Fiat Stilo
#51
Scris 25 ianuarie 2010 - 02:01
#52
Scris 25 ianuarie 2010 - 02:19
In final, cred ca ai dreptate si simulatorul asta este o chestie f simpla care ar putea fi construita de oricine acasa. O sa vad cand il primesc. Curios este ca nu a aparut nici o schema pe net, desi sunt f multi cu problema asta.
#53
Scris 25 ianuarie 2010 - 02:57
#54
Scris 25 ianuarie 2010 - 02:58
Life must be taken one disaster at a time
#55
Scris 25 ianuarie 2010 - 03:05
@Grinch: am trimis. Sper sa nu fie ceva serios.
#56
Scris 25 ianuarie 2010 - 03:12
Am primit. Multumesc
Life must be taken one disaster at a time
#57
Scris 25 ianuarie 2010 - 03:25
Pai tot asa exista si module pentru xenoane, care costa citiva zeci de lei, si inauntru au un condensator de 2 lei ...Solutii alternative sunt aceste simulatoare, testate cu succes de multi. Ma refeream ca, dupa ce le-au cumparat, nimeni nu a publicat pe net o schema electronica cu ce e in simulatorul ala. Cu siguranta ca, avand schema, se poate face unul acasa cu cativa zeci de RON.
......
#58
Scris 28 ianuarie 2010 - 02:23
Exact asta era problema. S-a rezolvat azi cu niste WD-40Cred ca ce e la tine (cel putin in dreapta) e jeg depus in timp care nu mai lasa mecanismul sa 'decupleze' decat daca tragi tare
#59
Scris 28 ianuarie 2010 - 04:03
Serios vorbind, acum usile se deschid la sfert de mana.
PS: Nu stiu la alte marci cum e, dar la Fiat a aparut un soft identic cu testerul pe care il au baietii in service. www.fiatecuscan.net este site-ul de unde se poate descarca si este gratis. Practic, din cate am inteles, creatorul programului a avut acces la multe fisiere oarecum confidentiale in care este descris protocolul de comunicatie cu fiecare tip/model de ECU. De abia astept sa imi apara si mie interfata comandata sa vad ce si cum poti afla cu programelul asta. Ma intereseaza mai ales vad ce parametri ai motorului poti sa vezi in timp real.
Oricum, e o chestie f utila pentru orice posesor de Alfa/Fiat/Lancia in conditiile in care un test cu examinerul la dealer se taxeaza cu 100 RON.
#60
Scris 28 ianuarie 2010 - 04:28
ELM scan ai zice dar nu sunt sigur ca merge si la tine
http://www.autoscan....n_5_Compact.htm
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 28 ianuarie 2010 - 04:30
#61
Scris 29 ianuarie 2010 - 01:55
ELM ala e cam general asa, uneori da rateuri la FIAT (si nu numai cred). dar decit nimic...tot e bun.
Aceasta postare a fost editata de EvilOne: 29 ianuarie 2010 - 01:58
ACrew style
#62
Scris 29 ianuarie 2010 - 02:12
Am observat ca am un fasait in boxa dreapta spate, trebuie sa investighez care e treaba cu el.
Pe de alta parte spunea un tip pe clubfiat ca montarea unui CD-Player 4x45 (eu am pus 4x50) poate strica alternatorul din cauza consumului marit. Acum, ma gandesc si eu ca nu e atat de mare diferenta intre ce playerul stock si cel pus de mine. In plus, din cunostintele mele, consumul se face la nivelul boxelor nu la nivelul player-ului.
#63
Scris 30 ianuarie 2010 - 08:35
Playeru ala are 4x45W muzical, probabil 4x20W RMS, deci in mod continuu daca il tii la MAXIM trage cam 80W (~6A) si poate avea virfuri foarte scurte de 160w (~12A). Nu e o problema pentru un alternator functional. Ca fapt divers, farurile au 2x55W+stopurile de pe spate, in mod continuu cind sint aprinse.
ACrew style
#64
Scris 30 ianuarie 2010 - 10:49
mda ELM nu e cine stie ce,oricum pentru BMW am INPANu e chiar ca Examiner de la reprezentanta dar e free si are tot ce ii trebuie. M-am jucat acum cu el, are si activare de actuatoare, si abs/airbag si parametrii motor si vad ca are si Hitachi ECU (Stilo 1.8). Eu am descrierea ECU pentru Hitachi ala si nu arata prea multe chestii, poate stie individul sa citeasca altfel parametrii. Oricum, merita o donatie.
ELM ala e cam general asa, uneori da rateuri la FIAT (si nu numai cred). dar decit nimic...tot e bun.
asta cu boxele e cea mai mare tampenie,nu cred ca alternatorul baga fix necesarul de curent..
#65
Scris 30 ianuarie 2010 - 05:01
asta cu boxele e cea mai mare tampenie,nu cred ca alternatorul baga fix necesarul de curent..
la ce te referi mai exact?
LE: te referi la duda ca daca pui player mai mare distrugi alternatorul? Asa ma gandeam si eu, doar nu e proiectat la miime de Amper. Am zis totusi ca mai bine sa fiu sigur decat sa imi para rau.
@Relu: sper sa nu fii avut dreptate cand mi-ai zis sa imi iau gandul de la garantie la player (e la wizards). Am impresia ca problema cu zgomotele ciudate din boxa spate vine chiar din HU.
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 30 ianuarie 2010 - 05:07
#66
Scris 31 ianuarie 2010 - 10:28
#67
Scris 13 februarie 2010 - 03:27
#68
Scris 13 februarie 2010 - 08:10
Pe langa exfoliere, ma si deranjeaza zgomotul care apare dupa 3k rpm. Multor pasageri le place, dar eu am ajuns sa-l detest . Sa zicem ca suna f bine in cazul unei acceleratii bruste pana spre zona rosie a turometrului, dar la fel face si la 3k si la 4k si la...prindeti voi ideea. Nu mi se pare un sunet sportiv, pare fals!
Plus ca 1.8-ul incepe sa aiba cuplu de la 3k, ori nu pot sa merg si eu linistit ca trebuie sa aud toba lu' peste (no offense pejte )
M-am invartit pe clubfiat, dar discutiile despre evacuari de pana acum sunt destul de restranse. Din cate inteleg, tobele finale sunt cam universale si nu difera decat prin diametrul tevii de intrare?
Stiti vreun atelier mai de doamne ajuta, specializat pe asa ceva, unde sa pot asculta mai multe variante si sa o aleg pe cea mai care imi gadila mai bine urechile?
Mersi!
#69
Scris 13 februarie 2010 - 09:43
Exfoliat e putin zis, ti se decojise partea de sus a tobei
#70
Scris 13 februarie 2010 - 09:51
Ce an e masina d-le, daca deja te-a lasat?
Aaah, 2002, da' o fi din cauza ca are tangenta cu ferrari...
Aceasta postare a fost editata de LKS: 13 februarie 2010 - 09:52
#71
Scris 13 februarie 2010 - 10:51
#72
Scris 13 februarie 2010 - 10:52
Gogule sa ma plimbi si pe mine cu masina sa vad cum iti face evacuarea.
Pot sa te refuz? Doar e Valentine's Day maine!
Cat despre toba, ma documentez de acum. Probabil ca la vara o schimb, mai sunt si alte lucruri de facut/cumparat.
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 13 februarie 2010 - 10:52
#73
Scris 14 februarie 2010 - 12:52
Si la SLZ zici ca e vreo sportiva de soi cand treci de 3k rpm, dar mai ales pe la 4-4.5k si cu precadere in frana de motor, dar cum toba in sine n'are nimic, nici c'o schimb prea curand.
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 14 februarie 2010 - 12:53
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#74
Scris 14 februarie 2010 - 01:45
#75
Scris 14 februarie 2010 - 01:54
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi