Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Fiat Stilo


  • Please log in to reply
849 replies to this topic

#51 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 ianuarie 2010 - 02:01

La alte masini se poate "inlocui" senzorul cu o banala rezistenta, de o valoare specifica fiecarei masini. Nu vei mai avea erori, dar nici nu va mai comanda airbagul.
  • 0

#52 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 25 ianuarie 2010 - 02:19

M-am interesat peste tot unde am gasit oameni priceputi. Se pare ca senzorul asta nu este doar unul de prezenta ci ii indica ECU-ului de la airbag ce greutate are persoana care il foloseste. Cea mai simpla solutie care merge este acest simulator.

In final, cred ca ai dreptate si simulatorul asta este o chestie f simpla care ar putea fi construita de oricine acasa. O sa vad cand il primesc. Curios este ca nu a aparut nici o schema pe net, desi sunt f multi cu problema asta.
  • 0

#53 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 ianuarie 2010 - 02:57

Daca e o problema cunoscuta si n-au aparut pe net solutii alternative, s-ar putea chiar sa fie necesar modulul...
  • 0

#54 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 25 ianuarie 2010 - 02:58

alexx_elf .. tocmai m-a sunat un prieten care are o masina identica cu a ta si mi-a zis ca i s-a aprins in bord becul care arata un motor si ii zice ceva de engine failure. Faza e ca nu vrea sa se duca la auto italia (i-au zgariat astia masina ultima oara cand a dus-o acolo si nici macar nu au recunoscut) si nu stiu pe nimeni care sa se priceapa la fiat sau sa aibe un tester. Poti sa il ajuti cu vreun sfat ceva? Daca da .. lasa-mi un numar de telefon pe PM.
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#55 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 25 ianuarie 2010 - 03:05

Solutii alternative sunt aceste simulatoare, testate cu succes de multi. Ma refeream ca, dupa ce le-au cumparat, nimeni nu a publicat pe net o schema electronica cu ce e in simulatorul ala. Cu siguranta ca, avand schema, se poate face unul acasa cu cativa zeci de RON.

@Grinch: am trimis. Sper sa nu fie ceva serios.
  • 0

#56 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 25 ianuarie 2010 - 03:12

Asta daca nu cumva au umplut cu epoxi caseta :D

Am primit. Multumesc :D
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#57 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 ianuarie 2010 - 03:25

Solutii alternative sunt aceste simulatoare, testate cu succes de multi. Ma refeream ca, dupa ce le-au cumparat, nimeni nu a publicat pe net o schema electronica cu ce e in simulatorul ala. Cu siguranta ca, avand schema, se poate face unul acasa cu cativa zeci de RON.
......

Pai tot asa exista si module pentru xenoane, care costa citiva zeci de lei, si inauntru au un condensator de 2 lei ...
  • 0

#58 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 28 ianuarie 2010 - 02:23

Cred ca ce e la tine (cel putin in dreapta) e jeg depus in timp care nu mai lasa mecanismul sa 'decupleze' decat daca tragi tare :lol:

Exact asta era problema. S-a rezolvat azi cu niste WD-40 :lol:
  • 0

#59 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 28 ianuarie 2010 - 04:03

Confirm, cine mai are probleme cu usile sa apeleze la pejte. Foarte buna dexteritate in manuirea WD 40 :)

Serios vorbind, acum usile se deschid la sfert de mana.

PS: Nu stiu la alte marci cum e, dar la Fiat a aparut un soft identic cu testerul pe care il au baietii in service. www.fiatecuscan.net este site-ul de unde se poate descarca si este gratis. Practic, din cate am inteles, creatorul programului a avut acces la multe fisiere oarecum confidentiale in care este descris protocolul de comunicatie cu fiecare tip/model de ECU. De abia astept sa imi apara si mie interfata comandata sa vad ce si cum poti afla cu programelul asta. Ma intereseaza mai ales vad ce parametri ai motorului poti sa vezi in timp real.

Oricum, e o chestie f utila pentru orice posesor de Alfa/Fiat/Lancia in conditiile in care un test cu examinerul la dealer se taxeaza cu 100 RON.
  • 0

#60 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 28 ianuarie 2010 - 04:28

daca ai protocol OBD II mai am si eu o interfata "universala"
ELM scan ai zice dar nu sunt sigur ca merge si la tine

http://www.autoscan....n_5_Compact.htm

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 28 ianuarie 2010 - 04:30

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#61 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 29 ianuarie 2010 - 01:55

Nu e chiar ca Examiner de la reprezentanta dar e free si are tot ce ii trebuie. M-am jucat acum cu el, are si activare de actuatoare, si abs/airbag si parametrii motor si vad ca are si Hitachi ECU (Stilo 1.8). Eu am descrierea ECU pentru Hitachi ala si nu arata prea multe chestii, poate stie individul sa citeasca altfel parametrii. Oricum, merita o donatie.

ELM ala e cam general asa, uneori da rateuri la FIAT (si nu numai cred). dar decit nimic...tot e bun.

Aceasta postare a fost editata de EvilOne: 29 ianuarie 2010 - 01:58

  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#62 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 29 ianuarie 2010 - 02:12

Te-ai jucat si pe un motor de 1.8, ce parametri arata?

Am observat ca am un fasait in boxa dreapta spate, trebuie sa investighez care e treaba cu el.

Pe de alta parte spunea un tip pe clubfiat ca montarea unui CD-Player 4x45 (eu am pus 4x50) poate strica alternatorul din cauza consumului marit. Acum, ma gandesc si eu ca nu e atat de mare diferenta intre ce playerul stock si cel pus de mine. In plus, din cunostintele mele, consumul se face la nivelul boxelor nu la nivelul player-ului.
  • 0

#63 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 30 ianuarie 2010 - 08:35

Nu m-am jucat pe 1.8, dar am acces la fiserul ala "confidential" care spune ce parametrii pot fi cititi si sint destul de putini comparat cu astea mai noi. Poti sa vii cind vrei sa mai facem o incercare.

Playeru ala are 4x45W muzical, probabil 4x20W RMS, deci in mod continuu daca il tii la MAXIM trage cam 80W (~6A) si poate avea virfuri foarte scurte de 160w (~12A). Nu e o problema pentru un alternator functional. Ca fapt divers, farurile au 2x55W+stopurile de pe spate, in mod continuu cind sint aprinse.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#64 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 30 ianuarie 2010 - 10:49

Nu e chiar ca Examiner de la reprezentanta dar e free si are tot ce ii trebuie. M-am jucat acum cu el, are si activare de actuatoare, si abs/airbag si parametrii motor si vad ca are si Hitachi ECU (Stilo 1.8). Eu am descrierea ECU pentru Hitachi ala si nu arata prea multe chestii, poate stie individul sa citeasca altfel parametrii. Oricum, merita o donatie.

ELM ala e cam general asa, uneori da rateuri la FIAT (si nu numai cred). dar decit nimic...tot e bun.

mda ELM nu e cine stie ce,oricum pentru BMW am INPA
asta cu boxele e cea mai mare tampenie,nu cred ca alternatorul baga fix necesarul de curent..
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#65 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 30 ianuarie 2010 - 05:01

asta cu boxele e cea mai mare tampenie,nu cred ca alternatorul baga fix necesarul de curent..


la ce te referi mai exact?

LE: te referi la duda ca daca pui player mai mare distrugi alternatorul? Asa ma gandeam si eu, doar nu e proiectat la miime de Amper. Am zis totusi ca mai bine sa fiu sigur decat sa imi para rau.

@Relu: sper sa nu fii avut dreptate cand mi-ai zis sa imi iau gandul de la garantie la player :) (e la wizards). Am impresia ca problema cu zgomotele ciudate din boxa spate vine chiar din HU.

Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 30 ianuarie 2010 - 05:07

  • 0

#66 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 31 ianuarie 2010 - 10:28

Cam greu sa fie din HU. Vedem ...
  • 0

#67 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 13 februarie 2010 - 03:27

Am montat astazi simulatorul si functioneaza perfect, am scapat de eroarea cu Airbag Failure.
  • 0

#68 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 13 februarie 2010 - 08:10

Apropo, la ultima ridicare pe elevator am vazut ca toba finala a inceput sa se exfolieze un pic, asa ca ma gandesc sa o schimb.

Pe langa exfoliere, ma si deranjeaza zgomotul care apare dupa 3k rpm. Multor pasageri le place, dar eu am ajuns sa-l detest :). Sa zicem ca suna f bine in cazul unei acceleratii bruste pana spre zona rosie a turometrului, dar la fel face si la 3k si la 4k si la...prindeti voi ideea. Nu mi se pare un sunet sportiv, pare fals!

Plus ca 1.8-ul incepe sa aiba cuplu de la 3k, ori nu pot sa merg si eu linistit ca trebuie sa aud toba lu' peste (no offense pejte :) )

M-am invartit pe clubfiat, dar discutiile despre evacuari de pana acum sunt destul de restranse. Din cate inteleg, tobele finale sunt cam universale si nu difera decat prin diametrul tevii de intrare?

Stiti vreun atelier mai de doamne ajuta, specializat pe asa ceva, unde sa pot asculta mai multe variante si sa o aleg pe cea mai care imi gadila mai bine urechile?

Mersi!
  • 0

#69 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 13 februarie 2010 - 09:43

Gogule sa ma plimbi si pe mine cu masina sa vad cum iti face evacuarea.
Exfoliat e putin zis, ti se decojise partea de sus a tobei :)
  • 0

#70 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 13 februarie 2010 - 09:51

Din cauza ,,exfolierii'', ti se vad componentele interioare ale tobei, sau nu-i exfoliata destul?
Ce an e masina d-le, daca deja te-a lasat?

Aaah, 2002, da' o fi din cauza ca are tangenta cu ferrari...

Aceasta postare a fost editata de LKS: 13 februarie 2010 - 09:52

  • 0

#71 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 13 februarie 2010 - 10:51

Interioarele tobei nu cred ca se vad, sau nu aveam cum sa ne dam seama la cat de sus era
  • 0

#72 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 13 februarie 2010 - 10:52

Gogule sa ma plimbi si pe mine cu masina sa vad cum iti face evacuarea.


Pot sa te refuz? Doar e Valentine's Day maine! :)

Cat despre toba, ma documentez de acum. Probabil ca la vara o schimb, mai sunt si alte lucruri de facut/cumparat.

Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 13 februarie 2010 - 10:52

  • 0

#73 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 14 februarie 2010 - 12:52

Daca toba nu a ajuns perforata, nu cred sa rezolvi mare lucru schimband'o.
Si la SLZ zici ca e vreo sportiva de soi cand treci de 3k rpm, dar mai ales pe la 4-4.5k si cu precadere in frana de motor, dar cum toba in sine n'are nimic, nici c'o schimb prea curand.

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 14 februarie 2010 - 12:53

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#74 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 14 februarie 2010 - 01:45

La toate benzinarele se duc tobele destul de repede. Si nu-i nevoie sa mergi mult, se duc in timp.
  • 0

#75 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 14 februarie 2010 - 01:54

De ce se duc mai repede la benzinare decat la diesel?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi