Mitsubishi Outlander
#1026
Scris 01 martie 2011 - 12:08
#1027
Scris 01 martie 2011 - 12:20
apropo domnu Relu, m-am intalnit cu cineva asta seara in Sofia.
cu ce masina crezi ca a venit? cu una ca asta, doar ca sub egida citroen.
acelasi motor.
Te-ai intalnit cu kenny?
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#1028
Scris 01 martie 2011 - 12:50
mai bine nu! )
de ce domne? n-avem voie sa o vedem belita?
#1029
Scris 01 martie 2011 - 02:33
de ce domne? n-avem voie sa o vedem belita?
Ooook...
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 01 martie 2011 - 02:37
#1030
Scris 01 martie 2011 - 10:40
#1031
Scris 01 martie 2011 - 10:49
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1032
Scris 22 martie 2011 - 10:46
cauza nu au identificat-o, dar au gasit alte chestii:
- din scutul de la motor mai e jumate
- rezervorul de pisu e spart si cred ca si gol
- anvelopa dreapta - fata are un sant in plus.
o multime de chestii dubioase pe care nu mi le chiar explic ...
apropo, cica daca se pun scuturi metalice pe sub masina apar vibratii suplimentare din cauza aparitiei rezonantei la anumite turatii ... stiti ceva de asta? Levi?
si inca o intrebare - pusese mol (sub un alt nick, binenteles) un link cu niste amortizoare reglabile... stie cineva in ce topic il gasesc?
si obs nr 3: buna decizia cu antifonarea! efectul este vizibil (daca pot sa zic asa) si ma bate gandul ca continui in spatele bordului pana la parbirz. relu, se poate?
am fost in wkend la o plimbare de cate sute de km pe asfalt si cateva zeci pe forestiere: Buc - Pitesti - Valcea - Brezoi - pana in Voineasa stanga pe forestier pana la Lacul Galbenu si inapoi - am incercat spre Sebes pe transalpina dar era inzapezit rau, m-am intors si am continuat spre Petrosani - Hateg - Deva - Orastie - Sarmisegetuza Regia - Sibiu - Valcea - Bucuresti.
Masina se misca bine pe curbe, am exagerat putin si nu m-a facut de ras intr-un "duel" cu un 330xd. Alti "pretendenti" nu s-au mai aratat.
Revin la concluzia de acum cateva luni: cu niste suspensii mai tari si ceva cai in plus, am face o echipa interesanta!
Pe forestiere se simte nevoia unei suspensii mai moi, mai elastice si mai "intelegatoare", care sa imi permita sa merg mai repede prin gropile respective. Si cativa cm in plus ar fi bineveniti.
Si o unitate multimedia cu navigatie inclusa (Garmin, ca igo n-are legatura cu forestierele) mi-ar placea.
http://florinpanait.wordpress.com
#1033
Scris 22 martie 2011 - 10:52
- Se mai poate face ceva, dar in compartimentul motor
- Multimedia cu Garmin ti-am zis din start ca e cea mai buna varianta pentru tine.
#1034
Scris 22 martie 2011 - 11:01
I-ai pus soft?nu m-a facut de ras intr-un "duel" cu un 330xd.
#1035
Scris 22 martie 2011 - 11:29
#1036
Scris 22 martie 2011 - 01:02
e complicat? te-ai baga daca-ar fi?Pe rand ar fi asa:
- Se mai poate face ceva, dar in compartimentul motor
Stiu ca mi-ai zis, de-aia am zis si eu. Dar trebuie alocati bani pt asta ...Pe rand ar fi asa:
- Se mai poate face ceva, dar in compartimentul motor
- Multimedia cu Garmin ti-am zis din start ca e cea mai buna varianta pentru tine.
http://florinpanait.wordpress.com
#1037
Scris 22 martie 2011 - 01:05
#1038
Scris 22 martie 2011 - 01:06
acum depinde ce intelege el prin duel si daca ala cu 330xd stia si el ca se dueleaza
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1039
Scris 22 martie 2011 - 01:29
stia, stia.pai nu cred ca zice ca mai vrea cai,acum depinde ce intelege el prin duel si daca ala cu 330xd stia si el ca se dueleaza
am pierdut (evident), dar am pierdut onorabil (intr-o prima faza)!
in depasiri, omul se ducea in conformitatea cu cei 3 litrii; ce vreau sa zic este ca pe curbe (acolo unde oricum nu era nevoie de putere/cuplu maxim, deci nu asta facea diferenta intre noi) il tineam in spate onorabil.
la un mom dat s-a degradat calitatea drumului si omul a ramas in spate. nu ne-am mai intalnit ...
http://florinpanait.wordpress.com
#1040
Scris 22 martie 2011 - 01:39
I s-o fi "defectat" omului obectul muncii ....stia, stia.
......
la un mom dat s-a degradat calitatea drumului si omul a ramas in spate. nu ne-am mai intalnit ...
#1041
Scris 22 martie 2011 - 01:49
Masina se misca bine pe curbe, am exagerat putin si nu m-a facut de ras intr-un "duel" cu un 330xd.
interesant, deci as putea sa dau 325xi-ul si sa iau un Outlander si nu as fi chiar atit de deprimat ?!....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#1042
Scris 22 martie 2011 - 02:02
#1043
Scris 22 martie 2011 - 02:04
#1044
Scris 22 martie 2011 - 02:12
interesant, deci as putea sa dau 325xi-ul si sa iau un Outlander si nu as fi chiar atit de deprimat ?!....
Pe distante scurte ai fi deprimat.
Daca ai merge frecvent la Sighetu Marmatiei (doar un exemplu), ai ajunge mai repede, mai confortabil si cu masina mai intreaga cu Outlanderul.
In realitate e o masina suficient de sprintena pe drumurile noastre si daca stii sa mergi cu ea, devine dificil de batut.
Castigi prin faptul ca poti merge sprinten in mod constant, indiferent de drumuri.
In 60k km a fost o singura masina in fata careia a cedat, un BMW bleumarin/negru cu sigla de SKN, care dupa cativa km de incercari, a ajuns mai repede la 200, dupa ce am scapat amandoi din spatele unul camion.
Aceasta postare a fost editata de Extremero: 22 martie 2011 - 02:13
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#1045
Scris 22 martie 2011 - 02:16
N-ai de unde sti cine e la volan, si ce-i pot "membrele" ...
#1046
Scris 22 martie 2011 - 02:18
D'aia din plastic 'cromat' ?un BMW bleumarin/negru cu sigla de SKN
In linie dreapta nu prea conteaza volanistuN-ai de unde sti cine e la volan, si ce-i pot "membrele" ...
#1047
Scris 22 martie 2011 - 02:19
stia, stia.
am pierdut (evident), dar am pierdut onorabil (intr-o prima faza)!
in depasiri, omul se ducea in conformitatea cu cei 3 litrii; ce vreau sa zic este ca pe curbe (acolo unde oricum nu era nevoie de putere/cuplu maxim, deci nu asta facea diferenta intre noi) il tineam in spate onorabil.
la un mom dat s-a degradat calitatea drumului si omul a ramas in spate. nu ne-am mai intalnit ...
pe viraje sunt putini cei care se arunca in depasiri am mai zis-o odata pe undeva ,pe Timisul de Sus pe urcare tineam in spate un S500 masina care in mod evident ma lua cu farasul pe sus(lucru care s-a si intamplat pe 2 benzi ) ,dar omul sunt 100% sigur ca state linistit la 2 masini in spate si astepta sa apara cele 2 benzi.Singurul cu care m-am luat rau a fost un Allroad pe la Bogatele cu ala am mers paralel pe urcare pe 2 benzi cateva viraje bune pana am reusit sa il depasesc.(era ceva dizel 2,5 sau 2,7 tdi).
#1048
Scris 22 martie 2011 - 02:24
Care linie dreapta nene ??......
In linie dreapta nu prea conteaza volanistu
Pai unde ai vrea ? Pe HAutostrada ti-o trage si pilotu HAutomat !
pe viraje sunt putini cei care se arunca in depasiri ..
...
#1049
Scris 22 martie 2011 - 02:28
#1050
Scris 22 martie 2011 - 02:43
pe viraje sunt putini cei care se arunca in depasiri am mai zis-o odata pe undeva ,pe Timisul de Sus pe urcare tineam in spate un S500 masina care in mod evident ma lua cu farasul pe sus(lucru care s-a si intamplat pe 2 benzi ) ,dar omul sunt 100% sigur ca state linistit la 2 masini in spate si astepta sa apara cele 2 benzi.Singurul cu care m-am luat rau a fost un Allroad pe la Bogatele cu ala am mers paralel pe urcare pe 2 benzi cateva viraje bune pana am reusit sa il depasesc.(era ceva dizel 2,5 sau 2,7 tdi).
bun, pe dealu negru spre pitesti am depasit tot ce-am ajuns printre care x6, x5, q7, s3, 330, etc. de cele mai multe ori i-am depasit la iesirea din curbe, dar chiar si in linie dreapta, la urcare.
evident ca pe a1 m-au depasit toti (eu setasem pe 120 ca ma deranja zgomotul).
revin la intrebarea legata de suspensiile reglabile - mai stiti careva unde gasesc postul respetic?
http://florinpanait.wordpress.com
4 useri citesc subiectul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi