Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Fiat Stilo


  • Please log in to reply
849 replies to this topic

#101 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 07 aprilie 2010 - 09:21

Ce-ai fi recomandat, evil?
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#102 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 07 aprilie 2010 - 03:52

@evil: probabil ca ai dreptate. As face cu cea mai mare placere toate operatiunile singur daca as avea spatiu sa inchiriez si cineva sa ma supravegheze :lol:. Buna discutia cu uleiul. Eu am deschis manualul si am vazut ca cel mai bun ulei pentru clima de la noi este 10w-40.

In alta ordine de idei, la schimbarea primei bujii s-a descoperit ulei pe capul bujiei. Mecanicul mi-a spus ca ar fi cazul de o segmentare. Restul bujiilor erau ok (doar cu calamina). Am sunat la xMotors si Gabi mi-a zis ca daca nu scoate deloc fum e ok si nu are rost sa ma bag in motor deocamdata.

Dupa 15 km mersi, consumul pe bord era 11.5, cu 2L mai mic decat aveam pana acum. Discutam totusi peste ~200-300 km pentru o cifra realista.
  • 0

#103 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 07 aprilie 2010 - 04:56

Poza din manual

Thumbnail atasat

  • ulei.jpg

  • 0

#104 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 07 aprilie 2010 - 05:05

uleiul se poate schimba daca ai vreo 2 cricuri...


La ce te referi? Cu rotile spate cocotate pe vreun trotuar sau ceva de genu ... ?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#105 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 07 aprilie 2010 - 05:19

De ce pe trotoar, ai nevoie doar de acces pe undeva pe sub motor...
  • 0

#106 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 07 aprilie 2010 - 05:58

Pai daca o sa ridici doar din fata, o sa ai masina inclinata si nu o sa scoti tot uleiul. Ori o urci bagi pe rampa, ori pe elevator. Probleme ar putea aparea si la schimbarea filtrului de ulei, de ex la Symbol la primul schimb a trebuit sa'l gaurim ca sa'l putem scoate.
Plus ca, asa cum ziceai tu, 3-4 ore pentru unii poate fi mai mult decat au disponibil (fara a lua in calcul sculele necesare - torxúri, cel mai des)
Ah, si ptr schimb ulei iti trebe cheia aia patrata. Prima oara cand am schimbat la Solenza uleiul am avut surpriza sa ma chinui destul de mult pana am desfacut surubul - pana la urma am cumparat cheie speciala (si ptr baia si ptr filtru).

Ptr cine are si scule, dar mai ales timp liber, evident ca nu e greu sa faci schimburile astea :lol:

Cat a fost manopera si ptr ce anume? Cat a durat totul?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#107 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 07 aprilie 2010 - 10:44

Greu de stabilit manopera. Hai sa iti zic ce si cum a costat:
- 150 RON antigel + manopera
- 50 RON manopera schimbat placute fata
- 120 RON bujii + manopera
- 180 RON filtre (ulei,aer,polen) + manopera
- 144 RON uleiul cumparat de mine
  • 0

#108 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 08 aprilie 2010 - 11:38

Destul de scumpe si piesele. La bujii ma asteptam, la antigel la fel, da la filtre nu credeam ca trece de maxim 150. Cam cat timp pe tie astea? De obicei la ce interval de km/timp faci schimbul de ulei?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#109 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 08 aprilie 2010 - 12:39

Graficul ala din manual e cam ciudat... adica un 5w40 rezista pana la 30 grade cu plus? LOL! :rolleyes: :lol:

Imagine amplasata

450+140 parca da mai putin decat ai platit pana la urma?
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#110 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 aprilie 2010 - 01:04

Nu-i ciudat deloc. Si nu mai pune graficul ala ca n-are nicio relevanta. Motoare diferite cer uleiuri cu viscozitati diferite.
  • 0

#111 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 08 aprilie 2010 - 04:35

Ca sa lamurim cu preturile. Totalul a fost de aproximativ 600 RON pentru piese + manopera. In afara de ulei, totul a fost cumparat de la service-ul unde am facut lucrarea si care, dupa calculele mele, mi-a dat un pret total destul de bun.
  • 0

#112 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 16 mai 2010 - 11:23

...iar problemele tehnice au fost spre inexistente...


ce mi-as da acum 2 palme :)

De ceva vreme (~ de cand s-a incalzit afara) la prima pornire a zilei (sau dupa ce masina face un repaus mai lung) am mari variatii la relanti si lipsa de putere. V-am mai zis despre problema asta, dar parca acum e din ce in ce mai rau.

Daca dupa ce pornesc motorul vreau sa plec imediat de pe loc (cum se si recomanda), masina nu se accelereaza aproape deloc, iar cand iau piciorul de pe acceleratie turatia scade spre 500, revine la 1200, iarasi scade etc.

Toate simptomele dureaza maxim 2-3 minute, nici vorba sa se incalzeasca motorul pana atunci. Dupa aceea, in restul zilei masina merge perfect. O sa incep cu o curatare a clapetei de acceleratie + incarcarea "anuala" cu freon si sper sa se rezolve.

Daca nu e clapeta, habar n-am ce sa fac. Ea a mai fost curatata si anul trecut, in iunie, parca n-as crede ca s-a imbacsit atat de repede.
  • 0

#113 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 16 mai 2010 - 12:02

.....
Daca nu e clapeta, habar n-am ce sa fac...
..

Sincer, "prieteneste" ... , schimba "emblema" .. :)
  • 0

#114 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 16 mai 2010 - 12:11

Pe praful asta, cred ca iau cam cat ar lua si Msbls pe Marcel dupa toate reparatiile :).

O mai tin cel putin 1 an jumate, trebuie sa mearga bine pana atunci.

Stilo a fost facut si intr-o perioada f dificila pentru Fiat. Restructurari, multe disponibilizari, a fost o masina cu f multe bube, mai ales pe electrica. Fiaturile de acum nu cred ca au mai multe probleme decat orice alta marca din palierul asta de pret.
  • 0

#115 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 16 mai 2010 - 01:42

sfat nu am sa-ti dau din pacate, decat tine de ea pana poti lua ceva mai bun ca n-are sens sa o schimbi acum pentru una pe care nu o cunosti. :)
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#116 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 18 mai 2010 - 06:14

Cred ca am dibuit sursa problemelor. Pompa de unde alimentez. Revin cu detalii cand o sa fiu sigur :blink:.
  • 0

#117 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 18 mai 2010 - 06:31

sfat nu am sa-ti dau din pacate, decat tine de ea pana poti lua ceva mai bun ca n-are sens sa o schimbi acum pentru una pe care nu o cunosti. :(


Un mare adevar. Iti poti programa iesiri fara probleme, ca...
Stii ca tre' sa-ti pice pompa de benzina in 240 de km...iei una la purtator si iei un punct terminus al calatoriei un hotel la 239 km.

Stii ca .. :blink:

Stii atu-urile italiencelor, asadar , asta-i viata...

Ma cam indoiesc ca sursa problemelor e cea enuntata, ea fiind o constanta, dar ...de-ar fi asa...
  • 0

#118 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 18 mai 2010 - 06:47

Eu banuiesc ca si cauza o bobina de inductie obosita.
  • 0

#119 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 18 mai 2010 - 06:53

Asta nu ar trebui sa apara pe tester?
  • 0

#120 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 22 mai 2010 - 01:01

Apropo, ce zice testerul? Lasa clapeta ca n-are nimic, verifica senzor de turatie, de ax cu came.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#121 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 22 mai 2010 - 02:32

Nu am mai avut timp sa-l pun pe masina.

O sa scot un fisier cu parametri la relanti si cu eventualele erori.
  • 0

#122 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 20 iunie 2010 - 03:58

Un scurt drum prin afara orasului mi-a confirmat ce incepusem sa banuiesc de ceva vreme: la viteze >90km/h se simte o vibratie, am impresia ca vine de la roata stanga din fata. Vibratia se accentueaza simtitor (deranjant) la frana.

Banuielile mele sunt fie o janta stramba (unde pot verifica si indrepta?), fie o janta stramba pentru trepidatia din mers si "ovalizarea" discurilor pentru trepidatia de la franarea la viteze mari.

Oricum, mai intai ma ocup de roti si pe urma, daca vibratia de la franare persista, vad ce e si cu discurile.
  • 0

#123 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 20 iunie 2010 - 04:46

Eu am indreptat jantele de la Ibiza la Autosoft Dudesti si au iesit impecabil (testate ulterior in alte 2 locatii), dar are si Relu o recomandare cu privire la asta :rolleyes:
  • 0

#124 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 20 iunie 2010 - 05:12

Greu de stabilit manopera. Hai sa iti zic ce si cum a costat:
- 150 RON antigel + manopera
- 50 RON manopera schimbat placute fata
- 120 RON bujii + manopera
- 180 RON filtre (ulei,aer,polen) + manopera
- 144 RON uleiul cumparat de mine


mda, abia acum am citit...de nu-ti place sa mesteresti, de n-ai timp, muncind cel putin 8 ore/zi, de castigi cel putin 100lei/zi, da...se merita...

Mi se pare maricica manopera.Unele operatii sunt simple, si le puteai face tu. Io, cand sadeam la bloc, pentru a mesteri, ma duceam intr-o poienita, la iarba verde, si imbinam ambele...

Schimbarea antigelului (exagerat de scump, nu cred ca ti-au intrat mai mult de 3 litri antigel pur, sa zicem g12), bujiilor, filtrelor de aer,polen, le puteai face tu si economiseai vreo 2 mil?, plus aveai satisfactia lucrului facut de catre tine.

Trepidatia ar putea fi data de catre cele doua cauze intuite si de catre tine.

Ah, io muncesc o data la cateva zile, vara, iarna o data la o saptamana, de asta nu mi-am permis o masina mai mare, lunga...in rest fiind cu juniorul la joaca... :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de LKS: 20 iunie 2010 - 05:16

  • 0

#125 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 20 iunie 2010 - 07:02

Si eu as vrea sa le fac singur, cu siguranta nu intru in categoria cu peste 100RON zi :lol:. Partea cu orele muncite se aplica, dar nu si remuneratia.

Oricum, daca tot m-as apuca singur, m-as baga doar daca e cineva acolo sa se uite, sa imi dea o palma "parinteasca" dupa ceafa in caz ca montez alea invers. Mai sunt si problemele "unde arunc uleiul uzat?" sau "cum naiba ajung la filtrul de aer?", filtru pe care mai aveau un pic si il puneau langa cutia de viteze.

Imi place sa surubaresc, dar la masini nu prea am avut ocazia pana acum. Desi cu un Fiat... :lol:

Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 20 iunie 2010 - 07:04

  • 0




3 useri citesc subiectul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi