Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Fiat Stilo


  • Please log in to reply
849 replies to this topic

#126 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 iunie 2010 - 07:15

Eu m-am saturat de surubarit. As da oricit numa sa faca altu... :lol:
  • 0

#127 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 20 iunie 2010 - 10:42

Eu m-am saturat de surubarit. As da oricit numa sa faca altu... :(

:lol: :lol: :lol:

Suna-ma cand ai de pus apa la stropitoare... :)
Nu-mi mai trebe alta ocupatie, imi pot permite sa vin cu avionul, ca la modelele exclusiviste... :)
  • 0

#128 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 iunie 2010 - 10:49

:lol: :lol: :lol:
  • 0

#129 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 20 iunie 2010 - 10:51

, filtru pe care mai aveau un pic si il puneau langa cutia de viteze.


Pai, E langa cutia de viteze, la vreo 15cm de ea :lol: :lol:
  • 0

#130 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 20 iunie 2010 - 10:54

:lol: ...sa aiba centrul de greutate cat mai jos...avand filoane de ferrari... :lol:

Aceasta postare a fost editata de LKS: 20 iunie 2010 - 10:56

  • 0

#131 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 20 iunie 2010 - 11:27

Jantele cum se verifica daca sunt strambe? Exista vreun aparat sau la "ochiul mesterului" si dupa "buzunarul clientului" ?

PS: Bineinteles ca are pedigree de supercar. Si alea tot la fel de des se strica. :lol: Ar fi fost comparativa si la performante daca ar fi avut de 5-6 ori mai putine kg.

Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 20 iunie 2010 - 11:32

  • 0

#132 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 iunie 2010 - 11:36

La vulcanizare pe masina de echilibrat se vede imediat.
  • 0

#133 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 21 iunie 2010 - 05:17

PS: Bineinteles ca are pedigree de supercar. Si alea tot la fel de des se strica. :lol:

haha
am ras de m-am indoit la asta :lol:
foarte tare
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#134 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 iunie 2010 - 06:00

Jantele se pun singure (fără anvelopă) pe nişte aparate la autosoft şi le scoate bine, unele de aliaj dacă sunt rău deformate pot prezenta riscul de a se sparge.

Alta e problema, îndrepţi janta, pui şi anvelopa, o echilibrezi cât de cât, dar anvelopa poate să fie tot deformată, chiar puţin şi atunci reapar trepidaţiile imediat sau după scurt timp. Soluţie finală în România nu prea există din cauza drumurilor extrem de proaste.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#135 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 21 iunie 2010 - 07:06

Mersi de informatii!

O sa le iau pe rand, in ordinea pretului. Mai intai ma ocup de geometrie + jante si dupa aceea, daca problema persista, ma uit si la discuri.
  • 0

#136 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 iunie 2010 - 07:15

Nişte discuri puternic ovalizate sau încărcate pot da senzaţie de vibraţie şi la mers, iar la frână se manifestă chiar violent.

Poţi încerca şi o măsurare şi rectificate de disc, dacă vrei te trimit unde şi le-a făcut nae.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#137 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 21 iunie 2010 - 07:40

Chiar ar fi de preferat sa le verific undeva inainte sa le schimb. Daca s-ar putea si repara ar fi excelent!

Da-mi te rog adresa/nr de telefon pentru acel service.

PS: Cine e Nae? :D
  • 0

#138 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 iunie 2010 - 07:49

Gata.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#139 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 21 iunie 2010 - 10:31

Multumesc cata pentru date, am primit!

Cand imi mai revin cu fondurile "studentesti" o sa ma ocup si de masina.
  • 0

#140 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 iunie 2010 - 10:42

Sincer am uitat cât l-a costat, dacă îl prind îl întreb, dar sună şi vezi cum stă treaba. Eu trebuia să mă duc cu ale mele, dar deja nu mai pot fi recuperate.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#141 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 21 iunie 2010 - 10:44

Mai e un atelier, mic, vechi, cu un mega meserias pe care-l stiu de vreo 20 ani, care face minuni in indreptat jantele.
  • 0

#142 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 21 iunie 2010 - 11:15

Dupa ce rezolvi cu jantele si geometria iti recomand si o verificare a discurilor, dar, in functie de costuri, ti-as recomanda discuri noi, ca alea sigur nu au fost schimbate vreodata...
  • 0

#143 gabone_blondy

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 1 Mesaje:
Inregistrat: 17-iulie 10
  • Location:craiova
  • Marca:fiat
  • Model:stilo
  • Motorizare:1,6 16v

Scris 17 iulie 2010 - 09:23

Salut!

Nu stiu cat interes va atrage topic-ul asta, masina asta nu se mai fabrica de ceva vreme. Singurii clientii care o mai cumpara, sunt "curajosii" care nu se sperie de prostul renume al FIAT si cei care habar nu au cu ce se mananca o masina si au impresia ca la 1500 consuma putin si merge bine ca nu se aude motoru. No comment. :lol: Inutil sa mai spun ca masinile apartinand primei categorii au muuult mai putine probleme decat cele din a 2-a categorie.

Acum, sa trecem la masina mea. Este modelul Stilo, renumit pt electrica facuta parca sa mearga intr-o atmosfera de laborator, nu afara unde diferentele de temperatura pot sa ajunga si la 60 de grade, mai intra apa, praf etc.

Masina mea este un Stilo din 2002 cu motorul de 1.8 benzina de 133 cai. Il conduc de 2 ani, iar masina e "in familie" de 2 ani si jumatate. In timpul asta am facut ~25.000 km, iar problemele tehnice au fost spre inexistente ( sa nu o deochi ;) ). Dotari:
-ABS+ESP
- servodirectie electrica cu 2 moduri si care se intareste odata cu cresterea vitezei
- oglinzi electrice si incalzite
- geamuri electrice
- 8 sau 6 (spre rusinea mea nu stiu sigur, bunul simt imi spune 6, dar pe anuntul de cumparare scria 8) airbaguri
- aer conditionat
- mp3 player Clarion ( thanks to Relu :lol: )

De-a lungul timpului am schimbat distributia, discurile si placutele pe spate, o bieleta antiruliu si cureaua de la accesorii. Singura problema notabila este eroarea "Airbag failure", celebra pe stilo, care se pare ca la mine are ca sursa senzorul din scaun si care nou costa 1200 RON. :lol: Probabil ca il voi inlocui cu un modul care simuleaza prezenta permanenta a unei persoane de 80 kg.


am si eu o mare problema.nu mi se mai accelereaza mai mult de 3000 de ture.am fost cu ea la trei serviceuri si nu-i da nimeni de cap,le da pe tester ca e clapeta da nu e clapeta ca am probat-o pe alt stilo si merge.nu stiu ce sa fac daca ma puteti ajuta .multumesc
  • 0

#144 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 30 august 2010 - 09:47

De ceva vreme (~ de cand s-a incalzit afara) la prima pornire a zilei (sau dupa ce masina face un repaus mai lung) am mari variatii la relanti si lipsa de putere. V-am mai zis despre problema asta, dar parca acum e din ce in ce mai rau.

Daca dupa ce pornesc motorul vreau sa plec imediat de pe loc (cum se si recomanda), masina nu se accelereaza aproape deloc, iar cand iau piciorul de pe acceleratie turatia scade spre 500, revine la 1200, iarasi scade etc.

Toate simptomele dureaza maxim 2-3 minute, nici vorba sa se incalzeasca motorul pana atunci. Dupa aceea, in restul zilei masina merge perfect. O sa incep cu o curatare a clapetei de acceleratie + incarcarea "anuala" cu freon si sper sa se rezolve.


Simptomele se repeta intotdeauna la prima pornire a zilei, indiferent cata benzina am in rezervor sau ora la care plec. As zice ca la orice pauza mai mare de cateva ore incepe sa faca asa. Simptomele sunt aceleasi ca mai sus, cu mentiunea ca am inceput sa stau un minut inainte sa plec ca sa pot merge linistit.

Am pus tester-ul si nu a aparut nici o eroare. Daca are cineva idei, ascult. Mi se pare foarte ciudat ca face doar la prima pornire, intotdeauna aceeasi perioada de timp, iar de mers merge perfect. :lol:
  • 0

#145 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 30 august 2010 - 09:52

Sa fie de la senzorul de temperatura de pe circuitul de racire? E posibil ca dumnealui sa trimita info proaste la ECU, sau sa nu trimita deloc...
Ati verificat si furtunele de tur-retur?
Si ar mai fi si filtrul de benzina, poate nu e schimbat demult.

Oricum cand dai de vreo nenorocire d'asta care nu se vede pe tester, primul lucru eu zic sa fie schimbate toate consumabilele si apoi cercetat...
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#146 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 30 august 2010 - 11:11

Dupa parerea mea, consumabilele nu prea au totusi legatura in cazul asta, pentru ca simptomele nu se mentin in functionare.

La A3'ul tatalui meu fluctua turatia la pornire, ulterior (la un an distanta) a ajuns sa i se opreasca motorul in mers si sa nu mai porneasca. Desi initial s'a crezut ca e vb de injectoare infundate, curatarea lor nu a rezolvat problema. Ce'a fost de fapt? O mufa care nu facea contact perfect la rampa injectoarelor.

E ciudata situatia ptr ca simptomele sunt numai la rece. Ai putea incerca sa o pui pe tester inca o data, insa ezac la prima pornire din zi. Nu prea cred sa nu apara nimic cand simptomele sunt prezente.
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#147 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 31 august 2010 - 11:41

Singura solutie va fi probabil sa las masina in service o noapte pentru a vedea si baietii cu ochii lor 'minunea'. In prealabil o sa schimb fisele si o sa ii rog sa curete ce mufe mai sunt pe acolo.
  • 0

#148 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 31 octombrie 2010 - 03:52

cadou de halloween

Thumbnail atasat

  • IMAGE_263.jpg

Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 31 octombrie 2010 - 03:53

  • 0

#149 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 31 octombrie 2010 - 05:12

daca n-ai dat treat ai primit trick :)
sorry stiu ca nu-i de ras ;) , dar nu m-am putut abtine. e scump un geam de stop? :wub:
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#150 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 31 octombrie 2010 - 07:02

O sa fac pe CASCO ca mai am si alte chestii de rezolvat. Lampa spate am vazut cu 380 RON, dar cred ca era cu totul, nu doar sticla.
  • 0




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi