Taxa de prima inmatriculare
#901
Scris 31 ianuarie 2013 - 12:08
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#902
Scris 31 ianuarie 2013 - 12:09
Unii suntem mai anti'sociali si e mai usor online decat la telefon. Plus ca de obicei prima varianta e mai rapida
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#903
Scris 31 ianuarie 2013 - 12:13
... mă duc la RAR la Satu Mare...
#904
Scris 31 ianuarie 2013 - 12:26
iti fac programare la oradea?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#905
Scris 31 ianuarie 2013 - 12:45
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#906
Scris 31 ianuarie 2013 - 12:51
pai hai sa ma vezi, si-ti rezolvam si masina, si ti-o si inmatriculam
cat despre autostrada... nu-ti fa iluzii ca noi n-o mai prindem
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#907
Scris 31 ianuarie 2013 - 01:00
Fix în capitală nu se poate online. Te trimite automat la Voluntari parcă. E clar, iar mă duc la RAR la Satu Mare. Buba la mine este ninsoarea. Nu m-aș duce pe zăpadă.
Hmm eu am facut de fiecare data cand am luat cazane doar la Voluntati,pe Grivita nu stiu daca merge sau daca merge e cum zice Swiby primul loc peste 2 luni
#908
Scris 31 ianuarie 2013 - 01:36
La Grivita se poate, numai ca invariabil "peste 2 sau 3 saptamani".
#910
Scris 31 ianuarie 2013 - 07:23
Stai calm. Deși mi se părea tare ciudat, auzisem ceva că Renault este cu un picior în groapă. Pentru ca zilele trecute să citesc asta. Spun că e ciudat pentru că într-o vreme Renault era cel mai mare producător din Europa și nu cu mult timp în urmă chiar părea că le merge bine. Bănuiala mea e că s-au calicit cumva, iar atitudinea de acum demonstrează că politica lor este foarte proastă.
Este adevărat și că în primele 20 de mașini cele mai vândute prin Europa, mai toate sunt ale grupului VAG.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#911
Scris 31 ianuarie 2013 - 07:30
So, U
E
Dobitocii au uitat sa opreasca la dosar ceva.
revenim maine dimineata.
Sper.
#912
Scris 31 ianuarie 2013 - 08:22
Nene, m-ai terminat definitiv.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#913
Scris 31 ianuarie 2013 - 11:27
Swiby, o stii pe aia cu cizmarul fara flecuri? Cam asa esti tu cu aventura inmatricularii...
Eu cred ca ai avut un mare ghinion! fara misto, au n-am alergat in halul asta niciodata pt o inmatriculare...
#914
Scris 31 ianuarie 2013 - 11:40
Ia incearca acum o inmatriculare ... sa vezi
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#915
Scris 01 februarie 2013 - 09:15
Cata, Renault pare a fi un fel de Nokia, cu exceptia Daciei.
Bleu, intr-adevar cred ca este ghinion faptul ca am prins toate modificarile care au aparut. Asa, la schimbarea buletinului am primit felicitarile tantiei de acolo, de mult nu vazuse un dosar complet din prima.
Partea cea mai buna la toata afacerea este ca nu am fost eu la cozi & stuff.
Partea proasta e ca e masina mea si am dat numerele jos de 4-5 ori si am stat o gramada pe dreapta.
Andrei, acum se poate face o inmatriculare decent, eu am prins perioada in care te duceai bou si plecai vaca de la ghisee, nu stia nimeni nimic.
Cam cum e cu permisele la scutere, e bine ca avem o lege dar nu avem norme de aplicare.
#916
Scris 01 februarie 2013 - 09:54
Tatzi suntem BOIERI!
Ne place sa facem 'legi' si 'politici' dar cane e sa le transpui pe hartie in proceduri si norme de aplicare ... fugim ca potarnichile ...
Eu zilele astea 'stau cu Sadoveanu in brate' si bag la greu proceduri si norme de lucru ca e debandada pe tarla si nu mai stie negrul cum se da cu sapa, pe ce rand lucreaza and stuff...noroc ca mai vin baietii de la Audit si trebuie sa facem ordine (asta daca nu vin cu tinta si rezultatul e stiut inainte sa se faca verificarea)...
#917
Scris 01 februarie 2013 - 10:36
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#918
Scris 01 februarie 2013 - 10:51
Ministrul Mediului da noi detalii despre timbrul de mediu si programul Rabla, am pus si noi niste comentarii cu exemple legate de noul timbru de mediu....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#919
Scris 01 februarie 2013 - 11:39
exemplul e aiurea dar,m-am mai contrat si cu Relu parca,masini vechi nu prea mai sunt,de altfel E3 si E4 sunt taxate tocmai pentru ca reprezinta majoritatea auto din circulatie si logic ca storci o caruta de bani.non E E1 si E1 daca mai reprezinta 20-25% din parcul auto minune mare
#920
Scris 01 februarie 2013 - 11:56
„Aş vrea să mai spun încă o dată: România nu va fi invadată de maşini second hand foarte vechi (non-Euro), din simplul motiv că acestea reprezintă un procent foarte mic în totalul importurilor de autoturisme second hand din România! Adevăratul pericol de poluare este reprezentat de maşinile Euro 3 şi Euro 4, care vor fi în circulaţie mai mult timp, şi care vor fi taxate mai mult. Pentru maşinile cu tehnologie Euro 6, precum şi pentru maşinile hibride şi electrice, Timbrul este zero! Deci, statul român oferă acest stimulent celor care doresc achiziţionarea de astfel de maşini. Ne-am inspirat din modele funcţionale în spaţiul comunitar, dar am luat în calcul condiţiile specifice României – puterea de cumpărare şi nivelul de trai, în primul rând. Timbrul de mediu este în linie cu reglementările europene, adaptat realităţii româneşti şi ţine cont de toate faţetele acesteia.”
-pericolul vine de la Euro 3 si 4 ?? du-te tuh
-iti ofer stimulent. de fapt nu-ti dau, da nici nu-ti iau.
-puterea de cumparare pentru masini euro 4 sau euro 3 sigur a fost luata in calcul. mai degraba ce zice cocalaru asta cu beamwe de mai sus.
#921
Scris 01 februarie 2013 - 11:58
revenim maine dimineata.
In drum spre.
Chipintaci.
#922
Scris 01 februarie 2013 - 12:00
„Aş vrea să mai spun încă o dată: România nu va fi invadată de maşini second hand foarte vechi (non-Euro), din simplul motiv că acestea reprezintă un procent foarte mic în totalul importurilor de autoturisme second hand din România! Adevăratul pericol de poluare este reprezentat de maşinile Euro 3 şi Euro 4, care vor fi în circulaţie mai mult timp, şi care vor fi taxate mai mult. Pentru maşinile cu tehnologie Euro 6, precum şi pentru maşinile hibride şi electrice, Timbrul este zero! Deci, statul român oferă acest stimulent celor care doresc achiziţionarea de astfel de maşini. Ne-am inspirat din modele funcţionale în spaţiul comunitar, dar am luat în calcul condiţiile specifice României – puterea de cumpărare şi nivelul de trai, în primul rând. Timbrul de mediu este în linie cu reglementările europene, adaptat realităţii româneşti şi ţine cont de toate faţetele acesteia.”
-pericolul vine de la Euro 3 si 4 ?? du-te tuh
-iti ofer stimulent. de fapt nu-ti dau, da nici nu-ti iau.
-puterea de cumparare pentru masini euro 4 sau euro 3 sigur a fost luata in calcul. mai degraba ce zice cocalaru asta cu beamwe de mai sus.
cashul primeaza boosss ,de ce dracu m-am tot dat eu de ceasul mortii ca dau cazanu si iau urs
non Euro taxa mica asta da afacere,beleaua e ca ghenele alea costa cat cazanu meu,am avut oferta de schimb a mea vs cabrio de prin 89,mai dadea ce-i drept baiatul o mica diferenta
#923
Scris 01 februarie 2013 - 12:01
Adica ce il impiedica pe orice parlit sa-si ia masina cu 900E, din care 500 taxa?? La dracu', as lua-o si eu doar ca sa ii pocnesc in trafic pe aia care ma 'nerveaza.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#924
Scris 01 februarie 2013 - 12:03
O sa-i atraga pe "bulgari" sa plateasca aici, dupa un an-doi ani maresc iarasi taxele, multe masini la remat, masini noi vandute.
#925
Scris 01 februarie 2013 - 12:04
@forester-nu e exemplu ok ce pui acolo ca nu o sa se duca persoane fizice sa ia din DE masina,tot samsarii le aduc si le dau cu 2000 eur,ma rog timpul va spune ce si cum.
@Swiby -bulgarii marea lor majoritate fug de impozitul auto
eu prevad o insaprire a ITP sau marire a tarifelor ITP ceva in zona aia
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 01 februarie 2013 - 12:05
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi