Toate.
Despre o Skoda
#851
Scris 10 aprilie 2013 - 10:16
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#852
Scris 10 aprilie 2013 - 10:27
Bah, icre habar n-am. Dar catva porci mari incap sigur !
#853
Scris 11 aprilie 2013 - 10:46
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#854
Scris 11 aprilie 2013 - 11:23
Daca ai bani de impozit si-ti place masina, evident !
Oricum motoru ala ingroapa 3 fumigene !
#855
Scris 11 aprilie 2013 - 11:25
o cobra diesel, nu ingroapa niciun benzinar !
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#856
Scris 11 aprilie 2013 - 11:26
Ba da ! O cobra benzinara !
#857
Scris 11 aprilie 2013 - 11:29
W123,280E,faimosul si indistructibilul motor cu 2 axe in cap...
#858
Scris 09 august 2014 - 07:21
Mai scriu si eu aici si astept niste sfaturi. Am ajuns la 52000 km.
La o verificare " de concediu" mi s-a atras atentia ca discurile fata sunt ruginite, pe interior. Ca pe exterior eu le verificasem.
Acuma o explicatie plauzibila ar fi faptul ca am lasat eu masina in garaj o perioada, poate chiar asta iarna. Desi la sfarsitul lui martie am facut revizia si nimeni nu-mi spusese nimic de discuri. Nici de placute, care pe fata par a fi spre sfarsitul vietii. Si ar trebui schimbate, cum ma asteapta un drum mai lung.
Asa ca am purces la cautari.
Cei de la Skoda mi-au recomandat OEM : 1700 ron cu montaj.
Am aflat apoi dintr-o sursa de incredere ca ATE sunt OEM pe fata, TRW pe spate.
Acestea vin la preturi rezonabile, undeva pe la 600-650 plus maopera (ma refer la 2 placute plus 2 discuri).
Apar si variante
OEM de la magazin auto ~ 950-1000 ron (plus montaj)
ATE Power Disc = 550 ron set
si placute ATE Ceramic = 350 ron set total 950 ron
http://www.autototal...na-etriere.html
Brembo HC discuri - pe astea nu le-am gasit sa vad un pret
Ferodo DS Performance 600 ron
http://placutefrana....erformance.html
Ce ati recomanda?
Sincer, as dori o frana mai buna, dar fara sa fiu nevoit sa dau o caruta de bani sau sa astept ca franele sa se "incalzeasca". Sau ca discurile sa necesite o inlocuire prematura. Nu ca OEm-urile astea m-ar fi tinut prea mult...
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 09 august 2014 - 07:26
#859
Scris 09 august 2014 - 09:03
#860
Scris 09 august 2014 - 09:41
Eu iti recomand sa nu schimbi discurile pe baza recomandarii din reprezentanta. Gaseste un sevice serios care sa iti faca alte lucrari decat reviziile(schimburile de consumabile) care pentru stampila pe carnetul de intretinere si introducerea in sistem merita sa o faci la ei. Fac pariu ca la orice alt service mergi nu o sa iti recomande schimbarea dicurilor la 52k km si ca o sa iti gaseasca probleme reale gen culisante etrier care merg greoi datorita faptului ca in toata aceasta perioada nu au fost niciodata curatate si gresate.
Daca totusi vrei cu tot dinadinsul sa schimbi discurile recomand ATE peste tot in detrimentul TRW. Astea din urma, au o combinatie ciudata de disc moale si placuta tare. La 2 schimburi de placute inlocuiesti si discul garantat lucru care in timp duce la costuri mai mari decat 3-4 placute / disc la ATE.
#861
Scris 09 august 2014 - 09:46
Mergi pe ATE cu incredere si nu te arunca la ceramice sau portelanuri.
Pentru mers normal iti trebuiesc discuri si placute normale. Vorba ta, ca am vazut ca stii despre ce e vorba: "n-ai cand sa le incalzesti".
Si un cretin iti poate iesi in cale si la 3m dupa ce ai iesit pe poarta. Ce faci? Folosesti scuza ca nu s-au incalzit franele?
#862
Scris 09 august 2014 - 10:58
oaspete, eu am placute ATE ceramic pe fata si singurul beneficiu e ca nu produc deloc praf si nu murdaresc jantele. Initial eu sperasem si la ceva performante mai bune, dar nu a fost cazul, fading-ul apare la fel de repede. M-am documentat destul de serios atunci si orice upgrade trebuie facut in functie de o problema punctuala. Mai precis, la GTI fading-ul apare destul de repede si de aceea se recomanda ca primul pas sa fie niste placute mai performante (DS2500 s.a.m.d), un lichid de frana mai bun si alte furtunase. La Skoda si la modul in care utilizezi tu Skoda, poate fi o alta si tot asa. Dar placute, furtunase si lichid sunt cam primul pas peste tot.
Problemele cu incalzitul placutelor nu apar decat la combinatiile dedicate pentru circuit si nu cred ca isi pune cineva asa ceva pentru mers pe strada. Mai departe, totul reprezinta un compromis intre pret si performante. Cu alte cuvinte, poti pune un set de DS2500 pe skoda, vei simti probabil o imbunatatire a performantelor, dar fading-ul probabil va ramane.
#863
Scris 11 august 2014 - 02:20
performantele mai bune pe care le urmareste Oaspete cred ca se obtin doar prin upgrade de sistem (lichid, etrieri, furtune etc).
asta cu discurile ruginite nu am mai auzit-o. de obicei se masoara sa vezi cat de consumate sunt....
#864
Scris 11 august 2014 - 04:26
Frine majorate sau potentiate se pun pe motorizari de top ale masinilor,deci aici nu e cazul.Cit despre aia cu rugina pe discuri,e o aberatie de necunoscatori,rugina se instaleaza in citeva ore pe suprafata de frecare a discului,e firesc.
#865
Scris 12 august 2014 - 10:46
Cristi, daca ai ajuns la 52000km cu primul set de discuri fata, fii multumit. Pe Mitsu am topit primul set in 18.000km
Eu in ultimii ani, cu exceptia ST-ului, pe care am incercat EBC-uri ceramice, am folosit ATE, TRW si Textar, in diverse combinatii si permutari, ca ba erau discuri pe stoc dar nu era placute, ba invers.
Franeaza toate, important e sa apesi pedala cand si cat de mult trebuie.
Daca esti tipicar, poti schimba si lichidul de frana la interval de cativa ani.
"Brembo" alea pt masinile normale si care sunt mai ieftine decat cele amintite mai sus, nu au nicio legatura cu "Brembo" pe care le vezi pe masinile sprintene si mai dopate. Ideea e ca si eu am intrebat de ele acum cativa ani ca si varianta de pus pe masina, dar tipul de la magazinul de la care ma aprovizionez de peste 10 ani, a spus ca mie nu-mi vinde asa ceva.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#866
Scris 13 august 2014 - 10:28
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#867
Scris 14 august 2014 - 07:42
Eu nu am inteles faza cu rugina pe "interiorul discului". Ma lamureste cineva?
Te referi intre cele doua placi, adica pe unde se face ventilatia? Daca da, sper ca glumesti oaspete.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#868
Scris 14 august 2014 - 08:08
Nu acolo. Nu partea spre jante.
Discurile trebuiau schimbate, intr-adevar.
#869
Scris 14 august 2014 - 08:48
Eu tot sunt curios, unde era rugina?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#870
Scris 15 august 2014 - 08:23
pai aia de la sevice foamea-n git,cind vad ditamai gutzanul ce se plinge de rugina pe discuri,cum sa nu-i schimbe discurile?
#871
Scris 15 august 2014 - 10:00
Rugina era pe partea discului care nu se vede in imaginea ta.
Discurile erau usor ovalizate si prezentau iregularitati.
Evident ca nu le-am schimbat la service, ci la un amic care se ocupa cu asa ceva. Vreo 650 materialele si 70 manopera.
#872
Scris 15 august 2014 - 10:43
pai aia de la sevice foamea-n git,cind vad ditamai gutzanul ce se plinge de rugina pe discuri,cum sa nu-i schimbe discurile?
Tu ai citit ceva pe aici sau iti place sa apesi pe taste?
#873
Scris 16 august 2014 - 07:36
Rugina era pe partea discului care nu se vede in imaginea ta.
Discurile erau usor ovalizate si prezentau iregularitati.
Evident ca nu le-am schimbat la service, ci la un amic care se ocupa cu asa ceva. Vreo 650 materialele si 70 manopera.
De aia a intrat Romania in recesiune
#874
Scris 16 august 2014 - 10:45
Ok, daca erau, chiar si usor, ovalizate plus neregularitati inteleg motivul schimbarii. Daca era rugina pe partea aialalta se inteleg ca a ramas un pistonas blocat si nu a functionat pe partea interioara frana?
Altminteri Mihnea are dreptate, am vazut un strat fin de rugina si la sfarsitul operatiunii la o spalatorie auto, deci sub o ora!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#875
Scris 16 august 2014 - 01:44
E o mare bila neagra ca la rulajul asta discurile sunt ovalizate fiind vorba de o masina cu pretentii care banuuesc ca nu a foat abuzata.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi