanii, in alte tari nu se mai injosesc oamenii cu loganul.

masina buna o tine pt a se bucura efectiv de ea la drum lung. in oras, la munca si frecus, cum s-a putea bucura?
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#29 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 11 ianuarie 2010 - 07:25

Si acum, referitor la subiectul topicului :). Este normal ca, dupa o noapte de stat degeaba, in primele 5 minute masina sa mearga mai greu? Ma refer aici ca urca mai greu in ture, iar frana de motor este destul de puternica. Dupa cateva minute cat se mai incalzeste si motorul totul functioneaza perfect.

Ipoteza mea (sper sa nu fie o aberatie completa) este ca merge asa la inceput pt ca nu e ungerea completa. Ma gandesc ca in timpul noptii uleiul se scurge in baia de ulei, iar motorul merge mai "uscat" la inceput. Repet, problema nu are legatura neaparat cu cat de rece este motorul ci cu cat timp sta pe loc masina. (>12 ore)
  • 0

#30 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 ianuarie 2010 - 10:22

in primele 5 minute masina trebuie sa o folosesti oricum cu grija pana se incalzeste...sa eviti sa urci in ture brutal si sa eviti franele de motor.
are foarte multa legatura cu cat de rece e motorul, de ce spui ca nu are?
lasa ce arata indicatorul, ca daca sta doar 3-4 ore nu se racesc toate chiar asa mult. nu e chestie de ungere, aia e ok dupa primele secunde..e motorul strans si din ECU e oricum alt amestec, alt avans sa mearga rotund etc...
eu dupa ce o pornesc la rece o conduc cu ture de "diesel", schimb la 2000-2500 maxim pana se incalzseste, nu apas tare pe acceleratie etc...
foarte mult din uzura motorului apare in perioada asta de folosire

Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 11 ianuarie 2010 - 10:24

  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#31 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 11 ianuarie 2010 - 10:44

da, asa merg si eu cu ea, dar nu eram sigur de "simptome". pana se incalzeste motorul schimb pe la 2500-2800. mersi!
  • 0

#32 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 11 ianuarie 2010 - 10:46

Timp de 5 minute in nici un caz nu poate fi vorba de o ungere precara. Nu cred ca e vorba f mult de timp, ci de temperatura. Ca banuiesc ca la vara n'o sa mai fie chiar la fel (desi si atunci tot o sa fie nevoie de o perioada de incalzire a motorului). Nu vad insa sa fie vreo problema, din moment ce dupa ce se incalzeste functioneaza normal
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#33 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 15 ianuarie 2010 - 12:41

Vreau sa-i multumesc pe aceasta cale lui EvilOne pt ajutorul oferit. Din pacate se pare ca eroarea mea de la airbag are radacini un pic mai adanci (in mufe probabil). Avand in vedere ca oricum trebuie sa imi montez scutul cazut la ultima zapada, dar si sa rezolv frana dreapta spate care mai ramane blocata atunci cand dau cu spatele maine sper sa ajung la service-ul specializat pe italience de pe langa Cora Pantelimon. Tin la curent :D

Am observat ca in boxa din dreapta spate imi apare un fasait, trebuie investigat si el. M-am intalnit azi cu Pejte si boxa a fasait aproape tot timpul, dar cand am ajuns acasa si am zis sa mai vad o data, mergea perfect :D...cine stie
  • 0

#34 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 15 ianuarie 2010 - 04:10

oricum, ma bucura sa mai vad inca unul ca mine, cu garajul de masini care stau mai mult sau mai putin nefolosite...


Tu nu te mai incadrezi in categoria asta de cand ai ''scapat'' de frantuzoaice. :D

-----

Superb Stilo. Dintotdeauna mi-a placut coupe-ul. Cat ai dat pe el? Sa-l stapanesti sanatos!
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#35 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 18 ianuarie 2010 - 12:49

Ca sa va mai tin la curent cu masinuta. Am fost azi cu ea in service la niste baieti specializati pe italience (iarasi va ganditi la prostii? ) ;)

Principalul scop era sa imi rezolv eroarea "Airbag failure" care nu imi dadea pace cam de un an de zile, dar am zis cu ocazia asta sa montez si scutul cazut, dar sa schimb si lichidul de frana care nu fusese niciodata schimbat sub "paza mea" (2 ani jumate). Sa o luam pe puncte:

Airbag failure - in mod normal eroarea apare doar la coupe din cauza oxidarii contactelor la o mufa de sub scaunul pasagerului. Plin de speranta...aflu ca de fapt este senzorul din scaun ( http://www.fiatforum...um/IMG_2883.JPG ). Superb. Pret de nou la ItaloParts sau AutoItalia - 11 milioane. In principiu sunt 3 solutii. Fie il iau de nou la 1100 RON sau de la alt dealer Fiat din strainatate, fie il caut la dezmembrari, fie cumpar un simulator care este in jur de 400 RON.

Scutul central - are niste prinderi pe scuturile laterale, prinderi care se rupsesera si ele. Nu s-a mai putut monta. Oricum cureaua de accesorii este ferita de scutul din dreapta, iar baia de ulei este deasupra puntii fata asa ca nu sunt probleme. L-am lasat asa.

Verificare articulatii - chestiile ieftine sunt ok, doar ca am facut un mic joc in caseta de directie. Nu e grav, dar preferam sa nu fie.

Schimbat lichid de frana - a fost ok, daca si la asta ar fi aparut probleme...

Ciudatel mi s-a parut si pretul, poate obisnuit de la service-ul meu obisnuit unde ora de manopera e cam 50 RON. Aici pt tester, diagonistic eroare (citirea ei de pe tester ;) ), schimbat lichid de frana (lichidul lor), verificat articulatii m-a costat 200 RON. Multicel mi se pare.

Ah, inca o chestie. Cu ce se poate da/unde pt ca mi se deschid usile destul de greu. Ma gandesc ca undeva prin incuietori e problema.
  • 0

#36 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 18 ianuarie 2010 - 01:45

In ce sens se deschid greu? Poate trebe ajustate un pic balamalele sau "carligul" de pe stalp ... sau poate doar uns. Insa trebe sa dai mai multe detalii
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#37 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 18 ianuarie 2010 - 01:57

Usile nu se deschid decat daca tragi cu destula putere de "clanta". Comparat cu Astra H al lu pejte, diferente e sesizabila.
  • 0

#38 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 ianuarie 2010 - 02:13

Vino pe la mine cind ai timp sa vedem ce-i acolo.
  • 0

#39 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 18 ianuarie 2010 - 02:22

Cred ca ce e la tine (cel putin in dreapta) e jeg depus in timp care nu mai lasa mecanismul sa 'decupleze' decat daca tragi tare :)
  • 0

#40 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 ianuarie 2010 - 02:25

Foarte probabil :)
  • 0

#41 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 18 ianuarie 2010 - 02:28

.............................
Ah, inca o chestie. Cu ce se poate da/unde pt ca mi se deschid usile destul de greu. Ma gandesc ca undeva prin incuietori e problema.

Incearca sa dai cu WD 40.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#42 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 18 ianuarie 2010 - 06:53

@the1: scuze, nu observasem mesajul tau. Masina a fost initial (cu tot cu taxa de prima inmatriculare) cam 7000 de euro. Dupa un an mi-am primit inapoi de la STATUL ROMAN (am trait sa o vad si pe asta) 600 euro din cei 900 pe care ii platisem initial pt taxa. Rezulta ca masina a costat cam 6400 euro, cumparata la mijlocul lui 2007 cu ~78.000 km (daca nu ma insel). La cateva luni i-am facut o mega-revizie (distributie, placute si discuri pe spate) care a costat ~2000 RON.

@Relu: Multumesc mult de oferta. O sa incerc cu WD40 si, daca nu reusesc, o sa vin cu pejte (daca vrea) sa te mai batem un pic la cap :lol: si sa mai invatam si noi cate ceva despre dedesubturile masinilor.
  • 0

#43 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 19 ianuarie 2010 - 06:15

Din cauza ca sint usile mari se mai lasa si prind la incuietoare, trebuie reglata nitel. Mie nu mi s-a parut ca se deschide greu.

Asa e cu serviceurile unde nu e clar normata ora de manopera, iti vor cere cit vrea p.. lor (daca nu te cunosc evident).

Aceasta postare a fost editata de EvilOne: 19 ianuarie 2010 - 06:17

  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#44 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 19 ianuarie 2010 - 08:44

Sa vad care e treaba, poate maine. Deocamdata de 2 zile sunt in "cantonament" bagat in casa ca poimaine am examen si se anunta destul de zguiduitor momentu' .

Am trimis niste cereri de pret la dealerii fiat din UK pentru senzorul ala de ocupare si 3 dintre ei mi-au raspuns cu pret de 100 lire fara transport. Fix jumate din pretul dat de baietii destepti de la AutoItalia. Mai astept sa vad ce oferte mai sunt.

@EvilOne: ma refer la forta cu care tragi de clanta ca sa se "decupleze" incuietoarea.

Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 19 ianuarie 2010 - 08:45

  • 0

#45 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 19 ianuarie 2010 - 08:59

Problema la tine nu tine doar de foarta cu care tre sa tragi ca sa deschizi usa ci de unghi cumva :rolleyes:
  • 0

#46 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 25 ianuarie 2010 - 01:06

Am comandat in weekend un simulator pentru senzorul de airbag care arata asa:

Imagine amplasata



Din cate se pare astfel se va rezolva si problema cu "Airbag failure".

Pe langa asta mi-am cumparat si o interfata KKL ca, in cazul in care mai ajung la service cu probleme din astea, sa ma pot pune si eu in tema cu privire la erori.

Ambele au costat 330 RON.

Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 25 ianuarie 2010 - 01:17

  • 0

#47 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 25 ianuarie 2010 - 01:17

Simulatoru ala o sa stea asa urat pe deasupra scaunului?
  • 0

#48 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 25 ianuarie 2010 - 01:27

Zici ca e Scaunul Electric. :D
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#49 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 25 ianuarie 2010 - 01:38

Ala e de fapt senzorul din interiorul scaunului si ca sa nu-l inlocuiasca foloseste simulatorul care e de fapt o cutiuta mica ce se poate monta oriunde.
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#50 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 25 ianuarie 2010 - 01:38

Folia aia cu senzori e acum situata in sezutul scaunului. In poze a fost scoasa si pusa deasupra (nu e tapiseria mea ce se vede acolo). Simulatorul il voi prinde sub scaun.

Acum sa speram ca posta .ro isi va face treaba si nu voi ramane fara colet.

LE:
@Grinch: exact :D

Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 25 ianuarie 2010 - 01:39

  • 0




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi