Accidentele, mai aproape decat crezi - partea a 3-a
#726
Scris 18 octombrie 2011 - 10:12
#727
Scris 18 octombrie 2011 - 10:24
Evident ca ma refer la seara trecuta.Te referi inclusiv la elucubratiile lui vizavi de sfera auto ?
A debitat niste enormitati vizavi de viteze , abordari de curba, motoare Mercedes si alte prostii de imi venea sa schimb canalu. Da am rezistat.
#728
Scris 18 octombrie 2011 - 10:29
http://www.gandul.in...-inapoi-8873550
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#729
Scris 18 octombrie 2011 - 10:30
#730
Scris 18 octombrie 2011 - 11:38
#731
Scris 18 octombrie 2011 - 12:08
Dupa cum ziceam, e 100% vinovat pentru producerea accidentului, dar cat de vinovat e pentru vietile pierdute sunt in dubiu...
#732
Scris 18 octombrie 2011 - 12:17
#733
Scris 18 octombrie 2011 - 12:22
#734
Scris 18 octombrie 2011 - 12:40
Oricum nu se va schimba nimic. De ce nu se fac controale periodice noaptea pentru a da amendă celor care au lumini proaste. Au mașini defecte, au diverse probleme de sănătate, au băut și tot așa. Ne kkm pe noi cu viteza, știm o treabă. Da' pe A1 fu un accident care la 130 putea deveni o tragedie națională în condițiile în care se circula când am fost eu. Am avut noroc și am ajuns după și din întâmplare nu au fost victime. Din noroc. De ce nu este marcată autostrada cu buline care să spună șoferului român să păstreze distanța? Și să fie camere care să filmeze. Cine nu păstrează distanța, primește acasă amendă. Data viitoate nu mai face sau la 3 abateri carnet suspendat. La nemți există un centru special care numai asta monitorizează, păstrarea distanței pe autostradă. Oare ăia sunt proști?
Nici măcar legea cu anvelopele de iarnă n-am fost în stare să o dăm cu cap. Dacă sunt -20°C, dar nu și zăpadă sau polei, poți merge cu anvelope de vară, cu 130 pe autostradă. Păi ce controlezi în caz de ceva, că mergi pe niște bucăți de plastic.
Mie silă de țara asta. Am mai întrebat, are cineva un singur exemplu de lucru bine făcut în România în ultimii 20 de ani? Unul singur, dar făcut cu cap.
În Franța eu am găsit drumuri prin munți făcute ca un carusel. La 110 te ținea șoseaua și nu mergea nimeni încet. Nu era linie continuă nici în curbă, dar nu depășeai pe nimeni, că nu era nevoie. La noi șoseaua e gândită taman invers, ea te aruncă. No', iar mă vait. Dar când se poate, îți cam vine să crapi capul cuiva.
La Sibiu cică e autostradă. 10-20 de km, nu știu cât dracu e. Însă există o bubă. Românul nu vrea să meargă cu 130. Are voie, dar e dreptul lui să nu meargă. Corect? Bun. Unii cred că au dreptul să meargă cu 90, alții cu 100. Evident că cei cu 100 "câștigă" dreptul să meargă pe banda 2, fiind mai rapizi și acolo mor. Pe unde au voie să meargă cei care au dreptul la 130? Românul nu a înțeles nimic din democrație, drepturi, dar mai ales obligații. Ei își pot exercita drepturi în măsura în care nu le îngrădesc pe ale altora. Au dreptul să meargă cu cât vor, cât timp eu îmi pot exercita dreptul de a merge legal, altfel nu. Nu se întâmplă așa ceva din moment ce ai trecut granița la unguri, cehi, slovaci, austrieci, nemți, francezi, italieni, elvețieni și pe unde am mai fost eu. În rare cazuri când se întâmplă, iei amendă și nu mai faci.
Nu cred că generațiile viitoare vor fi mai bune, mie mi se par tot mai denaturate și lipsite de orice valori. Trit este că mulți dintre cei plecați nu au adus nimic bun cu ei în țară și aici se bucură că e "LIBERTATE"!
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#735
Scris 18 octombrie 2011 - 01:08
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#736
Scris 18 octombrie 2011 - 01:28
In curba eu NU am depasit niciodata din 2005 pana azi. Am facut altele, dar asta nu. In cei 2000km parcursi de vineri pana astazi am observat ca pentru depasiri imi trebuie foarte foarte mult spatiu, in mod special ca sa intru inapoi pe banda si ca intotdeauna sunt in BLANA indiferent cu ce masina sunt. O fi bine, o fi rau - nu stiu, dar atata timp cat eu vad clar masina pe contrasens prefer sa stau in curul TIR-ului pana gasesc o cafenea pe dreapta. Si avand in vedere ca nici dpdv al vederii nu sunt tocmai un vultur, depasesc doar cand abia disting silueta masinii de pe contrasens. Deci mai intra cel putin inca 3 masini dupa mine fara probleme dar eu doar asa ma simt in siguranta.
Bucata aia de drum unde s-a intamplat nenorocirea cu Huidu NU se preta la niciun fel de depasire. Si gumele lui mi se par si uzate cam la limita. Dar asta NU conteaza. Conteaza doar ca daca mergea incet ajungea toata lumea in viata acasa. Ieri noapte am mers si cu 40 la ora zeci si zeci de km din cauza conditiilor meteo. Si eram doar eu pe strada......
#737
Scris 18 octombrie 2011 - 03:01
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#738
Scris 18 octombrie 2011 - 03:11
#739
Scris 18 octombrie 2011 - 04:32
Potrivit unor surse din cadrul anchetei, cumnatul lui Şerban Huidu, Boby Vintilă, este cel care se afla la volanul maşinii din faţa lui Huidu în momentul producerii accidentului rutier. Acest lucru ar putea indica faptul că Huidu nu a vrut să depăşească, deraparea rămânând pentru moment varianta cea mai plauzibilă. Vintilă a fost audiat ca martor de către anchetatori, fiind primul care a oprit la locul accidentului.
#740
Scris 18 octombrie 2011 - 04:52
Avand in vedere ca indiferent de solutionare Huidu oricum va fi in libertate, eu in locul cumnatului mi-as fi tinut gura. Nu de alta dar macar sa-i fie invatatura de minte cand umbla cu copii in masina pe viitor..... Adica macar sa-l arda putin treaba asta, chiar daca povara acelor trei fiinte ucise din culpa il va apasa toata viata.
#741
Scris 18 octombrie 2011 - 05:00
edit:2 martori
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 18 octombrie 2011 - 05:05
#742
Scris 18 octombrie 2011 - 05:25
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 18 octombrie 2011 - 05:36
#743
Scris 18 octombrie 2011 - 05:58
#744
Scris 18 octombrie 2011 - 09:41
#745
Scris 18 octombrie 2011 - 10:02
Si eu sunt de parere ca a avut o viteza mare, la fel spun si martorii, oricum viteza mare, SUV de 2,3 tone cu cauciucuri de vara pe carosabil umed sunt conditii care te transforma intr-o bomba pt participantii la trafic de pe langa tine. ESP si orice alte sisteme electronice nu pot sfida legile fizicii.
#746
Scris 19 octombrie 2011 - 01:32
daca avea acolo mai mult de 80km/h pe vremea aia inseamna ca e intradevar inconstient!
Virajul ala de dreapta din capatul liniei drepte se ia cu 80 la ora fara emotii pe orice vreme in afara de polei.
Singura 'modalitate' prin care sa ajungi pe contrasens cu botul inainte la iesirea din acel viraj datorita derapajului ("pierderii controlului") e sa vii blana pe linia dreapta, sa tii interiorul o vreme, iar daca mergi suficient de tare, trasa 'fireasca' te-ar duce pe contrasens fix la locul accidentului. Practic nu derapezi, dar daca ai incerca sa tii banda ta, s-ar putea intampla sa o faci deoarece virajul 'se inchide' usor daca pastrezi banda ta.
Dar ipoteza asta mi se pare complet neplauzibila din cel putin 2 motive: (1) in general ziua nu prinzi portiunea respectiva complet libera ci se circula in general in coloana cu 40-60 la ora; (2) nu prea poti sa mergi atat de tare cu masina plina in acea zona pentru ca asta ar insemna ca toti cei din masina sa fie legati bine in centuri si sa se tina de obligatoriu manere. Chiar daca sa presupunem ca nimeni nu ar avea rau de masina, tot nu e o calatorie prea confortabila pt pasageri. (deci e excus ca pasagerul din dreapta sa citeasca iar copiii sa mai aibe chef de cantat...)
In schimb acea linie dreapta e prima zona (de vreo 200m lungime) in care ai voie sa depasesti dupa cca 5km care se parcurg cu viteze de 30-40 la ora la vale... asa ca e o zona de 'now or never...'
Cu cca 50-80m inainte de viraj, nu mai ai voie sa depasesti, dar inca mai ai vizibilitate si multi mai trec de cateva masini si pe acea zona.
Problema e ca am vazut destui care continua depasirea coloanelor si in virajul respectiv, practic ruland pe contrasens fara sa aibe vizibilitate. Sa zicem ca ar functiona si chestia asta, daca ar face-o ruland aprox cu viteza colanei si trecand de masini una cate una, sau noaptea, cand in general se vede daca vine ceva.
Problema e unii nu se asigura nici macar asa, cu pur si simplu depasesc pe toata linia dreapta iar virajul il iau tot la blana, pe contrasens (ca pe sensul lor e coloana).
Asta a fi o varianta in care sa apari pe contrasens suficient de rapid incat sa-l surprinzi si pe cel cu care urmeaza sa te pupi in bot, mai ales ca e si un usor varf de panta acolo care scade si mai mult vizibilitatea.
O alta varianta e sa te angajezi in depasire dupa ce ai intrat in virajul de dreapta, dar fara sa te asiguri, deci practic sa iesi din coloana in fata celuilalt.
Dar cum coloana in acea zona nu are mai mult de 50 la ora, iar vizibilitatea devine relativ ok, ar insemna ca cel care se angajeaza in depasire sa o faca privind pe bancheta din spate, iar cel de pe contrasens sa se uite in alta pare si nu la drum. Deci probabilitatea situatiei e destul de redusa.
In plus, acea zona permite triplarea, deci s-ar fi putut ocoli unul pe celalalt in cazul in care s-ar fi observat mai din timp.
Trecand pe acolo de cca 800 ori in ultimii 10-11 ani si vazand 'obiceiurile' fiecarei zone de pe DN1 parerea mea e ca Huidu sau a depasit pe toata linia dreapta si a continuat depasirea si pe virajul de dreapta sau - in conditiile in care ar fi prins linia dreapta libera - s-a angajat in depasire imediat dupa intrarea in viraj.
Daca e coloana pe sensul spre BV, la intrarea in virajul respectiv nu prea vezi daca vine ceva sau nu datorita masinilor din coloana si a faptului ca e un usor varf de panta acolo. Practic nu prea ai cum sa vezi (nici macar din jeep/suv-uri) daca e vreo masina in zona sagetii.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#747
Scris 19 octombrie 2011 - 05:51
#748
Scris 19 octombrie 2011 - 07:28
#749
Scris 19 octombrie 2011 - 05:28
#750
Scris 19 octombrie 2011 - 06:47
patanie personala cu LandCruiserul acum vreo 2 ani. exact in perioada de genul. pe la 5 grade si ploaie. ceva viteza, nimic exagerat, asa s-a dus cu tot 4x4 si mama lui de esp de n-am apucat sa fac nimic. noroc ca era noapte, necirculat, curba spre stanga si 2 benzi pe sens. eu fiind pe cea de langa axul drumului. am trecut practic de pe o banda pe alta pana sa-si dea seama "sistemele" cine-i mos craciun.
oarecum imi vine greu a crede ca depasise toata coloana, si a intrat in depasire si in curba, asa de-a orbu.
viteza o fi avand mai mult ca sigur.
pacat oricum
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi