Cum se provoaca un accident rutier
Una din cele mai bune clasificari a factorilor umani responsabili de producerea accidentelor rutiere a fost publicata in 2000, in European Journal of Epidemiology, de Petridou&Moustaki, care au identificat doua mari categorii de factori cauzali, atat pe termen scurt, cat si pe termen lung: (i) factori care reduc capacitatea de a reactiona optim in situatii neprevazute din trafic si (ii) factori care moduleaza asumarea riscului in timpul condusului.
Accidentele, mai aproape decat crezi - partea a 3-a
#751
Scris 19 octombrie 2011 - 09:58
Life must be taken one disaster at a time
#752
Scris 19 octombrie 2011 - 10:38
La fel și pe topicul cu autostrăzile. De ani de zile spun că există o problemă reală cauzată de vitezele mici de deplasare.
Nemții spuneau că undeva la 140 de km/h ar fi ok pentru ca noi să păstrăm o stare de alertă. Eu am făcut asta involuntar mult timp, până să aflu că există și o bază științifică în spate. De asemenea am avut mereu obiceiul să rup ritmul, să-mi fac de lucru cu mașina pe șosea. Altă chestie care este recomandată.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#753
Scris 19 octombrie 2011 - 11:17
#754
Scris 19 octombrie 2011 - 11:29
#755
Scris 19 octombrie 2011 - 11:32
#756
Scris 19 octombrie 2011 - 11:59
#757
Scris 25 octombrie 2011 - 10:19
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#758
Scris 28 octombrie 2011 - 07:08
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#759
Scris 28 octombrie 2011 - 07:44
#760
Scris 28 octombrie 2011 - 02:33
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#761
Scris 28 octombrie 2011 - 02:41
#762
Scris 30 octombrie 2011 - 11:53
#763
Scris 31 octombrie 2011 - 07:47
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#764
Scris 31 octombrie 2011 - 08:57
chiar asa "moi" sunt aia?!?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#765
Scris 31 octombrie 2011 - 09:47
Inseamna ca n-ai idee cat cantareste un TIR !!tir-ul a rupt parapetii despartitori de pe autostrada.
chiar asa "moi" sunt aia?!?
#766
Scris 31 octombrie 2011 - 09:50
Ex-FN2 owner
#767
Scris 31 octombrie 2011 - 09:53
La CE masini te referi ???Nici foarte "tari" nu trebuie sa fie (ca sa nu fie efectul de izbit de stanca ) ....dar nici sa treci prin ei ca prin branza
Voi chiar nu realizati cate ZECI de tone are un TIR ???
#768
Scris 31 octombrie 2011 - 09:54
Vro 2Voi chiar nu realizati cate ZECI de tone are un TIR ???
#769
Scris 31 octombrie 2011 - 09:57
#770
Scris 31 octombrie 2011 - 10:27
tocmai, ca stiu cat cantareste un TIR, de aia intreb cat sunt de moi parapetii.Inseamna ca n-ai idee cat cantareste un TIR !!
parca ala era rolul lor, sa nu patrunzi de pe un sens pe altu.
si logica mea imi spune ca ar trebui sa reziste si TIR-uri...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#771
Scris 31 octombrie 2011 - 10:35
l.e.
Daca faci parapetii armati cu beton, pentru turisme vor fi ca zidul !
Unele autostrazi au intr-adevar pe mijloc asemenea parapeti, dat nu toate.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 31 octombrie 2011 - 10:43
#772
Scris 31 octombrie 2011 - 10:48
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#773
Scris 31 octombrie 2011 - 10:49
da-o-n fasolea mea.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#774
Scris 31 octombrie 2011 - 10:53
Daca le faci din beton nu trece tiru dar orice atingere a turismelor va fi un dezastru, si daca le faci maleabile, scapa mai usor turismele da trece tiru !
#775
Scris 31 octombrie 2011 - 11:28
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi