O spuneti de parca toate aceste miscari ar avea o tinta clara, bine definita, alta decat foamea de bani.
Taxa de prima inmatriculare
#926
Scris 01 februarie 2013 - 12:20
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#927
Scris 01 februarie 2013 - 01:11
Chipintaci.
E, gata. In final.
Sper sa va mearga mai bine decat mi-a mers mie.
#928
Scris 01 februarie 2013 - 01:27
Si noi speram sa ne schimbam masinile
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#929
Scris 01 februarie 2013 - 02:05
Si eu inca sper sa se mai trezeasca astia din aberatii. Acum am auzit zvonuri ca se vrea un fel de impozitare progresiva cu vechimea masinii...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#930
Scris 01 februarie 2013 - 04:36
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#931
Scris 01 februarie 2013 - 05:45
apropo de taxa de prima inmatriculare si de non euro
http://bmw.anunturi-...0-11855906.html
taxa de timbru- 8559Euro.
cu deprecierea de 90% incusa
#932
Scris 01 februarie 2013 - 05:50
Deci inmatriculata la 9400E e super oferta
#933
Scris 02 februarie 2013 - 11:06
Baieti am citit articolul de pe homepage si am tras urmatoarele concluzii:
1. Draga de Rovana este o imbecila. De obicei nu judec oamenii dupa fata insa dupa ce am auzit-o vorbind si argumentand (ma rog incercand sa..) raman la parerea ca este o casnica frustrata neo-comunista (doar este membra Socialist International Women) cu permanent de membru marcant al partidului comunist si cu o mentalitate de om care nu a lucrat vreodata in mediu privat (ma rog a lucrat la Gerovital..) si intr-un mediu concurential, unde performanta conteaza si nu mediocritatea si resemnarea. Ea are niste idei fixe si chiar incearca sa se autoconvinga de faptul ca acest timbru in forma actuala este corect.
2. De acord cu oaspetele, Pai draga mea, motivul pentru care erau putine masini non-euro sau E1 si E2 este pentru ca oamenii nu le mai aduceau, taxele fiind mari. Acum, datorita generozitatii tale vom fi invadati de astfel de cazaturi. Ideea este ce se intampla in viitor nu cum este in prezent piata.
3. Euro 3 si Euro 4 reprezinta pericol. Adica un VW Golf 5 sau Astra H din 2005-2006 masini cu sisteme de siguranta pasiva si activa standard si motoare relativ moderne plus o stare de functionare foarte buna sunt periculoase iar "pisicutele", "ursuletii" si alte patrupede ruginite fara ABS si cu ITP-ul luat pe naspa din 1998 incoace sunt super safe. Pentru ca au viata scurta si, mai nou, volan pe dreapta. Buuuun rationament, nu ma mira faptul ca ai ajuns ministru. Zice ea ca masinile astea au durata scurta de viata..HA HA HA. Am spus-o si o repet. Vor trage romanasii de rable cat vor putea si peste 5 ani tot ce s-a intinerit prin programul RABLA se va fi naruit.
Au spus-o nenumarati specialisti si sunt de acord cu ei: problema in RO nu este neaparat vechimea parcului auto, ci starea tehnica deplorabila a majoritatii automobilelor din care este alcatuit. Avem masini fara frane, care polueaza cat 3 camioane RABA, cu anvelope uzate si vechi de 10 ani, cu instalatie ilegala de xenon din China care lumineaza orice numai drumul nu, cu beculete albastrui. Nu am vazut filtru in trafic ca sa le luam talonul acestor inconstienti care reprezinta un real pericol. Dar marim taxele la Euro 3 si Euro 4...make a lot of sense right?
4. Ma incurajeaza sa cumpar masina noua zicea ea din spatele cocului de cuconeta ne fe he he. Oare? Pai tocmai mi-ai compromis efortul de a cumpara o masina noua deci cum functioneaza treaba? poate nu stiu eu si trebuie sa ma indrume" d-na Doctor in managementul sistemelor industriale. Ti-oi fi luat si tu doctoratul ca mentorul Victoras? Pun pariu ca da.
5. Hai sa vedem cati bani colecteaza din taxa asta?...Sa tragem linie la final de an..si apoi sa vedem cat ar fi colectat din TVA incasat pe masinile noi pe care nu si le vor mai lua oamenii plus taxele de prima inmatriculare ce nu vor mai fi incasate pt aceleasi masini.
#934
Scris 02 februarie 2013 - 02:01
tu ai vazut linkul pus de mine? logic ca taxa s-a facut ca sa:
-se ia cati mai multi bani
-sa oblige polulatia sa cumpere masini noi
culmea e ca toata lumea musca nada cu masini vechi..
#935
Scris 02 februarie 2013 - 06:52
Pai tocmai ca asa nu vor colecta mai multi bani, deci nusht unde e logicul ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#936
Scris 02 februarie 2013 - 11:24
nu dati vina pe cocoana ca regia nu este a ei. din pacate gagica a nimerit pe functia asta in cel mai prost moment si numele ei va fi mereu asociat cu mizeria asta de taxa/timbru de mediu
#937
Scris 03 februarie 2013 - 12:23
Nu cred ca o obliga nimeni sa ramana in post daca nu e de acord cu ce scoate pe gura, nu crezi?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#938
Scris 03 februarie 2013 - 12:41
Mai trist e ca probabil nici ea nu intelege ce scoate pe gura.
#939
Scris 03 februarie 2013 - 04:06
acum se vor aduce vechituri in tara mai multe......
#940
Scris 03 februarie 2013 - 05:14
te muti inapoi ??
#941
Scris 03 februarie 2013 - 05:57
Pai cu preconizata invazie de cazane, tu nu ai reveni?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#942
Scris 03 februarie 2013 - 06:10
v-ati baut mintile?ce sa fac acolo?fomica?sa imi iau vreun cazan ca apoi sa i se scoale strimb iar vreunui ales sa-mi puna biruri?no way....
#943
Scris 03 februarie 2013 - 10:07
3. Euro 3 si Euro 4 reprezinta pericol. Adica un VW Golf 5 sau Astra H din 2005-2006 masini cu sisteme de siguranta pasiva si activa standard si motoare relativ moderne plus o stare de functionare foarte buna sunt periculoase iar "pisicutele", "ursuletii" si alte patrupede ruginite fara ABS si cu ITP-ul luat pe naspa din 1998 incoace sunt super safe. Pentru ca au viata scurta si, mai nou, volan pe dreapta. Buuuun rationament, nu ma mira faptul ca ai ajuns ministru. Zice ea ca masinile astea au durata scurta de viata..HA HA HA. Am spus-o si o repet. Vor trage romanasii de rable cat vor putea si peste 5 ani tot ce s-a intinerit prin programul RABLA se va fi naruit.
O mica corectura. BMW din 1986 avea ABS.
Life must be taken one disaster at a time
#944
Scris 04 februarie 2013 - 12:40
Avea stickere cu ABS poate, ca functional era din an in paste
#945
Scris 04 februarie 2013 - 12:49
Sunt convins ca un ursulet bine intretinut inca e o masina ff misto, chiar si azi
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#946
Scris 04 februarie 2013 - 03:14
pejte,gindesti ca si bleu,dupa voi e bun doar ce e nou.....la mintea voastra...
#947
Scris 04 februarie 2013 - 08:07
Avea stickere cu ABS poate, ca functional era din an in paste
Daca nu stii nu manca rahat,ala era un sistem ABS extrem de primitiv si tocmai de aia functioneaza si azi,ca nu e la fel de eficient ca astea noi mi se pare absolut normal.
@Andrei-este dar majoritatea sunt praf,de aici si comentariile gen pejte,pacat ca putini stiu cum merge un urs in stare buna .
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 04 februarie 2013 - 08:09
#948
Scris 04 februarie 2013 - 08:17
fiecare cu ce-l doare. lu asta ii plac ursii, mie vulpile.
#949
Scris 04 februarie 2013 - 11:53
Mai bine caprele
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#950
Scris 04 februarie 2013 - 12:41
cu curvele alea, ma ?
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi