Bai,
Sistemele electronice sesizeaza pierderea de aderenta pe roti, si reduce puterea sau viteza de rotatie pentru ca acele roti sa-si recapete aderenta.
Pastrarea aderentei se poate obtine aplicand mai putina putere ( forta ) rotilor, pana la limita de aderenta. Acu, fiecare cate are cu forta pe ele. Daca ai 2 roti cu tractiune permanenta pierzi aderenta la "X" cai x 2, si daca ai 4 roti permanente ai tot "X" cai, dar x 4 !!
Daca nu e permanenta, treci obligatoriu prin faza pierderii aderentei pe primele roti motrice, pentru ca altfel "sistemul" nu da forta si celorlalte 2.
Daca e permanenta, pierzi aderenta la o putere DUBLA aplicata rotilor/masinii.
l.e.
Sa intelegeti mai bine, luati situatia inversa, adica a franarii. Una e sa ai frana pe doar 2 roti, si urmatoarele 2 sa inceapa sa franeze DUPA ce primele pierd aderenta, si alta situatie e ca franarea sa se aplice din start pe toate cele 4 roti.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 27 decembrie 2010 - 07:03