Aceasta postare a fost editata de andrei041: 26 martie 2012 - 05:33
STIRI si zvonuri din industria AUTO
#251
Scris 26 martie 2012 - 05:32
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#252
Scris 26 martie 2012 - 05:43
Si cu ce il ajuta?
Fix la cel il ajuta si pe Poulo!
Pai daca va avea si Polo suspensie independenta spate, Accentul nu va mai fi : Level Accent
Acum va fi nea Paulo forever alone, odata ce Accentul s-a saturat de singuratate si s-a dus inapoi cu putza in nisip!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#253
Scris 26 martie 2012 - 10:10
Iar pe vremea cind batrinul R5 avea trailing arm suspension susnumitu' Polo se numea Audi 50Iar ma simt jicnit, Accentul avea independenta pe spate pe cand Polo se juca putza de generatia a doua in nisip!
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#254
Scris 27 martie 2012 - 08:54
Nu mai stiu daca v-am zis ca in spate e urata ca porcul...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#255
Scris 27 martie 2012 - 11:34
sa nu-mi spui ca are coada rasucitain spate e urata ca porcul...
Atunci sa ia picioru de pe frinaimi stau fix in mijlocul retinei cand sta omu' la semafor cu piciorul pe frana.
Asa am facut eu simbata spre seara ... inca nu se intunecase ... am oprit in rampa la un semafor ... am tras frina de mina si am luat picioru' de pe frina de serviciu ... moment in care Golfu' 3 din spatele meu a dat inapoi vreo 2 - 3 ... o fi zis in mintea lui "timpitu' asta nu-si da seama ca e in rampa si vine peste mine"
Apropo de Golf 3 si frine ... draqu stie cum se face ca majoritatea sint negre si pe linga faptu' ca n-au a treia lampa de stop le mai au si inegrite pe cele 2 comune cu pozitia http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 27 martie 2012 - 11:36
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#256
Scris 13 aprilie 2012 - 05:35
Wholly owned Porsche AG subsidiary, Porsche Engineering Group, has acquired the Nardo Technical Center automotive proving ground in Alulia, Italy from Prototipo SpA for an undisclosed amount.
Known for its high-speed testing capabilities, the test facility, which covers an area of more than 700 hectares (1730 acres), includes a 6.2km (3.85mi) long handling circuit, a 12.5km (7.8mi) high-speed oval circuit and facilities for inclement weather simulation testing across various road surfaces.
With the handover taking place in May, the Porsche Engineering Group will further improve the facilities for its clients looking to perform test trials. In collaboration with the Porsche Development Center in Weissach near Stuttgart, the acquisition of the Nardo Technical Center will allow Porsche Engineering Group to better accommodate its clients from the automotive industry and other sectors worldwide, from renting test rigs to developing complete vehicles.
"The Nardo proving ground with its high-speed and vehicle handling circuit ideally complements our facilities in Weissach. With the systematic development of the company in Nardo as part of Strategy 2018, Porsche is proving to be a reliable employer and business partner in Alulia as well," said Matthias Müller, President and CEO of Porsche AG.
"With its rich array of facilities, from dynamic surfaces to acoustic and off-road sections coupled with the numerous workshops, our clients can continue to make extensive use of Nardo for their vehicle trials in the future as well," said Malte Radmann, CEO of Porsche Engineering.
Thanks to the mild climate, the Nardo proving ground can be used throughout the year in three shifts around the clock, seven days a week.
Read more: http://www.worldcarf...k#ixzz1rw2bdVsE
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#257
Scris 13 aprilie 2012 - 05:40
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#258
Scris 14 aprilie 2012 - 04:29
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#259
Scris 17 aprilie 2012 - 05:31
Sursa (cu ceva detalii suplimentare)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#260
Scris 17 aprilie 2012 - 10:56
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#261
Scris 18 aprilie 2012 - 07:00
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#262
Scris 18 aprilie 2012 - 07:12
TDI Bleu motion vrei sa zici!
#263
Scris 18 aprilie 2012 - 07:15
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#264
Scris 18 aprilie 2012 - 10:05
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#265
Scris 18 aprilie 2012 - 03:37
#266
Scris 18 aprilie 2012 - 03:52
Normal, doar e masina de PIZZZZDAAAAA !!!in clasamentul general X3 e pe locul doi
#267
Scris 18 aprilie 2012 - 04:03
#268
Scris 18 aprilie 2012 - 04:05
la dracu si aia e tot masina de pizzzzdaaaaa?!?
#269
Scris 18 aprilie 2012 - 04:06
#270
Scris 18 aprilie 2012 - 04:20
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#271
Scris 21 aprilie 2012 - 11:41
TOP 10 cele mai scumpe masini de colectie vandute la licitatii
GT500: 742.500 mil. dolari
Primul model din aceasta prezentare este un GT500 convertibil, din 1969, care a apartinut personal pilotului si designer-ului auto Carroll Shelby.
Automobilul a fost vandut pentru 742.500 milioane de dolari la licitatia desfasurata la Scottsdale in 2008.
cum vine suma asta ca eu nu prea inteleg... 742500 de milioane de dolari?!?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#272
Scris 21 aprilie 2012 - 11:45
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#273
Scris 21 aprilie 2012 - 11:47
Barrett-Jackson 2008: Carroll Shelby's personal 1969 GT500 Convertible
Bidding for the car started at $100k, then quickly rose to $300 within a few seconds, then up to $500 where it stalled. Bidding slowly creeped past $600,000 and finally rested on $675,000. The winning bidder? You guessed it - Ron Pratte, the same guy who bought the Cobra SuperSnake last year.
#274
Scris 21 aprilie 2012 - 11:48
pretul e de 745 mii dolari.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#275
Scris 21 aprilie 2012 - 08:15
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi