Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Fiat Stilo


  • Please log in to reply
849 replies to this topic

#76 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 14 februarie 2010 - 02:05

Din cauza gazelor acide. La fumigene evacuarea e "captusita" cu cenusa si o protejeaza intr-o mare masura ...
  • 0

#77 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 14 februarie 2010 - 08:21

Hai ma. Doar nu scot benzinarele gaze acide.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#78 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 14 februarie 2010 - 08:58

Oricum e mai putin periculos decit ce scot fumigenele pe hornuri :) :) :)

In spark-ignition engines exhaust gas from an internal combustion engine whose fuel includes nitromethane, contains nitric acid vapour, which when inhaled causes a muscular reaction making it impossible to breathe, and people exposed to it should wear a gas mask.


Substances in Diesel Exhaust Listed by Cal EPA as Toxic Air Contaminants

[ red indicates an endocrine disruptor ]
acetaldehyde inorganic lead
acrolem manganese compounds
aniline mercury compounds
antimony compounds methanol
arsenic methyl ethyl ketone
benzene naphthalene
beryllium compounds nickel
biphenyl 4-nitrobiphenyl
bis{2-ethylhexyl]phthalate phenol
1,3-butakiene phosphorus
cadmium polycyclic organic matter, including polycyclic aromatic hydrocarbons (PAHs)
chlorine
chlorobenzene propionaldehyde
chromium compounds selenium compounds
cobalt compounds styrene
creosol isomers toluene
cyanide compounds xylene isomers and mixtures
dibutylphthalate o-xylenes
dioxins and dibenzofurans m-xylenes
ethyl benzene p-xylenes
formaldehyde


http://www.mindfully...t-Toxicants.htm

.................

80% din monoxidul de carbon şi 40% din oxidul de azot şi hidrocarburi rezultă din arderea gazului şi a combustibililor diesel

http://www.edux.ro/d...icol.php?id=453
.................

:)

Aceasta postare a fost editata de Relu: 14 februarie 2010 - 09:09

  • 0

#79 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 14 februarie 2010 - 10:09

Pot sa te refuz? Doar e Valentine's Day maine! :lol:

Cat despre toba, ma documentez de acum. Probabil ca la vara o schimb, mai sunt si alte lucruri de facut/cumparat.


Solutii mai ieftine:
-toba sh, de la o masina din an mai bun(nu-i ca la vinuri) :)
-toba inox facuta de meserias :lol:
-toba ,,universala''.
  • 0

#80 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 14 februarie 2010 - 11:55

Cred ca o sa merg pe o toba de inox de la un producator mai cunoscut. Din cate am citit, motorul asta de 1.8 e zgomotos din nastere, nu are treaba cu evacuarea. Asta nu o sa ma impiedice sa caut o toba care sa ii dea un sunet placut.

Apropo de ideea cu toba SH, mi-am adus aminte de o faza de pe forumul monomarca Fiat. Au descoperit posesorii de Linea ca masina lor si Ferrari 599 Fiorano au mai mult decat originea in comun: tineti-va bine...au acelasi capac la borcanul cu lichid de frana! :lol:
  • 0

#81 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 14 februarie 2010 - 12:34

Pai, e o varianta scumpa alegerea ta, adica se duce-n vreo 10 mil, chiar pejte? :lol:
  • 0

#82 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 14 februarie 2010 - 02:41

Eu as pune o toba chioara, cit mai ieftina.
  • 0

#83 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 14 februarie 2010 - 05:51

Ecologistule!
  • 0

#84 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 14 februarie 2010 - 05:57

Pai da mah. Daca pune una de inox, va tine mai mult decit masina. La ce bun ? Una noua, chioara, costa 3 lei si tine citiva ani.

Sa caut una de evo sau ceva pe la mine. Poate scapa "moka" :lol:
  • 0

#85 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 14 februarie 2010 - 06:00

E un usor paradox...initial ar fi pus toba in vara, buget limitat, amu' o arde cu inox, producator renumit... :lol:

Evident, tre' sa raportezi costul tobei la valoarea masinii, valoare in sens material, performante...

Aceasta postare a fost editata de LKS: 14 februarie 2010 - 06:01

  • 0

#86 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 14 februarie 2010 - 07:31

Masina o sa o mai tin macar 2 ani. Sa vad, a luat un coleg de forum un Bosal, tot pentru Stilo, dar cu motorul de 1.6, la 190 RON. Cel mai ieftin inox l-am vazut intr-o cautare rapida la vreo 500 RON, se pare ca nu merita.

@Relu: Apreciez oferta, dar cred ca toba de Evo e cam restrictiva pentru motorul asta :lol: .

Buget se poate crea pentru ceva care merita. Daca o toba normala ma tine 3 ani sa zicem si costa 200 RON, nu vad de ce as investi eu pentru linistea viitorului proprietar. :lol:
  • 0

#87 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 04 aprilie 2010 - 10:43

Ne reintoarcem la Stilo...

Zilele astea vreau sa merg sa-i fac revizia si am primit urmatoarea oferta de la service-ul unde merg de obicei:
- filtru aer, ulei, polen + manopera
- manopera schimb ulei
- bujii NGK + manopera
- antigel Paraflu UP + manopera ?

la 450 RON. Cum vi se pare?

Eu mai trebuie sa cumpar uleiul si, conform cartii, cel mai bun ulei pentru motorul meu si clima de la noi este 10w-40 (-20grade - +40 grade). Totusi, nu prea stiu catre ce firma/produs sa merg. Am mai multe variante:
- recomandarea producatorului (Selenia este firma de casa a Fiat)
- Castrol Magnatec 10W-40
- Mobil 1 Super S

Ciudat este ca toti producatorii de uleiuri unde am gasit "Configuratoare" imi recomanda 5w-40 (Castrol.

Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 04 aprilie 2010 - 10:43

  • 0

#88 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 04 aprilie 2010 - 10:47

Dar Motul-u' ce are? :lol:

http://www.garajul.r...post__p__422970
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#89 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 04 aprilie 2010 - 10:56

Pretul din oferta asta e in euro, fara TVA?

LE: acum am vazut ca, ceea ce credeam eu ca reprezinta pretul, este de fapt modul de ambalare :lol:. Astept sa imi raspunda cei de importator cu o oferta.

Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 04 aprilie 2010 - 10:59

  • 0

#90 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 04 aprilie 2010 - 10:59

Nu vad niciun pret ... :lol:
  • 0

#91 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 05 aprilie 2010 - 12:43

E maxim 200ron, 5L. Poate chiar mai putin.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#92 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 05 aprilie 2010 - 01:32

450 ron ptr ce'i mentionat mai sus mi se pare ok, bujiile, filtrele si antigelul sunt undeva in jur de 250 ron, iar daca pentru schimbatul bujiilor mai trebe si demontat cate ceva (la A3'ul tatalui meu, de ex, a fost ceva de munca + documentatie in prealabil), se justifica si manopera
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#93 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 05 aprilie 2010 - 01:42

Din cate stiu eu, fiat are uleiul propriu, selenia parca...am vazut mai tarziu ca ai scris,citisem doar ultimile posturi. Am un amic cu un magazin de piese si toti cumpara pt fiat numai selenia

Aceasta postare a fost editata de tibitu: 05 aprilie 2010 - 01:44

  • 0

#94 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 05 aprilie 2010 - 01:55

Da, am auzit pareri si pareri cu privire la Selenia.

In alta ordine de idei, am primit oferta de la Racing Nick pt 5L de motul 10W-40 la ~140 RON 5L. E ok, cam la acelasi pret cu Castrol si Mobil, asa ca o sa merg pe Motul.
  • 0

#95 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 05 aprilie 2010 - 02:09

Ce tip de Motul e? E semisintetic?
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#96 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 05 aprilie 2010 - 02:18

in mail mi-a raspuns ca ar fi 8100 Synergie 10W-40. Pe site la motul nu apare asa ceva asa ca eu cred ca se referea la 6100 Synergie. Da, e semi-sintetic, asa cere producatorul pentru clima noastra :lol:.
  • 0

#97 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 06 aprilie 2010 - 04:28

Daca e semisintetic inseamna ca e 6100.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#98 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 06 aprilie 2010 - 07:24

Am "ridicat" uleiul, pare yummy! :D

Ca sa spulber orice dubiu, modelul este 6100 Synergie+. Pe el scrie ca ar fi realizat printr-un procedeu numit Technosynthese, proprietar Motul. Chiar sunt curios ce inseamna, unii zic ca ar fi sintetic, iar altii ca ar fi doar o smecherie de marketing.

Eu am inteles ca ar fi semi-sintetic, dar aditivat a.i. sa se comporte ca un ulei sintetic (am unele indoieli totusi).

Maine la prima ora sun programat la revizie, dar nu cred ca o sa simt vreo diferenta din cauza uleiului. Asta se va vedea in timp. Totusi, nu e ca si cum as fi avut floriol pana acum ( ©Relu :D ) si de abia acum trec pe un ulei adevarat. :rolleyes:

@andrei: Am calculat bine inainte sa le accept oferta. Baietii numai cu Fiat, Alfa si Lancia lucreaza asa ca ar trebui sa stie cam tot ce misca pe acolo. Nu sunt chiar cel mai ieftin service, dar pentru operatiuni mai laborioase merita.

Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 06 aprilie 2010 - 07:27

  • 0

#99 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 07 aprilie 2010 - 09:00

Tocmai vroiam sa recomand "ceva" 5w40 sintetic, masina totusi se tureaza si nu e foarte molcoma. Ai facut diagnoza? Pretu ala pare normal, ai putea sa schimbi singurel bujiile si filtru de aer/polen.

Aceasta postare a fost editata de EvilOne: 07 aprilie 2010 - 09:02

  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#100 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 07 aprilie 2010 - 09:08

Filtrul de aer am observat la el ca e pus intr-un loc putin cam dubios si nu pare usor de schimbat... Filtrul de polen e prin spatele torpedoului cred, bujiile se pot schimba relativ usor, uleiul se poate schimba daca ai vreo 2 cricuri... Toate asta iti pot lua cam 3-4 ore daca nu te pricepi, sau cam 100roni la niste baieti care fac asta in fiecare zi...
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi