Mitsubishi Outlander
#1001
Scris 25 februarie 2011 - 11:47
oameni si oameni.
situatii si situatii.
fiecare are un pic de dreptate de partea lui
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1002
Scris 26 februarie 2011 - 01:15
Si eu sunt pasionat auto, dar incerc sa ma limitez la ce-mi permit. Trebuie sa intelegeti si acest rationament.
fiecare isi intretine pasiunea cum poate, dupa buzunar. cred ca oricui i-ar placea un 5 litri aspirat, sau sute de cai care sa consume 2 galeti de benzina la suta... dar nu ni le permitem
#1003
Scris 26 februarie 2011 - 01:18
Aceasta postare a fost editata de tibitu: 26 februarie 2011 - 01:18
#1004
Scris 26 februarie 2011 - 01:22
#1005
Scris 26 februarie 2011 - 01:43
adica daca e consumul mai important decat alte aspecte sa se aleaga masina dupa acest criteriu.
dupa ce ai luat-o, ce mai conteaza cat consuma?
http://florinpanait.wordpress.com
#1006
Scris 26 februarie 2011 - 01:44
#1007
Scris 26 februarie 2011 - 10:33
Fii convins ce pe toti ne "ustura" ( si cat de curand ne va ustura si mai tare ) consumul.
#1008
Scris 26 februarie 2011 - 01:34
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1009
Scris 26 februarie 2011 - 03:48
Consumul la o mașină nu există. Există cât consum eu și cum mă afectează asta pe mine. Și dacă este în mod negativ, clar consumul este o problemă, nu există mic sau mare. Ce e mare pentru mine, e normal pentru alții, e fabulos pentru majoritatea sau poate invers. Știu oameni cărora le consumă mașina în mod obișnuit peste 40% și nici nu clipesc.
De asemenea pot fi situații în care un șofer să nu "producă" diferențe notabile pe termen scurt dacă ar avea mașină pe benzină sau motorină. Dar asta o poate spune numai după ce a mers în felul lui cu ambele. Și atunci i se aplică numai lui. Nu oricine știe să conducă diesel sau benzină, de ce nu.
Din punct de vedere al exploatării, Golful a fost cea mai economică mașină per ansamblu. Dar nu de puține ori am ajuns acasă cu un consum mediu de +20% pe câțiva km. Când se circulă greu, consumul la un diesel e o problemă.
Partea proastă e că atunci când îți alegi mașina, o faci după criteriile altora și nu ai nici o referință reală raportată la tine. Poți avea o idee, faci un consum mediu la consmul mediu, dar tot nu este ceva pe care să te poți baza liniștit în alegerea făcută.
Trebuie înțeles că am atins un paradox. Există acum atât de multe "informații" (oficiale sau nu), încât de fapt nu te mai poți informa. Diferențele sunt atât de mari între ele, încât e ca atunci când întrebi 2 persoane unde e buda și fiecare arată în altă direcție. Te uiți care pare de încredere și pleci în direcția aia. Cam așa stă treaba cu toate datele pe care le găsești, pentru mai toate domeniile. Nu există ceva dincolo de orice îndoială. Și dacă ești bine intenționat și spui lucruri reale despre un produs, ele vor fi percepute diferit de altă persoană și poate pentru el devin după o vreme negative. Și tu ai fost de vină că și-a luat chestia x sau y. Sau dacă îi spui nu, el din date înțelege altceva și crede că tu nu știi și el evident știe mai bine din prospect (sau a întrebat farmacistul) și trece la fapte. Apoi caută buda. Iar.
Frumoasă Budapesta, m-am plibat pe acolo de multe ori, ca o mică expcepție și cu mașina destul de mult. Păcat că trebuie să traversez România.
Iar s-a scumpit carburantul?
La BMW am sesizat poate mai mult decât la alte mașini, o diferență serioasă între modul cum trage mașina și consum combinat cu o calitate slabă. Este și ăsta un aspect. În condițiile în care la Subaru, cu ECU adaptiv, în care am băgat tot felul de benzină, nu am văzut diferențe așa de notabile, de fapt nu prea au fost.
La BMW cu motorină de la Shell (cred) din Germania am avut cel mai mic consum și mașina mergea cel mai bine.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1010
Scris 26 februarie 2011 - 05:35
#1011
Scris 26 februarie 2011 - 05:38
#1012
Scris 26 februarie 2011 - 06:06
Invers nu-i la fel de grav. Capul pompei la diesel e mai mare (gros). La BMW de exemplu nici nu se deschide rezervorul dacă nu ai o pompă cu dimensiunea specifică, ceea ce mă face să am dubii dacă poți pune motorină cu vreo canistră. Mă întreb cum dracu sesizează asta. Nu se vede nici un senzor acolo sau poate nu m-am uitat eu suficient de bine.
Apropo de asta, la Petrom standardul cu pompele este aplicat aleator
Nu de puține ori eu n-am putut să pun motorină din cauza asta.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1013
Scris 26 februarie 2011 - 06:21
#1014
Scris 26 februarie 2011 - 07:15
De fapt pompele sunt așa pentru că în trecut se făcea diferența între benzina cu și fără plumb. Nu puteai pune cu plumb în mașinile care mergeau cu benzină fără plumb. Și apoi au ales aceeași soluție și pentru diesel. Nu poți pune diesel în benzină.
Oricum, la motoarele mai vechi se obișnuia să se pună benzină în motorină pentru a o dilua puțin. Probabil că de asta au lăsat așa. Nu m-am gândit serios la problemă.
La astea noi nu ar trebui să pornească deloc, indiferent ce în ce pui.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1015
Scris 26 februarie 2011 - 07:25
Dieselul porneste extrem de repede cu benzina, chiar "prea" repede, tocmai din cauza compresiei mari.
Cu prima ocazie, o sa-ti povestesc ceva extrem de interesant si amuzant legat de asta
#1016
Scris 26 februarie 2011 - 07:47
Cine se oferă să testeze?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1017
Scris 26 februarie 2011 - 07:51
#1018
Scris 27 februarie 2011 - 11:08
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1019
Scris 27 februarie 2011 - 11:25
http://florinpanait.wordpress.com
#1020
Scris 27 februarie 2011 - 12:07
Cata asteapta sa imortalizezi momentul cand se va opri.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#1021
Scris 27 februarie 2011 - 12:08
in a cui masina? )))))
http://florinpanait.wordpress.com
#1022
Scris 27 februarie 2011 - 12:20
Cum cine ? Salesman, doar e topicul lui, nu ? ...
#1023
Scris 28 februarie 2011 - 11:54
cu ce masina crezi ca a venit? cu una ca asta, doar ca sub egida citroen.
acelasi motor. i-am recomandat sa treaca pe la tine, adica se aude rau de tot.
si la gropi se aude de zici ca e cutie de conserve (parca asta a mea nu se auzea chiar asa nici inainte...)
abia astept sa vad rezultatul poimaine !!!
http://florinpanait.wordpress.com
#1024
Scris 01 martie 2011 - 12:00
Vrei sa pun maine poze pe forum ??
#1025
Scris 01 martie 2011 - 12:05
http://florinpanait.wordpress.com
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi