Accidentele, mai aproape decat crezi - partea a 3-a
#1851
Scris 21 iulie 2013 - 11:14
Ia puneti mintea la lucru putin.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1852
Scris 21 iulie 2013 - 11:30
Io zic sa faceti un mic test.
Bagati controlu pe la 100 sau mai sus si treceti peste valurile de pe DN din dreptul Campinei.
La mine, acolo cand sare cazanu si pierde aderenta...se decupleaza controlu'!
Apoi vorbiti.
#1853
Scris 21 iulie 2013 - 03:48
Partea asta mi s-a parut interesanta Meceo:
if the cruise control is on,your car will begin to hydro-plane when the tires lose contact with the road, and your car will accelerate to a higher rate of speed making you take off.
Pentru tine stiu ca nu e o problema apa, doar te-a plouat in masina atatia ani!
exact partea aia trebuia sa te faca sa razi si sa-ti dai seama de stupizenia emailului.
Io zic sa faceti un mic test.
Bagati controlu pe la 100 sau mai sus si treceti peste valurile de pe DN din dreptul Campinei.
La mine, acolo cand sare cazanu si pierde aderenta...se decupleaza controlu'!
Apoi vorbiti.
apai daca la cazan face asa, la masini poate nu face ... serios vb acuma, la ics nu mi-a scos niciodata cruise acolo, dar intradevar in conditii speciale se dezactiveaza singur, probabil cand intra dsc/esp in actiune primul lucru dezactiveaza CC-ul, la acvaplanare nu stiu ce se intampla ca nu am ajuns in asa situatie, dar strict teoretic vb ce zic aia in mailu ala e o prostie fara margini, nu are cum sa accelereze masina si mai tare
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1854
Scris 21 iulie 2013 - 04:44
Ce papagal esti meceo ....
Pana sa se dezactiveze singur CC-ul ( in caz de acvaplanare ), esti deja in DUDE !
#1855
Scris 21 iulie 2013 - 05:38
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1856
Scris 21 iulie 2013 - 05:44
Esti TU dus cu pluta, pentru ca in momentul acvaplanarii aderenta e ZERO, si daca CC-ul NU se dezactiveaza INSTANTANEU, rotile motrice o iau RAZNA RAU, si lemurianu o SUGE !!!
Mai rau ca pe gheatza gugustiucule !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 21 iulie 2013 - 06:48
#1857
Scris 21 iulie 2013 - 06:24
bah,iarasi unii vorbesc de pe net,am fost in situatia de cacao de mai multe ori,intii din motiv de gume sh in tara,apoi,chiar cu gume optime aici,din pricina asfaltului drenant doar cu numele.Gumele arunca doar o cantitate limitata de apa,daca ploua mai tare,sau ai gume uzate sau mergi prea tare,o sugi.Pina nu reduci gazul nu reiei aderenta....
#1858
Scris 21 iulie 2013 - 07:06
Esti TU dus cu pluta, pentru ca in momentul acvaplanarii aderenta e ZERO, si daca CC-ul NU se dezactiveaza INSTANTANEU, rotile motrice o iau RAZNA RAU, si lemurianu o SUGE !!!
Mai rau ca pe gheatza gugustiucule !
da ma ai dreptate, accelereaza instataneu pana la viteza hiperlumica in contrasens una fata de cealalta, mai naspa e ca incepi sa te sclerozezi
ca lexus vine cu tampenii e plauzabil, ca tu ii dai dreptate ....
ia si citeste, si nu numai tu, si incearca sa intelegi si explicatiile tehnice :
http://www.hoax-slay...ol-warning.html
ps: eu sunt prost ca va bag in seama
Aceasta postare a fost editata de mecea: 21 iulie 2013 - 07:04
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1859
Scris 21 iulie 2013 - 07:07
Bai gonzales, NU conteaza pana la cat, ci doar ca NU DISPARE tractiunea in timp util !
Ce naiba esti asa incapatanat ???
#1860
Scris 21 iulie 2013 - 08:00
Tampeniile mele palesc in comparatie cu aberatiile din link-ul tau.
Din egzplicatiile link-ului:
"Modern cars take their speedo reading from the driveshaft or transmission. This means the cruise control bases its responses on the speed of the driven wheels"
"the spinning wheels will cause the speedo to show a higher reading which will force the cruise control to release the throttle"
Da' de cand rotile care acvaplaneaza se invart mai repede decat se invarteau in secunda dinainte sa avcaplaneze?
Wiki prin acvaplanare intelege urmatoarele:
Aquaplaning occurs when a tire encounters more water than it can dissipate. Water pressure in front of the wheel forces a wedge of water under the leading edge of the tire, causing it to lift from the road. The tire then skates on a sheet of water with little, if any, direct road contact, and loss of control results.
Deci? Rotile patineaza sau pierd aderenta caz in care se invart ma incet sau DELOC, CC-ul poate interveni, iar lemurianul de la volan o imbulineaza.
Aceasta postare a fost editata de lexus: 21 iulie 2013 - 08:08
#1861
Scris 21 iulie 2013 - 08:16
"In an aquaplaning situation the small delay caused by these factors could equate to the difference between a safe recovery and a serious accident."
Degeaba cititi daca nu pricepeti ......
Ce NU pricepeti voi e faptul ca aderenta devenind ZERO, rotile vor capata in primele secunde turatie mai MARE !
Ulterior CC-ul va reduce gazul incercand sa mentina viteza setata inainte de acvaplanare
CC-ul NU VA LASA COMPLET GAZUL pana NU face LEMURIANU CEVA !!!
Daca nu vedeti pericolul evident al CC-ului cand masina acvaplaneaza, cu toata parerea de rau sunteti pericole publice !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 21 iulie 2013 - 08:29
#1862
Scris 21 iulie 2013 - 08:34
http://www.youtube.c...h?v=xdHwuBbyu74
Le: Demonstratia intre 2:50-3:15!
Le2: Asadar roata pierde tractiune si CC-ul se poate activa si accelera. Problema e secunda aia in care masina acvaplaneaza si accelereaza; Cand prinde din nou contact cu asfaltul ai vrea sa ai o masina care accelereaza?
Aceasta postare a fost editata de lexus: 21 iulie 2013 - 08:46
#1863
Scris 21 iulie 2013 - 10:23
Nu, lucrurile nu stau asa. Uitati de faptul ca exista un diferential liber. Daca acvaplaneaza o singura roata , aceasta incetineste iar puterea se transfera catre cealalta roata. Pana aici nu se intampla mai nimic, cu totii am trecut prin baltoare de pe marginea drumului, baltoace chiar adanci si n-a fugit nimeni in balarii. Daca acvaplaneaza ambele roti in acel moment puterea se distribuie in mod egal si rotile nu mai incetinesc, ci din contra isi cresc turatia din cauza faptului ca ele nu mai trag masina,forta nu mai este disponibila pentru tractiune, ci doar pentru a invarti rotile in gol. Avem in vedere ca piciorul inca este pe acceleratie. Dupa ce se iese de pe portiunea cu probleme rotile intalnesc din nou o suprafata uscata dar masina nu isi va mari viteza, chiar daca viteza la roata este mai mare pe portiunea cu acvaplanare. De ce ? Pentru ca pe portiunea umeda forta necesara invartirii rotilor in gol este cu mult mai mica decat a impinge masina pe teren uscat. Prin urmare la contactul cu portiunea uscata nu va conta viteza la roata ci forta, cuplul disponibil acolo, la pata de contact cu noua suprafata uscata.
Mai departe observam ca aparitia acestui cuplu se face in mod brusc, iar motoarele cu ardere interna de combustibil stau destul de prost la acest capitol, tocmai de aceea au si nevoie de cutie de viteza. Daca vb de un motor electric era alta discutie. Deci motorul nu va putea livra un cuplu instantaneu intr-atat de mare incat sa invinga forta de inertie a masinii si sa o accelereze semnificativ. Pe scurt va da usor in balbaiala, timp suficient ca sa intervii intr-un fel.
Mai departe, CC-ul citeste viteza inainte de diferentialul liber astfel incat el intotdeauna va stii viteza cea mai mare de rotatie , tinand cont numai de ea , neinteresand-ul viteza eventual mai mica al vreunei roti. Daca intr-o unitate prestabilita de timp apare o accelerare mai mare decat o valoare prestabilita din calcule ca fiind accelerarea maxima posibila a masinii in utilizare normala, CC-ul isi da seama ca ceva e necurat si se dezactiveaza. Este exact ce spunea mai sus Monitor_R. Salturile lui echivaleaza cu pierderea aderentei, cu acvaplanarea.Rotile accelereaza brusc in aer fara ca sa existe vreo comanda in acest sens sau sa aibe un echivalent in marirea de putere a motorului.CC-ul se decupleaza.
In filmuletul lui Ska, toate testele erau facute cu roata "la liber" , de aceea se si oprea la acvaplanare. Avionul nu are planetara la roata ca sa i se aplice o forta. Nu mare ar fi mirarea daca nu cumva scapi mai usor de acvaplanare daca accelerezi. De ce ? Pentru ca anvelopa evacueaza mai repede apa. La un drift daca franezi te duci in balarii, in schimb daca accelerezi iesi din situatia aia incontrolabila. Periculoasa nu este apasarea acceleratiei in momentul acvaplanarii ci mai degraba viteza cu care intra masina in zona de acvaplanare la care eventual sa adaugi si o rotatie zero la roata (adica franare).
Asa cum scria in link-ul lui Mecea, franarea in timpul acvaplanarii cu intentia de a decupla CC-ul poate duce la situatii neplacute. Mai bine calci ambreiajul sau de ce nu usor acceleratia, sau macar abia atingi frana cat sa se decupleze CC-ul.
Aceasta postare a fost editata de greierele: 21 iulie 2013 - 10:33
#1864
Scris 21 iulie 2013 - 10:43
Io baui cateva pahare de vin si nu tin la beutura , va rog sa ma scuzati domnilor, , nu cititi prostiile de mai sus
Aceasta postare a fost editata de greierele: 21 iulie 2013 - 10:45
#1865
Scris 21 iulie 2013 - 10:56
http://www.youtube.c...h?v=xdHwuBbyu74
Le: Demonstratia intre 2:50-3:15!
Le2: Asadar roata pierde tractiune si CC-ul se poate activa si accelera. Problema e secunda aia in care masina acvaplaneaza si accelereaza; Cand prinde din nou contact cu asfaltul ai vrea sa ai o masina care accelereaza?
aoleu, de ce ma mir ca postezi cretinisme cand vi sa le sustii cu aberatii !!!
tu compari o roata de tren de rulare, NEANGRENATA/NEMOTORIZATA/LA LIBER ma dashteptule care e invartatita de frecarea cu pista ca urmare a faptului ca e propulsata suportul in care sta de un reactor!!!!! cu o roata de masina din ansamblul transmiei ???? ti se pare logica comparatia ???
pai normal ca aia se opreste daca nu mai exista frecare sa o miste, dar tu ai impresia ca la aparitia acvaplanarii tie la masina mai intai ti se decupleaza planetara pana se opreste roata dupa care se recupleaza ca sa-i dea hiperviteza de decolare ????
freza ai, mai iti trebe si minte ... dupa cum ziceam de la tine de asteptat da de la matusalem fascinant
Aceasta postare a fost editata de mecea: 21 iulie 2013 - 11:03
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1866
Scris 21 iulie 2013 - 10:58
Io baui cateva pahare de vin
io numa' unu' ... ca atit mai ramasese in sticla
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 21 iulie 2013 - 11:08
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1868
Scris 21 iulie 2013 - 11:12
bai baiatule ia mai citeste ce ai scris ca se pare ca ai memoria scurta rau :
Partea asta mi s-a parut interesanta Meceo:
if the cruise control is on,your car will begin to hydro-plane when the tires lose contact with the road, and your car will accelerate to a higher rate of speed making you take off.
Pentru tine stiu ca nu e o problema apa, doar te-a plouat in masina atatia ani!
poate e cazul sa te gandesti la lecitina ???
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1870
Scris 21 iulie 2013 - 11:19
stiu, stiu, ironia este iesirea salvatoare din orice dobitocenie debitata indiferent de dimensiunea ei
cum ramane cu roata de avion si aia de masina, se mai aseamana si la altceva inafara de faptul ca decoleaza amandoua dupa ce in prealabil acvaplaneaza ?
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1872
Scris 21 iulie 2013 - 11:41
fascineaza-ne, testau decuplarea planterei ? eu cred ca testau sa vada daca pot decupla mintea si sa lase sa mearga gura, cam ca tine acuma
ca idee pentru tine > figura de stil (Este procedeul artistic alcatuit dintr-o insiruire de metafore, personificari, comparatii, formand o imagine unitara prin care se sugereaza notiuni abstracte, prin intermediul faptelor, intamplarilor, lucrurilor) este un procedeu literar care-si are locul in literatura sa zicem artistica, dar in cea tehnica/specialitate figura de stil se regaseste doar la "paraleli", ai ghicit, tot asa cam ca tine acuma
daca aveai chef sa prostezi figuri de stil, trebuia sa incerci si tu un forum de literatura
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1874
Scris 22 iulie 2013 - 07:41
Le: Mecea: Ipotetic, daca ESP-ul nu ar fi activat/nu ar simti si respectiv taia imadiat CC-ul atunci cand ar simti ca o roata-doua acvaplaneaza, de ce nu ar fi posibil ca sa sa-i dea din greseala gaz, avand in vedere ca roata, in momentul in care acvaplaneaza incepe sa se invarta mai incet si calculatorul masinii primeste mesaje eronate despre viteza?
#1875
Scris 22 iulie 2013 - 08:05
ESP-ul da si gaz?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi