Mitsubishi Outlander
#426
Scris 06 ianuarie 2011 - 11:28
Deci puntea fata s-a scufundat in noroi, iar puntea spate era pe iarba umeda.
Poate cu gume de iarna sau cu AT-uri ai fi iesit in spate.
Dar gumele de vara se invarteau toate. Cele din fata in noroi, cele din spate pe iarba.
Ar fi fost ok de trecut in diagonala, dar nu se putea din cauza vegetatiei.
Oricum, apusul de soare in camp a fost foarte frumos
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#427
Scris 06 ianuarie 2011 - 11:37
edit:nu imi dau seama daca mai aveai "apasare" pe puntea spate
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 06 ianuarie 2011 - 11:38
#428
Scris 06 ianuarie 2011 - 12:02
Era necesar un troliu manual si 60-70 m de sufa (nylon d'ala de legat bannere e ok). In spate se vad niste copacei. Troliu + nylon 100m incap intr-o punga. Mai rau daca le ai acasa.
#429
Scris 06 ianuarie 2011 - 12:37
#430
Scris 06 ianuarie 2011 - 12:49
Cred că se poate pune pe orice mașină.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#431
Scris 06 ianuarie 2011 - 12:51
Oricum masinile astea nu sunt gandite sa le freci pe dedesubt.
#432
Scris 06 ianuarie 2011 - 12:54
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#433
Scris 06 ianuarie 2011 - 12:55
Pacat ca nu am timp de poze cand conduc.
#434
Scris 06 ianuarie 2011 - 01:01
Tu vorbesti de scutul de sub motor si del mic de sub diferential.Eu am pus de metal
Eu vorbesc de scuturile care acopera TOATA podeaua la STI.
Podeaua aia daca o atingi, o indoi foarte usor. Mai ai evacuarea care se poate beli, conducte, etc etc etc ...
Si asta e valabil la orice suv actual.
#435
Scris 06 ianuarie 2011 - 01:18
eventual in spate prins de suportul de remorca?
http://florinpanait.wordpress.com
#438
Scris 06 ianuarie 2011 - 01:58
Tu vorbesti de scutul de sub motor si del mic de sub diferential.
Eu vorbesc de scuturile care acopera TOATA podeaua la STI.
Podeaua aia daca o atingi, o indoi foarte usor. Mai ai evacuarea care se poate beli, conducte, etc etc etc ...
Si asta e valabil la orice suv actual.
Dacă nu ești tolomac, puțin probabil, ăla fiind mai jos decât restul și nivela. Apoi sunt tehnicile off-road de abordat anumite treceri mai ales, la urcat/coborât nu prea ai probleme pe sub mașină, doar la extremități.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#439
Scris 06 ianuarie 2011 - 02:06
#440
Scris 06 ianuarie 2011 - 02:18
Sefu, nu contest ca nu ar fi bune, insa 1. nu ai vrea sa intre noroi in troliul ata mecanic, si 2. alea portabile din linc sunt bune cel mult la un ATV. Cu cat sunt mai simple sunt mai fiabile (sa poata fi spalate cu furtunul, de exemplu). La trolii electrice ar trebui sa spuna in specificatii capacitatea de tractare pe linia 3, 2 si 1, iar pe linia 1 sa fie cel putin greutatea masinii + 50%. Recomandat dublu.
Dupa aia, cine l-o folosi sa stie macar notiuni de baza, ca rationamentul ca dai drumul la troliu si astepti pana iesi din bok e total gresit, te alegi cel putin cu o rebobinare. Sa stie ce, cum si in ce fel. Sa ia un scripete sau 2 si agatarea de carligul propriu sa obtina o putere dubla sau tripla de autotractare. Si mai sunt
#441
Scris 06 ianuarie 2011 - 02:57
Daca se gandeste la asa hardware se ia in consideratie si scripetele si manson de copac si grosimea/lungimea cablului...
Toate aste jucarii e din alte povesti!
#442
Scris 06 ianuarie 2011 - 03:02
Nu la urcat/coborat, ci la cocoase, damburi, etc ... cand belesti extrem de usor TOT ce-i pe dedesubt la o coaja de strada, cum sunt suvurile.
Le treci cum trebuie și nu strici nimic
Sefu, nu contest ca nu ar fi bune, insa 1. nu ai vrea sa intre noroi in troliul ata mecanic, si 2. alea portabile din linc sunt bune cel mult la un ATV. Cu cat sunt mai simple sunt mai fiabile (sa poata fi spalate cu furtunul, de exemplu). La trolii electrice ar trebui sa spuna in specificatii capacitatea de tractare pe linia 3, 2 si 1, iar pe linia 1 sa fie cel putin greutatea masinii + 50%. Recomandat dublu.
Dupa aia, cine l-o folosi sa stie macar notiuni de baza, ca rationamentul ca dai drumul la troliu si astepti pana iesi din bok e total gresit, te alegi cel putin cu o rebobinare. Sa stie ce, cum si in ce fel. Sa ia un scripete sau 2 si agatarea de carligul propriu sa obtina o putere dubla sau tripla de autotractare. Si mai sunt
Nu mai bine se duce la Peștera?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#443
Scris 06 ianuarie 2011 - 03:04
deocamdata vreau sa ii pun un suport de tractat remorci (sau cum s-o numi) pe care sa pot monta suportul de bicicleta.
si ma gandesc ca ala de remorci sa fie destul de solid ca sa "tina" si troliu
apoi o sa ii fac niste scuturi pe sub
am constat ca socru-meu poate sa faca practic orice are la baza metal (el fiind strungar meserias)
si asa mai departe, experienta sa se acumuleze ca restul se rezolva. cred ca masina are potential carca neexploatat ca sa ne cramponam in faptul ca e SUV, ca n-are reductor si dif blocabile...
http://florinpanait.wordpress.com
#444
Scris 06 ianuarie 2011 - 03:06
#445
Scris 06 ianuarie 2011 - 03:10
Garda la sol se masoara departe de locurile unde se monteaza scuturile.
#446
Scris 06 ianuarie 2011 - 03:46
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#447
Scris 06 ianuarie 2011 - 04:02
(si de cele mai multe ori penalizarea vine de la anvelope)
Si un traseu amenajat
#448
Scris 06 ianuarie 2011 - 05:19
Pe Outlander nu le-am vazut montate, dar pe L200 da, si pareau destul de tzepene.
Mai exista scuturi de motor din tabla, banuiesc ca pe la ~400-500RON.
Pentru noroaie ca in filmul de mai sus nu strica 3.5-4.5cm in plus la garda, deci arcurile alea "Cross Country" de la MAD Suspensions ar fi o investitie ok.
Desi, in lumea reala, daca in excursie dai de o mocirla ca aia, probabil ca in 99% dintre cazuri poti sa o ocolesti macar partial.
Outlanderul nu e facut pentru locuri care sa necesite troliu, dar o shufa buna si un partener de excursie nu strica.
Apropos de shufa....
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#449
Scris 06 ianuarie 2011 - 06:13
Eventual ti le proiectezi de acasa ( cocoasele ), si le trimiti pe mail la "munte", sa le poata trece "suvu" din dotare !Le treci cum trebuie și nu strici nimic
....
#450
Scris 06 ianuarie 2011 - 06:41
Mare filosofie să urci sau să cobori. Crezi că dacă aș avea o Toyota ca aia pe care am pus-o eu, m-aș băga drept să frec cu ea că oricum ține?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi