Accidentele, mai aproape decat crezi - partea a 3-a
#676
Scris 17 octombrie 2011 - 12:34
Depășesc și eu, dar mereu există loc suficient, n-am scos niciodată pe cineva de pe șosea.
În accidentul ăsta mă îndoiesc că Șerban a putut evalua mașina, drumul etc. Dacă știa câte ceva despre condus, nu se ajungea aici. A fost un cumul de factori cu 3 morți. Păcat. Și da, legea poate permite o culpă comună dacă din expertize reiese că Loganul avea peste viteza legală și eventual să i se pună în cârcă gravitatea accidentului pentru că ei erau cei care mergeau cu viteză mare. Să nu te mire.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#677
Scris 17 octombrie 2011 - 12:36
#678
Scris 17 octombrie 2011 - 12:37
Cica a murit si a treia persoana din masina. Sunt sigur ca Hudiu va scapa insa nu ar fi ceva iesit din comun.
#679
Scris 17 octombrie 2011 - 12:38
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#680
Scris 17 octombrie 2011 - 12:41
#681
Scris 17 octombrie 2011 - 12:42
Ma uit si ma amuz cati prosti isi dau cu parerea pe net si ce ziare imbecile avem. Cel mai funny mi se pare cum se ia clar calcul ipoteza cum ca masina a derapat si a intrat in Logan. Bai... cum aia a calului a reusit ML-ul ala... sa derapeze, integrala nu a putut tine masina pe sosea, ESP-ul nu a tinut nici el masina pe sosea... masina aia tot derapa... tot derapa si a intrat din plin in loganul ala pe care l-a rasturnat, pai cat avea pe portiunea aia 200 sa tot derapezi in halul asta sa faci Loganul ala praf?
Cica a murit si a treia persoana din masina. Sunt sigur ca Hudiu va scapa insa nu ar fi ceva iesit din comun.
E o linie care permite viteză mare înainte de acea curbă. Apoi avea gume de vară deși ningea, nu mai au aderență. ESP-ul nu face minuni. Integrala nu e integrală. A pierdut spatele (sunt curios ce trasă a ales) și pe "redresare" a intrat frontal în ăia. Mai bine o lăsa. În fine, discuțiile acum sunt inutile, se puteau face multe să nu ajungă acolo. NUMAI el este vinovat!!!
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#682
Scris 17 octombrie 2011 - 12:42
din pacate legile fizicii nu pot fi rescrise de nici un patruoripatru sau esp !Ma uit si ma amuz cati prosti isi dau cu parerea pe net si ce ziare imbecile avem. Cel mai funny mi se pare cum se ia clar calcul ipoteza cum ca masina a derapat si a intrat in Logan. Bai... cum aia a calului a reusit ML-ul ala... sa derapeze, integrala nu a putut tine masina pe sosea, ESP-ul nu a tinut nici el masina pe sosea... masina aia tot derapa... tot derapa si a intrat din plin in loganul ala pe care l-a rasturnat, pai cat avea pe portiunea aia 200 sa tot derapezi in halul asta sa faci Loganul ala praf?
Cica a murit si a treia persoana din masina. Sunt sigur ca Hudiu va scapa insa nu ar fi ceva iesit din comun.
#683
Scris 17 octombrie 2011 - 12:43
Cata daca tu erai cu masina in locul loganului si si tu mergi tare si te trezeai pe contrasens cu Huidu care te facea pilaf, te impacai cu ideea, este si vina mea ca am avut viteza? El doar a vrut sa depaseasca intr-o zona unde nu avea vizibilitate.
Nu a depășit nimic. În 99% din cazuri, indiferent de viteză, oricum nu am nici o vină, dar legea e alta.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#684
Scris 17 octombrie 2011 - 12:44
#685
Scris 17 octombrie 2011 - 12:47
Ce sisteme de siguranta nene cand cauciucurile (stii, singurele chestii care au contact cu asfaltul) nu mai au aderenta... Ningea, era carosabilul ud, gumele erau probabil tari ca piatra... Nu-ti trebuie viteza mare ca sa te duci d'ampulea.Perfect de acord, dar ce viteza sa aiba sa poate trece peste toate sisteme de siguranta si sa aiab totusi viteza suficient de mare sa il faca pe ala pilaf.
In absoluti orice scenariu, e absolut evident ca vina e a soferului ML-ului.
Aceasta postare a fost editata de pejte: 17 octombrie 2011 - 12:49
#686
Scris 17 octombrie 2011 - 12:48
tu esti turc ? nu conteaza viteza , conteaza aderenta la asfalt ! nu ai aderenta esti pa si cu 20 la ora !Perfect de acord, dar ce viteza sa aiba sa poate trece peste toate sisteme de siguranta si sa aiab totusi viteza suficient de mare sa il faca pe ala pilaf. Eu sunt ferm convins ca a intrat in depasire s-a trezit cu loganul in fata si nu a mai avut ce face.
eu am reusit sa ma invart (FARA SA VREAU) cu un GLK cu gume de iarna cand am prins o bucata de polei de nu reuseai sa stai nici macar in picioare. atunci era vina cui ? tractiune integrala aveam , gume de iarna noi ! , mergeam cu 40-50 la ora maxim.
deci , nu ai aderenta la asfalt esti pa si la revedere ! atat TRACTIUNEA (hmmm ne zice ceva cuvantul asta?) integrala cat si ESP ul functioneaza prin aderenta ta la asfalt .
#687
Scris 17 octombrie 2011 - 12:54
http://maps.google.com/maps?q=Timi%C8%99ul+de+Jos,+DN1,+Rom%C3%A2nia&hl=en&ie=UTF8&ll=45.532177,25.579562&spn=0.010672,0.043945&sll=37.0625,-95.677068&sspn=24.791593,56.513672&vpsrc=6&hnear=Timi%C8%99ul+de+Jos,+DN1,+Romania&t=h&z=15&layer=c&cbll=45.532097,25.579347&panoid=qLUI19Pekz6Pm2xw6oxWrw&cbp=12,259.52,,0,13.89
asta e linkul, sper sa functioneze.
huidu mergea spre brasov am intreles. Dacia spre predeal.
merceti cateva cadre in spate cateva cadre in ambele directi si calculati cine si cum avea vizibilitate si viteza.
Semnul ala "Reduceti viteza, trecere de pietoni la 100m" era pe sensul Daciei sau pe sensul lui Huidu? De fapt in orice situatie ar fi fost amandoi ar fi trebuit sa reduca viteza in aceea zona tinand cont ca unul se apropia de trecere iar celalalt tocmai trecuse de ea.
Life must be taken one disaster at a time
#688
Scris 17 octombrie 2011 - 12:55
#689
Scris 17 octombrie 2011 - 12:57
Sau probabil credeti in blestemele Oanei Zavoranu asupra lui Huidu si incredibil i-a aparut o pojghita de gheata si de aia s-a intamplat nenorocirea.
Asa si cand te-ai invartit cu GLK-ul cat te-ai invartit, ai ajuns pe contrasens, ai facut vreo masina praf?
Da, nu iti trebuie viteza mare sa te duci de'am pulea. Dar sa te duci de'am pulea si sa rastorni o masina... iti cam trebuie ceva viteza!
#690
Scris 17 octombrie 2011 - 01:00
El 60, ala cu Dacia 60. Adunate fac destul. Plus masa muult mai mare a ML-ului fata de Logan...iti cam trebuie ceva viteza!
#691
Scris 17 octombrie 2011 - 01:09
#692
Scris 17 octombrie 2011 - 01:23
#693
Scris 17 octombrie 2011 - 01:39
Ex-FN2 owner
#694
Scris 17 octombrie 2011 - 01:55
Sau probabil credeti in blestemele Oanei Zavoranu asupra lui Huidu si incredibil i-a aparut o pojghita de gheata si de aia s-a intamplat nenorocirea.
Blestemul a prins la ski, aici el n-a patit nimic fizic cel putin.
Ai dreptate si cu restul postului, probabil se incarca atenuarea cum ii explicam oaspetelui ieri
#695
Scris 17 octombrie 2011 - 03:01
E linia continua? E.
E interzisa trecerea peste linia continua? E.
E interzisa depasirea in curbe fara vizibilitate? E.
E Huidu vinovat de incalcarea legii, in urma acesteia rezultand un accident de care se face vinovat 100%? E.
Loganul putea sa aiba si 287 km/h, e total irelevant. Huidu NU avea ce cauta pe contrasens. Accidentul s-a produs din cauza deplasarii masinii lui Huidu pe contrasens, NU din cauza vitezei Loganului.
Aceasta postare a fost editata de the1: 17 octombrie 2011 - 03:55
#696
Scris 17 octombrie 2011 - 03:25
#697
Scris 17 octombrie 2011 - 03:43
Scorpion Zero
674983l.jpg 148,37KB 21 downloads
Aceasta postare a fost editata de Fanatic: 17 octombrie 2011 - 03:44
Ex-FN2 owner
#698
Scris 17 octombrie 2011 - 04:40
Ar cadea si ipoteza unui derapaj pt ca accidentul este frontal, poate doar o taiere a curbei in larg.
Apoi impresia mea e ca dacia a apucat sa franeze un pic(o impresie e adevarat) pt ca era usol incalicat de ML.
Repet.. depasire line continua. Localitate. Ninsoare. Nesimtire. 3 morti nevinovati.
#699
Scris 17 octombrie 2011 - 04:55
Terminati mai cu megacopilariile/prostiile/pilotismele !!! Ce trasa nene ??? Putea sa faca multe ?? Ca de exemplu CE ??E o linie care permite viteză mare înainte de acea curbă.. Integrala nu e integrală. A pierdut spatele (sunt curios ce trasă a ales) și pe "redresare" a intrat frontal în ăia. Mai bine o lăsa. În fine, discuțiile acum sunt inutile, se puteau face multe să nu ajungă acolo. NUMAI el este vinovat!!!
Iti spun eu CE putea sa faca si anume : sa mearga in PU-LA mea normal, SA ADAPTEZE VITEZA la conditiile de pe jos, SA NU DEPASEASCA CA BOUL, si sa nu se creada PILOT cum se cred MILIOANE de Romani !!!!
DAAAAAA !!!!!!.....
Loganul putea sa aiba si 287 km/h, e total irelevant. Huidu NU avea ce cauta pe contrasens. Accidentul s-a produs din cauza deplasarii masinii lui Huidu pe contrasens, NU din cauza vitezei Loganului.
#700
Scris 17 octombrie 2011 - 05:23
În schimb sunt acceptate o grămadă de supoziții bazate pe nimic. Cred că unii visează noaptea și scriu ziua. Până să știu mai exact ce s-a întâmplat, m-am ferit să vorbesc aiurea.
Aceasta postare a fost editata de cata69: 17 octombrie 2011 - 05:24
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi