suntem invidiosi ca nu ne putem permite sa cumparam masina ca a lui oaspete.............
aha, acuma inteleg ce cauti pe topicul asta.
Scris 09 aprilie 2013 - 09:51
suntem invidiosi ca nu ne putem permite sa cumparam masina ca a lui oaspete.............
aha, acuma inteleg ce cauti pe topicul asta.
Scris 09 aprilie 2013 - 09:51
cat despre wrx, cred ca nici tinut din CC la 130 nu ia 9%, da am zis sa fiu salon si sa nu ma bag. in definitiv, ce am ajuns, sa ne dam mari cu niste consumuri ??
Ai avut asa ceva sa te poti "baga" ?
Scris 09 aprilie 2013 - 09:51
Te cred ca e greu sa intelegi cum merg masinile, dupa ce ai folosit mult prea mult timp autovehicule agricole ...
eu macar folosesc autovehicule, si nu ... cum ii zici la matura aia de o incaleci sa treci strada ?
Scris 09 aprilie 2013 - 09:53
Stai bland ca am si masina, dar prin oras farasu ma serveste foarte bine
Scris 09 aprilie 2013 - 09:53
Ai avut asa ceva sa te poti "baga" ?
cica am avut un mps
cel mai mic consum obtinut a fost un 9,2%, mers de la Bistrita la Cluj, sambata dupamasa (trafic redus), cred ca am facut 3 depasiri maxim si am mers in zona 110 km/h.
mers vioi (nimic exagerat) lua 11, mers cam cum merg cu Superba lua spre 13.
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 09 aprilie 2013 - 09:55
Scris 09 aprilie 2013 - 09:56
cica am avut un mps
Si ce koiu lu stefan cel mare are mepeseu ala cu wrx-u ???
Scris 09 aprilie 2013 - 09:57
pi 2,3 litri turbo benzen, (un fel) de tractiune integrala, orezare...nu ajunge ?
Scris 09 aprilie 2013 - 09:59
se pare ca nu, cine stie, poate ca de la cat l-am tocat cu "mazda is evil, mazda is evil, mazda is evil" a priceput si da semne de manifestare
Scris 09 aprilie 2013 - 10:02
pi 2,3 litri turbo benzen, (un fel) de tractiune integrala, orezare...nu ajunge ?
Si superbu e un fel de megane, nu ?
Scris 09 aprilie 2013 - 10:11
un megane mai bun.
de fapt laguna, vaz ca nu le prea ai.
ce mai vazui prin zona
Scris 09 aprilie 2013 - 10:15
un megane mai bun.
de fapt laguna, vaz ca nu le prea
nu te mira, a mai confundat yeti cu roomster, in definitiv amandoua sunt skode
Scris 09 aprilie 2013 - 10:18
o curiozitate,de ce ouale mele nu te uiti dupa skode?
Scris 09 aprilie 2013 - 10:22
poi am una acasa.
Scris 09 aprilie 2013 - 10:35
hai sa dezbatem,ce-ai face cu un seria 8 ?cel mai mic e de 4 litri-v8,cel premium e de 5litri,in 12cil.....
Scris 10 aprilie 2013 - 12:23
foarte misto consumurile la Superba Oaspetelui.
eu ma intreb asa ca prostul: oare benzinarele astea turbate vor ajunge si ele sa consume tot asa putin? cred ca dpdv chimic nu prea e posibil. oricum s-au mai redus diferentele la pompa. plus ca turbatele de generatie noua au cuplu mult ca dieselul si trag bine de jos ca dieselul, dar tot halesc cu 2-3 litri mai mult ca dieselul
Scris 10 aprilie 2013 - 06:46
hai sa dezbatem,ce-ai face cu un seria 8 ?cel mai mic e de 4 litri-v8,cel premium e de 5litri,in 12cil.....
daca tot iti arde de dezbateri, de ce nu citesti topicul. am spus chiar ieri ceva legat de asta.
apropo, 850-ul ala e cu premium.
Scris 10 aprilie 2013 - 09:36
Relule: cand m-am urcat prima data intr-un benzinar , Golf 5 ca al tau, am fost uimit de ce silentioasa e masina aia la stop, invatat cu fumigenele toata viata. Mi-a placut masina la nebunie pana cand..... am plecat intr-un drum mai lung, iar in panta, la munte motorul tragea din parti! Am retrogradat pentru ca ma asteptam sa traga mai bine masina daca o tin turata si fix pix. Mi-au dat tirurile rusinica, ceea ce nu patesc niciodata cu fumigena mea de Skoda.
Fumigenele sunt tractorase dar parca au viata mai lunga decat benzinarele, nu e asa? Ia povesteste, ca tot suntem pe un forum de facultate auto
Scris 10 aprilie 2013 - 09:43
Fumigenele sunt tractorase dar parca au viata mai lunga decat benzinarele, nu e asa? Ia povesteste, ca tot suntem pe un forum de facultate auto
1- compara aspiratele intre ele si turbatele intre ele
2- cea mai mare greseala e sa crezi ca fumigenele au viata mai lunga decat benzinarele !
Am mai scris de cateva ori pe forum, inclusiv cu explicatii tehnice. Cauta-le daca esti curios.
Scris 10 aprilie 2013 - 09:51
Fumigenele sunt tractorase dar parca au viata mai lunga decat benzinarele, nu e asa? Ia povesteste, ca tot suntem pe un forum de facultate auto
benzina aspirata, cu putere cat mai mica raportat la cilindree e fara moarte, nu mai vorbi tampenii
Scris 10 aprilie 2013 - 09:53
Pana si mecea stie !
Scris 10 aprilie 2013 - 09:57
pai ce crezi ca nu m-am prins de ce ai luat farashu ? ai cautat ceva care sa traiasca la fel de ult ca tine, as in infinit
face sens daca ma intrebi pe mine
Scris 10 aprilie 2013 - 10:20
Relule baga un link.
Scris 10 aprilie 2013 - 10:22
daca comparam aspirat benzina cu aspirat diesel normal ca da cu virgula Relu cand vorbeste de diesel vs benzina se refera la acea perioada din preistoric cand diesel insemna 1.9SDI aspirat (de la VAG)
in ultima vreme compar din ce in ce mai multe benzinare turbo cu dieselurile moderne si partea proasta e ca tot cu virgula imi da. smecheria e ca in virtutea inertiei dieselul este mai scump decat benzinarul turbo, si in anumite situatii devine mai avantajos la achizitie un motor pe benzina daca vorbim de rulaje modeste.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 10 aprilie 2013 - 10:22
Scris 10 aprilie 2013 - 11:25
Relule baga un link.
ba sa nu bage arongantule habarnist, sa te lase asa nestiutor sa bajbai in bezna
decat benzina turbo, mai bine aspirat de cilindree
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi