Salt la continut


Fotografie
* * * * * 1 Voturi

Accidentele, mai aproape decat crezi - partea a 3-a


  • Please log in to reply
2331 replies to this topic

#726 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 18 octombrie 2011 - 10:12

Lasa elucuberatiile lui din mod normal, vorbeam strict de seara aia. Eu nu pot sa il suport pe individ
  • 0

#727 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 18 octombrie 2011 - 10:24

Te referi inclusiv la elucubratiile lui vizavi de sfera auto ?

Evident ca ma refer la seara trecuta.
A debitat niste enormitati vizavi de viteze , abordari de curba, motoare Mercedes si alte prostii de imi venea sa schimb canalu. Da am rezistat.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#728 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 18 octombrie 2011 - 10:29

"Potrivit acestora, realizatorul TV susţine că nici vorbă să fi făcut vreo depăşire în curbă, aşa cum s-a afirmat iniţial, ci a derapat din cauza carosabilului udat de lapoviţă şi nu şi-a mai putut controla Mercedesul, care a trecut brusc pe contrasens şi a izbit frontal Loganul, care circula regulamentar"

http://www.gandul.in...-inapoi-8873550
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#729 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 18 octombrie 2011 - 10:30

Seara trecuta? Nu stiu, eu am vazut o parte din emisiunea de duminica in care n-a zis nimic de motoarele Mercedes.
  • 0

#730 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 18 octombrie 2011 - 11:38

A aparut pe net o poza mai detaliata cu interiorul Loganului (nu o postez, ca iarasi sar "report"-erii de serviciu de fund in sus) unde se vede clar de tot ca centurile sunt la locul lor, cu alte cuvinte nu erau purtate in momentul impactului. Poate, in situatia in care cei din Dacie purtau centurile de siguranta, se vorbea acum de un accident foarte grav, dar nu de unul cu trei victime. Ca sa va faceti o idee, tot bordul este deplasat in sus, volanul atingand plafonul. Airbagurile si-au facut datoria, dar sa nu uitam ca nu sunt decat SRS-uri. Consider ca daca centurile erau purtate, combinat cu airbagurile, nu exista o pierdere de trei vieti omenesti.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#731 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 18 octombrie 2011 - 12:08

Pune si poza, chiar as fi interesat.
Dupa cum ziceam, e 100% vinovat pentru producerea accidentului, dar cat de vinovat e pentru vietile pierdute sunt in dubiu...
  • 0

#732 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 18 octombrie 2011 - 12:17

am mari dubii ca scapau cu tot cu centura...poate daca Loganul arata mai bine dar la cum arata cei din fata nu aveau nici o sansa cu tot cu centura,poate cel din spate sa mai fi avut o sansa.
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#733 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 18 octombrie 2011 - 12:22

N-ai cum sa stii nene. Centura trebuie purtata tot timpul !
  • 0

#734 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 18 octombrie 2011 - 12:40

Dezastrele au o singură constantă: niciodată un singur factor care să le fi produs. S-au acumulat acum destui cât să ducă la nenorocirea asta.

Oricum nu se va schimba nimic. De ce nu se fac controale periodice noaptea pentru a da amendă celor care au lumini proaste. Au mașini defecte, au diverse probleme de sănătate, au băut și tot așa. Ne kkm pe noi cu viteza, știm o treabă. Da' pe A1 fu un accident care la 130 putea deveni o tragedie națională în condițiile în care se circula când am fost eu. Am avut noroc și am ajuns după și din întâmplare nu au fost victime. Din noroc. De ce nu este marcată autostrada cu buline care să spună șoferului român să păstreze distanța? Și să fie camere care să filmeze. Cine nu păstrează distanța, primește acasă amendă. Data viitoate nu mai face sau la 3 abateri carnet suspendat. La nemți există un centru special care numai asta monitorizează, păstrarea distanței pe autostradă. Oare ăia sunt proști?

Nici măcar legea cu anvelopele de iarnă n-am fost în stare să o dăm cu cap. Dacă sunt -20°C, dar nu și zăpadă sau polei, poți merge cu anvelope de vară, cu 130 pe autostradă. Păi ce controlezi în caz de ceva, că mergi pe niște bucăți de plastic.

Mie silă de țara asta. Am mai întrebat, are cineva un singur exemplu de lucru bine făcut în România în ultimii 20 de ani? Unul singur, dar făcut cu cap.

În Franța eu am găsit drumuri prin munți făcute ca un carusel. La 110 te ținea șoseaua și nu mergea nimeni încet. Nu era linie continuă nici în curbă, dar nu depășeai pe nimeni, că nu era nevoie. La noi șoseaua e gândită taman invers, ea te aruncă. No', iar mă vait. Dar când se poate, îți cam vine să crapi capul cuiva.

La Sibiu cică e autostradă. 10-20 de km, nu știu cât dracu e. Însă există o bubă. Românul nu vrea să meargă cu 130. Are voie, dar e dreptul lui să nu meargă. Corect? Bun. Unii cred că au dreptul să meargă cu 90, alții cu 100. Evident că cei cu 100 "câștigă" dreptul să meargă pe banda 2, fiind mai rapizi și acolo mor. Pe unde au voie să meargă cei care au dreptul la 130? Românul nu a înțeles nimic din democrație, drepturi, dar mai ales obligații. Ei își pot exercita drepturi în măsura în care nu le îngrădesc pe ale altora. Au dreptul să meargă cu cât vor, cât timp eu îmi pot exercita dreptul de a merge legal, altfel nu. Nu se întâmplă așa ceva din moment ce ai trecut granița la unguri, cehi, slovaci, austrieci, nemți, francezi, italieni, elvețieni și pe unde am mai fost eu. În rare cazuri când se întâmplă, iei amendă și nu mai faci.

Nu cred că generațiile viitoare vor fi mai bune, mie mi se par tot mai denaturate și lipsite de orice valori. Trit este că mulți dintre cei plecați nu au adus nimic bun cu ei în țară și aici se bucură că e "LIBERTATE"!
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#735 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 18 octombrie 2011 - 01:08

cata, sunt cateva chestii : mentalitate, bun simt si respect, pe care cel putin 90% din romani nu le eu.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#736 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 18 octombrie 2011 - 01:28

Astazi la 3 dimineata am sosit in Bucuresti dupa 900km parcursi in 14 ore prin ploaie, furtuna, ninsoare, grindina si tot felul de precipitatii posibile si imposibile. Plus multe masini de marfa, multe gropi, drum complet necunoscut, vizibilitate uneori aproape zero si colac peste pupaza cu gume de vara ca asa s-a nimerit. Concluzia ar fi ca mult nu-ti trebuie ca sa gresesti. Dar secunda aia de neatentie de cele mai multe ori NU este doar o intamplare ci face parte dintr-o recurenta permanenta.

In curba eu NU am depasit niciodata din 2005 pana azi. Am facut altele, dar asta nu. In cei 2000km parcursi de vineri pana astazi am observat ca pentru depasiri imi trebuie foarte foarte mult spatiu, in mod special ca sa intru inapoi pe banda si ca intotdeauna sunt in BLANA indiferent cu ce masina sunt. O fi bine, o fi rau - nu stiu, dar atata timp cat eu vad clar masina pe contrasens prefer sa stau in curul TIR-ului pana gasesc o cafenea pe dreapta. Si avand in vedere ca nici dpdv al vederii nu sunt tocmai un vultur, depasesc doar cand abia disting silueta masinii de pe contrasens. Deci mai intra cel putin inca 3 masini dupa mine fara probleme :lol: dar eu doar asa ma simt in siguranta.

Bucata aia de drum unde s-a intamplat nenorocirea cu Huidu NU se preta la niciun fel de depasire. Si gumele lui mi se par si uzate cam la limita. Dar asta NU conteaza. Conteaza doar ca daca mergea incet ajungea toata lumea in viata acasa. Ieri noapte am mers si cu 40 la ora zeci si zeci de km din cauza conditiilor meteo. Si eram doar eu pe strada......
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#737 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 18 octombrie 2011 - 03:01

Păi și ce era să faci dacă mai mult nu se putea. Mi se pare normal. Nu e nici o rușine.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#738 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 18 octombrie 2011 - 03:11

mda,personal prefer de cate ori merg la munte sa evit pe cat posibil DN1 mai ales datorita aglomeratiei,legat de depasiri in curbe cu sau fara vizibilitate ,daca eu am facut 2 in cel putin 10 situatii am fost nevoit sa franez (si de vreo 4 ori sa opresc pe dreapta) din cauza celor care au venit pe contrasens.
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#739 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 18 octombrie 2011 - 04:32

http://www.jurnalul....tor-593956.html
Potrivit unor surse din cadrul anchetei, cumnatul lui Şerban Huidu, Boby Vintilă, este cel care se afla la volanul maşinii din faţa lui Huidu în momentul producerii accidentului rutier. Acest lucru ar putea indica faptul că Huidu nu a vrut să depăşească, deraparea rămânând pentru moment varianta cea mai plauzibilă. Vintilă a fost audiat ca martor de către anchetatori, fiind primul care a oprit la locul accidentului.

:unsure:
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#740 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 18 octombrie 2011 - 04:52

Acuma ca sa fiu sincer prea putin conteaza cum va iesi Huidu din treaba asta dpdv juridic. Ca sta doi ani in inchisoare sau plateste o amenda penala este fix acelasi lucru, nu are cum sa dea timpul inapoi. Si chiar de ar infunda puscaria tot nu ar fi de exemplu pt 'popor' , caci atata timp cat oamenii nu tin la viata lor tot la fel se vor comporta in trafic.

Avand in vedere ca indiferent de solutionare Huidu oricum va fi in libertate, eu in locul cumnatului mi-as fi tinut gura. Nu de alta dar macar sa-i fie invatatura de minte cand umbla cu copii in masina pe viitor..... Adica macar sa-l arda putin treaba asta, chiar daca povara acelor trei fiinte ucise din culpa il va apasa toata viata.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#741 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 18 octombrie 2011 - 05:00

e un martor pe A1 acum,priceless :lol:


edit:2 martori :unsure:

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 18 octombrie 2011 - 05:05

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#742 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 18 octombrie 2011 - 05:25

Bah,sa zic si eu.......in primul rind e vorba de w164,adica ML320-4MATIC.Deci de plecat curu,eu zic ca nu e vorba....nici de acvaplanare,cu orice gume de vara,la viteza de 70 ce declara ca avea....Cert e ca una din masini mergea tare,io zic ca Huidu.......mai mult,tocmai a reconstituit TITI AUR virajul la tv cu masina identica,mie imi rezulta ca a plecat de cur imperceptibil la 80 km pe ora,adic esp a corectat:unsure:vizibil tinuta masinii,deci Huidu mergea mult mai tare............

Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 18 octombrie 2011 - 05:36

  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#743 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 octombrie 2011 - 05:58

100% de acord cu tine.
  • 0

#744 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 18 octombrie 2011 - 09:41

daca avea acolo mai mult de 80km/h pe vremea aia inseamna ca e intradevar inconstient! :unsure:
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#745 Diesel

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 396 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Cluj-Napoca

Scris 18 octombrie 2011 - 10:02

Pt mine accidentul asta are o nota mai aparte pentru ca in aceeasi zi si cam aceeasi ora am plecat din Brasov in directia Tg-Mures. In Brasov erau 2 grade Celsius peste zero, lapovita si ninsoare iar carosabilul era umed. Abia pe la Padurea Bogatii am inceput sa prind asfalt uscat si la ora 13 am auzit la radio de accident.

Si eu sunt de parere ca a avut o viteza mare, la fel spun si martorii, oricum viteza mare, SUV de 2,3 tone cu cauciucuri de vara pe carosabil umed sunt conditii care te transforma intr-o bomba pt participantii la trafic de pe langa tine. ESP si orice alte sisteme electronice nu pot sfida legile fizicii.
  • 0

#746 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 19 octombrie 2011 - 01:32

daca avea acolo mai mult de 80km/h pe vremea aia inseamna ca e intradevar inconstient! :(


Virajul ala de dreapta din capatul liniei drepte se ia cu 80 la ora fara emotii pe orice vreme in afara de polei.

Singura 'modalitate' prin care sa ajungi pe contrasens cu botul inainte la iesirea din acel viraj datorita derapajului ("pierderii controlului") e sa vii blana pe linia dreapta, sa tii interiorul o vreme, iar daca mergi suficient de tare, trasa 'fireasca' te-ar duce pe contrasens fix la locul accidentului. Practic nu derapezi, dar daca ai incerca sa tii banda ta, s-ar putea intampla sa o faci deoarece virajul 'se inchide' usor daca pastrezi banda ta.

Dar ipoteza asta mi se pare complet neplauzibila din cel putin 2 motive: (1) in general ziua nu prinzi portiunea respectiva complet libera ci se circula in general in coloana cu 40-60 la ora; (2) nu prea poti sa mergi atat de tare cu masina plina in acea zona pentru ca asta ar insemna ca toti cei din masina sa fie legati bine in centuri si sa se tina de obligatoriu manere. Chiar daca sa presupunem ca nimeni nu ar avea rau de masina, tot nu e o calatorie prea confortabila pt pasageri. (deci e excus ca pasagerul din dreapta sa citeasca iar copiii sa mai aibe chef de cantat...)

In schimb acea linie dreapta e prima zona (de vreo 200m lungime) in care ai voie sa depasesti dupa cca 5km care se parcurg cu viteze de 30-40 la ora la vale... asa ca e o zona de 'now or never...'
Cu cca 50-80m inainte de viraj, nu mai ai voie sa depasesti, dar inca mai ai vizibilitate si multi mai trec de cateva masini si pe acea zona.
Problema e ca am vazut destui care continua depasirea coloanelor si in virajul respectiv, practic ruland pe contrasens fara sa aibe vizibilitate. Sa zicem ca ar functiona si chestia asta, daca ar face-o ruland aprox cu viteza colanei si trecand de masini una cate una, sau noaptea, cand in general se vede daca vine ceva.
Problema e unii nu se asigura nici macar asa, cu pur si simplu depasesc pe toata linia dreapta iar virajul il iau tot la blana, pe contrasens (ca pe sensul lor e coloana).
Asta a fi o varianta in care sa apari pe contrasens suficient de rapid incat sa-l surprinzi si pe cel cu care urmeaza sa te pupi in bot, mai ales ca e si un usor varf de panta acolo care scade si mai mult vizibilitatea.

O alta varianta e sa te angajezi in depasire dupa ce ai intrat in virajul de dreapta, dar fara sa te asiguri, deci practic sa iesi din coloana in fata celuilalt.
Dar cum coloana in acea zona nu are mai mult de 50 la ora, iar vizibilitatea devine relativ ok, ar insemna ca cel care se angajeaza in depasire sa o faca privind pe bancheta din spate, iar cel de pe contrasens sa se uite in alta pare si nu la drum. Deci probabilitatea situatiei e destul de redusa.

In plus, acea zona permite triplarea, deci s-ar fi putut ocoli unul pe celalalt in cazul in care s-ar fi observat mai din timp.

Trecand pe acolo de cca 800 ori in ultimii 10-11 ani si vazand 'obiceiurile' fiecarei zone de pe DN1 parerea mea e ca Huidu sau a depasit pe toata linia dreapta si a continuat depasirea si pe virajul de dreapta sau - in conditiile in care ar fi prins linia dreapta libera - s-a angajat in depasire imediat dupa intrarea in viraj.

Daca e coloana pe sensul spre BV, la intrarea in virajul respectiv nu prea vezi daca vine ceva sau nu datorita masinilor din coloana si a faptului ca e un usor varf de panta acolo. Practic nu prea ai cum sa vezi (nici macar din jeep/suv-uri) daca e vreo masina in zona sagetii.

Imagine amplasata
  • 0

#747 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 19 octombrie 2011 - 05:51

Asa pare, dar totusi nu prea inteleg lipsa de reactie (a ambilor). Cum spuneai si se vede din poze, e mult loc in dreapta in afara soselei pe care sa efectuezi o evitare a berbecului din fata...ramane doar ipoteza aparitiei fulgeratoare a lui Huidu in fata Loganului.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#748 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 19 octombrie 2011 - 07:28

clar a iesit in fata Loganului in scurt,sau cel din Logan pur si simplu s-a pierdut.Cum ziceam mai sus am avut experiente cu nenea din astia iesiti in fata dar intotdeauna am reusit sa evit,ma rog scenariile nu isi au rostul.Cat despre viraj eu zic ca greu derapai acolo cu un ML,poate cu ceva RWD cu gume de vara .Apropo de Padurea Bogatii ,urat se merge in zona aia,erau sa ma faca niste domni afis pe acolo de vreo 3 ori :P bulanul meu e ca pe cat de rapid acccelereaza la fel de rapid franeaza cazanul ala al meu. :(
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#749 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 19 octombrie 2011 - 05:28

Incet incet ajungeti la ce am zis eu pagina trecuta :(
  • 0

#750 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 19 octombrie 2011 - 06:47

daca-i ud pe jos, si "aluneca", cu gume "asa si asa" se duce un 4x4 de 2to+ de nici nu va imaginati.
patanie personala cu LandCruiserul acum vreo 2 ani. exact in perioada de genul. pe la 5 grade si ploaie. ceva viteza, nimic exagerat, asa s-a dus cu tot 4x4 si mama lui de esp de n-am apucat sa fac nimic. noroc ca era noapte, necirculat, curba spre stanga si 2 benzi pe sens. eu fiind pe cea de langa axul drumului. am trecut practic de pe o banda pe alta pana sa-si dea seama "sistemele" cine-i mos craciun.

oarecum imi vine greu a crede ca depasise toata coloana, si a intrat in depasire si in curba, asa de-a orbu.
viteza o fi avand mai mult ca sigur.

pacat oricum :(
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.





0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi