Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Alegerea mea


  • Please log in to reply
216 replies to this topic

Poll: Alegerea mea (18 membri au votat)

Pana in 12.000euro avem:

  1. DACIA LOGAN 1.6MPI 90CP Laureate GPL - 9650EURO- (2 voturi [10.53%])

    Procentaj din vot: 10.53%

  2. HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 110CP -10800EURO- (5 voturi [26.32%])

    Procentaj din vot: 26.32%

  3. OPEL CORSA 1.3CDTI 75CP -10.487EURO- (2 voturi [10.53%])

    Procentaj din vot: 10.53%

  4. OPEL ASTRA CLASSIC III 1.4 90CP -10.977EURO- (10 voturi [52.63%])

    Procentaj din vot: 52.63%

Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#26 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 19 august 2010 - 11:22

Astra H hatchback. Masina mi-a placut dintotdeauna, motorul l-am testat mai demult pe o Astra Classic precedenta generatie si era ok. Nu zbura dar se prezenta destul de fasnet fara a consuma enorm... Dar e totusi... benzinar!
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#27 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 19 august 2010 - 09:32

Intrebarea e urmatoarea: te intereseaza consum mic pe 100km sau costuri mai mici pe km. In functie de rulaj iesi mai bine cu o benzinara, si nu scoate fum...
  • 0

#28 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 19 august 2010 - 10:18

Şi cum poţi aprecia corect în România acest lucru?
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#29 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 19 august 2010 - 10:36

Corect 100% nu se poate aprecia nicaieri. Foarte aproape de realitate, da. Daca stii cam citi km faci pe an urban si extra, e simplu de calculat.

Iti dau un singur exemplu: EU ! :lol:
In aproape 3 ani am facut 28.000 km. Ar trebui sa fiu complet defect sa-mi iau fumigena :lol:

Aceasta postare a fost editata de Relu: 19 august 2010 - 10:34

  • 0

#30 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 19 august 2010 - 10:47

Păi da, dar cum apreciezi la maşinile din titlu costurile expuse, nu consumul.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#31 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 19 august 2010 - 10:54

Pai costurile nu inseamna in primul rind consum ? Eu am o regula care nu mi-a dat gres niciodata: consumul din Buc. = 1,8-2 x consumul extraurban linistit la 100-120/h.
Evident in situatia in care nu mergi numai noaptea prin oras ...
Alte costuri mai sunt ce-i drept. Insa nu te apuci acum sa socotesti la sfantz cit e filtru sau ce pana mea mai ai la revizie. Daca o iei pe panta aia, mai bine mergi cu trenu :lol:
  • 0

#32 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 19 august 2010 - 11:01

Bingo!
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#33 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 19 august 2010 - 11:48

S-au scris, spus, multe si de multe ori, despre considerentele diesel vs benzen; nu mai are rost sa reluam discutia asta a n-a oara.
Si cum, in mod normal, nu e vb doar de diferenta de consum, considerand si faptul ca se intinde cu bugetul la limita, subliniez o chestiune pe care am mai spus-o in trecut si pe care Cata a punctat-o f bine si-n acest topic: intr-o astfel de situatie (cand te intinzi cu bugetul chiar putin peste limita) este f posibil sa nu poti suporta f usor costurile ulterioare (si aici nu ma refer doar la carburant).
In unele cazuri masinile nu au putut nici sa fie intretinute chiar corespunzator, pt ca nu dupa mult timp (1-2-3 ani) sa fie vandute.
De aceea am recomandat o masina mai ieftina, chiar daca marca respectiva inca trezeste unele amintiri neplacute (sau chiar provoaca repulsie unora).

O varianta de studiat, asa cum am spus si-n topicul mai vechi, ar fi un sh de 1-2 ani de la dealer care poate fi achizitionat in leasing.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#34 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 august 2010 - 07:26

.... este f posibil sa nu poti suporta f usor costurile ulterioare (si aici nu ma refer doar la carburant).
...

Ca de ex. ??

In unele cazuri masinile nu au putut nici sa fie intretinute chiar corespunzator, pt ca nu dupa mult timp (1-2-3 ani) sa fie vandute.
....

O varianta de studiat, asa cum am spus si-n topicul mai vechi, ar fi un sh de 1-2 ani de la dealer care poate fi achizitionat in leasing.

Adica tu propui exact una ca cea neintretinuta de care amintesti din paragraful anterior ?? :lol:

Aceasta postare a fost editata de Relu: 20 august 2010 - 08:18

  • 0

#35 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 20 august 2010 - 11:25

Am in cap si posibilitatea de a lua ceva SH din 2008, de prin vreun parc de confiscate. Nu imi surade deloc ideea, dar ori maresc avansul la asta noua undeva pe la 25-30% ori ma ling pe bot si iau SH. Stiti doar ca am pitici pe creier cu SH-urile, si pt mine un SH care sa fie afacere buna e unul care sa coste cu mult mai putin decat merita.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#36 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 20 august 2010 - 01:43

Ca de ex. ??

Desi s-a discutat de multe ori chestiunea asta, de la costul politei casco pana la efectuarea reviziilor asa cum trebuie si cand trebuie (sau pana la orice vrei sa iei in considerare).


Adica tu propui exact una ca cea neintretinuta de care amintesti din paragraful anterior ?? :)

Daca tu asta ai inteles ......... noi sa fim sanatosi. :)
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#37 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 august 2010 - 03:03

Hai dao-n papusoi acum, vrei sa spui ca diferenta la casco de 5-6% din DIFERENTA de pret a masinilor conteaza ?

Reviziile costa la fel, uleiul nu-i mai scump sau mai ieftin, etc ..Spune mai bine de diferentele costurilor de reparatie la fumigene fata de benzinare dupa ce iesi din garantie. Ia vezi tu cam ce pret are un injector sau turbina ( care cam "pica" la vaguri ) si compara-le cu pretul unui set de bujii pentru benzinara.
Daca ti-a picat ceva la injectie la un tedei, iti iese pe nas toata economia scoasa ( un fel de a zice ) din consum, de cind ai luat masina ...

....
Daca tu asta ai inteles ......... noi sa fim sanatosi. :)

Ti-am dat si citatele tale care asta spun.
  • 0

#38 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 20 august 2010 - 03:42

Avand in vedere ca dif de pret, in cazul masinilor noi, la aceiasi echipare, intre un benzinar aspirat si un turbodiesel (asa s-a prezentat cazul aici) este in jur de 1.500 euro (ca medie, sau ca ex.), plus alte consideratii ale companiilor de asigurari, ai o diferenta la polita casco. Daca mai consideri faptul ca chiar si-n cazul unui benzinar aspirat costul politei casco poate fi o chestiune nu tocmai placuta, intelegi ce vreau sa spun.
Reviziile la diesel sunt mai scumpe decat la o benzinara, in cel mai bun caz diferentele sunt minore.
Toate diferentele se aduna.

Nu inteleg, de fapt nu am inteles niciodata, de ce se compara cum ce convine si nu situatia obiectiva. Am avut si am turbodiesel Vwag, si nu am schimbat turbina, injectoare sau mai stiu eu ce; nici macar in cazul Golf-ului 3 1,9 Tdi, pe care l-am vandut la 205k km.
O masina intretinuta si exploatata corespunzator (exceptand defect de fabricatie) nu-ti da batai de cap de genul asta.
Aaaaa ca sunt masini aduse la peste 300k km si cu km dat inapoi sau masini neintretinute si neexploatate corespunzator, care au astfel de probleme, sau altele cu defect de fabricatie (am dat un ex cu un Passat B6, pe un alt topic), este adevarat; dar nu este o chestiune care se aplica tuturor turbodiesel-urilor.
Ideea, ca de fiecare data, e sa privim si sa tratam obiectiv situatia, in ansamblul ei.

Ce am spus eu (si ai citat tu) se refera la altceva si nu cum ai interpretat tu; ca altfel, conform interpretarii tale, toate sh sunt jafuri neintretinute.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#39 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 august 2010 - 03:57

..
Reviziile la diesel sunt mai scumpe decat la o benzinara, in cel mai bun caz diferentele sunt minore.
Toate diferentele se aduna.

Adica avantaj benzina, nu ? :)

O masina intretinuta si exploatata corespunzator (exceptand defect de fabricatie) nu-ti da batai de cap de genul asta.

Ia vezi citi au ( si ce fel de ) probleme cu noile vaguri, chiar in garantie.

.. sau altele cu defect de fabricatie (am dat un ex cu un Passat B6, pe un alt topic), este adevarat; dar nu este o chestiune care se aplica tuturor turbodiesel-urilor.
Ideea, ca de fiecare data, e sa privim si sa tratam obiectiv situatia, in ansamblul ei.

Foarte obiectiv, pica multe, chiar in perioada de garantie. Si daca e dupa garantie, ti-ai dat foc la valiza ...

Ce am spus eu (si ai citat tu) se refera la altceva si nu cum ai interpretat tu; ca altfel, conform interpretarii tale, toate sh sunt jafuri neintretinute.

Un SH ramine un SH indiferent daca ne convine sau nu. Iar in cazul celor recuperate, sansele sa ai o masina cu probleme serioase, e foarte mare !
Oricum procentul masinilor bune a din recuperari a fost si va ramine extrem de mic.

A recomanda cumpararea unei masini recuperate, mi se pare o recomandare pentru dusmani ...... :)

Aceasta postare a fost editata de Relu: 20 august 2010 - 03:59

  • 0

#40 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 20 august 2010 - 04:19

Relu, avand in vedere un buget mic deci vorbind de polizoare nu de masini scumpe, eu cred ca sunt sanse foarte mari sa gasesti masini tinute bine.
Eu cel putin am reusit imediat sa individuez TROMPETELE, navigand printre loganuri si accenturi la recuperate. Sunt masini ieftine, si daca au fost prost intretinute se vede imediat.
Cred ca daca ai norocul sa gasesti o masina recuperata de pe PF, sa fi fost a unui om care a luat-o pt el si intamplator nu mai are bani sa o plateasca.... atunci poti face o afacere buna.

Chiar o sa merg maine la Colina Motors sa vad niste masini in Popesti.

Mai aveti idee de alte parcuri de recuperate pe langa Bucuresti inafara de Tiriac?
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#41 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 20 august 2010 - 05:01

constat cu placere ca RELU a absorbit niste cunostinte importante privind rentabilitatea...Adicatelea benzina e oricind o alegere mai buna ptr cine macina putini km...Cit despre ce vrea hippo-pentru mine nu e prea clar... :)
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#42 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 august 2010 - 05:20

Mai,
Masini bune si ieftine se gasesc peste tot. Important e sa ajungi la momentul potrivit la locul potrivit si sa nu fii papagal.
Cine cauta o "pleasca", o poate gasi garantat ci o singura conditie suplimetara la cele de mai inainte: sa aibe "rabdare" !
Oricum, o doza de risc exista, si trebuie sa ti-o asumi ....
  • 0

#43 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 20 august 2010 - 05:26

constat cu placere ca RELU a absorbit niste cunostinte importante privind rentabilitatea...Adicatelea benzina e oricind o alegere mai buna ptr cine macina putini km...Cit despre ce vrea hippo-pentru mine nu e prea clar... :)


Ce vreau este clar pt mine: masina noua, una din cele din poll. Problema este ce POT! Ma lovesc de obtinerea unei finantari avantajoase, cu o rata pe care sa o pot sustine relaxat in urmatorii ani. Si asta depinde de dimensiunea avansului pe care reusesc sa-l dau. Si de aici deriva doua posibilitati: avans mai maricel + masina noua + rata leasing acceptabila sau SH din 2008-2009 cu avans mic + rata mica + perioada de leasing mica
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#44 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 20 august 2010 - 06:00

Ia Opelul Astra, sau, daca ai rezerve de buget, Logan-ul.

Celelalte doua sunt de clasa mica si va fi un moment sigur cind le vei considera neincapatoare, mai ales ca masina va ramine in familie timp indelungat.

Sa nu iti fie frica de benzina, la cit zici ca mergi, nu e rentabil diesel-ul. Am un amic cu Astra H 1.6 TURBO de 180 CP, ii consuma 8 litri in afara orasului si 12 litri in oras, nu mi se pare mult. Iar ce economisesti pe carburant dai pe intretinere mai scumpa. Problema valorii de revinzare mai mari la diesel-uri nu se pune, daca zici ca masina va ramine multa vreme in familie.

sa faci un efort financiar semnificativ ca sa iei o masina sh, mai mult sau mai putin obosita, ar putea fi frustrant pe termen lung, mai ales ca masina SH este o loterie (in afara de cazurile gen: il cunosc foarte bine pe fostul proprietar).
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#45 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 20 august 2010 - 06:06

Frank,nu crezi ca e mai frustrant sa nu zic tragic sa iei noua si sa nu poti ulterior sa achiti ratele,adica sa intri in clubul celor ramasi fara masina si fara bani?Dar de fapt ai dreptate,viitorul se prezinta roz........roz-bombon... :) :),ma duc sa fac o baie in mare,eventual imi iau si sapunul......sa dau jegu jos... :)

Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 20 august 2010 - 06:08

  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#46 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 20 august 2010 - 08:43

Adica avantaj benzina, nu ? :)


Ia vezi citi au ( si ce fel de ) probleme cu noile vaguri, chiar in garantie.


Foarte obiectiv, pica multe, chiar in perioada de garantie. Si daca e dupa garantie, ti-ai dat foc la valiza ...


Un SH ramine un SH indiferent daca ne convine sau nu. Iar in cazul celor recuperate, sansele sa ai o masina cu probleme serioase, e foarte mare !
Oricum procentul masinilor bune a din recuperari a fost si va ramine extrem de mic.

A recomanda cumpararea unei masini recuperate, mi se pare o recomandare pentru dusmani ...... :)


Este un avantaj pt o benzinara, in conditiile unui rulaj pana intr-o anumita limita (si/sau cu o anumita structura a rulajului urban/extraurban, dar asta ar insemna sa complicam si mai tare discutia).
De asta am si adus in discutie aspectul, pt ca se dorea un diesel, desi nu stiu cat de indicat dpdv rentabilitate ar fi fost.
In ceea ce priveste Vwag-ul, cel mai nenorocit ex pt ei este Passat B6 2,0 Tdi BPK, in rest au cam aceleasi probleme ca si alti constructori auto; ceea ce oricum nu este bine.

Eu am spus de oferta sh de la dealer-i. Tu pui semnul egal intre oferta sh a dealer-ilor si masinile recuperate de firmele de leasing ?
Chiar si-n cazul recuperarilor firmelor de leasing, se poate gasii o masina buna, inca in mintile ei, dar ceva mai greu.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#47 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 20 august 2010 - 09:59

In mare parte aveti dreptate cu benzinara vs. diesel. Chiar eu facui mai acu o luna niste calcule de rentabilitate pe consumuri tdi vs. benzina vs. GPL....
Cred ca scot din ecuatie Accentul din cauza costurilor de intretinere intradevar cam ridicate.
Iese din jocuri si Corsa, indiferent de motor, din cauza spatiului (you're right Frank!)

Raman in jocuri doar Logan 1.6 GPL si Astra III benzinara. Poate prind vreo lichidare de stoc si la Focus 1.6 pe la 11k si atunci ar fi si asta o optiune..

Maine dimineata merg la Colina Motors si Meridian Ocazie sa vad ce si cum si cu SH-urile.

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 20 august 2010 - 10:00

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#48 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 20 august 2010 - 11:56

Poti arunca un ochi si pe oferta weltauto (desi sunt scumpi), la un dealer Vw sau Skoda.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#49 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 21 august 2010 - 07:38

cica nici weltauto nu mai e de incredere.
masinile sunt, in orice caz, destul de scumpe.

sunt sigur ca se gasesc si masini SH la preturi rezonabile. stai linistit, daca turbodizalurile ar fi atat de slabe, nu ar mai fi cumparate. si hai sa spunem ca in RO vorbim de efectul de turma, dar in restul Europei mai va.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#50 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 21 august 2010 - 09:18

eu m-as uita si la

http://www.suzuki.ro...t/swift-1-3-gs/
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi