Mitsubishi Outlander
#476
Scris 10 ianuarie 2011 - 11:08
Aici ai gresit.
Vezi ca alea portabile sunt prinse pe un suport.
Ghici cum prinzi suportul (si adu-ti aminte pe ce masina ai vazut)
#477
Scris 10 ianuarie 2011 - 11:22
Eventual mai caut daca vrei
Sau, solutie de "buget"
Cam asta implica montajul. Dar astia au pe ce !
#478
Scris 10 ianuarie 2011 - 11:24
Exact ce tot spun si eu: ala manual (portabil) poti sa il prinzi de orice, ala electric de suport. Eu intrebam cum il prinzi pe cel portabil electric de fata, ce de aia discutam.
http://www.subarufor...ou-think-51283/
http://thesuperu.blo...e-complete.html
#479
Scris 10 ianuarie 2011 - 11:31
Daca vrei sa nu dai din maini, iei unu portabil cu motor termic ca in primul film !
#480
Scris 10 ianuarie 2011 - 11:36
Ia zi.
#481
Scris 10 ianuarie 2011 - 11:38
#482
Scris 10 ianuarie 2011 - 11:45
#483
Scris 10 ianuarie 2011 - 11:46
#484
Scris 10 ianuarie 2011 - 11:47
#485
Scris 10 ianuarie 2011 - 11:53
#486
Scris 10 ianuarie 2011 - 11:55
#487
Scris 10 ianuarie 2011 - 11:56
Suportul de troliu.
#488
Scris 10 ianuarie 2011 - 12:18
Nu se zice suport de remorca.
Suportul e ,,ceva'' pe care se aseaza ,,altceva''.
In Germania nu se mai admit carlige de remorcare montate pe masinile care nu tracteaza ceva...
Si-i logic, fiindca e o ,,arma''...
E logic, in unele tari e si reglementat prin lege, sa nu ai corpuri contodente la extremitatile masinii (troliu ca in pozele prezentate de Swiby)
Troliul trebuie montat dupa bara, spoiler, catre masina, astfel incat acestea sa atenueze eventualele impacte si nu cu gandirea romaneasca sa-ti blindezi masina in fata si spate , ca de restu', D-zeu cu mila!
La Outlander, in eventualitatea unui ,,up'', cat se poate, ar trebui inceput cu acoperirea zonelor fragile de sub el, ca-i comic cam ce se poate vedea sub el( vezi pozele puse de Extremero).
Pana si-o Octavie 4x4, cu pachet de drumuri grele din fabrica are scut metalic ce acopera complet motorul, cutia, bla,bla, ,,cablaraia'' e trasa prin lateralele lonjeroanelor, fiind si ele acoperite, in mare parte.
Scheletul, plus costul unui troliu fix, electric, montajul, se duc lejer peste 2 mii de euro si nu-i vad ,,biznisul'' la o masina gandita pentru strada.
Acel scut din plastic de la bmw-uri care acopera mai toata ,,burta'', ca se discutase, are rol aerodinamic, in primul rand...si o usoara protectie.
Rezistenta unui intreg se calculeaza prin prisma celei mai slabe verigi.
Aceasta postare a fost editata de mmmcomro: 10 ianuarie 2011 - 12:22
#489
Scris 10 ianuarie 2011 - 12:20
Daca nu se vede - copilarie.
Cum ar trebui, ca sa fie satisfacator ?
#490
Scris 10 ianuarie 2011 - 12:31
am pus si poza pentru exemplu
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 10 ianuarie 2011 - 12:36
#491
Scris 10 ianuarie 2011 - 12:39
Sasiu !Daca se vede - tiganie.
Daca nu se vede - copilarie.
Cum ar trebui, ca sa fie satisfacator ?
#492
Scris 10 ianuarie 2011 - 12:47
Asta tot tiganie e ?
#493
Scris 10 ianuarie 2011 - 12:56
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 10 ianuarie 2011 - 12:56
#494
Scris 10 ianuarie 2011 - 12:58
#495
Scris 10 ianuarie 2011 - 01:00
@mol la bmw-uri sub ala de plastic mai e o traversa de metal care acopera ce e mai important,unele versiuni au si scut de metal (cred ca cele cu pachet drumuri grele ) oricum ala de plastic de fabrica rezista la socuri usoare altfel e pentru design mai mult
am pus si poza pentru exemplu
La bmw-uri(nu la toate, evident) toata burta, din fata in spate e acoperita de acel ,,plastic'', nu vezi nimic altceva.
N-am acum timp sa-ti caut poze, dar gasesti si tu...
Ma refer la bmw-uri si nu la 4 cilindri, editii vechi...
Swiby, alea de pe Duster arata trasnet, dar e clar, de nu-i sasiu, punti, 3 blocabile... sunt struto-camile generate de cerere.
Astea au troliu fiindca, de cum intra pe ofroad, o tin intr-o ,,troliere'' continua, din ...copac in copac, presupun ca de-ar avea baterii separate pentru troliu, ar tine-o numai pe electric, avand si cel mai mic consum de combustibil pe offroad...
Tu te iei dupa toate glumele de masini aparute ,,la cererea publicului''?
Aceasta postare a fost editata de mmmcomro: 10 ianuarie 2011 - 01:01
#496
Scris 10 ianuarie 2011 - 01:09
De montat, se poate monta si pe balcon. Cat de corect e, cate modificari majore aduci masinii, cat tine, si ce riscuri implica la masinile fara sasiu, e cu totul altceva.Conform logicii asteia, pe orice masina care NU are sasiu NU se poate monta troliu sau suport de troliu.
Asta tot tiganie e ?
#497
Scris 10 ianuarie 2011 - 01:10
Fiecare este liber sa isi puna absolut orice pe masina, daca se simte omul bine sau chiar are nevoie.
Relu, sa nu uiti ca ai vazut la timpul respectiv cel putin doua masini pe care se pusesera absolut toate accesoriile posibile sa fie montate pe o masina.
Un troliu electric portabil, hitch in fata ascuns sub numar si in spate este suficient. Mai ales ca permite montarea unui mare numar de accesorii si poate fi astupat cu un capac (hitch cover). Pentru salesman ar fi util in primul rand suportul de biciclete care se poate monta pe un asemenea sistem.
Pentru situatii de urgenta, cu care te poti intalni ocazional si arareori, un troliu manual este suficient.
De exemplu, in 6 ani m-am folosit de troliu de 2 ori; in schimb, de 4-5 ori mi-a fost suficienta sufa.
Hitch system:
#498
Scris 10 ianuarie 2011 - 01:19
Asta nu inseamna ca nu ma bufneste rasul si mi se face oarecum mila, cand vad exagerarile alea. Mai ales cand sunt inutile si de foarte multe ori riscante atat pentru masina cat si pentru cei care le folosesc ...
l.e.
Incredibil, dar acum 10 min. a iesit de la mine din garaj una din ele ....
#499
Scris 10 ianuarie 2011 - 01:25
Nu esti singurul care rade.Asta nu inseamna ca nu ma bufneste rasul si mi se face oarecum mila, cand vad exagerarile alea.
Pe de alta parte nici nu stim daca salesman isi mai doreste troliu, manual sasu electric, fix sau mobil.
Salesman, daca chiar vrei, ia-ti ! @RElu
Pe de alta parte, raman la recomandarea de hitch pentru spate:
http://www.mitsupart...towing-kit.html
http://www.mitsupart...itch-mount.html
http://www.amazon.co...ASIN=B000CQ47H4
#500
Scris 10 ianuarie 2011 - 01:30
Pe dos, Relu nu contesta ca rezista la troliere (nu ar avea de ce), spune ca daca il pocnesti tu pe unul, din cauza troliului fixat cu ajutorul unei placi de metal adaptoare direct pe lonjeroane -> deformezi toata masina.
Se deformeaza garantat.
Ca rigiditate, diferenta dinte masinile cu sasiu si cele fara e imensa.
Tu n-ai mai condus de mult in offroad o masina ,,cu lonjeroane'' sa vezi ce ,,flexibilitate''are.
Fiecare este liber sa isi puna absolut orice pe masina, daca se simte omul bine sau chiar are nevoie.
NU.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi