Se contorsioneaza cu bolta !
Dacia Logan 1.5dci 85CP Prestige/ Mazda 6 combi
#1151
Scris 21 ianuarie 2013 - 08:15
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1152
Scris 21 ianuarie 2013 - 10:14
Ce, nu a observat nimeni clanţele?
#1153
Scris 21 ianuarie 2013 - 10:42
Ca tot a venit vorba de clanţe am vrut şi eu să mi le fac 'nichelate' ....
D-asta iti doresti ???
#1154
Scris 19 martie 2013 - 10:15
76.200 km - s-a efectuat revizia caci am facut fix 15.000km in ultimele 12 luni (cu toate ca 5 luni masina a fost folosita doar ocazional).
Ulei CASTROL EDGE Turbodiesel 5w40, filtru ulei si aer Mann, filtru motorina Delphi. Piese + manopera = 450 lei
Verificat articulatii - totul este ok, discurile si placutele se vor schimba la urmatoarea revizie.
#1155
Scris 21 martie 2013 - 12:43
astazi, dupa lupte seculare, maini scrijelite, unghii rupte, si foarte mult brain-storming am schimbat becurile din consola inclusiv cele de la butoane.
demontat consola, demontat blocul de comanda de la AC inclusiv parghiile ce regleaza fluxul de aer, demontat fiecare buton in parte si schimbat bec,remontat totul la loc.
nu-mi vine sa cred ca am pierdut mai mult de 2 ore pt niste amarate de becuri.... dar nah, satisfactia a fost maxima, daca as reface operatia ar dura 20 minute
LE: evident am pus acelasi tip de becuri, iluminarea are culoarea originala. ideea era ca vreo 2 se arsesera si era consola chioara... sa ma duc pe la RAR sau nu-i nevoie?
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 21 martie 2013 - 12:44
#1156
Scris 21 martie 2013 - 10:52
Intreb si eu, e normal sa ai 2 becuri arse in bord dupa 5 ani la o masina? Pentru ca e un subiect la care nu m-am gandit niciodata, pentru mine bordul e o chestie care moare odata cu masina la fier vechi!
Iar daca e o chestie de "masina ieftina", pentru mine ar fi frustrant. Si coaja mea de Accent a fost o masina ieftina (7900E fara TVA) dar dupa 8 ani inca are becurile din board in toate mintile.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1157
Scris 21 martie 2013 - 11:16
Mai nasol cand se ard alea din spatele ceasurilor de bord, cam anu 8.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1158
Scris 21 martie 2013 - 11:19
.. dupa 8 ani inca are becurile din board in toate mintile.
Poate pentru ca are LED-uri ?
Becurile (cu filament) se cam duc.
#1159
Scris 21 martie 2013 - 11:49
Pupa-i-as de coreeni, sper sa fi pus leduri!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1160
Scris 21 martie 2013 - 04:24
se ard din x motive. la mine sunt convins ca motivul principal e sistemul de prindere relativ economic ce genereaza contacte imperfecte. in principiu nu e un capat de tara, dar daca se ard multe si des devine enervant.
#1161
Scris 21 martie 2013 - 04:37
Bai, toate becurile au si ele un numar de ore de functionare. Unele mai multe, altele mai putine, functie de cat dai pe ele.
Nu oi vrea ca kakatu ala de logan sa aibe becuri "premium" ....
#1162
Scris 21 martie 2013 - 07:03
daca nu s-au ars 4 ani eu sunt multumit. cat dai atata face!
#1163
Scris 21 martie 2013 - 07:33
N-auzi mai sus, cica pe la 5 ani incep sa se arda.
#1164
Scris 03 aprilie 2013 - 05:49
acuma ca i-a schimbat uleiul, s-a dat si bleu pe Nring
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1165
Scris 03 aprilie 2013 - 06:31
Crezi ca jigodia de motor Renault tusea cu 15w40,sau simte diferenta?Plus ca-ti mai ramineau vreo 2-3 meleoane prin buzunare....
#1166
Scris 03 aprilie 2013 - 07:10
de tusit nu stiu cat tusea, dar un ulei mai putin vascos, ce asigura o ungere mai buna si mai ales mai usoara nu are cum sa-i faca rau. si nici eu nu tusesc cu 20 euro in sus sau in jos... viata motorului sunt uleiul si filtrele...
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 03 aprilie 2013 - 07:10
#1167
Scris 03 aprilie 2013 - 07:21
nu te contrazic,doar ca ramineau niste bani,asta-i tot.....Sigur nici sa-ti fete motorul pina termini sa o platesti nu e placut,dar crezi ca la sfirsitul platilor mai are vreo valoare?
#1168
Scris 03 aprilie 2013 - 07:31
peste 2 ani va valora in jur de 3.500 euro, fix avansul pentru urmatoarea troaca eu nu m-am gandit la valoarea peste x ani, m-am gandit doar ca stiu astfel de motoare care au mers mult si bine peste 200k km.... tocmai pt ca au fost intretinute bine. pe praful asta s-ar putea sa ne ingropam cu troacele din dotare, asa ca....
#1169
Scris 04 iunie 2013 - 12:14
Trebuie sa ma lamentez si aici neaparat.
Luni dimineata am iesit din casa la 06.30 ca aveam o treaba serioasa, si am gasit o gaurica in luneta. Am avut totusi ambitia sa plec din parcare, dar dupa 2 metri gaurica se facu mai mare.... Din masina nu lipseste nimic si din fericire nici nu a plouat-o, dar gustul amar este de nedescris mai ales ca stiu ca n-a fost cu dedicatie. Nu ma doare de masina, ca fierul/sticla se repara, nici de bani cu toate ca ionizarea sticlei noi o sa o fac pe banii si deranjul meu, dar cred ca daca imi gaseam asa gheteiiiuu nou in parcare decapitam jumatate de cartier.....
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 04 iunie 2013 - 12:16
#1170
Scris 04 iunie 2013 - 05:41
naspa...
#1172
Scris 04 iunie 2013 - 08:33
been there, done that
pb cea mai mare e sa cureti toate cioburile alea...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1173
Scris 04 iunie 2013 - 08:48
Patit la fel cand aveam Saxo. Macar m-au anuntat unii ca l-au spart din greseala carand niste mobila.
Foarte corect, beleaua mare e curataul cioburilor. Macar in cazul lui bleu nu au intrat in usa, ca n-are macara la luneta ....
#1174
Scris 04 iunie 2013 - 12:48
... dar cred ca daca imi gaseam asa gheteiiiuu nou in parcare decapitam jumatate de cartier.....
Ti-ai luat cazan nou si asa ne spui?
#1175
Scris 04 iunie 2013 - 01:11
Si-a luat doo !
Dar mai mici ....
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi