Salt la continut


Fotografie
* * * * * 1 Voturi

Accidentele, mai aproape decat crezi - partea a 3-a


  • Please log in to reply
2331 replies to this topic

#1851 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 21 iulie 2013 - 11:14

Papagalilor, daca va aude mosu va sparge.
Ia puneti mintea la lucru putin.
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#1852 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 21 iulie 2013 - 11:30

Io zic sa faceti un mic test.

Bagati controlu pe la 100 sau mai sus si treceti peste valurile de pe DN din dreptul Campinei.

 

La mine, acolo cand sare cazanu si pierde aderenta...se decupleaza controlu'!

 

Apoi vorbiti. ;)


  • 0

#1853 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 21 iulie 2013 - 03:48

Partea asta mi s-a parut interesanta Meceo:

 

if the cruise control is on,your car will begin to hydro-plane when the tires lose contact with the road, and your car will accelerate to a higher rate of speed making you take off.

 

Pentru tine stiu ca nu e o problema apa, doar te-a plouat in masina atatia ani! :)

exact partea aia trebuia sa te faca sa razi si sa-ti dai seama de stupizenia emailului.



Io zic sa faceti un mic test.

Bagati controlu pe la 100 sau mai sus si treceti peste valurile de pe DN din dreptul Campinei.

 

La mine, acolo cand sare cazanu si pierde aderenta...se decupleaza controlu'!

 

Apoi vorbiti. ;)

apai daca la cazan face asa, la masini poate nu face ... serios vb acuma, la ics nu mi-a scos niciodata cruise acolo, dar intradevar in conditii speciale se dezactiveaza singur, probabil cand intra dsc/esp in actiune primul lucru dezactiveaza CC-ul, la acvaplanare nu stiu ce se intampla ca nu am ajuns in asa situatie, dar strict teoretic vb ce zic aia in mailu ala e o prostie fara margini, nu are cum sa accelereze masina si mai tare


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#1854 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 21 iulie 2013 - 04:44

Ce papagal esti meceo ....

 

Pana sa se dezactiveze singur CC-ul ( in caz de acvaplanare ), esti deja in DUDE ! :lol: :lol: :lol:


  • 0

#1855 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 21 iulie 2013 - 05:38

Esti dus cu pluta eu nu am zis ca se dezactiveaza la acvaplanare, eu am zis si zic ca pe ploaie cu cc sau picior e acelasi lucru daca esti idiot, ca textul ala e o prostie si ca cc-ul nu are cum sa accelereze masina ca in descrierea aia .... evident tu ai citit nu stiu ce si ai priceput rachete si postezi ozn-uri acuma.
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#1856 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 21 iulie 2013 - 05:44

Esti TU dus cu pluta, pentru ca in momentul acvaplanarii aderenta e ZERO, si daca CC-ul NU se dezactiveaza INSTANTANEU, rotile motrice o iau RAZNA RAU, si lemurianu o SUGE !!!

 

 

Mai rau ca pe gheatza gugustiucule ! :D


Aceasta postare a fost editata de Relu: 21 iulie 2013 - 06:48

  • 1

#1857 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 21 iulie 2013 - 06:24

bah,iarasi unii vorbesc de pe net,am fost in situatia de cacao de mai multe ori,intii din motiv de gume sh in tara,apoi,chiar cu gume optime aici,din pricina asfaltului drenant doar cu numele.Gumele arunca doar o cantitate limitata de apa,daca ploua mai tare,sau ai gume uzate sau mergi prea tare,o sugi.Pina nu reduci gazul nu reiei aderenta....


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#1858 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 21 iulie 2013 - 07:06

Esti TU dus cu pluta, pentru ca in momentul acvaplanarii aderenta e ZERO, si daca CC-ul NU se dezactiveaza INSTANTANEU, rotile motrice o iau RAZNA RAU, si lemurianu o SUGE !!!

 

 

Mai rau ca pe gheatza gugustiucule ! :D

da ma ai dreptate, accelereaza instataneu pana la viteza hiperlumica in contrasens una fata de cealalta, mai naspa e ca incepi sa te sclerozezi



ca lexus vine cu tampenii e plauzabil, ca tu ii dai dreptate ....

 

ia si citeste, si nu numai tu, si incearca sa intelegi si explicatiile tehnice :

 

http://www.hoax-slay...ol-warning.html

 

ps: eu sunt prost ca va bag in seama


Aceasta postare a fost editata de mecea: 21 iulie 2013 - 07:04

  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#1859 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 21 iulie 2013 - 07:07

Bai gonzales, NU conteaza pana la cat, ci doar ca NU DISPARE tractiunea in timp util !

 

Ce naiba esti asa incapatanat ???


  • 0

#1860 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 21 iulie 2013 - 08:00

Tampeniile mele palesc in comparatie cu aberatiile din link-ul tau.  

 

Din egzplicatiile link-ului: 

 

"Modern cars take their speedo reading from the driveshaft or transmission. This means the cruise control bases its responses on the speed of the driven wheels"

 

"the spinning wheels will cause the speedo to show a higher reading which will force the cruise control to release the throttle"

 

Da' de cand rotile care acvaplaneaza se invart mai repede decat se invarteau in secunda dinainte sa avcaplaneze?  

 

Wiki prin acvaplanare intelege urmatoarele:

 

Aquaplaning occurs when a tire encounters more water than it can dissipate. Water pressure in front of the wheel forces a wedge of water under the leading edge of the tire, causing it to lift from the road. The tire then skates on a sheet of water with little, if any, direct road contact, and loss of control results.

 

Deci? Rotile patineaza sau pierd aderenta caz in care se invart ma incet sau DELOC, CC-ul poate interveni, iar lemurianul de la volan o imbulineaza.


Aceasta postare a fost editata de lexus: 21 iulie 2013 - 08:08

  • 0
Imagine amplasata

#1861 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 21 iulie 2013 - 08:16

"In an aquaplaning situation the small delay caused by these factors could equate to the difference between a safe recovery and a serious accident."

 

Degeaba cititi daca nu pricepeti ...... :)

 

Ce NU pricepeti voi e faptul ca aderenta devenind ZERO, rotile vor capata in primele secunde turatie mai MARE !

Ulterior CC-ul va reduce gazul incercand sa mentina viteza setata inainte de acvaplanare

CC-ul NU VA LASA COMPLET GAZUL pana NU face LEMURIANU CEVA !!!

 

Daca nu vedeti pericolul evident al CC-ului cand masina acvaplaneaza, cu toata parerea de rau sunteti pericole publice !


Aceasta postare a fost editata de Relu: 21 iulie 2013 - 08:29

  • 0

#1862 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 21 iulie 2013 - 08:34

http://www.youtube.c...h?v=xdHwuBbyu74

 

 

Le: Demonstratia intre 2:50-3:15!

 

Le2: Asadar roata pierde tractiune si CC-ul se poate activa si accelera.  Problema e secunda aia in care masina acvaplaneaza si accelereaza; Cand prinde din nou contact cu asfaltul ai vrea sa ai o masina care accelereaza?


Aceasta postare a fost editata de lexus: 21 iulie 2013 - 08:46

  • 0
Imagine amplasata

#1863 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 21 iulie 2013 - 10:23

 Nu, lucrurile nu stau asa. Uitati de faptul ca exista un diferential liber. Daca acvaplaneaza o singura roata , aceasta incetineste iar puterea se transfera catre cealalta roata. Pana aici nu se intampla mai nimic, cu totii am trecut prin baltoare de pe marginea drumului, baltoace chiar adanci si n-a fugit nimeni in balarii. Daca acvaplaneaza ambele roti in acel moment puterea se distribuie in mod egal si rotile nu mai incetinesc, ci din contra isi cresc turatia din cauza faptului ca ele nu mai trag masina,forta nu mai este disponibila pentru tractiune, ci doar pentru a invarti rotile in gol. Avem in vedere ca piciorul inca este pe acceleratie. Dupa ce se iese de pe portiunea cu probleme rotile intalnesc din nou o suprafata  uscata dar masina nu isi va mari viteza, chiar daca viteza la roata este mai mare pe portiunea cu acvaplanare. De ce ? Pentru ca pe portiunea umeda forta necesara invartirii rotilor in gol este cu mult mai mica decat a impinge masina pe teren uscat. Prin urmare la contactul cu portiunea uscata nu va conta viteza la roata ci forta, cuplul disponibil acolo, la pata de contact cu noua suprafata uscata.

 

  Mai departe observam ca aparitia acestui cuplu se face in mod brusc, iar motoarele cu ardere interna de combustibil stau destul de prost la acest capitol, tocmai de aceea au si nevoie de cutie de viteza. Daca vb de un motor electric era alta discutie. Deci motorul nu va putea livra un cuplu instantaneu intr-atat de mare incat sa invinga forta de inertie a masinii si sa o accelereze semnificativ. Pe scurt va da usor in balbaiala, timp suficient ca sa intervii intr-un fel.

 

  Mai departe, CC-ul citeste viteza inainte de diferentialul liber astfel incat el intotdeauna va stii viteza cea mai mare de rotatie , tinand cont numai de ea , neinteresand-ul viteza eventual mai mica al vreunei roti. Daca intr-o unitate prestabilita de timp apare o accelerare mai mare decat o valoare prestabilita din calcule ca fiind accelerarea maxima posibila a masinii in utilizare normala, CC-ul isi da seama ca ceva e necurat si se dezactiveaza. Este exact ce spunea mai sus Monitor_R. Salturile lui echivaleaza cu pierderea aderentei, cu acvaplanarea.Rotile accelereaza brusc in aer fara ca sa existe vreo comanda in acest sens sau sa aibe un echivalent in marirea de putere a motorului.CC-ul se decupleaza.

 

  In filmuletul lui Ska, toate testele erau facute cu roata "la liber" , de aceea se si oprea la acvaplanare. Avionul nu are planetara la roata ca sa i se aplice o forta. Nu mare ar fi mirarea daca nu cumva scapi mai usor de acvaplanare daca accelerezi. De ce ? Pentru ca anvelopa evacueaza mai repede apa. La un drift daca franezi te duci in balarii, in schimb daca accelerezi iesi din situatia aia incontrolabila. Periculoasa nu este apasarea acceleratiei in momentul acvaplanarii ci mai degraba viteza cu care intra masina in zona de acvaplanare la care eventual sa adaugi si o rotatie zero la roata (adica franare).

 

 Asa cum scria in link-ul lui Mecea, franarea in timpul acvaplanarii cu intentia de a decupla CC-ul poate duce la situatii neplacute. Mai bine calci ambreiajul sau de ce nu usor acceleratia, sau macar abia atingi frana cat sa se decupleze CC-ul.


Aceasta postare a fost editata de greierele: 21 iulie 2013 - 10:33

  • 0

#1864 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 21 iulie 2013 - 10:43

:wub: Io baui cateva pahare de vin si nu tin la beutura , va rog sa ma scuzati domnilor, , nu cititi prostiile de mai sus :D


Aceasta postare a fost editata de greierele: 21 iulie 2013 - 10:45

  • 0

#1865 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 21 iulie 2013 - 10:56

http://www.youtube.c...h?v=xdHwuBbyu74

 

 

Le: Demonstratia intre 2:50-3:15!

 

Le2: Asadar roata pierde tractiune si CC-ul se poate activa si accelera.  Problema e secunda aia in care masina acvaplaneaza si accelereaza; Cand prinde din nou contact cu asfaltul ai vrea sa ai o masina care accelereaza?

aoleu, de ce ma mir ca postezi cretinisme cand vi sa le sustii cu aberatii !!!

 

tu compari o roata de tren de rulare, NEANGRENATA/NEMOTORIZATA/LA LIBER ma dashteptule care e invartatita de frecarea cu pista ca urmare a faptului ca e propulsata suportul in care sta de un reactor!!!!! cu o roata de masina din ansamblul transmiei ???? ti se pare logica comparatia ???

 

pai normal ca aia se opreste daca nu mai exista frecare sa o miste, dar tu ai impresia ca la aparitia acvaplanarii tie la masina mai intai ti se decupleaza planetara pana se opreste roata dupa care se recupleaza ca sa-i dea hiperviteza de decolare ????

 

freza ai, mai iti trebe si minte ... dupa cum ziceam de la tine de asteptat da de la matusalem fascinant


Aceasta postare a fost editata de mecea: 21 iulie 2013 - 11:03

  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#1866 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 21 iulie 2013 - 10:58

Io baui cateva pahare de vin

io numa' unu' ... ca atit mai ramasese in sticla :mellow: :mellow: :mellow:


Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 21 iulie 2013 - 11:08

  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#1867 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 21 iulie 2013 - 11:08

Ce e cu atatea semne de intrebare? Ai fost cu Mihnea in teambuilding?

 

Nu am afirmat ca masina in momentul in care se recupleaza CC-ul decoleaza ca o racheta.  Asta e clar ca nu se va intampla.  

 

Explicatia mai detaliata e in postul meu anterior. 


  • 0
Imagine amplasata

#1868 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 21 iulie 2013 - 11:12

bai baiatule ia mai citeste ce ai scris ca se pare ca ai memoria scurta rau :

Partea asta mi s-a parut interesanta Meceo:

 

if the cruise control is on,your car will begin to hydro-plane when the tires lose contact with the road, and your car will accelerate to a higher rate of speed making you take off.

 

Pentru tine stiu ca nu e o problema apa, doar te-a plouat in masina atatia ani! :)

 

poate e cazul sa te gandesti la lecitina ???


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#1869 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 21 iulie 2013 - 11:15

Copii, astazi vom invata despre figura de stil.


  • 0
Imagine amplasata

#1870 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 21 iulie 2013 - 11:19

stiu, stiu, ironia este iesirea salvatoare din orice dobitocenie debitata indiferent de dimensiunea ei

 

cum ramane cu roata de avion si aia de masina, se mai aseamana si la altceva inafara de faptul ca decoleaza amandoua dupa ce in prealabil acvaplaneaza ?


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#1871 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 21 iulie 2013 - 11:29

Chiar metafora.  

 

Pai dobitocii astia de la NASA de ce crezi ca faceau testele astea acum 50 de ani?

 

  • 0
Imagine amplasata

#1872 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 21 iulie 2013 - 11:41

fascineaza-ne, testau decuplarea planterei ? eu cred ca testau sa vada daca pot decupla mintea si sa lase sa mearga gura, cam ca tine acuma

 

ca idee pentru tine > figura de stil (Este procedeul artistic alcatuit dintr-o insiruire de metafore, personificari, comparatii, formand o imagine unitara prin care se sugereaza notiuni abstracte, prin intermediul faptelor, intamplarilor, lucrurilor) este un procedeu literar care-si are locul in literatura sa zicem artistica, dar in cea tehnica/specialitate figura de stil se regaseste doar la "paraleli", ai ghicit, tot asa cam ca tine acuma

 

daca aveai chef sa prostezi figuri de stil, trebuia sa incerci si tu un forum de literatura


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#1873 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 22 iulie 2013 - 07:21

Daca CC-ul ar fi angrenat in mod mecanic la transmisie, intr-adevar CC-ul s-ar decupla.  Insa daca CC-ul ar primi informatii de la roti prin diversi senzori, pai atunci ce ar fi asa de complicat?


  • 0
Imagine amplasata

#1874 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 22 iulie 2013 - 07:41

Le:  Mecea: Ipotetic, daca ESP-ul nu ar fi activat/nu ar simti si respectiv taia imadiat CC-ul atunci cand ar simti ca o roata-doua acvaplaneaza, de ce nu ar fi posibil ca sa sa-i dea din greseala gaz, avand in vedere ca roata, in momentul in care acvaplaneaza incepe sa se invarta mai incet si calculatorul masinii primeste mesaje eronate despre viteza?


  • 0
Imagine amplasata

#1875 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 22 iulie 2013 - 08:05

ESP-ul da si gaz? :mellow:


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi