Da MUE !
ESP-ul da si gaz?
Scris 22 iulie 2013 - 08:19
Da MUE !
ESP-ul da si gaz?
Scris 22 iulie 2013 - 08:28
bah,ca sa pricepeti ce face esp,mergeti blana,pe curbe si nu numai.......ori pricepeti,ori ajungeti pe la stiri....
Scris 22 iulie 2013 - 08:31
Scris 22 iulie 2013 - 08:43
bah,am dat plus unu postarii lui andrei......ori ma ramolesc,ori va dezvoltati intelectual,unii din voi,de la chimicalele din hrana.Andrei daca iti mai creste un ou,anunta....
Scris 22 iulie 2013 - 08:56
Scris 22 iulie 2013 - 09:22
Le: Mecea: Ipotetic, daca ESP-ul nu ar fi activat/nu ar simti si respectiv taia imadiat CC-ul atunci cand ar simti ca o roata-doua acvaplaneaza, de ce nu ar fi posibil ca sa sa-i dea din greseala gaz, avand in vedere ca roata, in momentul in care acvaplaneaza incepe sa se invarta mai incet si calculatorul masinii primeste mesaje eronate despre viteza?
Scris 22 iulie 2013 - 09:28
Nu ESP-ul sa dea gaz, CC-ul. (exprimare mea defectuoasa)
Da mah, mi-am dat seama, glumeam ...
Scris 22 iulie 2013 - 09:28
Scris 22 iulie 2013 - 09:30
De ce incepe sa se invarta roata mai incet de la acvaplanare ? Ca aia de avion se opreste ? Intelegi ca motorul masinii da in cutie care da in planetare care dau in roti si pe cale de consecinta le invart ? Disparitia frecarii cu asfaltu via acvaplanare nu le incetineste, ce saracia chiar trebuie sa-ti desenam ?
Pe cale de consecinta ai inteles pana la urma ??
Scris 22 iulie 2013 - 09:32
bah Andrei,asr e pe puntea ce trage,in cazul meu,cred.....nu m-am intrebat niciodata....Ideea este ca aici doar cu w124 am acvaplanat,si ala nu are decit ABS.E posibil sa intre esp cind acvaplaneaza,la cele ce au esp....nu stiu,nu am patit decit cu vechituri...
Scris 22 iulie 2013 - 09:37
Scris 22 iulie 2013 - 09:40
cu cit ai mai multa carne pe gume,cu atit capacitatea gumei de a elimina apa e mai aproape de declaratia constructorului....as incerca la prima ploaie cu balena,dar sunt convins ca fiind putin uzate doar,trebuie excesiv de multa apa pe carosabil ca sa intre in acvaplanare....
Scris 22 iulie 2013 - 09:43
Scris 22 iulie 2013 - 09:49
eu nu am gasit alt tip de Michelin stradale pentru balena,de aia am luat SPORT PRIMACY,masura aceea se fabrica doar gume de suv,mai exact nu stradale.De aia e bine sa iei gume pentru dinamica masinii,la 300 cai merita sa pui gume sport.....
Scris 22 iulie 2013 - 10:01
De ce incepe sa se invarta roata mai incet de la acvaplanare ? Ca aia de avion se opreste ? Intelegi ca motorul masinii da in cutie care da in planetare care dau in roti si pe cale de consecinta le invart ? Disparitia frecarii cu asfaltu via acvaplanare nu le incetineste, ce saracia chiar trebuie sa-ti desenam ?
Avem doua aspecte; Primul - frecarea rotii cu apa si al doilea, informatiile pe care le primeste roata de la transmisie.
Suntem de acord ca masina aluneca pe apa, da? Avem asadar frecare mult mai mica decat daca roata s-ar fi invartit pe asfalt.
Dar totusi exista o frecare cu apa care da sa incetineasca roata. Acum practic avem o frecare mult mai mica decat inainte de acvaplanare, ca si cum ai cobora un deal cu CC pornit. Roata are nevoie de mult mai putina energie pentru a se putea invarti cu aceasi velocitate cu care o facea inainte de acvaplanare. Asadar, CC-ul se va opri automat.
Daca ipotetic nu ar interveni sisteme de siguranta ale masinii aproape la infinit, roata asta, lua-o-ar naiba de roata, datorita frictiunii, s-ar invarti din ce in ce mai incet, pana cand ar reintra CC-ul in actiune, in timp ce inca acvaplanezi, fir-ar a naibi sa fie ea de apa ca nu se mai termina.
Concluzia mea finala, e ca ok, ti-ai demonstrat punctul de vedere si iti multumesc pentru asta. E clar ca nu am dreptate in situatia de fata si ca datorita celor enumerate mai sus nu ar fi posibil ca CC-ul sa reintre instant si sa-i de gaz.
Noapte buna. Sper sa-ti ploua in masina.
Scris 22 iulie 2013 - 10:05
Pe cale de consecinta ai inteles pana la urma ??
zi sincer, la cat ti-am tras-o la gioale ai dezvoltat o misiune in viata > sa ma contrazici cu orice pret, daca eu zic nu tu musai da, si viceversa, orice altceva fiind irelevant ...
Scris 22 iulie 2013 - 10:08
Te-ai uitat in oglinda ?
Citeste gugustiucule posturile mele, si n-o mai freca ca deobicei
Scris 22 iulie 2013 - 10:09
La ce s'a discutat pana acum eu zic ca Asr'ul intervine, nu Esp (desi acesta includr Asr)
Din cate stiu Asr taie gazu', Esp franeaza rotile
sa nu uit,esp taie si gazu,cel putin la mine....
Scris 22 iulie 2013 - 10:12
Scris 22 iulie 2013 - 10:15
aicea ii ca si cu blio, stiu ca ar trebui sa ma opresc, pana si eu constientizez ca am reusit sa fiu mai mitocan decat de obicei, dar pur si simplu frana ma tradeaza :
Avem doua aspecte; Primul - frecarea rotii cu apa si al doilea, informatiile pe care le primeste roata de la transmisie.
....
pai primul aspect deja ti l-ai contrazis singur fiind vorba de acvaPLANARE, adica planeaza, filmuletul ala postat de tine si facut de nasa dovedeste cu prisosinta ca o roata libera, nelegata de vreo planetara/cardan/etc, cand acvaplaneaza poate sa se opreasca, iar daca se opreste inseamna ca frecarea este ca si cand ... ??? punctele alea sunt de "suspans" pentru mihnea sa le completeze
al doilea aspect, adica informatiile pe care le primeste roata de la transmisie , ai baut ceva in seara asta ? daca ziceai si tu de informatiie pe care le primeste "transmisia" de la roata, sa zicem via senzori ABS, mai era ceva dar asa esti la cascadorii rasului via primiri/pedale info wireless, daca ma intelegi
Scris 22 iulie 2013 - 10:17
la mine,asr nu taie gazul,ci nu ma lasa sa pierd aderenta deloc.Dar esp imi ia si din putere,va amintiti ca urcam la vechea locuinta pe zapada,in blana cu esp scos din buton.La MB mai noi nu se mai poate dezactiva esp decit printr-o procedura anume,in service.
Scris 22 iulie 2013 - 10:19
....
Suntem de acord ca masina aluneca pe apa, da? Avem asadar frecare mult mai mica decat daca roata s-ar fi invartit pe asfalt.
Dar totusi exista o frecare cu apa care da sa incetineasca roata...
cum saracia sa o incetineasca daca se invarte mai usor ???
ca sa o incetineasca sunt doar doua posibilitati :
1.se evapora planetara temporar > DUH
2.se dezactiveaza CC-ul ca sa taie gazu > DUUUUH, dar asta din urma odata dezactivat ai vazut tu sa se reactiveze singur ? ceva gen engage enterprise ?
Scris 22 iulie 2013 - 10:19
Mah, eu din esperenta personala stiu ca atunci cand intru cu viteza intr-o balta ma infraneaza, TARE! Daca e doar pe o parte a drumului balta si nu tin bine de volan m-as duce in 3 metri prin copaci. Franarea asta e data de masa de apa dislocata de roata. O pierde aderenta cu asfaltul, dar masina este puternic franata de masa de apa dislocata.
Evident nu vorbim de mers cu slick-uri ca atunci o dam in mecanica cuantica...
Scris 22 iulie 2013 - 10:21
Mah, eu din esperenta personala stiu ca atunci cand intru cu viteza intr-o balta ma infraneaza, TARE! Daca e doar pe o parte a drumului balta si nu tin bine de volan m-as duce in 3 metri prin copaci. Franarea asta e data de masa de apa dislocata de roata. O pierde aderenta cu asfaltul, dar masina este puternic franata de masa de apa dislocata.
Evident nu vorbim de mers cu slick-uri ca atunci o dam in mecanica cuantica...
si unde e acvaplanarea in experienta ta ?
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi