Fumigene .....
STIRI si zvonuri din industria AUTO
#451
Scris 07 martie 2013 - 08:46
#452
Scris 08 martie 2013 - 11:01
iar vorbeste pizma din tine ... la cat ai lipsit de pe forum zilele astea incepusem sa ma ingrijorez, dar vaz ca esti in forma totusi
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#453
Scris 14 martie 2013 - 10:40
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#454
Scris 14 martie 2013 - 11:04
E buton special pentru hostess ca sa nu fie nevoiti sa dea cheia masinii la mai multe persoane.
Life must be taken one disaster at a time
#455
Scris 18 martie 2013 - 11:08
#456
Scris 24 martie 2013 - 12:48
in periplul prin Austria, am dat o fuga intr-o zi mai cu soare si pana in Elvetia la Samnaun. Peisaje de vis.
in astia putini km, am dat de vreo 10 slk-uri, probabil in ceva drive test expedition, si vreo 3 noi C klassuri camuflate, pe care le blaneau pe serpentine niste piloti de fabrique
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#457
Scris 01 aprilie 2013 - 09:25
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#458
Scris 01 aprilie 2013 - 09:37
Asta e de 1 Aprilie, sau de sectiunea bancuri:
România are suficientă forţă de muncă specializată în îndreptarea caroseriilor din ciocan, iar sindicatele de la Dacia şi Ford pot furniza oricând liste întregi de conlocuitori care pot demonta manual o maşină întreagă în mai puţin de 30 de minute
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#459
Scris 01 aprilie 2013 - 09:39
Asta e de 1 Aprilie, sau de sectiunea bancuri
Stiu ... da' era prea simplu' daca puneam acolo
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#462
Scris 04 aprilie 2013 - 07:47
Si la Bruxelles sunt multi politicieni platiti MULT prea bine, rupti complet de realitate, carora le fata mintea o gramada de ineptii.
#463
Scris 04 aprilie 2013 - 08:00
Si care vi se par ineptii ?
Tot in urma unor decizii au fost introduse standard airbagurile, ABS-ul, isofixul si multe altele.
#464
Scris 04 aprilie 2013 - 10:53
Sa pui obligatoriu indicator pentru schimbarea optima a treptei este ineptie. Pentru mine ar fi un bec care ma oboseste inutil. Probabil l-as zbura cu bormasina.
Aceasta postare a fost editata de Forester: 04 aprilie 2013 - 10:53
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#465
Scris 04 aprilie 2013 - 11:00
Dar ai idee cum e sa ai 1000 de masini in parc (cifra orientativa), si cu ele sa mearga 10-20 de soferi, restul simpli utilizatori din care 50% femei ? Povestile alea de pe net cu viteza I pana nu-stiu-unde sunt de altfel inspirate din realitate.
Nu zic ca toate masurile de siguranta sunt in mintile lor, de exemplu cu indicatoarele de presiune am avut numai belele. Singura parte proasta va fi o marire a pretului.
#466
Scris 04 aprilie 2013 - 11:06
Sa pui obligatoriu indicator pentru schimbarea optima a treptei este ineptie. Pentru mine ar fi un bec care ma oboseste inutil. Probabil l-as zbura cu bormasina.
Nu e niciun bec, nici nu-l bag in seama. Plus ca se poate 9deocamdata) dezactiva.
#467
Scris 04 aprilie 2013 - 11:06
Pai caracterul obligatoriu e cel care mi se pare aberant.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#468
Scris 04 aprilie 2013 - 11:10
mai bine ar pune obligatoriu cutie automata si daca tot vorbimde obligatoriu ar trebui si in dispozitiv automat de arestat telefonul cand te urci in masina, si un dispozitiv de rujat etc ...
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#469
Scris 04 aprilie 2013 - 11:30
Va dati seama ca la o lista scurta s-a ajuns dupa eliminarea multor aberatii.
Si un car-kit, da, l-as introduce prin lege ca fiind obligatoriu in cazul in care vrei sa vorbesti la telefon. Sau 5000 de lei amenda.
#471
Scris 16 aprilie 2013 - 01:29
... no amu ... care mai aveti curaj sa va luati GeLeu ???
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#472
Scris 16 aprilie 2013 - 01:31
Pai e nemtesc, = e bun.
Asteptam un sistem de racire TDK, o turbina Grundig ...
#473
Scris 16 aprilie 2013 - 01:38
Pina atunci vezi ca scot astia Merțan cu motor dă Pitești
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 16 aprilie 2013 - 01:38
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#474
Scris 27 aprilie 2013 - 03:54
Volkswagen Chairman Prof. Dr. Martin Winterkorn has revealed some new details about the company's future product lineup.
Speaking at the Vienna Motor Symposium, Winterkorn confirmed the company is working on a high-performance diesel engine that will produce 136 HP (100 kW) per liter. The executive also acknowledged the development of a 10-speed dual-clutch transmission that will offer improved fuel efficiency.
There's no word on when they will arrive, but the executive also discussed plans to refine their petrol and diesel engines. As he explained, “Since the year 2000, we’ve reduced the fuel consumption of our TDI and TSI engines by more than 30 percent. I’m convinced that by 2020 we can achieve further increases in efficiency of around 15 percent."
Winterkorn also see natural gas engines playing a larger role in future products because the "technology is fully developed" and CNG vehicles are "environmentally friendly, economical and suitable for everyday use."
Lastly, the executive confirmed plans to "electrify all vehicle classes" to improve fuel efficiency. In the short term, Volkswagen will focus on plug-in hybrid technology. The Audi A3 e-tron and Porsche Panamera E-Hybrid will go on sale shortly and be followed by plug-in hybrid variants of the Golf, Passat, Audi A6 and Porsche Cayenne.
Source: Volkswagen
http://www.worldcarf...igh-performance
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#475
Scris 29 aprilie 2013 - 11:27
Daca le lanseaza cand trebuie, VW poate lovi puternic concurenta, ma refer la DSG-ul cu 10 trepte si la diesel-ul cu 134 CP/litru, asta in caz ca vor fi si fiabile.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi