Nu stii ca obisnuinta e "a 2-a natura" ?o sa vad, deocamdata imi place masina cu toate neajunsurile ei.
zilele trecute ma gandeam cu un fel de groaza cum voi suporta trepidatiile, caraiturile si celelalte zgomote urmatorii ani... acum parca nu mai sunt asa de "speriat"
...
Mitsubishi Outlander
#301
Scris 27 decembrie 2010 - 12:38
#302
Scris 27 decembrie 2010 - 01:16
Aceasta postare a fost editata de salesman: 27 decembrie 2010 - 01:16
http://florinpanait.wordpress.com
#303
Scris 27 decembrie 2010 - 01:46
#304
Scris 27 decembrie 2010 - 03:16
#305
Scris 27 decembrie 2010 - 05:58
am facut insa un experiment, apropo de ce spunea Relu.
plecat primul de la stop cu acceleratia la blana in conditiile in care pe jos e ce e.
in mod 2WD intra ESP-ul si abia se misca in primele cateva secunde.
in mod 4WD auto nu intra ESP-ul si pleaca ca din pusca fara sa patineze. tan tan
deci face si 4x4-ul asta ceva bun si nu pare a fi reactiv...
http://florinpanait.wordpress.com
#306
Scris 27 decembrie 2010 - 06:27
Daca vrei sa te distrezi in zapada sau noroi, decupleaza ESP-ul. (tii apasat pe butonul din stanga jos pana scrie pe ecran ESP (sau TCS) OFF.
La fel si cand te impotmolesti.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#307
Scris 27 decembrie 2010 - 06:34
Dealtfel ai scris si tu
#308
Scris 27 decembrie 2010 - 06:43
nu are destui cai... ce intelegi prin nu pare a fi reactiv,e permanent?n-am mai fost pe coclauri (nu pe camp ca stiu ca e periculos) pt ca a aparut altceva, ca de obicei. poate maine dimineata
am facut insa un experiment, apropo de ce spunea Relu.
plecat primul de la stop cu acceleratia la blana in conditiile in care pe jos e ce e.
in mod 2WD intra ESP-ul si abia se misca in primele cateva secunde.
in mod 4WD auto nu intra ESP-ul si pleaca ca din pusca fara sa patineze. tan tan
deci face si 4x4-ul asta ceva bun si nu pare a fi reactiv...
#309
Scris 27 decembrie 2010 - 06:56
Sistemele electronice sesizeaza pierderea de aderenta pe roti, si reduce puterea sau viteza de rotatie pentru ca acele roti sa-si recapete aderenta.
Pastrarea aderentei se poate obtine aplicand mai putina putere ( forta ) rotilor, pana la limita de aderenta. Acu, fiecare cate are cu forta pe ele. Daca ai 2 roti cu tractiune permanenta pierzi aderenta la "X" cai x 2, si daca ai 4 roti permanente ai tot "X" cai, dar x 4 !!
Daca nu e permanenta, treci obligatoriu prin faza pierderii aderentei pe primele roti motrice, pentru ca altfel "sistemul" nu da forta si celorlalte 2.
Daca e permanenta, pierzi aderenta la o putere DUBLA aplicata rotilor/masinii.
l.e.
Sa intelegeti mai bine, luati situatia inversa, adica a franarii. Una e sa ai frana pe doar 2 roti, si urmatoarele 2 sa inceapa sa franeze DUPA ce primele pierd aderenta, si alta situatie e ca franarea sa se aplice din start pe toate cele 4 roti.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 27 decembrie 2010 - 07:03
#310
Scris 27 decembrie 2010 - 06:57
in mod 4WD auto nu intra ESP-ul si pleaca ca din pusca fara sa patineze. tan tan
asta e priceless
daca se si opreste la fel de bine atunci altceva nici nu-ti mai trebuie.
#311
Scris 28 decembrie 2010 - 05:12
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#312
Scris 28 decembrie 2010 - 05:13
#313
Scris 28 decembrie 2010 - 05:32
ca asa si al meu bimmer se descurca excelent prin zapada, echipat cu roti de iarna, dar se loveste de limita garzii la sol
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#314
Scris 28 decembrie 2010 - 05:56
Astea doua sunt legate intre ele.zapada mare.
limita garzii la sol
Pana si "icelandic 4x4" are o limta. Si aia e mare, nu gluma, 49-uri.
#315
Scris 28 decembrie 2010 - 06:09
#316
Scris 29 decembrie 2010 - 11:14
Cand stratul de zapada creste, pe langa garda si gume, mai ai nevoie si de putere suficienta.
Cat ai reusit s-o impingi ultima data, sa vaz cata putere ai?
D-le, da' creieru' de ce nu intra in ecuatie?
#317
Scris 29 decembrie 2010 - 11:41
Daca treci de limita permisa si ramai pe burta, poti sa ai 500CP si 1000Nm. Macar semnal sa ai la telefon.Cand stratul de zapada creste, pe langa garda si gume, mai ai nevoie si de putere suficienta.
p.s. "aia mica" avea 97CP/ 280Nm/ 2tone si mergea brici.
#318
Scris 29 decembrie 2010 - 11:50
Glumesc.
Aici, macar aici, cezar e diesel-ul...
Aceasta postare a fost editata de mmmcomro: 29 decembrie 2010 - 12:00
#320
Scris 29 decembrie 2010 - 12:03
#321
Scris 29 decembrie 2010 - 12:04
Fara nicio gluma, soferul poate face minuni sau poate crea un dezastru, in functie de priceperea, experienta sau capacitatea lui de a reactiona in situatii limita sau necunoscute, ultima fiind in legatura cu primele doua.
Daca tii minte evenimentul d ecare povesteam in primavara, din 22 de presupusi specialisti in ale soferiei 4x4, 2 am avut aprecierea organizatorului (era evident), restul.......pur si simplu n-aveau nicio treaba. Si astia cunoscatori cica. Asa ca un amator ori face un curs, ori capata cunostinte intreband, ori le capata prin experienta proprie. Nu este insa evident ca dupa ce ramane in diagonala intre sleaurile de noroi de pe un drum pe camp stie de ce si nu repeta gresala.
#322
Scris 29 decembrie 2010 - 12:05
Da unde vrei sa ajungi, nene?
Polu' Sud, Polu Nord... Pare distractiv
Ati vazut Top Gear Polar Special?
Aceasta postare a fost editata de pejte: 29 decembrie 2010 - 12:06
#323
Scris 29 decembrie 2010 - 12:07
Cauta nene cu guugle ce am zis mai sus, "icelandic 4x4". Ai si poze, si filme pe yotube. Ia sa vezi prin ce apa trec aia...Vreau si eu asa ceva pentru zapada
#324
Scris 29 decembrie 2010 - 12:10
Sau nu: [printre primele imagini gasite pe goagal]Ia sa vezi prin ce apa trec aia...
Ma uitam pe Eurosport cand eram mica la nebunii aia de icelandezi cum se urca pe munti. Ce-mi mai placeau
Aceasta postare a fost editata de pejte: 29 decembrie 2010 - 12:12
#325
Scris 29 decembrie 2010 - 12:18
Nebunatico !Ma uitam pe Eurosport cand eram mica la nebunii aia ...Ce-mi mai placeau
Ai perfecta dreptate cu poza aia si este exact ce spuneam acum cateva posturi: este o limita peste care nu poti trece, indiferent ce masina ai avea. Uita-te la poza si poti aproxima la ~1.5 m grosimea stratului de zapada (sau cel putin cat a strapuns, pana unde a ajuns roata din stf). Pentru cele mai "adevarate" masini din .ro. sa ajunga macar pana acolo e doar un vis umed.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi