Alegerea mea
#26
Scris 19 august 2010 - 11:22
#27
Scris 19 august 2010 - 09:32
#28
Scris 19 august 2010 - 10:18
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#29
Scris 19 august 2010 - 10:36
Iti dau un singur exemplu: EU !
In aproape 3 ani am facut 28.000 km. Ar trebui sa fiu complet defect sa-mi iau fumigena
Aceasta postare a fost editata de Relu: 19 august 2010 - 10:34
#30
Scris 19 august 2010 - 10:47
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#31
Scris 19 august 2010 - 10:54
Evident in situatia in care nu mergi numai noaptea prin oras ...
Alte costuri mai sunt ce-i drept. Insa nu te apuci acum sa socotesti la sfantz cit e filtru sau ce pana mea mai ai la revizie. Daca o iei pe panta aia, mai bine mergi cu trenu
#32
Scris 19 august 2010 - 11:01
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#33
Scris 19 august 2010 - 11:48
Si cum, in mod normal, nu e vb doar de diferenta de consum, considerand si faptul ca se intinde cu bugetul la limita, subliniez o chestiune pe care am mai spus-o in trecut si pe care Cata a punctat-o f bine si-n acest topic: intr-o astfel de situatie (cand te intinzi cu bugetul chiar putin peste limita) este f posibil sa nu poti suporta f usor costurile ulterioare (si aici nu ma refer doar la carburant).
In unele cazuri masinile nu au putut nici sa fie intretinute chiar corespunzator, pt ca nu dupa mult timp (1-2-3 ani) sa fie vandute.
De aceea am recomandat o masina mai ieftina, chiar daca marca respectiva inca trezeste unele amintiri neplacute (sau chiar provoaca repulsie unora).
O varianta de studiat, asa cum am spus si-n topicul mai vechi, ar fi un sh de 1-2 ani de la dealer care poate fi achizitionat in leasing.
#34
Scris 20 august 2010 - 07:26
Ca de ex. ??.... este f posibil sa nu poti suporta f usor costurile ulterioare (si aici nu ma refer doar la carburant).
...
In unele cazuri masinile nu au putut nici sa fie intretinute chiar corespunzator, pt ca nu dupa mult timp (1-2-3 ani) sa fie vandute.
....
Adica tu propui exact una ca cea neintretinuta de care amintesti din paragraful anterior ??O varianta de studiat, asa cum am spus si-n topicul mai vechi, ar fi un sh de 1-2 ani de la dealer care poate fi achizitionat in leasing.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 20 august 2010 - 08:18
#35
Scris 20 august 2010 - 11:25
#36
Scris 20 august 2010 - 01:43
Desi s-a discutat de multe ori chestiunea asta, de la costul politei casco pana la efectuarea reviziilor asa cum trebuie si cand trebuie (sau pana la orice vrei sa iei in considerare).Ca de ex. ??
Daca tu asta ai inteles ......... noi sa fim sanatosi.Adica tu propui exact una ca cea neintretinuta de care amintesti din paragraful anterior ??
#37
Scris 20 august 2010 - 03:03
Reviziile costa la fel, uleiul nu-i mai scump sau mai ieftin, etc ..Spune mai bine de diferentele costurilor de reparatie la fumigene fata de benzinare dupa ce iesi din garantie. Ia vezi tu cam ce pret are un injector sau turbina ( care cam "pica" la vaguri ) si compara-le cu pretul unui set de bujii pentru benzinara.
Daca ti-a picat ceva la injectie la un tedei, iti iese pe nas toata economia scoasa ( un fel de a zice ) din consum, de cind ai luat masina ...
Ti-am dat si citatele tale care asta spun.....
Daca tu asta ai inteles ......... noi sa fim sanatosi.
#38
Scris 20 august 2010 - 03:42
Reviziile la diesel sunt mai scumpe decat la o benzinara, in cel mai bun caz diferentele sunt minore.
Toate diferentele se aduna.
Nu inteleg, de fapt nu am inteles niciodata, de ce se compara cum ce convine si nu situatia obiectiva. Am avut si am turbodiesel Vwag, si nu am schimbat turbina, injectoare sau mai stiu eu ce; nici macar in cazul Golf-ului 3 1,9 Tdi, pe care l-am vandut la 205k km.
O masina intretinuta si exploatata corespunzator (exceptand defect de fabricatie) nu-ti da batai de cap de genul asta.
Aaaaa ca sunt masini aduse la peste 300k km si cu km dat inapoi sau masini neintretinute si neexploatate corespunzator, care au astfel de probleme, sau altele cu defect de fabricatie (am dat un ex cu un Passat B6, pe un alt topic), este adevarat; dar nu este o chestiune care se aplica tuturor turbodiesel-urilor.
Ideea, ca de fiecare data, e sa privim si sa tratam obiectiv situatia, in ansamblul ei.
Ce am spus eu (si ai citat tu) se refera la altceva si nu cum ai interpretat tu; ca altfel, conform interpretarii tale, toate sh sunt jafuri neintretinute.
#39
Scris 20 august 2010 - 03:57
Adica avantaj benzina, nu ?..
Reviziile la diesel sunt mai scumpe decat la o benzinara, in cel mai bun caz diferentele sunt minore.
Toate diferentele se aduna.
Ia vezi citi au ( si ce fel de ) probleme cu noile vaguri, chiar in garantie.O masina intretinuta si exploatata corespunzator (exceptand defect de fabricatie) nu-ti da batai de cap de genul asta.
Foarte obiectiv, pica multe, chiar in perioada de garantie. Si daca e dupa garantie, ti-ai dat foc la valiza ..... sau altele cu defect de fabricatie (am dat un ex cu un Passat B6, pe un alt topic), este adevarat; dar nu este o chestiune care se aplica tuturor turbodiesel-urilor.
Ideea, ca de fiecare data, e sa privim si sa tratam obiectiv situatia, in ansamblul ei.
Un SH ramine un SH indiferent daca ne convine sau nu. Iar in cazul celor recuperate, sansele sa ai o masina cu probleme serioase, e foarte mare !Ce am spus eu (si ai citat tu) se refera la altceva si nu cum ai interpretat tu; ca altfel, conform interpretarii tale, toate sh sunt jafuri neintretinute.
Oricum procentul masinilor bune a din recuperari a fost si va ramine extrem de mic.
A recomanda cumpararea unei masini recuperate, mi se pare o recomandare pentru dusmani ......
Aceasta postare a fost editata de Relu: 20 august 2010 - 03:59
#40
Scris 20 august 2010 - 04:19
Eu cel putin am reusit imediat sa individuez TROMPETELE, navigand printre loganuri si accenturi la recuperate. Sunt masini ieftine, si daca au fost prost intretinute se vede imediat.
Cred ca daca ai norocul sa gasesti o masina recuperata de pe PF, sa fi fost a unui om care a luat-o pt el si intamplator nu mai are bani sa o plateasca.... atunci poti face o afacere buna.
Chiar o sa merg maine la Colina Motors sa vad niste masini in Popesti.
Mai aveti idee de alte parcuri de recuperate pe langa Bucuresti inafara de Tiriac?
#41
Scris 20 august 2010 - 05:01
#42
Scris 20 august 2010 - 05:20
Masini bune si ieftine se gasesc peste tot. Important e sa ajungi la momentul potrivit la locul potrivit si sa nu fii papagal.
Cine cauta o "pleasca", o poate gasi garantat ci o singura conditie suplimetara la cele de mai inainte: sa aibe "rabdare" !
Oricum, o doza de risc exista, si trebuie sa ti-o asumi ....
#43
Scris 20 august 2010 - 05:26
constat cu placere ca RELU a absorbit niste cunostinte importante privind rentabilitatea...Adicatelea benzina e oricind o alegere mai buna ptr cine macina putini km...Cit despre ce vrea hippo-pentru mine nu e prea clar...
Ce vreau este clar pt mine: masina noua, una din cele din poll. Problema este ce POT! Ma lovesc de obtinerea unei finantari avantajoase, cu o rata pe care sa o pot sustine relaxat in urmatorii ani. Si asta depinde de dimensiunea avansului pe care reusesc sa-l dau. Si de aici deriva doua posibilitati: avans mai maricel + masina noua + rata leasing acceptabila sau SH din 2008-2009 cu avans mic + rata mica + perioada de leasing mica
#44
Scris 20 august 2010 - 06:00
Celelalte doua sunt de clasa mica si va fi un moment sigur cind le vei considera neincapatoare, mai ales ca masina va ramine in familie timp indelungat.
Sa nu iti fie frica de benzina, la cit zici ca mergi, nu e rentabil diesel-ul. Am un amic cu Astra H 1.6 TURBO de 180 CP, ii consuma 8 litri in afara orasului si 12 litri in oras, nu mi se pare mult. Iar ce economisesti pe carburant dai pe intretinere mai scumpa. Problema valorii de revinzare mai mari la diesel-uri nu se pune, daca zici ca masina va ramine multa vreme in familie.
sa faci un efort financiar semnificativ ca sa iei o masina sh, mai mult sau mai putin obosita, ar putea fi frustrant pe termen lung, mai ales ca masina SH este o loterie (in afara de cazurile gen: il cunosc foarte bine pe fostul proprietar).
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#45
Scris 20 august 2010 - 06:06
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 20 august 2010 - 06:08
#46
Scris 20 august 2010 - 08:43
Adica avantaj benzina, nu ?
Ia vezi citi au ( si ce fel de ) probleme cu noile vaguri, chiar in garantie.
Foarte obiectiv, pica multe, chiar in perioada de garantie. Si daca e dupa garantie, ti-ai dat foc la valiza ...
Un SH ramine un SH indiferent daca ne convine sau nu. Iar in cazul celor recuperate, sansele sa ai o masina cu probleme serioase, e foarte mare !
Oricum procentul masinilor bune a din recuperari a fost si va ramine extrem de mic.
A recomanda cumpararea unei masini recuperate, mi se pare o recomandare pentru dusmani ......
Este un avantaj pt o benzinara, in conditiile unui rulaj pana intr-o anumita limita (si/sau cu o anumita structura a rulajului urban/extraurban, dar asta ar insemna sa complicam si mai tare discutia).
De asta am si adus in discutie aspectul, pt ca se dorea un diesel, desi nu stiu cat de indicat dpdv rentabilitate ar fi fost.
In ceea ce priveste Vwag-ul, cel mai nenorocit ex pt ei este Passat B6 2,0 Tdi BPK, in rest au cam aceleasi probleme ca si alti constructori auto; ceea ce oricum nu este bine.
Eu am spus de oferta sh de la dealer-i. Tu pui semnul egal intre oferta sh a dealer-ilor si masinile recuperate de firmele de leasing ?
Chiar si-n cazul recuperarilor firmelor de leasing, se poate gasii o masina buna, inca in mintile ei, dar ceva mai greu.
#47
Scris 20 august 2010 - 09:59
Cred ca scot din ecuatie Accentul din cauza costurilor de intretinere intradevar cam ridicate.
Iese din jocuri si Corsa, indiferent de motor, din cauza spatiului (you're right Frank!)
Raman in jocuri doar Logan 1.6 GPL si Astra III benzinara. Poate prind vreo lichidare de stoc si la Focus 1.6 pe la 11k si atunci ar fi si asta o optiune..
Maine dimineata merg la Colina Motors si Meridian Ocazie sa vad ce si cum si cu SH-urile.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 20 august 2010 - 10:00
#48
Scris 20 august 2010 - 11:56
#49
Scris 21 august 2010 - 07:38
masinile sunt, in orice caz, destul de scumpe.
sunt sigur ca se gasesc si masini SH la preturi rezonabile. stai linistit, daca turbodizalurile ar fi atat de slabe, nu ar mai fi cumparate. si hai sa spunem ca in RO vorbim de efectul de turma, dar in restul Europei mai va.
#50
Scris 21 august 2010 - 09:18
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi