Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Despre o Skoda


  • Please log in to reply
898 replies to this topic

#851 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 10 aprilie 2013 - 10:16

Toate.


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#852 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 10 aprilie 2013 - 10:27

Bah, icre habar n-am. Dar catva porci mari incap sigur ! :lol: :lol: :lol:


  • 0

#853 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 11 aprilie 2013 - 10:46

deci sa fiu happy cu 3ar-ul aspirat de 3000 cmc?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#854 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 11 aprilie 2013 - 11:23

Daca ai bani de impozit si-ti place masina, evident !



Oricum motoru ala ingroapa 3 fumigene ! :lol:


  • 0

#855 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 11 aprilie 2013 - 11:25

o cobra diesel, nu ingroapa niciun benzinar ! :lol:


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#856 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 11 aprilie 2013 - 11:26

Ba da ! O cobra benzinara ! :D


  • 0

#857 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 11 aprilie 2013 - 11:29

W123,280E,faimosul si indistructibilul motor cu 2 axe in cap...


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#858 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 09 august 2014 - 07:21

Mai scriu si eu aici si astept niste sfaturi. Am ajuns la 52000 km.

La o verificare " de concediu" mi s-a atras atentia ca discurile fata sunt ruginite, pe interior. Ca pe exterior eu le verificasem. :)

Acuma o explicatie plauzibila ar fi faptul ca am lasat eu masina in garaj o perioada, poate chiar asta iarna. Desi la sfarsitul lui martie am facut revizia si nimeni nu-mi spusese nimic de discuri. Nici de placute, care pe fata par a fi spre sfarsitul vietii. Si ar trebui schimbate, cum ma asteapta un drum mai lung.

Asa ca am purces la cautari.

Cei de la Skoda mi-au recomandat OEM : 1700 ron cu montaj. :D

Am aflat apoi dintr-o sursa de incredere ca ATE sunt OEM pe fata, TRW pe spate.

Acestea vin la preturi rezonabile, undeva pe la 600-650 plus maopera (ma refer la 2 placute plus 2 discuri).

Apar si variante

OEM de la magazin auto ~ 950-1000 ron (plus montaj)

 

ATE Power Disc = 550 ron set

si placute ATE Ceramic = 350 ron set total 950 ron

http://www.autototal...na-etriere.html

 

Brembo HC discuri - pe astea nu le-am gasit sa vad un pret

Ferodo DS Performance 600 ron

http://placutefrana....erformance.html

 

Ce ati recomanda?

 

Sincer, as dori o frana mai buna, dar fara sa fiu nevoit sa dau o caruta de bani sau sa astept ca franele sa se "incalzeasca". Sau ca discurile sa necesite o inlocuire prematura. Nu ca OEm-urile astea m-ar fi tinut prea mult...


Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 09 august 2014 - 07:26

  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#859 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 09 august 2014 - 09:03

Fara sa stiu cum se comporta acum masina la franare, doar tu poti sa judeci, as recomanda: 1. Acealasi marca si la disc si la placute (ref. la combinatia Brembo cu Ferodo) 2. As mai merge o tura si as schimba cand le vine sorocul Spor si drumuri placute.
  • 0

#860 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 09 august 2014 - 09:41

Eu iti recomand sa nu schimbi discurile pe baza recomandarii din reprezentanta. Gaseste un sevice serios care sa iti faca alte lucrari decat reviziile(schimburile de consumabile) care pentru stampila pe carnetul de intretinere si introducerea in sistem merita sa o faci la ei. Fac pariu ca la orice alt service mergi nu o sa iti recomande schimbarea dicurilor la 52k km si ca o sa iti gaseasca probleme reale gen culisante etrier care merg greoi datorita faptului ca in toata aceasta perioada nu au fost niciodata curatate si gresate.

Daca totusi vrei cu tot dinadinsul sa schimbi discurile recomand ATE peste tot in detrimentul TRW. Astea din urma, au o combinatie ciudata de disc moale si placuta tare. La 2 schimburi de placute inlocuiesti si discul garantat lucru care in timp duce la costuri mai mari decat 3-4 placute / disc la ATE. 


  • 0

#861 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 09 august 2014 - 09:46

Mergi pe ATE cu incredere si nu te arunca la ceramice sau portelanuri. :P

Pentru mers normal iti trebuiesc discuri si placute normale. Vorba ta, ca am vazut ca stii despre ce e vorba: "n-ai cand sa le incalzesti".

Si un cretin iti poate iesi in cale si la 3m dupa ce ai iesit pe poarta. Ce faci? Folosesti scuza ca nu s-au incalzit franele?


  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#862 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 09 august 2014 - 10:58

oaspete, eu am placute ATE ceramic pe fata si singurul beneficiu e ca nu produc deloc praf si nu murdaresc jantele. Initial eu sperasem si la ceva performante mai bune, dar nu a fost cazul, fading-ul apare la fel de repede. M-am documentat destul de serios atunci si orice upgrade trebuie facut in functie de o problema punctuala. Mai precis, la GTI fading-ul apare destul de repede si de aceea se recomanda ca primul pas sa fie niste placute mai performante (DS2500 s.a.m.d), un lichid de frana mai bun si alte furtunase. La Skoda si la modul in care utilizezi tu Skoda, poate fi o alta si tot asa. Dar placute, furtunase si lichid sunt cam primul pas peste tot.

 

Problemele cu incalzitul placutelor nu apar decat la combinatiile dedicate pentru circuit si nu cred ca isi pune cineva asa ceva pentru mers pe strada. Mai departe, totul reprezinta un compromis intre pret si performante. Cu alte cuvinte, poti pune un set de DS2500 pe skoda, vei simti probabil o imbunatatire a performantelor, dar fading-ul probabil va ramane.


  • 0

#863 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 11 august 2014 - 02:20

performantele mai bune pe care le urmareste Oaspete cred ca se obtin doar prin upgrade de sistem (lichid, etrieri, furtune etc).

asta cu discurile ruginite nu am mai auzit-o. de obicei se masoara sa vezi cat de consumate sunt....


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#864 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 11 august 2014 - 04:26

Frine majorate sau potentiate se pun pe motorizari de top ale masinilor,deci aici nu e cazul.Cit despre aia cu rugina pe discuri,e o aberatie de necunoscatori,rugina se instaleaza in citeva ore pe suprafata de frecare a discului,e firesc.


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#865 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 12 august 2014 - 10:46

Cristi, daca ai ajuns la 52000km cu primul set de discuri fata, fii multumit. Pe Mitsu am topit primul set in 18.000km

Eu in ultimii ani, cu exceptia ST-ului, pe care am incercat EBC-uri ceramice, am folosit ATE, TRW si Textar, in diverse combinatii si permutari, ca ba erau discuri pe stoc dar nu era placute, ba invers.

Franeaza toate, important e sa apesi pedala cand si cat de mult trebuie.

Daca esti tipicar, poti schimba si lichidul de frana la interval de cativa ani.

 

"Brembo" alea pt masinile normale si care sunt mai ieftine decat cele amintite mai sus, nu au nicio legatura cu "Brembo" pe care le vezi pe masinile sprintene si mai dopate. Ideea e ca si eu am intrebat de ele acum cativa ani ca si varianta de pus pe masina, dar tipul de la magazinul de la care ma aprovizionez de peste 10 ani, a spus ca mie nu-mi vinde asa ceva.


  • 0

#866 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 13 august 2014 - 10:28

Eu am 140.000km cu discurile oroginale si ma mai tin un set de placute. Deci un total de aprox 170.000km. Despre ce vorbim??? Si nu s nici eu usa de biserica atunci cand vine vorba de cele 2 pedale... aia din mijloc si aia din dreapta...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#867 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 14 august 2014 - 07:42

Eu nu am inteles faza cu rugina pe "interiorul discului". Ma lamureste cineva?

Te referi intre cele doua placi, adica pe unde se face ventilatia? Daca da, sper ca glumesti oaspete.


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#868 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 14 august 2014 - 08:08

Nu acolo. Nu partea spre jante.

Discurile trebuiau schimbate, intr-adevar.


  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#869 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 14 august 2014 - 08:48

Eu tot sunt curios, unde era rugina?

 

disc_brake.jpg


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#870 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 15 august 2014 - 08:23

pai aia de la sevice foamea-n git,cind vad ditamai gutzanul ce se plinge de rugina pe discuri,cum sa nu-i schimbe discurile? :)


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#871 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 15 august 2014 - 10:00

Rugina era pe partea discului care nu se vede in imaginea ta.

Discurile erau usor ovalizate si prezentau iregularitati.

Evident ca nu le-am schimbat la service, ci la un amic care se ocupa cu asa ceva. Vreo 650 materialele si 70 manopera.


  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#872 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 15 august 2014 - 10:43

pai aia de la sevice foamea-n git,cind vad ditamai gutzanul ce se plinge de rugina pe discuri,cum sa nu-i schimbe discurile? :)

Tu ai citit ceva pe aici sau iti place sa apesi pe taste?


  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#873 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 16 august 2014 - 07:36

Rugina era pe partea discului care nu se vede in imaginea ta.
Discurile erau usor ovalizate si prezentau iregularitati.
Evident ca nu le-am schimbat la service, ci la un amic care se ocupa cu asa ceva. Vreo 650 materialele si 70 manopera.


De aia a intrat Romania in recesiune :P

  • 0

#874 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 16 august 2014 - 10:45

Ok, daca erau, chiar si usor, ovalizate plus neregularitati inteleg motivul schimbarii. Daca era rugina pe partea aialalta se inteleg ca a ramas un pistonas blocat si nu a functionat pe partea interioara frana?

Altminteri Mihnea are dreptate, am vazut un strat fin de rugina si la sfarsitul operatiunii la o spalatorie auto, deci sub o ora! :lol: :lol:


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#875 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 16 august 2014 - 01:44

Cand culisanta ramane blocata frana functioneaza prea bine :) . Ala nu mai revine in pozitia de liber si tine mereu placuta in contact cu discul.

E o mare bila neagra ca la rulajul asta discurile sunt ovalizate fiind vorba de o masina cu pretentii care banuuesc ca nu a foat abuzata.
  • 0




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi