Fiat Stilo
#126
Scris 20 iunie 2010 - 07:15
#127
Scris 20 iunie 2010 - 10:42
Eu m-am saturat de surubarit. As da oricit numa sa faca altu...
Suna-ma cand ai de pus apa la stropitoare...
Nu-mi mai trebe alta ocupatie, imi pot permite sa vin cu avionul, ca la modelele exclusiviste...
#128
Scris 20 iunie 2010 - 10:49
#129
Scris 20 iunie 2010 - 10:51
Pai, E langa cutia de viteze, la vreo 15cm de ea, filtru pe care mai aveau un pic si il puneau langa cutia de viteze.
#130
Scris 20 iunie 2010 - 10:54
Aceasta postare a fost editata de LKS: 20 iunie 2010 - 10:56
#131
Scris 20 iunie 2010 - 11:27
PS: Bineinteles ca are pedigree de supercar. Si alea tot la fel de des se strica. Ar fi fost comparativa si la performante daca ar fi avut de 5-6 ori mai putine kg.
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 20 iunie 2010 - 11:32
#132
Scris 20 iunie 2010 - 11:36
#133
Scris 21 iunie 2010 - 05:17
hahaPS: Bineinteles ca are pedigree de supercar. Si alea tot la fel de des se strica.
am ras de m-am indoit la asta
foarte tare
#134
Scris 21 iunie 2010 - 06:00
Alta e problema, îndrepţi janta, pui şi anvelopa, o echilibrezi cât de cât, dar anvelopa poate să fie tot deformată, chiar puţin şi atunci reapar trepidaţiile imediat sau după scurt timp. Soluţie finală în România nu prea există din cauza drumurilor extrem de proaste.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#135
Scris 21 iunie 2010 - 07:06
O sa le iau pe rand, in ordinea pretului. Mai intai ma ocup de geometrie + jante si dupa aceea, daca problema persista, ma uit si la discuri.
#136
Scris 21 iunie 2010 - 07:15
Poţi încerca şi o măsurare şi rectificate de disc, dacă vrei te trimit unde şi le-a făcut nae.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#137
Scris 21 iunie 2010 - 07:40
Da-mi te rog adresa/nr de telefon pentru acel service.
PS: Cine e Nae?
#138
Scris 21 iunie 2010 - 07:49
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#139
Scris 21 iunie 2010 - 10:31
Cand imi mai revin cu fondurile "studentesti" o sa ma ocup si de masina.
#140
Scris 21 iunie 2010 - 10:42
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#141
Scris 21 iunie 2010 - 10:44
#142
Scris 21 iunie 2010 - 11:15
#143
Scris 17 iulie 2010 - 09:23
Salut!
Nu stiu cat interes va atrage topic-ul asta, masina asta nu se mai fabrica de ceva vreme. Singurii clientii care o mai cumpara, sunt "curajosii" care nu se sperie de prostul renume al FIAT si cei care habar nu au cu ce se mananca o masina si au impresia ca la 1500 consuma putin si merge bine ca nu se aude motoru. No comment. Inutil sa mai spun ca masinile apartinand primei categorii au muuult mai putine probleme decat cele din a 2-a categorie.
Acum, sa trecem la masina mea. Este modelul Stilo, renumit pt electrica facuta parca sa mearga intr-o atmosfera de laborator, nu afara unde diferentele de temperatura pot sa ajunga si la 60 de grade, mai intra apa, praf etc.
Masina mea este un Stilo din 2002 cu motorul de 1.8 benzina de 133 cai. Il conduc de 2 ani, iar masina e "in familie" de 2 ani si jumatate. In timpul asta am facut ~25.000 km, iar problemele tehnice au fost spre inexistente ( sa nu o deochi ). Dotari:
-ABS+ESP
- servodirectie electrica cu 2 moduri si care se intareste odata cu cresterea vitezei
- oglinzi electrice si incalzite
- geamuri electrice
- 8 sau 6 (spre rusinea mea nu stiu sigur, bunul simt imi spune 6, dar pe anuntul de cumparare scria 8) airbaguri
- aer conditionat
- mp3 player Clarion ( thanks to Relu )
De-a lungul timpului am schimbat distributia, discurile si placutele pe spate, o bieleta antiruliu si cureaua de la accesorii. Singura problema notabila este eroarea "Airbag failure", celebra pe stilo, care se pare ca la mine are ca sursa senzorul din scaun si care nou costa 1200 RON. Probabil ca il voi inlocui cu un modul care simuleaza prezenta permanenta a unei persoane de 80 kg.
am si eu o mare problema.nu mi se mai accelereaza mai mult de 3000 de ture.am fost cu ea la trei serviceuri si nu-i da nimeni de cap,le da pe tester ca e clapeta da nu e clapeta ca am probat-o pe alt stilo si merge.nu stiu ce sa fac daca ma puteti ajuta .multumesc
#144
Scris 30 august 2010 - 09:47
De ceva vreme (~ de cand s-a incalzit afara) la prima pornire a zilei (sau dupa ce masina face un repaus mai lung) am mari variatii la relanti si lipsa de putere. V-am mai zis despre problema asta, dar parca acum e din ce in ce mai rau.
Daca dupa ce pornesc motorul vreau sa plec imediat de pe loc (cum se si recomanda), masina nu se accelereaza aproape deloc, iar cand iau piciorul de pe acceleratie turatia scade spre 500, revine la 1200, iarasi scade etc.
Toate simptomele dureaza maxim 2-3 minute, nici vorba sa se incalzeasca motorul pana atunci. Dupa aceea, in restul zilei masina merge perfect. O sa incep cu o curatare a clapetei de acceleratie + incarcarea "anuala" cu freon si sper sa se rezolve.
Simptomele se repeta intotdeauna la prima pornire a zilei, indiferent cata benzina am in rezervor sau ora la care plec. As zice ca la orice pauza mai mare de cateva ore incepe sa faca asa. Simptomele sunt aceleasi ca mai sus, cu mentiunea ca am inceput sa stau un minut inainte sa plec ca sa pot merge linistit.
Am pus tester-ul si nu a aparut nici o eroare. Daca are cineva idei, ascult. Mi se pare foarte ciudat ca face doar la prima pornire, intotdeauna aceeasi perioada de timp, iar de mers merge perfect.
#145
Scris 30 august 2010 - 09:52
Ati verificat si furtunele de tur-retur?
Si ar mai fi si filtrul de benzina, poate nu e schimbat demult.
Oricum cand dai de vreo nenorocire d'asta care nu se vede pe tester, primul lucru eu zic sa fie schimbate toate consumabilele si apoi cercetat...
#146
Scris 30 august 2010 - 11:11
La A3'ul tatalui meu fluctua turatia la pornire, ulterior (la un an distanta) a ajuns sa i se opreasca motorul in mers si sa nu mai porneasca. Desi initial s'a crezut ca e vb de injectoare infundate, curatarea lor nu a rezolvat problema. Ce'a fost de fapt? O mufa care nu facea contact perfect la rampa injectoarelor.
E ciudata situatia ptr ca simptomele sunt numai la rece. Ai putea incerca sa o pui pe tester inca o data, insa ezac la prima pornire din zi. Nu prea cred sa nu apara nimic cand simptomele sunt prezente.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#147
Scris 31 august 2010 - 11:41
#149
Scris 31 octombrie 2010 - 05:12
sorry stiu ca nu-i de ras , dar nu m-am putut abtine. e scump un geam de stop?
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#150
Scris 31 octombrie 2010 - 07:02
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi