Accidentele, mai aproape decat crezi - partea a 3-a
#701
Scris 17 octombrie 2011 - 05:24
Mergea TARE ! Imediat dupa accident isi "plangea" masina, dupa care s-a "retras" pe undeva... Nici vorba sa vada ce s-a intamplat cu cei din logan ...
#702
Scris 17 octombrie 2011 - 05:26
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#703
Scris 17 octombrie 2011 - 05:32
DA, sa NU mearga TARE !Dacă mergi tare trebuie să și știi să mergi. Foarte multe s-ar fi putut face să nu ajungă acolo.
Faptul ca o GRAMADA se cred PILOTI, si in fapt sunt niste agarici cu muci in creier, e o REALITATE CRUNTA !!!...
În schimb sunt acceptate o grămadă de supoziții bazate pe nimic. Cred că unii visează noaptea și scriu ziua. Până să știu mai exact ce s-a întâmplat, m-am ferit să vorbesc aiurea.
Pilotajul se face pe CIRCUIT, si NU pe sosele in TRAFIC !
Daca-i pui pe circuit pe agaricii astia cu fumuri de piloti, realizezi ca la volan sunt MUCI din toate punctele de vedere !!!
In trafic trebuie sa te ADAPTEZI traficului, sa fii CEREBRAL, si sa TII la viata TA si a CELOR din jurul tau !!!
#704
Scris 17 octombrie 2011 - 06:10
Dacă mergi tare trebuie să și știi să mergi. Foarte multe s-ar fi putut face să nu ajungă acolo. Pornind de la faptul că putea avea gume de iarnă. Că putea să reducă viteza știind că nu are. Că mașina se simte imediat, nu trebuie să-i dai 200 la oră până să apară diverse semne. Și altele, mai la fața locului. Crezi că mie nu mi s-a întâmplat? Singura diferență e că eu căutam acel punct de plecare să știu. A doua zi am luat alte anvelope. Eu nu mă amăgesc cu all-season sau că am niște anvelope de iarnă. Există gume proaste de iarnă cu nemiluita. Vouă vi s-a pus așa pata pe diverse categorii de oameni și generalizați complet aiurea, dar nu-i chiar așa.
În schimb sunt acceptate o grămadă de supoziții bazate pe nimic. Cred că unii visează noaptea și scriu ziua. Până să știu mai exact ce s-a întâmplat, m-am ferit să vorbesc aiurea.
Cand spui daca mergi tare trebuie sa stii sa mergi... cand esti in trafic pe strazi publice nimeni nu stie sa mearga tare este doar un joc si doar o intamplare fericita ca nu s-a intamplat nimic. Niciodata nu poti fi sigur de nimic si cu cat cresti viteza cu atat devine mai periculos.
Nu fac pe moralistul si eu merg tare si eu am avut incidente din vina mea, dar hai sa fim realisti! Pe circuite se intampla accidente mortale cu piloti foarte experimentati, nu are rost sa incepem noi cu teorii ca daca avea nu stiu ce cauciucuri si alegea nu stiu ce trasa era altceva.
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 17 octombrie 2011 - 06:19
#705
Scris 17 octombrie 2011 - 06:13
Cand spui daca mergi tare trebuie sa stii sa mergi... cand esti in trafic pe strazi publice nimeni nu stie sa mearga tare este doar un joc si doar o intamplare fericita ca nu s-a intamplat nimic. Niciodata nu poti fi sigur de nimic si cu cat cresti viteza cu atat devine mai periculos.
Nu fac pe moralistul si eu merg tare si eu am avut incidente din vina mea, dar hai sa fim realisti! Pe circuite se intampla accidente mortale pe circuite cu piloti experimentati, nu are rost sa incepem noi cu teorii ca daca avea nu stiu ce cauciucuri si alegea nu stiu ce trasa era altceva.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 17 octombrie 2011 - 06:14
#706
Scris 17 octombrie 2011 - 07:23
Mi se pare destul de clar cine a gresit, cu atat mai mult cu cat a mai fost sanctionat pe acelasi tronson de drum. Teoretic a mai facut d-astea cine stie de cate zeci de ori, o data l-a amendat, de vre-o 10 ori sigur s-a inteles cu garcea si de alte zeci de ori nu l-au prins. Oricum ati da-o, a intrat pe contrasens si a bagat in pamant 3 oameni...ca a depasit,derapat,evitat,repliat - TOT VINA LUI E!!!
Aceasta postare a fost editata de tibitu: 17 octombrie 2011 - 07:24
#707
Scris 17 octombrie 2011 - 07:33
In conitiile date nu era cazul sa mearga tare.
Inteleg va sunt zone unde se poate depasi viteza legala in siguranta, sunt zone unde se depasi fara sa moara nimeni, dar nu cred ca era cazul.
Ca se credea pilot este evident. Am spus cunosc pe cineva caruia ii era frica sa mai urce cu el in masina.
Era ca in povestea cu ulciorul. Si-a fortat norocul pana acum.
Sa zica mersi ca au scapat copii si nevasta.
#708
Scris 17 octombrie 2011 - 07:40
#709
Scris 17 octombrie 2011 - 07:42
#710
Scris 17 octombrie 2011 - 07:47
#711
Scris 17 octombrie 2011 - 08:07
Crezi ca degeaba l-au tinut in spital la bv pana azi ? A fost nevoie de timp ca avocatii sa poata ajunge la el, inainte sa dea declaratiile.Acum la tv (B1), se dezbate faptul ca e posibil ca, datorita accidentului de ski, sa nu fi fost capabil sa mai conduca. Pe sleau, daca e asa, vina se transfera altora
Oricum un individ intreg la minte nu are neaparat nevoie sa fie inchis, remuscarile si constiinta il urmaresc si-i distrug tot restul vietii.
Mie asta mi se pare cea mai mare pedeapsa, de care nu-l poate absolvi nimeni !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 17 octombrie 2011 - 08:08
#712
Scris 17 octombrie 2011 - 08:14
#713
Scris 17 octombrie 2011 - 08:20
#714
Scris 17 octombrie 2011 - 11:21
Cand spui daca mergi tare trebuie sa stii sa mergi... cand esti in trafic pe strazi publice nimeni nu stie sa mearga tare este doar un joc si doar o intamplare fericita ca nu s-a intamplat nimic. Niciodata nu poti fi sigur de nimic si cu cat cresti viteza cu atat devine mai periculos.
Nu fac pe moralistul si eu merg tare si eu am avut incidente din vina mea, dar hai sa fim realisti! Pe circuite se intampla accidente mortale cu piloti foarte experimentati, nu are rost sa incepem noi cu teorii ca daca avea nu stiu ce cauciucuri si alegea nu stiu ce trasa era altceva.
Din păcate nu citește nimeni ce scriu în general și ca și în trafic lumea face/trage ce concluzii dorește.
Pe circuit ești obligat să mergi peste limită. Pe Huidu nu-l obliga nimeni în condițiile alea. ESTE VINA LUI!!! E foarte simplă treaba. Și DA, putea să evite accidentul, că eu n-am lovit pe nimeni în sute de km făcute în aceleași condiții, acu' recent. Și am mers. Să evite presupune să prevină, dar tot evitare înseamnă.
Cred că am spus de sute de ori că mersul pe stradă are variabile în schimbare în mod constant și că puțini sunt capabili să înțeleagă asta și să se adapteze.
Însă e o prostie să spui că dacă știi cum să conduci, nu-ți folosește la nimic. Relu care de obicei interpretează lucrurile cum îi convine lui, așa e la bătrânețe , știe despre ce vorbesc, cunoaște atâția șoferi grei care conduc de rup și nu au omorât pe nimeni. Și conduc de zeci de ani!!!
Da, dacă ai idee ce e cu mașina, îți pui problema să ai anvelope de iarnă, să ai niște anvelope bune de iarnă, să simți mașina, să știi unde sunt limitele, să știi unde sunt limitele tale, să ai preocupări din astea. Dacă tot vrei să mergi tare, măcar atât. Dacă vrei să conduci în general, măcar atât.
A, n-ai bani de anvelope. Păi atunci n-ai bani nici de mașină. Acum toți se vaită că i-au nenorocit guvernanții, că trebuie să-și cumpere anvelope de iarnă. Vai ce guvern rău. Mergeți fraților cu trenul.
Nu știu câți ar fi renunțat la un set de anvelope de iarnă cum am făcut eu. 99% ar fi spus că se descurcă ei, că merge și așa, că și că. Sunt sătul de astfel de atitudini. Astea au adus țara unde este acum. De ce să facem ceva cum trebuie, când merge și așa. Sunt o grămadă care merg cu mașinile ca vai de ele pentru că nu au bani să le întrețină. Nu sunt cu nimic mai puțin periculoși.
A fost un eveniment regretabil, dar care a adus în discuție probleme vechi și apăsătoare. Nu avem drumuri, nu avem educație, nu avem justiție, dar avem pretenții. Să circuli în România este un pericol. Eu când spuneam că nu suport să merg cu mașina aici, lumea râdea. Nu poți face 400 de km în 8 ore regulamentar. Nu poți. După atâtea ore ești ca și beat. Este imposibil ca în acest context să nu apară cazuri din astea. Practic imposibil.
Nu avem educație de nici un fel. Educația se face cu forța și civilizația se menține cu pușca. Drepturile omului, umanitatea, tot felul de prezumții și de legi în litera lor, nu au făcut decât să ducă la decăderea societății. La noi pușca este la interlopi.
Eu m-aș conforma cu mare drag să merg 101% legal ca la unguri (oricum eu nu merg tare la modul și pe stânga și pe dreapta și fără să gândesc drumul, dar aș merge fix ca în lege dacă ar fi omenește posibil). Ca la nemți poate o fi prea mult. Dar ca la unguri. De ce acolo se poate? Voi știți ce haos era pe A1 duminică??? Era IMPOSIBIL să mergi regulamentar. NIMENI nu mergea cu 130!!! Deci o autostradă plină de imbecili. Unii mergeau prea încet, alții prea tare. Ăștia sunt șoferii țării. Ăia de merg încet se cred superiori, dar nu sunt cu nimic mai buni decât ceilalți. Nu vorbeam aiurea când spuneam că o majoritate covârșitoate nu știe să țină volanul. Atât. Nici o pretenție mai mare nu am. Atunci ce vreți? Ce să facă ăștia? Nu mai spun că ambele grupuri de pe A1 au propriile frustrări. Se urăsc reciproc și nimic nu le va schimba părerea. Da, e trist să te judece lumea după ce mașină ai, dar nu mai trist decât să observi că oamenii nu sunt capabili să-și vadă poziția.
Cam asta e treaba.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#715
Scris 17 octombrie 2011 - 11:41
Va vine sa credeti sau nu, permisul de a m-a facut sa fiu mult MULT mai atent la traficul din jur. Recomand!
#716
Scris 17 octombrie 2011 - 11:44
Aici intervine discernamantul celui de la volan.
DACA a derapat in acel viraj inseamna ca a mers mai tare decat era in mod normal posibil pe acea bucata de drum in conditile date. Si asta inseamna ca este vinovat.
Si nu vorbim de viteza legala 50 in localitate sau 30 ca ningea.
Vorbim de viteza "BUNULUI SIMT" adica acea in care mergi in siguranta chiar daca este putin peste legal.
#717
Scris 17 octombrie 2011 - 11:54
A fost o vreme cand mergeam blana... Nu depasesm in curbe, dar o ardeam. Dupa aia am trecut pe impreza....si totul a capatat un alt sens. Am fost pe circuit, si, toata blana de pe strada ma facea de rusine. Nu stiam sa trag de masina ... Apoi am invatat si m-am (cuvant urat) pe mine de frica. Am incercat si pe strada si nu pot! Nu ai loc cu o masina puternica sa dai in ea!e imposibil, faci cum faci si ajungi pe contrasens. Asa ca merg LEGAL! Da, nu mai depasesc nici viteza legala.
Si apoi am luat A ul........... Si deja masina mea de vreo 350 de ponei e o biata oaie pe langa un motor. Si am invatat sa casc BINE ochii de jur imprejur altfel devin o statistica.
MIE IMI PLACE VIATA, DE ACEEA MERG REGULAMENTAR! Si mai e ceva, cand o mai ard, rare ori, exista locuri necirculate, unde te duci sa o arzi doar de dragul de a o arde fara pericole.
#718
Scris 17 octombrie 2011 - 11:55
acum lasand la o parte a cui a fost vina, ca aici nu e nici tribunal nici facultate de juridice ci doar facultate de literatura auto, treaba este ca soferul in cauza nu depasea coloana ca un smecher (asa cum ma asteptam), ci pur si simplu intr-o curba destul de larga (nu conteaza dreapta/sanga) a ajuns pe contrasens. Urmarile s-au vazut.
Si este foarte foarte foarte grav deoarece era cu familia in masina. Deja nu mai este nimic de discutat.
Ca soferul habar nu avea de comportamentul dinamic al unei masini de peste 2 T este evident, probabil s-a crezul la volanul unei berline. Nu mai discutam de calitatile lui soferistice.
Ca urmare a toate cele, pentru ca tot sunt in curs, problema mea este ce masina sa-i cumpar lui fii-miu, adica in ce masina sa calatoareasca el pana cand decizia ii va apartine. Notific faptul ca pana la acordarea permisulul de conducere va mai avea de asteptat 17 ani si ~3 saptamani.
NB. este printre primele dati cand nu glumesc.
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#719
Scris 18 octombrie 2011 - 07:39
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 18 octombrie 2011 - 07:40
#720
Scris 18 octombrie 2011 - 08:00
#721
Scris 18 octombrie 2011 - 08:03
+10 !MIE IMI PLACE VIATA, DE ACEEA MERG REGULAMENTAR! Si mai e ceva, cand o mai ard, rare ori, exista locuri necirculate, unde te duci sa o arzi doar de dragul de a o arde fara pericole.
#722
Scris 18 octombrie 2011 - 08:27
#723
Scris 18 octombrie 2011 - 09:58
Ar trebui ca cineva sa-i interzica sa derapeze pe taramul asta.
#724
Scris 18 octombrie 2011 - 10:03
#725
Scris 18 octombrie 2011 - 10:09
Sa continuam on topic
http://www.ziare.com...-in-tir-1127801
Si o mica paranteza
"Permisul de conducere al conducătorului de autovehicul sau tramvai, implicat într-un accident de circulaţie din care a rezultat uciderea sau vătămarea corporală a unei persoane, se reţine de către poliţia rutieră, dacă acesta a încălcat o regulă de circulaţie, eliberându-se dovada înlocuitoare fără drept de circulaţie, în situaţia în care regula de circulaţie încălcată este una din cele prevăzute la art.102 alin.(3) lit. a) şi c), sau dovadă înlocuitoare cu drept de circulaţie pentru o perioadă de 15 zile, în celelalte cazuri."
Articolul 102, alin.(3) lit. a) şi c), prevede urmatoarele:
a) conducerea sub influenta bauturilor alcoolice, daca fapta nu constituie, potrivit legii, infractiune;
c) neoprirea la trecerea la nivel cu calea ferata când barierele sau semibarierele sunt coborâte ori în curs de coborâre sau când semnalele cu lumini rosii si/sau sonore sunt în functiune;
Cateodata, in Romania ar fi excelent daca nu s-ar aplica legile.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi