Aceasta postare a fost editata de Relu: 19 februarie 2012 - 10:14
Taxa de prima inmatriculare
#676
Scris 19 februarie 2012 - 10:13
#677
Scris 19 februarie 2012 - 10:20
#678
Scris 19 februarie 2012 - 10:24
#679
Scris 26 februarie 2012 - 12:06
http://www.contribut...ne-luam-masina/
Life must be taken one disaster at a time
#680
Scris 28 decembrie 2012 - 01:11
Un articol care mi-a placut.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#681
Scris 28 decembrie 2012 - 01:31
zice bien pe acolo dar degeaba
#682
Scris 28 decembrie 2012 - 03:20
Sunt sigur ca si o parte din guvernanti inteleg cum sta treaba, insa nu ma astept sa se schimbe mare lucru prea curand.
Chiar sunt curios in ce forma va fi aplicata taxa din 2013.
Si am si tu o intrebare: din moment ce pana acum nu a fost publicat nimic oficial despre aplicarea taxei si cuantumul ei, taxa poate intra in vigoare de la 1 ian?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#683
Scris 28 decembrie 2012 - 03:21
nu. de la 3 ianuarie.
#684
Scris 28 decembrie 2012 - 04:17
Deci mai e timp
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#685
Scris 28 decembrie 2012 - 05:54
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#686
Scris 30 decembrie 2012 - 10:55
Frank, finally vei avea si tu un motiv INTEMEIAT pt a NU vinde niciuna dintre masinile tale
#687
Scris 31 decembrie 2012 - 12:26
Cica pe 4 ianuarie se va discuta iarasi taxa in noul guvern
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#688
Scris 31 decembrie 2012 - 12:37
sa ma pupe, nici macar EU nu lucrez pe 4 ianuarie, d'apai EI....
ma voi pisha cu tripla bolta (copyright Relu - se stie) pe sedinta lor direct din muntii apuseni, mai precis de la Arieseni...
#689
Scris 31 decembrie 2012 - 01:01
cu tripla bolta
Adica un fel de bolta "trifazica" ???
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#690
Scris 31 decembrie 2012 - 11:55
sa ma pupe, nici macar EU nu lucrez pe 4 ianuarie, d'apai EI....
ma voi pisha cu tripla bolta (copyright Relu - se stie) pe sedinta lor direct din muntii apuseni, mai precis de la Arieseni...
Ca nu vor fi prezenti majoritatea, asta e una. Ca se va face astfel incat sa intre taxa in vigoare cat mai repede, e alta
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#691
Scris 31 decembrie 2012 - 12:26
taxa intra in vigoare de maine
sau asa zice legea/ordonanta
#692
Scris 23 ianuarie 2013 - 03:14
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#693
Scris 23 ianuarie 2013 - 05:33
Vreo 2830 de euro pt XT si vreo 640 pentru Accent. Multa muhe. Cum dracu nu e discriminare ca unul care a cumparat o masina in 2006 trebuie sa plateasca 600E iar unul care a luat aceeasi masina dar in 2007 a platit atunci 150E si acum il doare la basca? De ce nu-mi baga retroactiv sa platesc si eu ca si cum masina ar fi noua? Nu ar fi fost mai cinstit asa?
Sa vezi imbranirea parcului auto de acum incolo! Mie nici dracu nu-mi da aproape 3000E pt Xt iar mie nu-mi convine sa o dau cu 4-5000 de euro (daca as fi vrut sa o dau in perioada asta").
Evident, ma lamentez asa ca sa ma aflu in treaba, stiam de problema asta de cand am luat masina, intentia fiind sa o tin ... a la long.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#694
Scris 23 ianuarie 2013 - 05:51
Chiar speram sa calculeze careva ptr un XT din 2006 Deci probabil cel cu XT'ul automat de'l da la 6900 presimtea el scoruri de genul asta la timbrul de mediu, insa nici asa nu cred ca il va da f usor, atata timp cat a stat destul cu 8800, cand taxa inca nu era problema
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#695
Scris 23 ianuarie 2013 - 07:37
Am mai cautat niste informatii si am gasit aici ceva foarte interesant. (e un pdf)
Conform acestul document, in 2011 cam 70% din parcul auto de la acea vreme era mai vechi de 6 ani!
Tinand cont cat sh s-a adus la greu in 2012, nu cred ca acest procent s-a imbunatatit in vreun fel anul trecut, iar pacul auto estimez eu acum sa fie pe la 4.5 mil de masini.
Parerea mea ca aceast taxa de timbru aproape ca va anula tranzactiile pentru cca 3 milioane de masini. Mai scapa cate una care nu e nici prea veche incat taxa sa fie comparabila cu valoarea masini, si cu motor suficient de mic si nepoluant incat sa nu fie taxa asta prea mare. (De exemplu o fabia 1.2 din 2005 ar avea o taxa de vreo 360 de euro). Cum tot din graficele alea se observa ca numarul pers fizice carea iau masini noi a scazut foarte mult (deci nema bani la ciolovec), combinat cu scaderea abrupta a numarului de masini din clasa compacta si sub compacta (adica tot masinile pentru care avea bani ciolovecul), rezulta pentru mine o explozie a bulgarismelor si o impuiere a rablelor care zac la marginea bulevardelor. Mai crestem putin euro, acciza si barilul si gata. Care are cap acum isi face un magazin de biciclete.
Pot sa ma uit chiar in curtea mea. Accentul ala cred ca in cele mai frumoase vise l-as fi putut da cu 2500E. Cumparatorul evident ca o sa-mi zica faptul ca nu poate sa dea 3000 de euro pe o astfel de masina, el cel mult va accepta (tot in cele mai frumoase vise), sa scoata din buzunar 2600E din care trebuie sa plateasca si taxa. Adica eu sa iau pe ea maximum 1900E, mai realist 1700. Adica vreo 75 milioane. Trebuie sa fiu de-a dreptul tampit sa dau masina la banii astia, in conditiile in care masina e ok din toate punctele de vedere.
M-as hazarda sa ma intreb cat ar putea tine mizeria asta?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#696
Scris 23 ianuarie 2013 - 07:43
#697
Scris 23 ianuarie 2013 - 07:54
Inainte cat era taxa pentru accent, forester ?
#698
Scris 23 ianuarie 2013 - 08:02
Eu dac'as vinde masina nu as fi de acord ca ea sa ramana inregistrata pe numele meu. Poate ca respectivul caruia i'o vand e OM, insa daca la randul lui o da mai departe chiar nu mai poti sti unde ajunge ... masina insa fiind in continuare pe numele tau
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#699
Scris 23 ianuarie 2013 - 08:26
Inainte cat era taxa pentru accent, forester ?
Inainte ... de ce? In 2011 cand masina se incadra la 5-6 ani, daca as fi adus-o din Germania ar fi fost 800E.
Daca te referi la suspendata, se incadra la 6-7 ani, aia ar fi fost 540E (deci mai mica decat actuala!).
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#700
Scris 23 ianuarie 2013 - 09:05
Eu n-am inteles ce se intampla cu masinile celor care si-au luat masini noi in anii 2008-2009 Euro4 cu cilindree sub 2000cmc care au fost scutite de Tariceanu de plata taxei de prima inmatriculare.
Dar cu masinile cumparate noi in 2010 Euro5 si ele scutite de taxa la vremea respectiva?
Ma refer la o eventuala vanzare in 2013.
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 23 ianuarie 2013 - 09:06
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi