

Skoda Fabia Combi 1,4Tdi-Pd 80Cp
Started by Aer Curat, ian 25 2010 05:01
359 replies to this topic
#351
Scris 04 ianuarie 2011 - 11:34
Mie mi se pare ne-necesar actuator pentru capacul de la busonul de benzina. In functie de ce drumuri am, mai mult de 2 umblaturi lunar pe-acolo n-am treaba. Asa ca sunt hepi cu cablu șî manețîcă ...

În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#352
Scris 04 ianuarie 2011 - 11:38
Mi hepi tu

#353
Scris 04 ianuarie 2011 - 11:39
Mi hepi tri

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#354
Scris 04 ianuarie 2011 - 11:39
Toata lumea e "hepi". 
Daca se si intelege corect ce am descris eu e bine, daca nu cine stie ce mituri urbane mai apar.

Daca se si intelege corect ce am descris eu e bine, daca nu cine stie ce mituri urbane mai apar.

Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte
#355
Scris 04 ianuarie 2011 - 11:40
Ma uit la poarta astui cazan...ca-i de marimea portierei...
Ti se poate intampla sa deschizi portiera busonului in loc de cea a pasagerilor...
http://connect.in.co...68a23048ec.html
Ti se poate intampla sa deschizi portiera busonului in loc de cea a pasagerilor...

http://connect.in.co...68a23048ec.html
#356
Scris 04 ianuarie 2011 - 11:40
Evribadi hepi !

#358
Scris 28 ianuarie 2011 - 02:30
Astazi am mers sa fac revizia la Fabia, nu a trecut fix 1 an de la anterioara, dar masina a rulat 11k km. Operatiunea s-a desfasurat tot la La Service.
Deci la 61k km, revizia a 5-a a insemnat: ulei Motul (acelasi ca si anul trecut, specific Vw 5W-40) bidon 5L (pacat ca nu vine si la 4L), filtre ulei, aer, polen si motorina (desi nu era musai sa-l schimb si pe cel de motorina, in cartea masinii e prevazut schimbul la fiecare 30k km, iar eu l-am schimbat la fiecare revizie, chiar daca e cel mai scump dintre filtre). Cost 450 Ron.
Suplimentar, dupa curatarea si verificarea tamburilor/sabotilor (cand s-a constatat, dupa curatare, ca totul e ok) am schimbat si lichidul de frana. Anul trecut cand ar fi fost termenul de schimb (la fiecare 2 ani de zile) fiind prins cu inchiderea leasing-ului (care multumita poRO a presupus stres inutil, dar si alergatura, plus masina tinuta in parcare cateva zile bune pt ca expirasera nr) si cu gandul la schimbarea distributiei, care a urmat imediat dupa aceea, am omis/scapat din vedere schimbarea lichidului de frana. Acum am rezolvat si acest aspect, lichidul de frana folosit la acest schimb a fost ATE ....... (sortimentul lor mediu, nu cel de top, acela fiind mai mult pt masinile cu sisteme de franare mai mari si mai solicitate decat cel de la Fabia). Cost 150 Ron.
In timp ce eram in service, discutand diverse chestiuni legate de auto, a venit vorba si de cutii de viteze si cum eram nedumerit la cati km sau ani se schimba uleiul la cutia Fabiei, mi s-a spus ca indicat ar fi ca la cam 2 ani. Cum mai sunt ~ 2 luni si masina implineste 5 ani, desi nu prezenta nici cel mai mic indiciu privind uleiul din cutie, am decis sa-l schimb si pe acesta. Cum intre timp dadusem jos masina de pe elevator si o scosesem in curtea service-ului, am bagat iar masina in hala, pe elevator si au schimbat si uleiul cutiei de viteze; au intrat pana in 2L de ulei sintetic Mobil 75W 90. Cost 175 Ron.
Prin urmare costul total pt revizie + schimbat lichidul de frana + schimbarea uleiului cutiei de viteze a fost de 775 Ron.
Din partea "casei" au fost verificarea/inspectia masinii (nu au rezultat probleme suplimentare nici la nivelul articulatiilor, sau la orice altceva), curatarea tamburilor, precum si un sticla de lichid pt parbriz de iarna, concentrat, 1L Sonax.
Deci la 61k km, revizia a 5-a a insemnat: ulei Motul (acelasi ca si anul trecut, specific Vw 5W-40) bidon 5L (pacat ca nu vine si la 4L), filtre ulei, aer, polen si motorina (desi nu era musai sa-l schimb si pe cel de motorina, in cartea masinii e prevazut schimbul la fiecare 30k km, iar eu l-am schimbat la fiecare revizie, chiar daca e cel mai scump dintre filtre). Cost 450 Ron.
Suplimentar, dupa curatarea si verificarea tamburilor/sabotilor (cand s-a constatat, dupa curatare, ca totul e ok) am schimbat si lichidul de frana. Anul trecut cand ar fi fost termenul de schimb (la fiecare 2 ani de zile) fiind prins cu inchiderea leasing-ului (care multumita poRO a presupus stres inutil, dar si alergatura, plus masina tinuta in parcare cateva zile bune pt ca expirasera nr) si cu gandul la schimbarea distributiei, care a urmat imediat dupa aceea, am omis/scapat din vedere schimbarea lichidului de frana. Acum am rezolvat si acest aspect, lichidul de frana folosit la acest schimb a fost ATE ....... (sortimentul lor mediu, nu cel de top, acela fiind mai mult pt masinile cu sisteme de franare mai mari si mai solicitate decat cel de la Fabia). Cost 150 Ron.
In timp ce eram in service, discutand diverse chestiuni legate de auto, a venit vorba si de cutii de viteze si cum eram nedumerit la cati km sau ani se schimba uleiul la cutia Fabiei, mi s-a spus ca indicat ar fi ca la cam 2 ani. Cum mai sunt ~ 2 luni si masina implineste 5 ani, desi nu prezenta nici cel mai mic indiciu privind uleiul din cutie, am decis sa-l schimb si pe acesta. Cum intre timp dadusem jos masina de pe elevator si o scosesem in curtea service-ului, am bagat iar masina in hala, pe elevator si au schimbat si uleiul cutiei de viteze; au intrat pana in 2L de ulei sintetic Mobil 75W 90. Cost 175 Ron.
Prin urmare costul total pt revizie + schimbat lichidul de frana + schimbarea uleiului cutiei de viteze a fost de 775 Ron.
Din partea "casei" au fost verificarea/inspectia masinii (nu au rezultat probleme suplimentare nici la nivelul articulatiilor, sau la orice altceva), curatarea tamburilor, precum si un sticla de lichid pt parbriz de iarna, concentrat, 1L Sonax.

Aceasta postare a fost editata de Aer Curat: 28 ianuarie 2011 - 02:34
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte
#359
Scris 28 ianuarie 2011 - 05:15
Daca tot ai pus Motul la motor, de ce n-ai dat 10 lei in plus si puneai Gear300 la cutie...
#360
Scris 28 ianuarie 2011 - 05:40
1. Schimbul uleiului cutiei de viteze nu era in plan; am scris asta.
2. Mobil-ul a fost cea mai buna optiune disponibila in service, pe loc, cand am fost acolo.
Nu stiu daca Motul era mai scump sau nu, oricum nu potentiala diferenta de 10 Ron ar fi facut diferenta, tinand cont de preturile la care cumpar eu consumabilele si piesele de la ei.
2. Mobil-ul a fost cea mai buna optiune disponibila in service, pe loc, cand am fost acolo.
Nu stiu daca Motul era mai scump sau nu, oricum nu potentiala diferenta de 10 Ron ar fi facut diferenta, tinand cont de preturile la care cumpar eu consumabilele si piesele de la ei.
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi