Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Skoda Fabia Combi 1,4Tdi-Pd 80Cp


  • Please log in to reply
359 replies to this topic

#1 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 25 ianuarie 2010 - 05:01

Tinand cont de faptul ca topicul initial al masinii, creat pe vremea defunctului autoshow, pare a fi irecuperabil si cum Fabia a dovedit cu prisosinta ca-si merita topicul ei, am sa incerc sa refac eu topicul; voi posta doar posturile scrise de mine la vremea respectiva (si nici alea toate), posturile altor membri nefiindu-mi accesibile.
In ordine cronologica:

Imi trebuia o masina de oras. Dar in acelasi timp sa fie si suficient de spatioasa pt a putea transporta unele obiecte putin agabaritice, si nu neaparat grele, mai mult volum. Sa aiba unele dotari la nivelul anului 2005 si sa aiba o motorizare diesel. Cel mai bine s-ar fi incadrat o compacta, insa dimensiunile exterioare erau cam la limita (avand in vedere cele dorite de mine si cresterea constanta a dimensiunilor clasei), iar spatiul portbagajului, desi are o valoare buna ca si volum, compartimentarea acestuia nu permitea transportarea facila a obiectelor agabaritice amintite. Si ar mai fi trebuit sa se incadreze intr-un buget de 15-16k Euro, valoare cu tot cu taxe. Plus faptul ca de regula prefer o masina dintr-o clasa mai mica, dar bine accesorizata decat o masina dintr-o clasa superioara dar mai slab dotata.
Astfel a trebuit sa aleg din clasa mica, modelele care ofereau versiunea de caroserie combi/break/sw, avand in vedere criteriile de spatiu si dimensiuni ext., si practicabilitate, aspecte importante in selectia mea. Aici, in finala, s-au incadrat : Skoda Fabia Combi si Peugeot 206 SW (care, in versiunea Starline cu motorizarea 1,6 Hdi 110cp este o masina deosebita). Unde a castigat Fabia sau unde a pierdut 206-le, in ceea ce priveste strict optiunea mea :
- spatiu interior mai mare, cam din toate punctele de vedere. Nu sunt diferente majore, dar se simt
- garda la sol mai buna, adica mai mare
- dovada / impresia unei robusteti mai mari in genere a masinii
- unele finisaje si imbinari mai bune
- faptul ca inca nu a schimbat generatia, mai dureaza aprox. 1 an
- disponibilitate mai mare de service-are si piese. Aici nu am in vedere in primul rand dealer-ii
- o chestiune apreciabila momentan (in viitor vom vedea) valoare si viteza de revanzare mai bune
- aspecte practice: accesul la roata de rezerva prin portbagaj (la 206 este pe sub masina), acoperire spatiu portbagaj cu sistem rulant
- o chestiune pur subiectiva: la 206 nu-mi place forma si pozitionarea clantei ext. de la usile spate
Initial optasem pt motorizarea de 1,9 Tdi 101cp, care ar fi fost un plus placut pe aceasta masina. Insa la momentul lansarii comenzii diferenta la pret ddp de lista a fost (inca este) de 1.750 Euro, ceea ce tradus intr-un leasing de 4 ani, cu toate costurile suplimentare adaugate (diferenta la Casco, dobanda, rca, etc.) ar fi dus la o diferenta finala de 2.500-3.000 Euro. Din care, la momentul revanzarii as mai fi recuperat aprox. 500Euro (mai mult doar de la un cunoscator). Ramanand astfel o diferenta de minimum 2k Euro, considerata de mine prea mare (nejustificata, practic o buna parte a unui avans pt o alta masina, etc.). Astfel incat a trebuit sa optez pt motorizarea de 1,4 Tdi 80cp 195Nm, care a fost introdusa de la inceputul acestui an pe gama Fabia. Oricum pt un rulaj preponderent urban este suficienta, 101cp mai greu utilizabili la intregul potential in oras. Singura retinere a vizat un nivel de zgomot si de vibratii mai crescut, datorita motorului cu 3 cilindri deci mai putin echilibrat. Dar acestea se (s-ar) manifesta la relanti. Iar in contrapartida vine si cu un consum mai scazut de combustibil.



Am comandat-o la finele lunii Ianuarie, chiar pe 30-31 Ian. 2006 si sambata 18 Martie 2006 am ridicat-o de la dealer din curte, fara a mai astepta pregatirea de livrare care ar fi urmat sa fie facuta de abia luni.
Motorizarea de 1,4 tdi 80cp, chiar in pofida faptului ca este motorul cu 3 cilindrii, de fapt singura motorizare diesel sub 1,9l disponibila la Vwag.

Astfel: Skoda Fabia Combi 1,4Tdi 80cp 195Nm
Echipare : Elite
Optionale comandate la masina:
- 2 lumini pentru citit fata, 2 spate, cu intrerupatoare
- Airbag lateral
- Airbag pasager cu posibilitate de dezactivare
- Bandouri laterale de protectie
- Duze stropitoare parbriz incalzite
- ESP
- Faruri de ceata
- Filtru de aer Fresh, cu carbune activ
- Geamuri electrice spate
- Oglinzi exterioare electrice si incalzite
- SunSet - geamuri laterale spate si luneta in nuanta fumurie
- Inchidere centralizata pe cheie
- Alarma OEM pt inchiderea centralizata
- 4 difuzoare suplimentare

Interesant si nu prea este si faptul ca pana acum nu au vandut 10 masini cu aceasta motorizare (versiunea de 80cp) astfel ca voi fi nevoit sa o duc la RAR pt omologare.


Cateva poze, dupa ridicarea masinii si parcurgerea catorva sute de km:
Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata


Imediat dupa achizitie am montat, la dealer, un H.U. Alpine CDA 9847R si un set de difuzoare Alpine SXS 1757 (cu tweter-ele separate)


Inca cateva poze:
Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata


Masina a primit un set de roti de iarna: 4 jante de tabla oem + 4 anvelope Vredestein SnowTrac2 + 4 capace oem.


Prima revizie, pe 31 Ian.2007 la Fabia cod motor BNV, la grupul de firme Avia - Alto.
Factura:
1. Efectuat revizie ..... 152
2. Mat mici ..... 11,4
3. Aral Tronic 431 5W40 (5L) ..... 285
4. Filtru ulei ..... 28,07
Total ..... 476.47 Ron, care in urma aplicarii TVA devine ...... 567 Ron.


A doua revizie, pe 28 Ian. 2008, tot la grupul de firme Avia - Alto. Km rulati 25k km si ca varsta 1 an si 10 luni.
Deci a fost vorba de a doua revizie, teoretic la 30k k, practic la 25k km, cu tot ce presupune aceasta:
- filtrele toate : ulei, motorina, aer, polen;
- ulei 5L;
plus
- schimbat lichidul de frana, operatie ce se executa la fiecare 2 ani si care pe langa lichidul de frana si manopera aferenta a cuprins si verificarea franelor pe stand.
Factura a totalizat, cu tot cu tva, 991,34 Ron, acesta fiind singurul meu (usor) regret; suma este cam maricuta avand in vedere ca cel mult 180 Ron din acel total a fost pt schimbat lichidul de frana cu tot cu verificarea pe stand.


A treia revizie, la finele lunii Ianuarie 2009, cand s-au schimbat toate filtrele si uleiul; s-a efectuat la un alt service si a totalizat 475 Ron.



In ~ 4 ani de zile (ii implineste pe 18 Martie 2010) si 49.000 km rulati masina nu a necesitat decat reviziile uzualel; aceasta pana la jumatatea lunii Ianuarie 2010.
Datorita unui zgomot (freca cauciuc pe cauciuc) am fost la service unde am diagnosticat (ceva la care ma asteptam) problema: bucsile inferioare de bascula. Problema era la cea de pe partea dreapta, dar cum nici cea de pe stanga nu putea fi prea departe de acest stadiu, am hotarat sa le schimb pe ambele(stg+dr). Cu aceasta ocazie le-am si inlocuit cu modelul de bucsa revizuit/imbunatatit de fabrica. Cost total (piese + manopera) 230 Ron.
Tot acum am decis ca este cazul sa schimb si placutele de frana, erau cele de prima echipare a masinii, cu unele Bosch. Cost total 190 Ron.
Aceste ultime 2 operatiuni le-am efectuat la La Service, un service pe care-l recomand.

Deci, tragand linie, in cei ~4 ani si 49k km rulati masina nu a avut necesitat sa schimbe (exceptand reviziile uzuale) decat un set de 2 bucsi inferioare bascula (stg-dr) si un set de placute de frana fata.
Astfel, ma declar deplin multumit de masina si sper sa nu "o deochi" in ceea ce priveste fiabilitatea. :D
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#2 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 25 ianuarie 2010 - 06:47

Desi io am ceva pasarele-pasarici legate de estetica Fabiei, de rosu, iti pot spune ca-s ok ambele, amandoua. :D
La rulajul ei, abia incepe a se dezmorti.

O alegere rationala.

La cat mai multi! :D
  • 0

#3 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 25 ianuarie 2010 - 07:08

Esti multumit de alegerea facuta? In sensul motorizarii ...
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#4 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 25 ianuarie 2010 - 07:38

Nu mi se pare un om nervos să nu fie mulţumit. Şi a schimbat doar un set de plăcuţe în 4 ani :)
Chiar azi mă uitam câţi km am băgat cu X3-ul, mi se pare ireal uneori, nu i-am simţit. Şi au fost câteva drumuri lungi făcute cu alte maşini, că mai adăugam câteva mii lejer.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#5 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 25 ianuarie 2010 - 08:53

@LKS: Multumesc.
Design-ul, culoarea tin de gusturile fiecaruia; oricum Fabia 1 Combi are o linie cel putin acceptabila, iar cu rosu ii sta bine (nici nu prea aveam multe culori la dispozitie care sa-mi placa la momentul repectiv; argintiu nu mai vroiam, iar verdele menta - specific .de - nu era disponibil in RO). :D

@Andrei: Sunt multumit -> f multumit. Daca stii ce si cand sa-i ceri (tinand cont de limitele ei) este suficient; cei 195 Nm se simt f bine.
Poate ar fi fost interesant un motor mai mare/potent, dar in afara faptului ca venea cu neajunsurile enumerate de mine in primul post, nu se justifica pe o masina ca Fabia Combi. De ce?
Pt ca dupa aceea (sau mai bine spus inainte) ar fi trebuit si frane mai bune si un alt tip de suspensie; cu punte rigida spate degeaba ai 200cp sub capota. :D
Iar astea nu le inteleg multi (nu este niciun apropo asta).
Tot din acest considerent nu am gasit indicata nici macar o remapare, preferand sa mentin masina stock, plus de asta nici nu am vrut sa las pe unul sau altul sa faca experimente pe masina si banii mei. ;)
La drum intins fuge binisor, fara a avea gatuiri, poate spre surprinderea multora. :D

@Cata: eu nu sunt nervos, doar ca ma mai enerveaza unii, cateodata. :)
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#6 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 25 ianuarie 2010 - 08:56

Ai idee daca la momentul achizitiei era disponibil motorul de 1.4 benzina 101 CP? Sau benzina nu era o optiune prea atractiva la acel moment?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#7 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 ianuarie 2010 - 08:59

ziceai ca parca vroiai sa o vinzi...
cat valoreaza dupa ~4 ani si km rulati?
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#8 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 25 ianuarie 2010 - 09:09

Vroia la un moment dat, da stiu ca se razgandise ...
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#9 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 25 ianuarie 2010 - 09:38

@Andrei: era disponibila motorizarea 1,4 16V 101cp, tot cam pe acolo ca pret insa. Dar nu a fost interesanta aceasta optiune dat fiind ca preconizam un alt rulaj cu aceasta masina; iar 1,4i 16V avea/are unele sensibilitati.
Numai ca acel rulaj estimat nu s-a mai realizat doar cu Fabia, ci s-a mai imparti si pe alte masini. Chiar si asa nu regret alegerea motorizarii.

@Ska: am vrut sa o vand (vroiam o masina ceva mai mare), am avut si anunt pe forum, dar cum nu am primit o oferta interesanta am renuntat; masina nu merita sa fie data pe o suma mica. Asa cum am spus cand am solicitat inchiderea topicului de vanzare, prefer sa o tin in familie, fie si ca masina de rezerva.
Faptul ca in 4 ani nu a necesitat decat 2 bucse de bascula si un set de placute fata, cred ca este elocvent. Sincer, nu stiu daca voi mai avea posibilitatea (nu financiar, ci ca disponibilitate pe piata) sa gasesc/cumpar o masina la fel de fiabila.
In ceea ce priveste valoarea ei de piata din acest moment, nu stiu si nici nu prea ma intereseaza. Dar uite ce se poate gasii pe mobile, cat de cat cu aceleasi date (macar in mare): Fabia Combi, anunturi mobile
Sunt vreo 80 de anunturi (e adevarat ca majoritatea cu modelul/generatia urmator/urmatoare), pretul cel mai mic este de 9.590 euro in Germania, iar daca cineva din RO ar vrea sa o cumpere mai adauga bani pt drum, nr. si taxa de inmatriculare/poluare aici.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#10 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 25 ianuarie 2010 - 09:57

Au si nemtii visatorii lor... :lol:
  • 0

#11 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 25 ianuarie 2010 - 10:22

Oare toti sa fie visatori, sau mai degraba unii de pe la noi trebuie sa-si schimbe modul de gandire ?
Masina buna si ieftina nu prea am vazut; chilipirurile sunt rare -> f rare si nu chiar asa usor de gasit.
Totodata trebuie facuta diferenta intre motorizari, echipare si dotari, rulaj si modul in care este intretinuta masina respectiva; vorbind de acelasi model si tip caroserie.
In rest nu tot ce zboara se mananca; fiecare alege ce vrea, dar si ce poate. :lol:
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#12 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 25 ianuarie 2010 - 10:38

Deci...masina ta e brici, putand sta cu brio alaturi chiar de masini noi dar, fiind sh, are alta perceptie la public.

Pretul masinilor a scazut foarte mult si, chiar cu noile preturi, putine se vand. Ma refer la sh-uri.

Daca v-as zice voua ( tie, lui grinch) ce preturi ar trebui sa aveti la masini pentru a fi vandute, ati spune ca am ceva cu voi.

Cererea dicteaza pretul.
  • 0

#13 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 25 ianuarie 2010 - 11:31

Multumesc pt apreciere. :lol:
Apropos de piata sh, cred ca e elocvent link-ul pus de mine mai sus, cu anunturile de pe mobile. Daca nici aia nu e piata sh, macar ca reper, nu stiu care ar fi.
Nu face comparatia cu o Fabia 1,2htp cheala si cu 150k km rulati. :D
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#14 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 26 ianuarie 2010 - 02:04

nu cred ca mai este elocventa piata SH nemteasca.... preturile au cam sarit din cauza primei de casare gigant si una peste alta nemtii cumpara Sandero si Logan, nu mai iau Sh-uri :P

LE: felicitari pentru Fabia COMBI, a fost o alegere excelenta si este una din putinele SKODA care inca imi plac la nebunie.

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 26 ianuarie 2010 - 02:05

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#15 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 26 ianuarie 2010 - 03:06

Am sa incerc sa punctez, din pct meu de vedere sau asa cum percep eu, aspecte pozitive si negative; fara a avea pretentia ca le voi trece neaparat pe toate in revista.

Plusuri:
- este robusta si fiabila, cel putin pana acum si sper sa o tina tot asa si in continuare.
- consumul rezonabil; am reusit consumuri ireal de mici: ~3,5%, e drept ca si drumul m-a favorizat (Cheia - Buc), insa acestea pot fi considerate mai degraba situatii rare. Buc - Tg Jiu si retur: 5%, fara sa merg "la consum". Pe de alta parte in Buc daca e aglomerat si f frig poate consuma si 10% (traseu de 8km); in conditii medii consumul in Buc este undeva in jur de 7%.
- este mai incapatoare decat pare. Portbagajul este mai incapator decat al unei compacte hatch si chiar decat al unor sedanuri de clasa medie (unde facem comparatia cifrelor de volum si nu a accesului/practicabilitatii; ex.: Pug 407). Una din situatiile in care a fost cel mai mult incarcata masina a fost in vara trecuta cand am pus in masina: patut pliabil, carucior, olita, jucarii si bagajele fetelor mele pt 4 saptamani, plus cate ceva de papa; in masina eram eu, sotia si cele 2 fete.
- are un compromis rezonabil intre confort si stabilitate + rigiditate.
- motorul desi mic, trage f bine.
- costuri de intretinere si exploatare decente; accesibilitate si disponibilitate f buna pt piese si service.
- o serie de caracteristici, desi minore, f utile: un impuls manetei de semnalizare si va semnaliza (in directia dorita) de 4 ori fara sa fie nevoie sa actionezi complet maneta; dupa ce se stropeste cu lichid si sterge parbrizul, la cateva secunde dupa ultima cursa a stergatoarelor, acestea mai fac o cursa pt a sterge ultimii stropi; etc.


Minusuri:
- franele; franeaza mai lung decat ma asteptam eu si decat eram obisnuit inainte sa o cumpar. E adevarat ca nici anvelopele de vara care au echipat-o nu o ajuta, de ex. sunt ceva diferente cum franeaza cu rotile de iarna (Vredestein) fata de cele de vara (Barum); poate voi schimba anvelopele de vara. Poate si placutele oem au fost "longlife" si nu unele cu o eficienta cat mai buna; ca in cei 49k km cat a tinut setul montat in fabrica nu am mers ca pensionarii. Acest pct, coroborat cu urmatorul mi-au dat ceva batai de cap.
- tamburi in loc de discuri spate. Aceasta desi am comandat optionalul ESP, care a fost 5xx euro, tot m-am trezit cu masina cu tamburi. A fost o intreaga discutie intre mine, pe de o parte si dealer, Porsche si in final producator, pe cealalta parte, imediat dupa momentul livrarii masinii. Pana la urma concluzia oficiala a fost ca se poate f bine sa fie masina cu esp si tamburi (cert este ca esp-ul a lucrat de fiecare data fara probleme). La acel moment am vrut sa fac conversia, cu piese oem, de la tamburi la discuri de frana spate, dar masina era in garantie, iar la dealer costul era f mare si ulterior garantiei ma obisnuisem deja.
- faptul ca nici macar optional nu a fost disponibil (nu numai in RO) climatronicul; aici varful este climaticul. Climatic, este un aer conditionat semiautomat (se poate vedea si-n pozele puse de mine), avand marcate anumite val ale temp pe care ti le poate obtine si mentine (evident si cu ajutorul unor senzori).
- vasul pt lichidul de parbriz are o capacitate mica (cca 2 L)


p.s.: faptul ca se incalzeste mai greu decat o benzinara, pt mine nu reprezinta un minus. :P

Aceasta postare a fost editata de Aer Curat: 26 ianuarie 2010 - 03:10

  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#16 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 26 ianuarie 2010 - 08:35

Ciudat ca nu era disponibil climatronic. Pe Seatul Ibiza al mamei mele, 1.4 Benzina, in echiparea cea mai de baza (presupun), are climatronic...
Masina are 4 ani si jumatate, deci cam aceeasi generatie...

Aceasta postare a fost editata de pejte: 26 ianuarie 2010 - 08:35

  • 0

#17 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 26 ianuarie 2010 - 10:11

Ah, deci asta era explicatia cu climatronicul.
Ma uitasem ieri pe mobile sa vad niste preturi pentru Fabia si gasisem una cu ESP, xenon, trapa, piele, navi ... da nema climatronic. Si nu intelegeam cum de n'a pus si clima :P
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#18 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 26 ianuarie 2010 - 01:17

Pe Fabia 1 nu a fost disponibil climatronicul, nici ca optional, indiferent de piata de desfacere; politica de mkt a grupului Vwag (gresita, dpmdv).
Pe Polo si Ibiza a fost disponibil.
Ibiza respectiva este f posibil sa fi fost o echipare promotionala sau o echipare configurata de importator.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#19 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 26 ianuarie 2010 - 01:26

Nu-i nici un capat de tara lipsa climatronicului...dar musai ac.

Adica nu-i bai de nu-i ESP, dar musai ABS. :P
  • 0

#20 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 26 ianuarie 2010 - 01:33

Din fericiere climaticul este intre ac si clima; dar as fi dat banii pe o instalatie climatronic. La cat au costat optionalele puse pe masina mai mergea inca unul. ;)
Cu esp-ul, e mai delicata chestiunea, eu l-as vrea pe masina; de altfel la Fabia desi a avut un cost f mare, tot l-am adaugat in lista.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#21 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 26 ianuarie 2010 - 02:03

...in traducere ABS--ul, AC-ul, macar doua airbag-uri ar trebui considerate indispensabile la achizitionarea unei masini.

De la aceasta baza, se tot poate urca pana la buzunar, sau chiar mai sus.

Vad ca la tine e tot fara numar, la bani( iti si argumentez, cu ale tale citate, de vrei), totusi...de ce n-ai incercat sa-ti cumperi masini? ;)
  • 0

#22 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 26 ianuarie 2010 - 02:49

In banii pe care i-am dat pe fiecare masina, cel putin eu consider ca am facut de fiecare data una dintre cele mai bune alegeri posibile, considerand cerintele, necesitatile, preferintele. ;)
Peste cativa ani de zile, dupa ce imi voi fi rezolvat prioritatile actuale si daca intre timp nu vor aparea altele la fel de importante si costisitoare, poate imi voi cumpara o masina care sa fie in primul rand pt placerea mea (dar si utila). Asta si daca voi avea unde sa o folosesc la momentul respectiv, ca la cum evolueaza lucrurile......
Sau hai sa-ti spun altfel, acum 2-3 ani de zile, dpdv financiar as fi putut sa-mi cumpar eu un Touareg si nevestii un Tiguan (asta strict ca ex.); dar asta ar fi insemnat sa nu ne indeplinim o prioritate mult mai importanta pt noi, anume o casa confortabila la curte, intr-o zona aerisita. ;)
Fiecare are prioritatile, necesitatile si posibilitatile sale.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#23 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 26 ianuarie 2010 - 04:47

Tu, ca sa zici un da ori ba, scrii juma' de pagina... ;)

Deci nu-s fara numar, fiindca astia au si de vila si de q7, ba de se enerveaza le si spoiesc cu aur...
  • 0

#24 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 26 ianuarie 2010 - 05:14

As fi vrut eu sa fie fara nr. ........... ;)
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#25 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 26 ianuarie 2010 - 05:58

anume o casa confortabila la curte, intr-o zona aerisita. ;)

Unii prefera sa aiba X5/Q7/Masserati/altele si sa stea cu chirie intr-o garsoniera. Nu rade, exista cazuri...
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi