Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Mitsubishi Outlander


  • Please log in to reply
1085 replies to this topic

#351 mmmcomro

    Membru Dezaxat

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 823 Mesaje:
Inregistrat: 18-decembrie 10
  • Location:.ro
  • Marca:volkswagen
  • Model:a3 8l 1999
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 01 ianuarie 2011 - 07:29

...
La troliere te poti lega de copaci, insa doar cu manson.
In camp nu este alta varianta decat ancora.


Nu fi asa categoric. :)
Merge si fara manson (e ca atunci cand ,,plumbuiesti'' un mistret). Poti pune poza unei ancore pentru auto?
  • 0

#352 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 02 ianuarie 2011 - 11:28

Crezi ca mi-e rusine sa recunosc ?

pai si atunci de ce ti-ai dat cu "crema" pe fata?! :)
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#353 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 02 ianuarie 2011 - 11:42

Lasa-l mah in pace pe SLK. Pentru tine e foarte bun si asta daca n-ai simtit diferenta.
Nu glumesc, si crede-ma ca nu fac misto :)

se simt ceva diferente.
in primul rand de putere (omniprezenta la Subaru, relativa la Mitsu), apoi de galagie/trepidatii/zgomote (inexistente la Subaru), d-astea
Din pdv tractiune, nu am simtit nimic.
De ex, mi-a plecat Mitsu aseara intr-o curba si s-a dus la fel cum s-a dus si Subaru, adica tu toate rotile la fel. A intrat insa TSC-ul si a facut ceva (eu nu am ridicat piciorul de pe acceleratie) si si-a revenit. L-am speriat insa pe ala de pe banda din stanga (eram pe interiorull unei curbe la dreapta)
La Subaru parca n-a intrat ASC-ul, si-a revenit doar lasand putin acceleratia. Acolo insa aveam loc, eram pe exterior, era altceva.

Cred ca diferentele alea de care zici Relu se simt la limite mai inalte unde eu oricum nu am cum sa ajung cu Mitsu (nici nu imi propun), ea fiind mai inalta si mai barcoasa decat Subaru...

Apoi despre superioritati d-astea am mai vorbit cu Mol si nu sunt de acord cu privitul masinii pe bucati.
Poate sistemul 4x4 o fi superior, dar masina asta e mai potrivita cu ce vreau eu decat era Subaru. Deci din puctul meu de vedere e superioara.
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#354 mmmcomro

    Membru Dezaxat

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 823 Mesaje:
Inregistrat: 18-decembrie 10
  • Location:.ro
  • Marca:volkswagen
  • Model:a3 8l 1999
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 02 ianuarie 2011 - 02:59

se simt ceva diferente.
in primul rand de putere (omniprezenta la Subaru, relativa la Mitsu), apoi de galagie/trepidatii/zgomote (inexistente la Subaru), d-astea
Din pdv tractiune, nu am simtit nimic.
De ex, mi-a plecat Mitsu aseara intr-o curba si s-a dus la fel cum s-a dus si Subaru, adica tu toate rotile la fel. A intrat insa TSC-ul si a facut ceva (eu nu am ridicat piciorul de pe acceleratie) si si-a revenit. L-am speriat insa pe ala de pe banda din stanga (eram pe interiorull unei curbe la dreapta)
La Subaru parca n-a intrat ASC-ul, si-a revenit doar lasand putin acceleratia. Acolo insa aveam loc, eram pe exterior, era altceva.

Cred ca diferentele alea de care zici Relu se simt la limite mai inalte unde eu oricum nu am cum sa ajung cu Mitsu (nici nu imi propun), ea fiind mai inalta si mai barcoasa decat Subaru...

Apoi despre superioritati d-astea am mai vorbit cu Mol si nu sunt de acord cu privitul masinii pe bucati.
Poate sistemul 4x4 o fi superior, dar masina asta e mai potrivita cu ce vreau eu decat era Subaru. Deci din puctul meu de vedere e superioara.


Fraieru'... :)
Ce cauta pe banda lui la o ora nepotrivita...

Pai ti-a taiat acceleratia, plus a franat rotile de pe interior, ,,accelerandu-le pe cele de pe exterior pentru a te putea readuce pe drumu' drept...
La roata de rezerva nu cred c-a intervenit...

Glumesc, nu te superi iarasi din nou.
Evident ca te simti mai bine in asta, pe coclauri si la un mers lejer. Gipanele vin si cu o doza de superioritate.... :)
  • 0

#355 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 02 ianuarie 2011 - 08:37

imi pare rau ca l-am suparat, poftim. :blush:

e simplu, mi-am dorit o masina ca asta pentru mersul pe coclauri (pe care l-am descoperit datorita lu' Subaru, dar care nu era facuta pt asta).
am mers zilele trecute intr-un touareg. ala iti da poate un sentiment de superioritate, outlander in nici un caz.
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#356 mmmcomro

    Membru Dezaxat

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 823 Mesaje:
Inregistrat: 18-decembrie 10
  • Location:.ro
  • Marca:volkswagen
  • Model:a3 8l 1999
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 02 ianuarie 2011 - 08:44

imi pare rau ca l-am suparat, poftim. :blush:

e simplu, mi-am dorit o masina ca asta pentru mersul pe coclauri (pe care l-am descoperit datorita lu' Subaru, dar care nu era facuta pt asta).
am mers zilele trecute intr-un touareg. ala iti da poate un sentiment de superioritate, outlander in nici un caz.


BINGO!
  • 0

#357 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 02 ianuarie 2011 - 09:16

ala iti da poate un sentiment de superioritate

Detaliaza, te rog.
  • 0

#358 mmmcomro

    Membru Dezaxat

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 823 Mesaje:
Inregistrat: 18-decembrie 10
  • Location:.ro
  • Marca:volkswagen
  • Model:a3 8l 1999
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 02 ianuarie 2011 - 09:19

Pejte, incearca sa conduci un gipan, si o sa vezi cum te doare-n cot de fraieri, exceptandu-i pe cei cu TIR-urile... :blush:

Nu se poate explica, da' incepe a te durea-n basca de muritorii de rand...
Ai prioritate de smecher.

Aceasta postare a fost editata de mmmcomro: 02 ianuarie 2011 - 09:21

  • 0

#359 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 02 ianuarie 2011 - 09:23

Am condus in vara un Hyundai Santa Fe in jur de 100km si n-as putea spune ca mi-a creat vreo senzatie de membru marit cum le creeaza unora. Oi fi io defect, n-o fi condus ce trebuia sau doar n-am condus destul. Cine stie...

Aceasta postare a fost editata de pejte: 02 ianuarie 2011 - 09:31

  • 0

#360 mmmcomro

    Membru Dezaxat

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 823 Mesaje:
Inregistrat: 18-decembrie 10
  • Location:.ro
  • Marca:volkswagen
  • Model:a3 8l 1999
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 02 ianuarie 2011 - 09:28

Santa Fe, Outlander...astea-s surogate. :blush:
Vezi c-a explicat salesman, Touareg & co....
  • 0

#361 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 ianuarie 2011 - 09:38

... senzatie de membru marit cum le creeaza unora...
...

Pai depinde cat o au "nativ" .... :lol:
  • 0

#362 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 02 ianuarie 2011 - 09:55

Detaliaza, te rog.

pai in primul rand e mai confortabil. nu se simte dieseul la fel ca in outlander. nu face aceleasi zgomote, etc
la interior e mai elegant, mai prietenos, mai spre premium. la mine noaptea nu se vede nimic in masina, trebuie sa aprind luminile interiore ca sa deschid o ciocolata. dar am gasit o solutie :lol:
apoi lumea il priveste altfel pe toureg decat pe un amarat de outlander
d-astea ...
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#363 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 ianuarie 2011 - 09:57

.. dar am gasit o solutie :lol:
...

Te-ai apucat de fumat ... :lol:

Serios acum, daca e noapte, cum pana mea sa vezi daca nu-i nicio lumina aprinsa in masina ?
  • 0

#364 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 02 ianuarie 2011 - 10:01

...
apoi lumea il priveste altfel pe toureg decat pe un amarat de outlander
d-astea ...


Poate lumea cu gipane...
Dute intr-o intersectie si scoate putin botu' obraznic si o sa vezi ca se fereste lumea si la Outie si la Santa...
Probleme 'e' cu celelelte gipane si ... tirurile!
:lol: :lol: :lol:
  • 0

#365 mmmcomro

    Membru Dezaxat

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 823 Mesaje:
Inregistrat: 18-decembrie 10
  • Location:.ro
  • Marca:volkswagen
  • Model:a3 8l 1999
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 02 ianuarie 2011 - 10:01

pai in primul rand e mai confortabil. nu se simte dieseul la fel ca in outlander. nu face aceleasi zgomote, etc
la interior e mai elegant, mai prietenos, mai spre premium. la mine noaptea nu se vede nimic in masina, trebuie sa aprind luminile interiore ca sa deschid o ciocolata. dar am gasit o solutie :lol:
apoi lumea il priveste altfel pe toureg decat pe un amarat de outlander
d-astea ...

Nu mai mananca ciocolata, ca se depune prea mult balast... :lol:
  • 0

#366 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 02 ianuarie 2011 - 10:02

E normal sa fie mai comfortabila, are ampatamentul mai mare, antifonare mai buna, diametrul rotilor mai mare, cursa a supensiei mai mare, etc... La fel si cu interiorul, sunt din clase total diferite de pret.

E cam normal noaptea sa nu vezi mare lucru in masina daca nu aprinzi vreo lumina...

Cat despre sentimentul de superioritate (poate doar daca te referi la Touareg Vs Outlander), nu-l pot intelege...
  • 0

#367 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 02 ianuarie 2011 - 10:06

pai citeste si tu un context. ii raspundeam la mol la "acuza" ca as fi ales outlander din dorinta de a ma simti superior.

Te-ai apucat de fumat ... :lol:

Serios acum, daca e noapte, cum pana mea sa vezi daca nu-i nicio lumina aprinsa in masina ?


fii atent: daca depliez parasolarul meu (ca si cum ar bate soarele) si apoi deschid capacul oglinzii se aprinde beculetul de la oglinda. dar capacul ala impiedica lumina sa imi bata in ochi deci nu ma deranjeaza. face doar o lumina utila in habitaclu.
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#368 mmmcomro

    Membru Dezaxat

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 823 Mesaje:
Inregistrat: 18-decembrie 10
  • Location:.ro
  • Marca:volkswagen
  • Model:a3 8l 1999
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 02 ianuarie 2011 - 10:08

Outlander-ul are lumina si la oglinda soferului?
Ba, si asta-i masina de muiere. :lol:
  • 0

#369 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 02 ianuarie 2011 - 10:08

E cam normal noaptea sa nu vezi mare lucru in masina daca nu aprinzi vreo lumina...

nu stiu daca e normal; passatul avea doua leduri in plafon care faceau o lumina ambientala foarte placuta, utila si total nederanjanta.
chiar ma gandeam sa ma interesez despre cum se poate implementa si la mine, insa sol cu parasolarul imi e suficienta deocamdata.
de ex chiar si outlander are niste leduri, dar lumineaza doar spatiul de sub consola centrala, din dreptul schimbatorului.
ca ideea legacy avea suporturile de bauturi de langa frana de mana luminate, deci nevoia exista din moment ce constructorii o acopera
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#370 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 ianuarie 2011 - 10:09

Pai capacu ala se deschide in sus ! Cum impiedica lumina sa vina la tine ??
  • 0

#371 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 02 ianuarie 2011 - 10:12

Poate lumea cu gipane...
Dute intr-o intersectie si scoate putin botu' obraznic si o sa vezi ca se fereste lumea si la Outie si la Santa...
Probleme 'e' cu celelelte gipane si ... tirurile!
:lol: :lol: :lol:

n-am avut probleme/nevoi d-astea deci n-am urmarit.
m-am simtit la fel de respectat sau ignorat sau prostit in trafic cu orice masina pe care am condus-o
la fel, mi-am facut loc si cand conduceam tico sau altele

Pai capacu ala se deschide in sus ! Cum impiedica lumina sa vina la tine ??

pai daca parasolarul e lipit de parbriz, capacul deschis e vertical si lumina se duce spre volan si bord
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#372 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 02 ianuarie 2011 - 10:15

Nu inteleg insa nevoia de a avea lumina ambientala in timp ce conduci. Mai sunt situatii foate rare in care cauti ceva si ai nevoie de lumina, dar la mine se intampla fie la semafor fie trag pe dreapta undeva.
  • 0

#373 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 ianuarie 2011 - 10:16

Pe mine m-ar incurca noaptea sa am lumina in habitaclu. Inevitabil vezi mai rau afara din masina ...
  • 0

#374 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 02 ianuarie 2011 - 10:32

domne si pe mine ma incurca lumina, insa asta de la parasol e chiar ok. nu la fel de misto ca cea din passat, dar ca s-o fac pe aia ma costa si nu ma nevoie atat de des.

Nu inteleg insa nevoia de a avea lumina ambientala in timp ce conduci. Mai sunt situatii foate rare in care cauti ceva si ai nevoie de lumina, dar la mine se intampla fie la semafor fie trag pe dreapta undeva.

pot eu sa te fac sa intelegi?

mie imi place sa vad conturul obiectelor din jurul meu, iar cand s-a intamplat asta cu ciocolata eram pe autostrada si era bezna in jur.
in oras este - evident - ok pt ca sunt multe alte surse de lumina
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#375 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 02 ianuarie 2011 - 10:43

Tu ai trapa pe Outie?
Eu nu am si pe langa lumina de deasupra oglinzii centrale (care se poate aprinde stanga sau dreapta) mai e una pe tavan deasupra cotierei care nu incurca soferul si da lumina si pentru pasagerii din spate. :lol:
Aia e f. ok.
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi