Ai mers vreodata cu asa ceva "de calitate" ???Ce nu-mi plac bicicletele astea cu roti mici
Miscare in aer liber
#126
Scris 06 septembrie 2010 - 08:35
#127
Scris 06 septembrie 2010 - 08:38
Bai oameni buni, in oras ASA ceva va trebuie. Restul sunt precum Land Cruiser sau Porsche prin oras.
Cine vrea si off-road si oras isi cumpara 2 ! Nu costa mii de euro, si esti castigat din toate punctele de vedere
Iete avantajele
Hold on! Stop it right there! Rewind...
Ce povestesti tu este oarecum precum Smartul intre masini. Este mic, consuma putin, il parchezi cum si unde vrei tu.
Ce nu se spune, este ca e scump in draci, la 2 hombresi s-a umplut, daca iei un kil de rosii il tii in poale. Si mai e si instabil.
La fel si cu pliabilele astea. Cine se plimba 500 de metri, e suficient probabil. Dar atat!
MTB-ul meu incape in lift, o tin in hol, suporti de bicicleta mi-am luat ca sa am porcbagajul liber si e greu de ridicat pe masina???? ... that's stupid! Cat dureaza sa o urc pe masina si cat dureaza sa o pliez p-aia mica si buna la toate!
Insa separat de toate astea, cu alea pe la munte???? Da, inteleg ca pe cararui domoale pentru pensionari, dar nici macar acolo nu merg astea, unless esti un mare masochist! Am mers nu de mult cu a unui coleg, a dat 14 milioane pe ea, si este groaznica! Obosesti peste masura, ca merg cu pinionul 2 sau 6 este aproape the same shit, nici nu inteleg cum se poate asa ceva! Serios, nu recomand asa ceva nimanui.
Aceasta postare a fost editata de Forester: 06 septembrie 2010 - 08:38
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#128
Scris 06 septembrie 2010 - 08:47
Apropos, ai pus piciorul pe vre-un Dahon ? Categoric nu. Incepind de acolo incep bicicletele
Daca vrei la munte, iti iei nene cramponata si ai terminat. Dar pe asfalt, te ia capu dand la pedale ...
#129
Scris 06 septembrie 2010 - 08:57
Cand ma duc la munte, montez in 15 minute gumele cu crampoane si gata!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#130
Scris 06 septembrie 2010 - 08:59
#131
Scris 06 septembrie 2010 - 09:10
N-am mers nici macar pe ceva ieftin, dar nu imi placAi mers vreodata cu asa ceva "de calitate" ???
Plus ca as arata cel putin ciudat pe asa ceva...
Aceasta postare a fost editata de pejte: 06 septembrie 2010 - 09:12
#132
Scris 06 septembrie 2010 - 09:17
#133
Scris 07 septembrie 2010 - 12:08
Dupa parerea multora, Dahon e low end. Eu nu ma pricep.
Ce pot sa spun este ca o bicicleta cu roti mari e cel putin la fel de buna ca una cu roti mici. Adica de la aia mica EU nu vad nici un avantaj, in timp ce la cea mare vad mai multe.
Pe de alta parte, cea mica poate fi potrivita pentru oameni in varsta, oameni foarte grasi sau femei. Si desigur, copii.
Aceasta postare a fost editata de salesman: 07 septembrie 2010 - 12:08
http://florinpanait.wordpress.com
#134
Scris 07 septembrie 2010 - 01:38
Eu, in dupa amiaza asta, avand ceva treaba (mai mult din placere) am plecat de la p-ta Iancului si pana in zona p-ta Giulesti cu bicla, in jurul orelor 16, iar returul a fost pe la 22:30.
A fost f bine, desi mai pot aparea destule probleme in trafic, datorita unor "chiloti" sau unora care cred ca le-a cumparat masa strada, am remarcat ca totusi creste (desi f incet) nr soferilor care sunt cu ceva bagare de seama la biciclisti &comp.
Tinand cont ca mergeam singur si desi aveam un bagajel (care a fost purtat intr-un rucsac) si puteam alege alte modalitati de deplasare (masina, metrou), dar cum vremea era prielnica, am ales sa ma deplasez cu bicla si nu am regretat absolut deloc.
La intoarcere am prins destul de liber, fara a forta nota in vreun fel si mergand mai incet/cu atentie pe unele stradute (din motive canine - de fapt asta este unul dintre cele mai mari pericole) am facut traseul retur in 30 min; la ducere nu am cronometrat - nu sunt un habotnic in aces sens.
Desi bicla mea are o sa mai rasarita (reglaj rapid, profil de viteza, din piele perforata) si desi am facut destule zeci de km (sa nu spun mai mult) nu numai ca nu m-am obisnuit cu ea pana acum, dar dupa o astfel de deplasare curu' meu se resimte intr-o anumita masura. De fapt e vb de oasele din zona respectiva, care pt o scurta perioada de timp, dupa parcurgerea unei distante de macar 8-10km urbani) au o anumita sensibilitate.
Eu nu sunt fan-ul bicicletelor cu roti mici, etc; cu tot avantajul dat de pliabilitatea lor. Nu-mi plac si basta.
Ideal ar putea fi sa ai o bicla de oras, una pt plimbari mai lungi chiar si-n afara orasului si una pt munte; cumva similar cu a avea o masina pt oras, una pt familie si una sport. Dar la fel ca si-n ultimul caz se pune problema, nu numai daca-i permiti, dar si daca se justifica achizitia si intretinerea tuturor.
Oricum fiecare cu preferintele si dorintele/alegerile personale.
#135
Scris 07 septembrie 2010 - 05:47
... Adica de la aia mica EU nu vad nici un avantaj, in timp ce la cea mare vad mai multe.
...
......
Iete avantajele
Tot ce se poate ( cu toate ca le-am vazut si nu-s nasoale in niciun caz ). Dar daca Dahon e considerat low end, cum or fi celelalte mult mai ieftine ??....
Dupa parerea multora, Dahon e low end. Eu nu ma pricep.
....
Aceasta postare a fost editata de Relu: 07 septembrie 2010 - 05:44
#136
Scris 07 septembrie 2010 - 10:08
Cipriane cred ca am avut acelasi tip de sa. Dupa primii km am decis ca nu e ok, asa ca am luat o husa, ceva de genul - http://www.bikexpert...mic-p-1177.html...
Desi bicla mea are o sa mai rasarita (reglaj rapid, profil de viteza, din piele perforata) si desi am facut destule zeci de km (sa nu spun mai mult) nu numai ca nu m-am obisnuit cu ea pana acum, dar dupa o astfel de deplasare curu' meu se resimte intr-o anumita masura. De fapt e vb de oasele din zona respectiva, care pt o scurta perioada de timp, dupa parcurgerea unei distante de macar 8-10km urbani) au o anumita sensibilitate.
Apoi, dupa cateva sute de km asa, am schimbat saua cu totul cu una de genul asta - http://www.bikexpert...-no1-p-424.html
Cu husa mai aveam ceva probleme, dar cu saua noua e foarte ok.
Da Relu, au si cele mici avantaje, dar nu pt mine. Adica m-as bucura sa o car atat de usor in lift si in masina, dar ce folos daca nu pot sa ma dau cu ea la munte (in cazul meu)?
http://florinpanait.wordpress.com
#137
Scris 07 septembrie 2010 - 10:58
Din start i-am zis baietului sa-mi schimbe saua ca aia originala imi rupe popoul.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#138
Scris 07 septembrie 2010 - 11:39
Pai tocmai ca nu-s mici deloc avantajele astea, ci as putea spune esentiale pentru cei care le folosesc in mediu urban !...
Da Relu, au si cele mici avantaje, dar nu pt mine. Adica m-as bucura sa o car atat de usor in lift si in masina, dar ce folos daca nu pot sa ma dau cu ea la munte (in cazul meu)?
Pentru munte iti iei alta cum e si corect ! La munte te duci de cateva ori pe an, dar prin oras mergi -probabil- de sute de ori pe an ! Mi se pare total aiurea sa te chinui de sute de ori/an pentru a merge cu aceeasi bicicleta de cateva ori la munte.
Vorbesc foarte serios.
#139
Scris 07 septembrie 2010 - 05:25
Alt exemplu: desi imi incape bicicleta in lift, prefer sa urc pe scari (stau la etajul 6). Motivul? Pentru cine nu ma stie, am inceput sa-l vad cam greu pe gogu...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#140
Scris 07 septembrie 2010 - 08:19
Ca tu ai burta, e alta poveste si n-are legatura cu bicicletele. Tu poti cara si o cabina telefonica ca are efect mai mare pentru burta decit bicla
Stii bancul ala cu aia care se intilnesc in desert, si carau unul o cabina telefonica, si altul o nicovala ?
Cica atunci cand s-au intilnit, s-au intrebat reciproc ce pana corbului fac cu ce cara dupa ei. Ala cu cabina a raspuns ca in caz ca-i atacat de beduini se baga in ea, iar ala cu nicovala ca o lasa din brate si fuge mai repede !
#141
Scris 07 septembrie 2010 - 10:21
Asta-i saua mea, doar ca are cusaturile rosii.Cipriane cred ca am avut acelasi tip de sa.
........................
#142
Scris 07 septembrie 2010 - 10:30
http://florinpanait.wordpress.com
#143
Scris 07 septembrie 2010 - 10:44
Din ce imi amintesc, la scutere, cele cu roti mari sunt mai manevrabile.... deci nu vad de ce la bicle ar fi altfel.
Am facut si eu o plimbare ca Aer Curat: am plecat din Diham pana pe Emil Racovita in Berceni. La dus pe Mihai Bravu- Vacaresti-Piata Sudului si la intors pe la Vitan-Real-Dristor-IOR. A fost foarte placut, nu foarte rapid dar foarte sanatos.
Cand voi schimba si eu saua o sa mai bag ture d'astea.
#144
Scris 08 septembrie 2010 - 09:21
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#145
Scris 08 septembrie 2010 - 10:16
Daca si-au luat gunoaie, asa le trebuie.Am colegi la birou care si-au luat "pliabile" d'astea de zice Relu, si dupa 1-2 luni le-au pus pe ocazii.ro si duse au fost.
Total gresit.Din ce imi amintesc, la scutere, cele cu roti mari sunt mai manevrabile.... deci nu vad de ce la bicle ar fi altfel.
#146
Scris 08 septembrie 2010 - 11:41
Am avut parte de usi deschise in fata, masini care ieseau/intrau fara sa tina cont si de mine. Din aceasta cauza mersul era un mix sosea-trotuar si nu vad prea bine un Dahon din ala la urcat/coborat borduri.
Nu stiu daca putem compara situatia MTB/mini-bicla cu Smart/Masina mare in oras. In afara de avantajul ca le poti lua in autobuz/metrou, nu vad alte avantaje la mini-bicle. Sunt la fel de grele, dar totusi au roti mai mici, nu merg la fel de repede si nu pot fi folosite nici macar un pic la off-road. Deja daca esti nevoit sa iti mai cumperi un MTB s-au dus naibii 3/4 din avantajele de pe site. Paradoxal, referindu-ne strict la mers, nu cred ca sunt mai usor de folosit in oras decat un MTB, nu vad de ce.
Poti sa bagi destul de usor un MTB cu roti de 26" chiar si in lifturile vechi care au capacitate de 3 persoane. Nu mai zic de lifturile noi.
PS: Ca sa fiu corect, trebuie sa marturisesc ca nu am testat vreo mini-bicla din asta. Vorbesc doar din propria experienta a mersului cu MTB in oras si din ce am vazut ca ofera mini-biclele.
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 08 septembrie 2010 - 11:45
#147
Scris 08 septembrie 2010 - 12:13
l.e.
Eu vorbesc despre bicicletele cu roti pe 20" !
#148
Scris 08 septembrie 2010 - 12:16
#149
Scris 08 septembrie 2010 - 12:18
Prototipul unei biciclete de oras ar fi: cadru usor, roti mari cu cauciucuri subtirele de oras si cateva viteze, preferabil in butuc. Asta ca sa nu mai spun ca atunci cand zic 'oras' ma refer la unul care are piste speciale de biciclete unde poti merge fara grija de masini, pietoni, caini. Bucurestiul este inca fooooaaaarte departe de aceasta imagine.
@bleu: bineinteles, dar nu intr-unul aglomerat si cu bicla murdara. La Dahon-ul ala pui repede o husa pe el si nu deranjezi pe nimeni. Asta e un avantaj dupa mine.
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 08 septembrie 2010 - 12:19
#150
Scris 08 septembrie 2010 - 12:34
E foarte adevarat ca au fost modele scumpe, de calitate, si la fel de adevarat e si faptul ca vreau uneori s-o iau in portbagaj. Voi cred ca nu stiti ce implica transportul unei biciclete normale cu masina, din toate punctele de vedere.
La aia cu bicicleta normala in autobuz/metrou/tramvai, am ras cu mare pofta !!
Aceasta postare a fost editata de Relu: 08 septembrie 2010 - 12:36
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi