Fiat Stilo
#101
Scris 07 aprilie 2010 - 09:21
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#102
Scris 07 aprilie 2010 - 03:52
In alta ordine de idei, la schimbarea primei bujii s-a descoperit ulei pe capul bujiei. Mecanicul mi-a spus ca ar fi cazul de o segmentare. Restul bujiilor erau ok (doar cu calamina). Am sunat la xMotors si Gabi mi-a zis ca daca nu scoate deloc fum e ok si nu are rost sa ma bag in motor deocamdata.
Dupa 15 km mersi, consumul pe bord era 11.5, cu 2L mai mic decat aveam pana acum. Discutam totusi peste ~200-300 km pentru o cifra realista.
#104
Scris 07 aprilie 2010 - 05:05
uleiul se poate schimba daca ai vreo 2 cricuri...
La ce te referi? Cu rotile spate cocotate pe vreun trotuar sau ceva de genu ... ?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#105
Scris 07 aprilie 2010 - 05:19
#106
Scris 07 aprilie 2010 - 05:58
Plus ca, asa cum ziceai tu, 3-4 ore pentru unii poate fi mai mult decat au disponibil (fara a lua in calcul sculele necesare - torxúri, cel mai des)
Ah, si ptr schimb ulei iti trebe cheia aia patrata. Prima oara cand am schimbat la Solenza uleiul am avut surpriza sa ma chinui destul de mult pana am desfacut surubul - pana la urma am cumparat cheie speciala (si ptr baia si ptr filtru).
Ptr cine are si scule, dar mai ales timp liber, evident ca nu e greu sa faci schimburile astea
Cat a fost manopera si ptr ce anume? Cat a durat totul?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#107
Scris 07 aprilie 2010 - 10:44
- 150 RON antigel + manopera
- 50 RON manopera schimbat placute fata
- 120 RON bujii + manopera
- 180 RON filtre (ulei,aer,polen) + manopera
- 144 RON uleiul cumparat de mine
#108
Scris 08 aprilie 2010 - 11:38
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#109
Scris 08 aprilie 2010 - 12:39
450+140 parca da mai putin decat ai platit pana la urma?
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#110
Scris 08 aprilie 2010 - 01:04
#111
Scris 08 aprilie 2010 - 04:35
#112
Scris 16 mai 2010 - 11:23
...iar problemele tehnice au fost spre inexistente...
ce mi-as da acum 2 palme
De ceva vreme (~ de cand s-a incalzit afara) la prima pornire a zilei (sau dupa ce masina face un repaus mai lung) am mari variatii la relanti si lipsa de putere. V-am mai zis despre problema asta, dar parca acum e din ce in ce mai rau.
Daca dupa ce pornesc motorul vreau sa plec imediat de pe loc (cum se si recomanda), masina nu se accelereaza aproape deloc, iar cand iau piciorul de pe acceleratie turatia scade spre 500, revine la 1200, iarasi scade etc.
Toate simptomele dureaza maxim 2-3 minute, nici vorba sa se incalzeasca motorul pana atunci. Dupa aceea, in restul zilei masina merge perfect. O sa incep cu o curatare a clapetei de acceleratie + incarcarea "anuala" cu freon si sper sa se rezolve.
Daca nu e clapeta, habar n-am ce sa fac. Ea a mai fost curatata si anul trecut, in iunie, parca n-as crede ca s-a imbacsit atat de repede.
#113
Scris 16 mai 2010 - 12:02
Sincer, "prieteneste" ... , schimba "emblema" .......
Daca nu e clapeta, habar n-am ce sa fac...
..
#114
Scris 16 mai 2010 - 12:11
O mai tin cel putin 1 an jumate, trebuie sa mearga bine pana atunci.
Stilo a fost facut si intr-o perioada f dificila pentru Fiat. Restructurari, multe disponibilizari, a fost o masina cu f multe bube, mai ales pe electrica. Fiaturile de acum nu cred ca au mai multe probleme decat orice alta marca din palierul asta de pret.
#115
Scris 16 mai 2010 - 01:42
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#116
Scris 18 mai 2010 - 06:14
#117
Scris 18 mai 2010 - 06:31
sfat nu am sa-ti dau din pacate, decat tine de ea pana poti lua ceva mai bun ca n-are sens sa o schimbi acum pentru una pe care nu o cunosti.
Un mare adevar. Iti poti programa iesiri fara probleme, ca...
Stii ca tre' sa-ti pice pompa de benzina in 240 de km...iei una la purtator si iei un punct terminus al calatoriei un hotel la 239 km.
Stii ca ..
Stii atu-urile italiencelor, asadar , asta-i viata...
Ma cam indoiesc ca sursa problemelor e cea enuntata, ea fiind o constanta, dar ...de-ar fi asa...
#118
Scris 18 mai 2010 - 06:47
#119
Scris 18 mai 2010 - 06:53
#120
Scris 22 mai 2010 - 01:01
ACrew style
#121
Scris 22 mai 2010 - 02:32
O sa scot un fisier cu parametri la relanti si cu eventualele erori.
#122
Scris 20 iunie 2010 - 03:58
Banuielile mele sunt fie o janta stramba (unde pot verifica si indrepta?), fie o janta stramba pentru trepidatia din mers si "ovalizarea" discurilor pentru trepidatia de la franarea la viteze mari.
Oricum, mai intai ma ocup de roti si pe urma, daca vibratia de la franare persista, vad ce e si cu discurile.
#123
Scris 20 iunie 2010 - 04:46
#124
Scris 20 iunie 2010 - 05:12
Greu de stabilit manopera. Hai sa iti zic ce si cum a costat:
- 150 RON antigel + manopera
- 50 RON manopera schimbat placute fata
- 120 RON bujii + manopera
- 180 RON filtre (ulei,aer,polen) + manopera
- 144 RON uleiul cumparat de mine
mda, abia acum am citit...de nu-ti place sa mesteresti, de n-ai timp, muncind cel putin 8 ore/zi, de castigi cel putin 100lei/zi, da...se merita...
Mi se pare maricica manopera.Unele operatii sunt simple, si le puteai face tu. Io, cand sadeam la bloc, pentru a mesteri, ma duceam intr-o poienita, la iarba verde, si imbinam ambele...
Schimbarea antigelului (exagerat de scump, nu cred ca ti-au intrat mai mult de 3 litri antigel pur, sa zicem g12), bujiilor, filtrelor de aer,polen, le puteai face tu si economiseai vreo 2 mil?, plus aveai satisfactia lucrului facut de catre tine.
Trepidatia ar putea fi data de catre cele doua cauze intuite si de catre tine.
Ah, io muncesc o data la cateva zile, vara, iarna o data la o saptamana, de asta nu mi-am permis o masina mai mare, lunga...in rest fiind cu juniorul la joaca...
Aceasta postare a fost editata de LKS: 20 iunie 2010 - 05:16
#125
Scris 20 iunie 2010 - 07:02
Oricum, daca tot m-as apuca singur, m-as baga doar daca e cineva acolo sa se uite, sa imi dea o palma "parinteasca" dupa ceafa in caz ca montez alea invers. Mai sunt si problemele "unde arunc uleiul uzat?" sau "cum naiba ajung la filtrul de aer?", filtru pe care mai aveau un pic si il puneau langa cutia de viteze.
Imi place sa surubaresc, dar la masini nu prea am avut ocazia pana acum. Desi cu un Fiat...
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 20 iunie 2010 - 07:04
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi